PROGRAMOWANIE (NIE)straszne zadanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Języki programowania C++
Advertisements

Macierze Maria Guzik.
Modelowanie z wykorzystaniem MAS oraz AI
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze:
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI
PODSTAWA PROGRAMOWA KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO - MATEMATYKA
Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych.
Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.
Legenda Nauczanie zintegrowane (edukacja polonistyczna,
Ochrona danych wykład 2.
5.1 Lublin 1.Plik ->Nowy ->Nowy projekt 800x600 pikseli Otwórz plik -> 5.1 Lublin jpg 3.Skopiuj go -> Ctrl C 4.Przejdz do nowo utworzonego obrazu 5.Wklej.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Środzie Wielkopolskiej
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Komputerowe metody przetwarzania obrazów cyfrowych
Adoracja Eucharystyczna
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
mgr Karolina Góryjowska
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
DEKALOG NAUCZYCIELA.
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Jak za pomocą nowych technik poprawić wyniki nauczania o 661 procent?
Psychotest Rób to pomału i wykonuj polecenia w myśli jak najszybciej się da. Jeśli Ci to pomaga możesz mówić po cichu na głos.
Biblioteka Zespołu Szkół nr 1 w Pile
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Moje zainteresowania Malarstwo.
GRAFIKA WEKTOROWA I RASTROWA
„Co najbardziej dziwi Cię w ludziach?..."
„Ortograffiti w mojej szkole”
Ćwicz CorelDraw.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
8 września 2014 autor: Joanna Dembowa
,,Filozofia pozytywnego myślenia’’
Grafika i komunikacja człowieka z komputerem
Grafika Komputerowa i wizualizacja
Zbiór danych zapisanych zgodnie z określonymi regułami. W węższym znaczeniu obejmuje dane cyfrowe gromadzone zgodnie z zasadami przyjętymi dla danego.
PROJEKT „ ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM”
„Otwarta droga ku przyszłości
Śniadanie daje moc ! Dnia 7 listopada u nas w świetlicy szkolnej odbyła się akcja „Śniadanie daje moc”. Gdy śniadanie rano zjesz głowa myśli i ty też.
13. Obrazy świata I Nieco współczesnej astronomii Andrzej Wiśniewski Wstęp do filozofii Materiały do wykładu.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
7 nawyków lidera.
DidiKids - o programie  nauka poprzez zabawę  program dla dzieci w wieku 6 – 12 lat  otwarte zajęcia na terenie Uczelni Wyższej.
Przedmioty artystyczne są 3:  Muzyka – p. Karolina Szurek, tylko w klasie pierwszej  Plastyka – p. Małgorzata Ozga w klasie 1 i 3 po pół roku  Zajęcia.
Nasi czworonożni przyjaciele Prezentacja projektu Szkoła z klasą 2.0 realizowanego w klasie II SP w Łężanach.
Konwencja Praw Dziecka
WITAMY !!! Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Armii Krajowej w Elblągu MISTRZ uczeń klasy I.
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku PREZENTACJA Z DORADZTWA ZAWODOWEGO,, FILOZOFIA POZYTYWNEGO MYŚLENIA ’’
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOAWA Dulcza Mała Radomyśl Wielki Tel:
Tel
Kartki metodą haftu matematycznego. W grudniu, chętne dziewczyny z klasy VI c brały udział w warsztatach zorganizowanych w ramach projektu,,Szkoła z klasą.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Programowanie dla każdego
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Sprawozdanie z Pilotażu Programowania
Oddział Przedszkolny w roku szkolnym 2017/2018 Szkoła Podstawowa nr 221 im. Barbary Bronisławy Czarnowskiej Ogrodowa 42/44, Warszawa.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
MAŁYMI KROKAMI OSIĄGAMY WIELE
Dowcipne Języki Programowania
Oddział Przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 221 im
Wstęp do Informatyki - Wykład 6
Zrozumieć, przeanalizować i rozwiązać
PROGRAMOWANIE niestraszne zadanie
Jak się uczyć? Jak działa nasz umysł? Jaki mamy typ inteligencji?
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
Zapis prezentacji:

PROGRAMOWANIE (NIE)straszne zadanie. Programowanie z eTwinning w Mielcu 10 maja 2018 PROGRAMOWANIE (NIE)straszne zadanie.

Kreatywne działanie, integracja grupy Sposoby programowania/kodowania offline Jak wykorzystujemy programowanie na zajęciach w klasach 1-3? (i nie tylko…) Gdzie szukać pomocy?

NA MOICH ZAJĘCIACH

Nie wyrzucaj! Wykorzystaj!

Jak to działa? Kodowanie na… ed. muzyczna – kody zaczarowane w nutach ed. polonistyczna – nauka ortografii nie musi być monotonna ed. matematyczna – logiczne myślenie sukcesem w każdej dziedzinie ed. społeczna – w grupie siła! Pamiętaj! Ogranicza Cię tylko wyobraźnia!

KODUJEMY OBRAZY ed. – matematyczna, plastyczna

SZYFRUJEMY

Powyższy rysunek ukazuje jeden ze sposobów kodowania obrazu za pomocą liczb. W pierwszym wierszu mamy jeden biały piksel, potem trzy czarne i znów jeden biały. Dlatego reprezentacją tego wiersza jest trójka liczb: 1, 3, 1. Pierwsza liczba zawsze odnosi się do liczby białych pikseli. Jeśli pierwszy z nich jest czarny, to wówczas kod danego wiersza rozpocznie się liczbą 0. To samo zadanie wykonamy na www.digipuzzle.net

ESCAPE ROOM ???????????????????????? Naucz ucznia logicznego myślenia - Can You Escape aplikacja

Klik i wszystko jasne  http://nowoczesnenauczanie.edu.pl/generator.html http://www.oswajamyprogramowanie.edu.pl https://padlet.com/apanaski/i9jarqfxlngt http://kodowanienadywanie.blogspot.com https://klikankowo.jimdo.com Lecimy w kosmos

Dziękuję za uwagę  Ewelina Szostak eszostak81@gmail.com zapraszam na www.psp5.pl