Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„WF z klasą” SP 43 w Krakowie.
Advertisements

system zarządzania zasobami ludzkimi
Maciej Olex-Szczytowski
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Banki komercyjne.
Prognozy na 2004 r. Warszawa, grudzień 2003.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Podstawowe wymagania dla kiosków i sklepików szkolnych:
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
Zarządzanie projektami
„Ogranicza nas tylko wyobraźnia…”
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Aby zarobić już za miesiąc dużo pieniędzy - musisz te informacje przekazać dalej i nauczyć je przekazywać jeszcze dalej…
Biznesplan dla firmy usługowej
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Numer jeden w Polsce! Targi WIATR i WODA są największą i najstarszą imprezą wystawienniczą branży sportów wodnych i rekreacji w Polsce, która odbywa się
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
1 Ludzie lepiej wykształceni stawiają na jakość, oryginalność i markę Dla ludzi najlepiej wykształconych wysoka jakość towaru jest ważniejsza niż jego.
Kontrola sprzedaży, zysków, remanent, rejestry VAT, raport kasowy.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
KS-ZPL © KAMSOFT
Prezentacja programu Territory Manager 4.01 Delta Software sp. zoo.
Wykład nr 1 Klasyfikacja kosztów w przedsiębiorstwie
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Planowanie przepływów materiałów
Podstawowe wartości ekonomiczne
NASZE B2B B liżej wspólnego B iznesu. Tematy :  Konsorcjum Elmega – o nas  Projekt B2B  Założenia platformy SII  Praktyczne zastosowania SII  Korzyści.
Konferencja: System zabezpieczeń finansowych w turystyce - propozycje rozwiązań Organizator: Komisja Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Sejmu.
Wykład nr 1 Klasyfikacja kosztów w przedsiębiorstwie
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
Ocena projektów inwestycyjnych
SYSTEM FUNKCJI, PROCESÓW I PRZEDSIĘWZIĘĆ W ORGANIZACJI.
Last Modified 5/6/2013 1:54 PM Central European Standard Time Printed McKinsey & Company | 0 Streszczenie Strona przeznaczona na streszczenie – skróconą,
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
Przykłady zadań.
Projektowanie systemów transportowych
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
1 Sprigg Lane Ewa Korczyc Urszula Borowska. 2 Prezentacja sytuacji Firma Sprigg Lane Natural Resources jest częścią Sprigg Lane Company zajmującej się.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Opcje Ćwiczenia do wykładu „Zarządzanie portfelem inwestycyjnym” 1 © Dr Renata Karkowska; Wydział Zarządzania UW.
Słowińska Grupa Rybacka Unia Europejska Europejski Fundusz Rybacki Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych Europejskiego.
Nr ewidencyjny: Opiekun: mgr Teresa Wójcicka VI Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego W Kielcach.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
jest najbardziej złożoną kompleksową metodą oceny, służąca sprawdzeniu, w jakim zakresie, za pomocą jakich środków i w jakim czasie itd. projekt może.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Nazwa, logo i motto firmy
Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
Dochody i wydatki budżetu
Prezentacja biznesplanu
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Korzyści wynikające z inwestycji przyłączeniowych realizowanych wspólnie przez przedsiębiorstwa wytwarzające i przesyłające ciepło na przykładzie.
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
Akademia Sukcesu Zajęcia 3
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Prezentacja biznesplanu
Aktualny poziom certyfikacji – według stanu na r.
XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotm. W. Pileckiego w Białymstoku
Tytuł spotkania firmowego
Zapis prezentacji:

Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008 Joanna Rybka Starszy wiceprezes Sprzedaż na świecie 24 marca 2008 Logo firmy

Podsumowanie Koncepcja Możliwości Potencjał Sprzedaż detaliczna „dokładnie na czas” Zredukowane koszty ogólne Zwiększone zadowolenie klientów Logo firmy

Tematy na dziś Przegląd aktualnie oferowanych produktów firmy i zysków Badania sprzedaży w roku 2007 Propozycje nowych produktów Przewidywane koszty i zwroty z inwestycji Postanowienia i warunki Strategia i harmonogram Wymagania działu sprzedaży i marketingu Pytania i odpowiedzi Logo firmy

Nasze bieżące produkty Sprzęt campingowy Torby materiałowe Torby podręczne Rodzinne namioty biwakowe Materace piankowe Plecaki z ramą wewnętrzną Osprzęt kuchenny Pojemniki na żywność suszoną Sprzęt wspinaczkowy Uprzęże Buty do wspinaczki Kaski Rękawice do wspinaczki Torby na liny Karabińczyki Ochraniacze Logo firmy

Zyski w zeszłym roku (w milionach) 2005 2006 2007 Zyski 10.1 27.7 50.0 Koszty towarów 1.8 3.1 4.6 Zysk brutto 8.3 24.6 45.4 Suma wydatków 3.3 8.1 15.3 Zysk przed opodatkowaniem 5.27 16.5 30.1 Zysk przed opodatkowaniem jako procent przychodu 64.6% 59.6% 60.2% Logo firmy

Badania sprzedaży w roku 2008 Klienci Według prognozy firma zdobędzie w 2008 roku 920 700 nowych klientów 27% nowych klientów stanie się stałymi klientami Transakcje Średnia wartość transakcji sprzedaży = 52,17 PLN 75% klientów kupiło co najmniej jeden przedmiot oferowany poza wyprzedażą oprócz przedmiotu oferowanego na wyprzedaży Logo firmy

Prezentowanie nowych produktów Sprzęt turystyczny Odzież sportowa Odzież do sportów zimowych Rowery terenowe Sprzęt i przybory wędkarskie Kajaki i lekkie łodzie wyścigowe Logo firmy

Przewidywane koszty i zwroty z inwestycji Logo firmy

Postanowienia i warunki Postanowienia i warunki nr 1 Postanowienia i warunki nr 2 Postanowienia i warunki nr 3 Postanowienia i warunki nr 4 Postanowienia i warunki nr 5 Logo firmy

Strategia Strategia Taktyka nr 1 Taktyka nr 2 Taktyka nr 3 Logo firmy

Przyjęcie planu — III kwartał 2008 Harmonogram Przyjęcie planu — III kwartał 2008 Wdrożenie — IV kwartał 2008 Ocena — III kwartał 2009 Korekta — IV kwartał 2009 Logo firmy

Wymagania działu sprzedaży i marketingu Szybsza realizacja sprzedaży Szybkie i jasne prezentowanie złożonych koncepcji Wykorzystanie informacji z bazy danych (liczby transakcji sprzedaży, lokalizacje klientów itp.) Logo firmy

Szybsza realizacja sprzedaży Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy

Szybkie i jasne prezentowanie złożonych koncepcji Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy

Wykorzystanie informacji z bazy danych Potrzeba i rozwiązanie nr 1 Potrzeba i rozwiązanie nr 2 Potrzeba i rozwiązanie nr 3 Potrzeba i rozwiązanie nr 4 Potrzeba i rozwiązanie nr 5 Logo firmy

Pytania i odpowiedzi Logo firmy