The Game Engine For Mobile

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZMIANY W SZKOLNICTWIE PODNADGIMNAZJALNYM. GIMNAZJUM – 3 lata nauki Liceum Ogólnokształcące dla Dorosłych 3 lata LO 3 lata Technikum 4 lata Egzaminy potwierdzające.
Advertisements

PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
NIE TAKI KOMPUTER STRASZNY JAK GO MALUJĄ PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA.
Nauczanie na odległość Dr inż. Marlena Plebańska.
INFORMA CJA o wynikach kontroli artykułów dla dzieci III kwartał 2014 r.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
 Rodzaje rozmów    Emotikony    Najpopularniejsze Czaty w Polsce    Najpopularniejsze komunikatory w Polsce    Plusy używania komunikatorów.
PRACA Z APLIKACJAMI SYSTEM PRZEMIESZCZANIA oraz NADZORU WYROBÓW AKCYZOWYCH EMCS PL 1.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
VII kampania społeczna N O PROMIL – N O PROBLEM PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Sesja czerwcowa 2010 Organizacja etapu praktycznego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.
Niepewności pomiarowe. Pomiary fizyczne. Pomiar fizyczny polega na porównywaniu wielkości mierzonej z przyjętym wzorcem, czyli jednostką. Rodzaje pomiarów.
 Czasem pracy jest czas, w którym pracownik pozostaje w dyspozycji pracodawcy w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym do wykonywania pracy.
TurboCAD Zintegrowany system komputerowego wspomagania projektowania
1 „Praktyczne narzędzia ICT w realizacji edukacyjnych projektów”
Wykorzystanie map numerycznych i teledetekcji w turystyce i edukacji leśnej III Krajowa Konferencja „SYSTEM INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W LASACH PAŃSTWOWYCH”
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
Zależności wprost proporcjonalne Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Wydział Informatyki Kierunek: Informatyka Specjalność: Systemy Informatyczne PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
WYKŁAD 6 Regionalizacja 1. Regionalizm a regionalizacja 2 Proces wyodrębniania regionów nazywany jest regionalizacją, w odróżnieniu od regionalizmu, który.
Microsoft PowerPoint. Metodyka „dobrej” prezentacji.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
Instalacja nienadzorowana windows xp Jakub klafta.
WYMARZONY ZAWÓD. Jedni marzą, żeby zostać strażakami, inni lekarzami, a Ty? Czy myślisz, że dobrze wybrałeś ?
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
Urządzenia i technologie mobilne. Tablet Mobilny komputer większy niż telefon komórkowy, którego główną właściwością jest posiadanie dużego ekranu z zastosowaną.
Jak tworzymy katalog alfabetyczny? Oprac.Regina Lewańska.
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
BVMS 5.5 Blok2- Moduł 8: Użytkownicy i grupy
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Duduf © Nazwa miniprzesiębiorstwa: Duduf Szkoła: I LO im. Ziemi Kujawskiej Miasto: Włocławek.
Rola książki w życiu człowieka
Konstruowanie robotów z wykorzystaniem Vex IQ
Przeglądarka stron WWW
Zasady gry i materiały do gry Przebieg testowej gry podczas szkolenia
MIENIE PUBLICZNE SĄ TO RZECZY, DOBRA (ŚRODKI FINANSOWE) PRZYSŁUGUJĄCE SKARBOWI PAŃSTWA LUB INNYM PAŃSTWOWYM OSOBOM PRAWNYM ORAZ MIENIE PRZYNALEŻNE PODMIOTOM.
„Prawa Ceteris Paribus i socjo-ekonomiczne mechanizmy”
Quick Tips Tutorial Jak uzyskać dostęp do raportów EBSCOhost i EBSCO Discovery Service w EBSCOadmin support.ebsco.com.
Akademia C# lab. 9 Zdarzenia i delegaty.
Budowa, typologia, funkcjonalność
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Bartosz Kowkrak i Aleksander Szydłowski.
Git - system kontroli wersji
Bezpieczeństwo dostępu do danych w systemie Windows
BADANIA ZUZYCIA BOCZNEGO SZYN W ROZJAZDACH KOLEJOWYCH
Języki programowania.
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Podstawy informatyki Zygfryd Głowacz.
Microsoft Office Project 2003 Professional
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Strukturalne wzorce projektowe
Damian Urbańczyk Edytory WYSIWYG.
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
KURS STRAŻKÓW RATOWNIKÓW OSP TEMAT 7: Zadania strażaków w zastępie
KURS STRAŻKÓW RATOWNIKÓW OSP TEMAT 7: Zadania strażaków w zastępie
Program na dziś Wprowadzenie Logika prezentacji i artykułu
ROBOT CHIRURGICZNY SP ZOZ Wojewódzki Szpital Zespolony
Autor: Magdalena Linowiecka
Platforma LearningApps
Najważniejsze operacje graficzne w programie GIMP
BEZPIECZEŃSTWO DZIECI W SIECI INTERNET
Zapis prezentacji:

The Game Engine For Mobile

Czym jest Unity ? Środowisko przystosowane do tworzenia dwuwymiarowych i trójwymiarowych gier. Silnik graficzny

Do jakich platform się nadaje ?

Możliwości jakie oferuje ? Unity umożliwia tworzenie skryptów w języku C# i JavaScript, plików audio, oraz przedmiotów przydatnych w grafice na przykład tekstury lub materiały. Swoje dzieła można potem udostępniać a nawet sprzedawać w Asset store

Co może być obiektem ? W prostych dwuwymiarowych grach obiektami mogą być dwuwymiarowe rysunki typu np. png

Sterowani Sterowani musi być dopasowane do platformy. Na urządzeniach mobilnych zazwyczaj są to ekrany dotykowe dlatego środowisko umożliwia m.in. umieszczenie przycisków („Button”) i przypisanie im poszczególnych funkcji.

Dopasowanie Funkcja Anchor pozwala dopasować przyciski aby ustawiały w określonych miejscach w zależności od wielkości ekranu

Fizyka Jest to jedna z podstawowych części każdego silnika graficznego. Pozwala ona ustalić odziaływania między obiekty, i dzięki temu tworzyć przeszkody, wrogów, obiekty do manipulacji oraz wiele innych

Programy Główną częścią Unity są programy tworzone w C# lub JavaScript. Skrypty mogą być bezpośrednio przyłączone do obiektów , a ich fragmenty (np. metody) włączane przez inne obiekty. Pozwala to tworzyć prostą lub skomplikowaną mechanikę gier.

camera W każdej grze musi znajdować się co najmniej jedna kamera. Można „przyczepić” ją bezpośrednio do jakiegoś obiektu, lub ustalić jej ( lub ich ) ruch w mechanice gry.

Co potem Po ukończeniu gry należy jeszcze stworzyć jej wersje na wybraną platformę. O ile ma się na komputerze wymagane środowisko wystarczy wybrać kompilator (o ile wcześniej się go ściągnęło) i wcisnąć Build.

Źródła https://unity3d.com/unity/multiplatform https://forum.gamedev.pl/t/platformowa-gra-2d-w-unity5-na- urzadzenia-mobilne-android-ios-windows-phone/131 https://www.youtube.com/playlist?list=PLLH3mUGkfFCWCsGUfwLMn DWdkpQuqW3xa https://pl.wikipedia.org/wiki/Unity_%28silnik_gry%29

DZIĘKUJE