MARKETING INTERNETOWY

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ROLĄ SAMORZĄDU JEST INTEGRACJA DZIAŁAŃ I STWORZENIE WARUNKÓW DO BUDOWY SYSTEMU INNOWACJI.
Advertisements

Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
Dlaczego warto wybrać specjalność CYBERNETYKA EKONOMICZNA
Kogo szukają pracodawcy?
Specjalność Zarządzanie Strategiczne
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji II
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
KONCEPCJA DZIAŁALNOŚCI
Zarządzanie 1. Zarządzanie
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Szczecin, 15 kwietnia 2013 r. Katedra Organizacji i Zarządzania Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytet Szczeciński Specjalność: Kompetencje.
Technik Organizacji Reklamy
Z wykorzystaniem z wykorzystaniem wirtualnego przedsiębiorstwa Greenpole Sp. z o. o. Blok Specjalnościowy ZINTEGROWANE ZARZĄDZANIE FIRMĄ
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Technik Organizacji Reklamy
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
NOWY KIERUNEK.  Projektowanie systemów zarządzania,  Zarządzanie kapitałem ludzkim,  Zintegrowane zarządzanie korporacyjne. NOWY KIERUNEK - ORGANIZACJA.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
NOWA SPECJALNOŚĆ EKOBIZNES KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA srodowiska/specjalnosc-ekobiznes.html.
Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie. „Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie ” to … … specjalność prowadzona przez Katedrę Prawa na Wydziale Finansów.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
Kierunek: Zarządzanie. Jeśli chcesz:  w przyszłości zostać menedżerem średniego lub wyższego szczebla polskich albo międzynarodowych spółek  umieć przygotowywać.
NOWA SPECJALNOŚĆ EKOBIZNES
Studiuj Zarządzanie – to praca z ludźmi
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
INNOWACJE I RYZYKO W UBZPIECZENIACH
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Logistyka międzynarodowa
Studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Wybór specjalności na kierunku ekonomia
Specjalność: Specjalista Bankowy
Specjalność Menedżer finansowy
INNOWACJE I RYZYKO W UBEZPIECZENIACH
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

MARKETING INTERNETOWY Specjalność MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE

MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE Profil Absolwenta Studenci są przygotowani do: pełnienia funkcji menedżerskich i budowania przewagi konkurencyjnej firmy w oparciu o zastosowanie modeli e-commerce, rozwijanie e-usług i prowadzenie nowoczesnych działań marketingowych w środowisku wirtualnym formułowania strategii marketingowej firmy w Internecie innowacyjnego wykorzystywania Internetu w procesach kreowania marek oraz dystrybucji produktów planowania i realizacji kampanii promocyjnych w Internecie wykorzystywania mediów społecznościowych w tworzeniu oraz pogłębianiu relacji z klientami i innymi podmiotami otoczenia

MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE Najważniejsze efekty kształcenia WIEDZA dotycząca specyfiki i uwarunkowań prowadzenia działań marketingowych w Internecie i modeli e-commerce pozwalająca na rozwiązywanie problemów decyzyjnych o charakterze strategicznym i operacyjnym występujących w obszarze marketingu internetowego i handlu elektronicznego w zakresie możliwości zastosowań Internetu na poszczególnych etapach procesu zarządzania wartością dla klienta, tj. na etapie kreowania, komunikowania i dostarczania wartości nabywcom

MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE Najważniejsze efekty kształcenia UMIEJĘTNOŚCI planowania, organizowania i realizowania działań z zakresu marketingu internetowego oraz handlu elektronicznego, a także dokonywania oceny ich skuteczności zarządzania produkcją multimedialną, a w tym serwisem internetowym kształtowania relacji z różnymi podmiotami z wykorzystaniem nowych mediów i instrumentów, a w tym reklamy oraz działań z zakresu public relations w Internecie komunikowania dokonań i zamierzeń firmy oraz innych organizacji z zastosowaniem Internetu, mediów społecznościowych projektowania siatek stron internetowych określania zestawu wartości oferowanych przez firmy społecznościom internetowym wykorzystywania potencjału crowdsourcingu i crowdfundingu w kreowaniu innowacji

MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE Najważniejsze efekty kształcenia KOMPETENCJE kompetencje w zakresie pełnienia funkcji menedżerskich oraz roli przedsiębiorcy wdrażającego innowacje w zakresie marketingu internetowego oraz handlu elektronicznego kompetencje w zakresie kierowania zespołem i wykorzystywania indywidualnej kreatywności zdolność podwyższania umiejętności zawodowych w warunkach rozwoju społeczeństwa informacyjnego otwartość na potrzeby i oczekiwania klientów

MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE Przedmioty specjalizacyjne Strony internetowe jako narzędzie marketingu i e-commerce Instrumenty konkurowania w przestrzeni wirtualnej E-usługi Blogosfera i społeczności internetowe Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie Public relations w Internecie

MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE Praca po studiach Specjalność przygotowuje do pracy: na stanowiskach menedżerskich w różnego typu przedsiębiorstwach i innych podmiotach rynku w działach marketingu przedsiębiorstw różnych branż na stanowiskach specjalistów ds. marketingu internetowego na stanowiskach ds. handlu elektronicznego w agencjach interaktywnych w agencjach reklamowych w przedsiębiorstwach internetowych, portalach i wortalach w ramach prowadzonej własnej działalności gospodarczej

MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE Koncepcja specjalności „Marketing internetowy i e-commerce” konsultowana była z praktyką gospodarczą – firmą HP Global Business Services (obecnie HP Inc Polska). Przedstawiciele praktyki gospodarczej zapraszani są na gościnne wykłady specjalizacyjne oraz warsztaty.

MARKETING INTERNETOWY I E-COMMERCE Opiekun specjalności dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UE e-mail:  magdalena.sobocinska@ue.wroc.pl Instytut Marketingu Katedra Badań Marketingowych ul. Komandorska 118/120, bud. „B” 53-345 Wrocław tel. 71 36 80 226 (sekretariat)