Odwzajemnianie się za treści premium

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Społeczności w Internecie
Raport Mniejszości Lublin – pomiar lokalny wrzesień
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Konsumpcja informacji
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
PROPOZYCJA Gazeta Biznes. Boksy Gazeta Biznes to biznesowy produkt reklamowy oparty na technologii doboru kontekstowego, prezentowany na serwisach wysokiej.
Możliwości reklamowe portalu
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Gimnazjum. Czy lubisz czytać? Ile książek czytasz w ciągu roku?
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Strategia skutecznego szukania informacji w Internecie
Przedstawić się. Pytania na koniec.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Komputer w pracy redaktora Anna Milewska. Kwalifikacje Wykształcenie, przygotowanie potrzebne do wykonywania zawodu, konkretnych czynności, poświadczone.
Sieć reklamowa Premium docierająca do KOBIET
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
Zielony Punkt Łódź, ul. Zachodnia 70, tel/fax: (42) , NIP REGON: Sąd Rejonowy dla.
Internet jako narzędzie badań
EDI NET - badania.
Serwis Samorządowy PAP SA
Europejski Przegląd Szkół Technologie Informacyjno-Komunikacyjne w Edukacji. Edukacja informatyczna.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Title Slide 1 It starts with you
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
FIN-URB-ACT Zintegrowane działania miejskie na rzecz wspierania i finansowania gospodarek innowacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw Project.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
WYG Consulting Sp. z o.o. part of the WYG group creative minds safe hands MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE.
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
Przedsięwzięcie i idea EnzoMind.com to inteligentny portal analityczny będący odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na precyzyjne analizy wykonywane.
IV Europejski Tydzień Szczepień kwietnia 2009 Internet źródłem wiedzy o szczepionkach Dr n. med. Paweł Stefanoff Zakład Epidemiologii Narodowego.
Techniki informacji i komunikacji Ćwiczenia nr 7 Mgr Anna Materla Krajowy Rejestr Sądowy. CEIDG. Uniwersytet Wrocławski Wydział Prawa, Administracji i.
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Wycena przedsiębiorstwa
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
EBSCOhost Mobile Przewodnik
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Gdańsk, kwiecień 2008 GDAŃSKA INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA Sp. z o.o.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Nadia Stankiewicz Portale edukacyjne. Jeden z lepszych... ● interklasa.pl ● interklasa.pl - największy portal edukacyjny, podzielony na trzy części: dla.
Wybrane wyniki z badania
Internet źródłem wiedzy o szczepionkach
Nowe instrumenty wsparcia dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Najlepszy adres w stolicy
Internet źródłem wiedzy o szczepionkach
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Dzień Bezpiecznego Internetu
Projekt nr POIS /16 pod nazwą
Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce
Adres korespondencyjny
Bezpieczeństwo w sieci
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Rentowność obligacji skarbowych - lipiec 2018 r. na rynku pierwotnym i wtórnym.
Gdzie szukać informacji o Funduszach Europejskich ?
DELTA TRANS PREZENTACJA
SZKOLENIE KATALOG BIBLIOTECZNY
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

Odwzajemnianie się za treści premium Wybrane dane Odwzajemnianie się za treści premium Wrzesień 2015

Odwzajemnianie się za content premium Raport prezentuje wyniki badania dotyczącego treści premium, czyli takich, za które internauci muszą się w jakiś sposób odwzajemnić – poprzez pozostawienie adresu email, share’owanie go lub uiszczenie opłaty finansowej. Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI wśród n=452 internautów. Rekrutacja do badania została przeprowadzona poprzez wysyłkę zaproszeń do wypełnienia kwestionariusza drogą mailową.

Jak internauci odwzajemniają się za premium content? Kontakt email to najczęstsza forma opłaty za content premium Trzy czwarte internautów konsumuje content premium. Najczęstszym sposobem odwzajemnienia się za content premium jest pozostawienie adresu email. Tyle samo internautów decyduje się na share’owanie contentu i opłatę pieniężną za content premium. N=452 Czy zdarzyło Ci się w ciągu ostatniego miesiąca dotrzeć do jakichś treści / contentu w internecie w taki sposób, że aby mieć do niej pełny dostęp, musiałeś/aś:

Rodzaje contentu premium Treści markowe i artykuły na serwisach informacyjnych Internauci najchętniej zostawiają adres email, jeśli mają do czynienia z treściami markowymi. Treści markowe są również najczęściej share’owane przez internautów. Opłaty finansowe najczęściej są stosowane w zamian za artykuły na portalach i serwisach informacyjnych. N=330

Tematyka contentu premium Edukacja Internauci najchętniej płacą za premium content związany z szeroko rozumianymi materiałami edukacyjnymi i finansami. Dwoma najbardziej angażującymi tematami w kontekście treści premium są: zdrowie i moda. N=330

Cechy contentu premium Specjalistyczne treści w atrakcyjnej formie Internauci najchętniej odwzajemniają się za premium content, który jest ekskluzywny, czyli – ma ograniczony zasięg. Poczucie ekskluzywności jest kluczowe, jeśli za określone treści konieczna jest opłata finansowa. Dwoma kluczowymi cechami są: specjalizacja i atrakcyjna forma. Treści, które mają atrakcyjną formę, są szczególnie często share’owane przez internautów. N=330

Forma contentu premium Treści pisane Zdecydowanie najbardziej popularną formą contentu premium jest tekst, niezależnie od tego, w jaki sposób internauci odwzajemniają się za niego. Drugą najbardziej popularną formą contentu premium jest video. Internauci szczególnie chętnie również za niego płaca. N=330

Urządzenia do czytania contentu premium Jeszcze nie mobile Treści premium są czytane przede wszystkim na komputerach PC. Smartphone’y to urządzenia, na których internauci mogą ew. treści premium wzajemnie share’ować. N=330

Zapraszamy do współpracy IRCenter ul. Rakowiecka 34/13 02-532 Warszawa Albert Hupa hupa.albert@ircenter.com +48 696 435 672 Interactive Research Center Spółka z o.o., ul. Rakowiecka 34/13, 02-532 Warszawa NIP: 1132743365, KRS: 0000315719, REGON: 141534583, rok założenia: 2008, kapitał zakładowy: 105 000,00 PLN

Zapraszamy do współpracy LeadR Sp. z o.o. ul. Cisowa 10 02-708 Warszawa Paweł Lesiak pawel.lesiak@leadr.pl +48 793 752 562 NIP: 1080008598 | REGON: 142246722 | KRS: 0000347220