Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008 Joanna Rybka Starszy wiceprezes Sprzedaż na świecie 24 marca 2008 Logo firmy
Podsumowanie Koncepcja Możliwości Potencjał Sprzedaż detaliczna „dokładnie na czas” Zredukowane koszty ogólne Zwiększone zadowolenie klientów Logo firmy
Tematy na dziś Przegląd aktualnie oferowanych produktów firmy i zysków Badania sprzedaży w roku 2007 Propozycje nowych produktów Przewidywane koszty i zwroty z inwestycji Postanowienia i warunki Strategia i harmonogram Wymagania działu sprzedaży i marketingu Pytania i odpowiedzi Logo firmy
Nasze bieżące produkty Sprzęt campingowy Torby materiałowe Torby podręczne Rodzinne namioty biwakowe Materace piankowe Plecaki z ramą wewnętrzną Osprzęt kuchenny Pojemniki na żywność suszoną Sprzęt wspinaczkowy Uprzęże Buty do wspinaczki Kaski Rękawice do wspinaczki Torby na liny Karabińczyki Ochraniacze Logo firmy
Zyski w zeszłym roku (w milionach) 2005 2006 2007 Zyski 10.1 27.7 50.0 Koszty towarów 1.8 3.1 4.6 Zysk brutto 8.3 24.6 45.4 Suma wydatków 3.3 8.1 15.3 Zysk przed opodatkowaniem 5.27 16.5 30.1 Zysk przed opodatkowaniem jako procent przychodu 64.6% 59.6% 60.2% Logo firmy
Badania sprzedaży w roku 2008 Klienci Według prognozy firma zdobędzie w 2008 roku 920 700 nowych klientów 27% nowych klientów stanie się stałymi klientami Transakcje Średnia wartość transakcji sprzedaży = 52,17 PLN 75% klientów kupiło co najmniej jeden przedmiot oferowany poza wyprzedażą oprócz przedmiotu oferowanego na wyprzedaży Logo firmy
Prezentowanie nowych produktów Sprzęt turystyczny Odzież sportowa Odzież do sportów zimowych Rowery terenowe Sprzęt i przybory wędkarskie Kajaki i lekkie łodzie wyścigowe Logo firmy
Przewidywane koszty i zwroty z inwestycji Logo firmy
Postanowienia i warunki Postanowienia i warunki nr 1 Postanowienia i warunki nr 2 Postanowienia i warunki nr 3 Postanowienia i warunki nr 4 Postanowienia i warunki nr 5 Logo firmy
Strategia Strategia Taktyka nr 1 Taktyka nr 2 Taktyka nr 3 Logo firmy
Przyjęcie planu — III kwartał 2008 Harmonogram Przyjęcie planu — III kwartał 2008 Wdrożenie — IV kwartał 2008 Ocena — III kwartał 2009 Korekta — IV kwartał 2009 Logo firmy
Wymagania działu sprzedaży i marketingu Szybsza realizacja sprzedaży Szybkie i jasne prezentowanie złożonych koncepcji Wykorzystanie informacji z bazy danych (liczby transakcji sprzedaży, lokalizacje klientów itp.) Logo firmy
Szybsza realizacja sprzedaży Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy
Szybkie i jasne prezentowanie złożonych koncepcji Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy
Wykorzystanie informacji z bazy danych Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy
Pytania i odpowiedzi Logo firmy