Budowa ucha Ucho składa się z: Kanału słuchowego Błony bębenkowej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dwujęzyczne, dwukulturowe, dwumodalne:
Advertisements

Anna Langhoff. Co jeść a czego unikać ????????
Cos o klasie V.
Ucho bez tajemnic.
Katarzyna Ruta Narządy zmysłu Katarzyna Ruta
Rady dla rodziców Jak można przeciwdziałać niepożądanym zachowaniom dziecka w Internecie? Najlepszym sposobem ochrony dziecka jest rozmowa z nim. Żadna.
Implantacja w Laryngologii
Co to znaczy zapomnieć ? 1. Wymazać z pamięci. 2. Wymazać z serca.
Na co oszczędzamy? rower studia waciki gitarę komputer wycieczki
Tydzień kultury słowa
Czy jesteś osobą otwartą?
Jeśli usuniesz to po przeczytaniu... sprowadzisz na siebie rok nieszczęścia! Ale... jeżeli wyślesz to do (co najmniej) 2 przyjaciół... będziesz mieć 3.
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Czy Twoje dziecko dobrze słyszy?
Zatrzymaj się na chwilę, by obejrzeć tę prezentację
Budowa ucha 1 - czaszka 2 - przewód słuchowy zewnętrzny
List do Świętego Mikołaja
TO MY KLASA 4c.
Możesz nie wierzyć, ale te rady są naprawdę znakomite!
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Lilianna Kupaj Master Coach ICI Trener Transforming Communication
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
PPP czyli Proponuję Pytalskim Projekt!. Co to jest metoda projektu? Kiedy Gosia Samosia spotyka się z ciekawostką, albo jakimś problemem Zabiera się do.
Oefening op de verleden tijd Zet het werkwoord in de eerste persoon enkelvoud van de verleden tijd (mannelijk en vrouwelijk): czytać czytałemczytałam.
Oefening op de verleden tijd Zet het werkwoord in de eerste persoon meervoud van de verleden tijd (mannelijk en niet-mannelijk): czytać czytaliśmyczytałyśmy.
10 prostych kroków by poprawić pamięć
Pomagając muzeom słuchać ludzi niesłyszących
Dr hab. Kazimiera Krakowiak, prof
Przyjacielu….
Proste i śmieszne zabawy pomogą dziecku w rozwoju mowy.
Czasem się zastanawiam
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Agnieszka Jaroma i Patrycja Marczyk kl. I B. Młodzież najczęściej wybiera sieć Orange.
NIEDOSŁUCH JAKO CHOROBA CYWILIZACYJNA XXI WIEKU
KOCHAJ TAK JAKBY CIEBIE JESZCZE NIKT NIGDY NIE SKRZYWDZIŁ!!!
Komunikacja i informacja dostępna dla osób z niepełnosprawnością
Katarzyna Ruta Narządy zmysłu Katarzyna Ruta
JAK SIĘ UCZYĆ, ŻEBY SIĘ NAUCZYĆ?
Słuch i hałas.
By Julita Hołdys and Rafał Szczuka 1. Polska wersja 2. Dlaczego mamy to robić 3. Zdrowe odżywianie 4. Ćwiczymy 5. Wysypiamy się 6. Spędzamy czas.
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
Będę obok JJ.
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Leszek Rybicki Filip Piękniewski
Osoba eksperymentatora jest nieodłączną częścią każdego doświadczenia, zanim jednak zaczniemy badać innych, przebadajmy swoje własne postawy i przekonania.
Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz, że nikomu nie zależy
Szkoła bez przemocy.
_________ _____ __ ____30 wrzesień DZIEŃ CHŁOPAKA__ ____.
MOJE HOBBY.
Co to znaczy zapomnieć? Co to znaczy zapomnieć? 1. Wymazać z pamięci. 2. Wymazać z serca. 3. Nie pamiętać o Kimś kto powinien zostać w pamięci.
BEZPIECZEŃSTWO PRZEDE WSZYSTKIM
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
Ucho. Budowa I Funkcje Ucho Zewnętrzne: -małżowina uszna ( jest zbudowana z tkanki chrzęstnej pokrytej skórą. -Przewód słuchowy ( ma około 3cm długości)
Aleksander Kuliński klasa II A
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
POKOCHAJMY CISZĘ PROGRAM REALIZOWANY W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 IM
Wpływ hałasu na słuch.
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
SŁUCH.
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Pracę wykonali: Kacper, Kuba i Max
13 GRUDNIA rocznica stanu wojennego Szczecinie
Telefony Zaufania dla dzieci
Zabawy na osiedlu  Estera Samorska kl.6 a.
„Nie słyszymy, nie mówimy, ale marzyć potrafimy”
Cele wprowadzania zasad i reguł zachowania
Do wyborów samorządu szkolnego klas I-III na rok szkolny
KODEKS DOBREGO ZACHOWANIA
Utrata słuchu – jak sobie z tym radzić?
Zapis prezentacji:

Budowa ucha Ucho składa się z: Kanału słuchowego Błony bębenkowej Kosteczek słuchowych Ślimaka

Czasem ucho nie działa dobrze

Czego nie słyszą osoby niesłyszące? Szeptu Cichej rozmowy Śpiewu ptaków Szelestu lisci Cichego dzwonka telefonu Budzika Radia

Co mogą robić osoby niesłyszące? Uczyć się w szkole i na uniwersytecie Pracować w biurze Jeździć na rowerze Pływać Grać w piłkę nożną Bawić się ze swoimi dziećmi ------> czyli mogą robić to wszystko, co osoby słyszące

Aparat słuchowy Aparat słuchowy lub implant ślimakowy pomaga lepiej słyszeć

Jak rozmawiać z niesłyszącym kolegą? Mów wyraźnie Nie odwracaj głowy Nie mów zbyt szybko lub zbyt wolno Twoja twarz musi być dobrze oświetlona Jeśli to potrzebne, powtórz to, co chciałeś powiedzieć

Język migowy

Również niesłyszący kolega potrzebuje Twojej przyjaźni! Pamiętaj! Również niesłyszący kolega potrzebuje Twojej przyjaźni!