ZAJĘCIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE 1 I 2

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zapraszamy do świata. Funenglish.pl to e-learningowy (a więc komputerowy) kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 6-12 lat.
Advertisements

Studia? Tak, ale tylko w Wielkiej Brytanii. Dlaczego warto wybrać Wielką Brytanię ?
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
„Od zabawy do klasowej oficyny Ortogratka”. Pierwsza Grupa Projektowa pod przewodnictwem nauczycieli: Aliny Biesiadeckiej oraz Haliny Książek realizowała.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
O MNIE MOJE HOBBY MOJE MARZENIA MOJA ULUBIONA KSIĄŻKA MOJA ULUBIONA GRA POLECANE STRONY INTERNETOWE MOJA PIERWSZA STRONA INTERNETOWA.
5 dni przed wakacjami Tydzień nauki opartej na doświadczeniu w szkole w Vasaramäki.
Szkoła Podstawowa nr 120 w Łodzi im. Konstytucji 3 Maja Łódź, ul. Centralna 40 Tel. (42) Tel. komórkowy
Propozycja programowa „Mam szczerą wolę…” Ruch harcerski musi się rozwijać i rosnąć nie tylko wszerz, przez pozyskiwanie nowych zwolenników, ale i w głąb.
Trening cardio Gdy chcemy zrzucić kilka kilogramów i pozbyć się cellulitu, warto zdecydować się na trening cardio, który nie tylko pomoże spalić tłuszcz,
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
Nasze przedszkole stwarza warunki do indywidualizacji pracy z dziećmi w zależności od ich potrzeb i możliwości, czemu służą zajęcia dodatkowe wspierające.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 13 w Tarnowskich Górach.
Czy umiesz się uczyć? Relacja z konferencji Profesora Tony’ego Buzana.
Czym jest gramofon DJ-ski?. Gramofon DJ-ski posiada suwak Pitch służący do płynnego przyspieszania bądź zwalniania obrotów talerza, na którym umieszcza.
Przecinki. Przecinek Przecinki w zdaniu mogą pełnić różne funkcje:  Rozdzielają zdania składowe;  Rozdzielają grupy takich samych wyrazów;  Działają.
Szkoła Podstawowa Nr 199 im. Juliana Tuwima w Łodzi Nasz adres: Łódź, ul. Elsnera 8
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Szkoła Podstawowa nr 70 im. Stanisława Wyspiańskiego.
„JAK JEDNA OSOBA, MOŻE WPŁYNĄĆ NA LOSY CAŁEGO SPOŁECZEŃSTWA?” Mieszko I.
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
Szkoła Podstawowa nr 61 im. św. Franciszka z Asyżu Łódź, ul. Okólna 183 tel./fax (0-42)
Szkoła Podstawowa nr 29 im. Jana Kochanowskiego 90 – 338 Łódź, ul. Przędzalniana 70 tel
Szkoła Podstawowa nr 41 im. Króla Władysława Jagiełly ul. Rajdowa Łódź tel
Jak tworzymy katalog alfabetyczny? Oprac.Regina Lewańska.
TIK w naszej szkole Ile jest komputerów w naszej szkole? Do czego służą? Kto z nich korzysta? Wszystkiego dowiecie się podczas tej prezentacji.
, + - = 0,5 CZYTAJ DOKŁADNIE ZADANIA I POLECENIA. IM TRUDNIEJSZE ZADANIE, TYM BARDZIEJ WARTO JE PRZECZYTAĆ KILKA RAZY.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Konkurs pn.: „Start w przyszłość” na najciekawsze zajęcia realizowane w ramach projektu systemowego Województwa.
System edukacji w Polsce
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
Dlaczego warto uczyć się języka angielskiego?
Wyjazd do niemiec, 2016r..
PROJEKT INTERNATIONAL VILLAGE
„Programowanie to nasza przyszłość”
„Charlie i fabryka czekolady”
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Nasza szkoła jest: Bezpieczna Nowoczesna Atrakcyjna Opiekuńcza.
DEFINICJA I ZASTOSOWANIE W JĘZYKU HASKELL
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
Dlaczego warto czytać?.
GERMANISTYKA.
Zajęcia z języka angielskiego w Przedszkolu Miejskim nr 4
„Taniec drogą do spełnienia marzeń”
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
Nazwisko nauczyciela – klasa X
I Liceum Ogólnokształcące im. S. Wyspiańskiego w Szubnie
„PŁYWAĆ KAŻDY MOŻE” WARTOŚĆ PROJEKTU – ,00 zł
          Rysunek OLA MaRECKA 2A.
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DAJE DZIECIOM NIE TYLKO SZANSĘ W NABYWANIU SŁOWNICTWA, ALE RÓWNIEŻ ROZBUDZA ICH ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWĄ I BUDUJĘ.
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
A ty dla kogo żyjesz? Dla kogo są Twoje kroki i zmagania każdego dnia?
Małe Gry Taktyczne Doskonalenie umiejętności utrzymania się przy piłce
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nasza wycieczka „Razem na wycieczce” OBÓZ NAUKOWY WĘGIERSKA GÓRKAˈ2018
Nasze sposoby na jesienne wieczory
Poznajemy skarby Jesieni-dynia
ul. Grzybowska Warszawa
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji Sprawności językowej ZESTAW nr 2 Projekt pt.: „Odkrywamy talenty” współfinansowany z Europejskiego.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
„Mobilność Edukacji Szkolnej” International High Five for Teachers – together for innovation Oxford
CELE, STRATEGIE, TECHNIKI CZYTANIA. POWTÓRKA
Zapis prezentacji:

ZAJĘCIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE 1 I 2 „JESTEM EUROPEJCZYKIEM”

Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego „Jestem Europejczykiem” wpływają na wytworzenie podstawowej kompetencji językowej i komunikacyjnej, umożliwiającej porozumiewanie się w języku angielskim. Uczniowie przy pomocy różnych metod, technik i form pracy rozwijają swoje umiejętności kluczowe.

Na początku przedstawmy się: Uczestnikami naszych zajęć są dzieci z klas 1 i 2, które tworzą 4 grupy. Na początku przedstawmy się:

Grupa 1 : 1 b i 1 c

Grupa 2: 1a i 1 d

Grupa 3: 2 a i 2 d

Grupa 4: 2 b i 2 c

Nasze książki: Ale to nie wszystko…. Razem z ulubionymi postaciami z bajek i filmów Walta Disneya odkrywamy świat języka angielskiego. Nasze książki: Ale to nie wszystko….

Nasze zajęcia to radosna przygoda z językiem angielskim. Poprzez różne gry i zabawy przyswajamy duże ilości słówek. Wykorzystujemy: puzzle gry planszowe piosenki rymowanki

plakaty

Uwielbiamy gry i zabawy z kolorowymi kartami tak zwane „flashcards”

Oto niektóre przykłady wykorzystania obrazków w naszej nauce:

Mamy swoją pacynkę: (Papa Smerf), która towarzyszy nam na każdych zajęciach.

A teraz……….. Nasze „rytuały” Każde zajęcia zaczynamy od podania hasła ( What’s the password?) Dzieci ustawiają się w rządku przed salą. Każde dziecko szepcze drugiemu na ucho słówko, jakie usłyszało. Ostatnie dziecko mówi głośno hasło na zajęcia. ( Na każdych zajęciach mamy inne hasło.)

Celem zabawy jest powtórzenie słówek z poprzednich zajęć. Kolejnym stałym elementem zajęć jest zabawa: „Gargamel says: Let’s catch Smurfs” Celem zabawy jest powtórzenie słówek z poprzednich zajęć.

Po każdych skończonych zajęciach wklejamy piórka do naszych sówek.

Na sam koniec: zajęcia z wykorzystaniem tablicy interaktywnej

THE END Thank for your attention Przygotowała: Agnieszka Jamroż