Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach."— Zapis prezentacji:

1 PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

2 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Wyniki II ankiety ewaluacyjnej dla dyrektorów szkół biorących udział w badaniu OBUT 2011

3 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Badanie ewaluacyjne zrealizowano we wrześniu 2011 metodą ankietową wykorzystując technikę ankiety on line (CAWI - Computer Assisted Web Interview). Kwestionariusz ankiety przygotowano w konsultacji z zespołem przygotowującym Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT). Ankieta skierowana została do dyrektorów 9756 szkół podstawowych uczestniczących w badaniu OBUT 2011. Kwestionariusz dostępny był dla dyrektorów szkół, którzy zalogowali się, korzystając z indywidualnego hasła, w dedykowanym serwisie na stronie internetowej OBUT Kwestionariusz wypełniło 2721 dyrektorów szkół podstawowych, wśród których blisko 80% stanowią kobiety.

4 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Pierwsza część ankiety dotyczyła Zestawienia wyników badania umiejętności językowych dla danej klasy. Fragment przykładowego Zestawienia przedstawiono poniżej:

5 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych

6 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych cd

7 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych

8 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych cd

9 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych

10 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych cd

11 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej Zestawienia wyników badania umiejętności językowych

12 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej Zestawienia wyników badania umiejętności językowych cd

13 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Druga część ankiety dotyczyła Zestawienia wyników badania umiejętności matematycznych dla danej klasy. Fragment przykładowego Zestawienia przedstawiono poniżej:

14 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych

15 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych cd

16 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych

17

18 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych

19 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych cd

20 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej Zestawienia wyników badania umiejętności matematycznych

21 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej Zestawienia wyników badania umiejętności matematycznych cd

22 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Trzecia część ankiety dotyczyła raportu zatytułowanego: Wyniki badania umiejętności językowychi umiejętności matematycznych dla danej szkoły. Fragment przykładowego Raportu przedstawiono poniżej:

23 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych

24 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych cd

25 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych

26 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych cd

27 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych

28 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych cd

29 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej raportu Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych

30 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej raportu Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych cd

31 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Czwarta część ankiety dotyczyła ogólnopolskiego raportu z badań OBUT 2011:

32 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011

33 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011 cd

34 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zawartych w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011

35 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej ogólnopolskiego raportu z badań OBUT 2011

36 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej ogólnopolskiego raportu z badań OBUT 2011 cd

37 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011

38 OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011 cd

39 www.obut.edu.pl


Pobierz ppt "PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach."

Podobne prezentacje


Reklamy Google