Relacja zdjęciowa z podsumowania działań projektowych w ramach programu „O Niepodległej” 22 maja 2018 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Advertisements

Prezentacja wyników ewaluacji Szkoły Promującej Zdrowie
„Tajne nauczanie w Zabawie podczas II wojny światowej w latach 1940 – 1945” Przedsięwzięcie realizowane przez uczniów i nauczycieli Publicznego Gimnazjum.
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
POTĘGA PRASY ZBLIŻENIA W VI LO Sebastian Gidaszewski, kl. II a, LO VI
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Program Socrates Comenius COMENIUS - komponent programu SOCRATES - stanowi wyzwanie dla 350 tysięcy szkół w Europie i 69 milionów uczniów. Wspiera inicjatywy.
Gimnazjum nr 3 im. Emilii Zawidzkiej w Zespole Szkół nr 7 Road to freedom- nasze miasto 20 lat wspólnie FINAŁ MŁODZIEŻOWEJ AKCJI OBYWATELSKIEJ 20 LAT WSPÓLNIE.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
„Czy jest nam potrzebny ogólnodostępny plac zabaw?”
Opracował J. Stryjkowski
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
Wychowanie patriotyczne w Zespole Szkół Mechanicznych w Żaganiu
Szkoła Podstawowa Nr 22 im. Marii Dąbrowskiej w Olsztynie.
1 Projekt Międzynarodowy Bank Pamięci o Demokracji Educational Foundation.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
20 LAT WSPÓLNIE W GMINIE MUCHARZ Projekt upamiętnienia pierwszych wolnych wyborów samorządowych Gimnazjum im. Janiny Barbary Górkiewiczowej w Mucharzu.
Szkoła demokracji – szkoła samorządności Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich rad pedagogicznych Spotkanie V Podsumowanie i zakończenie.
Wychowanie patriotyczne i obywatelskie
Projekt Comenius Regio
czyli ważne i ciekawe wydarzenia w roku szkolnym 2013/2014
 Klasy 0-III udały się do Szczawy, gdzie zwiedziły pijalnię wód mineralnych i Muzeum I Pułku Strzelców Podhalańskich AK.
Często słyszymy słowa: Polska, Ojczyzna, Polacy. Na codzień nie myślimy jednak o tym, co to jest wspólne dobro, poczucie tożsamości, nasza kultura. A.
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Ogólnopolska akcja edukacyjna Edycja II Rok szkolny 2014/2015.
Projekt działania lokalnego koordynowany przez wolontariuszy z Gimnazjum w Starym Kurowie.
Nasza „mała” demokracja
Nasz udział w programie „Szkoła z klasą 2.0” rok szkolny 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Glichowie.
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
VIII Przeworskie Forum Wychowawcze 26 stycznia 2007 r.
Organizator: Jolanta Szczepan – nauczyciel historii.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Program Szkoła Promująca Zdrowie realizowany jest w Polsce od 1991r.
Studium Przypadków Gosia Bates i Drew Wilkins. Studium przypadków 2 i 4 Wszystko o mnie.
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
W NIOSKI. Debatujący wraz z uczniami jednogłośnie stwierdzili, że debaty tego typu są bardzo potrzebne. Zamierzamy wprowadzić cyklicznie odbywające się.
Samorząd Uczniowski wraz z opiekunem, dyrekcją szkoły i pedagogiem podczas „burzy mózgów” wspólnie opracowali harmonogram zadań, które były realizowane.
Podsumowanie I etapu projektu Drogi Tarnowian do Niepodległości
„WF z klasą” to nowy program Centrum Edukacji Obywatelskiej realizowany przy medialnym wsparciu Gazety Wyborczej i portalu sport.pl.
Twoje dziecko pokocha matematykę!. Czym jest Matlandia? nauka przez zabawę i interakcję medale, krótkie filmy oraz nagrody motywujące do rozwiązywania.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
PROGRAM KSIĄŻKI NASZYCH MARZEŃ. Startujemy – październik 2015 Realizację Programu rozpoczęliśmy od zakupów książek, które bardzo szybko zostały opracowane.
Jak szkoła w praktyce może uczyć demokracji i postaw obywatelskich ?
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Skuteczne grono pedagogiczne: kiedy mamy szanse wygrywać z przemocą? Tomasz Wojciechowski.
WYNIKI ANKIETY. CO TO JEST PATRIOTYZM? KTO TO JEST PATRIOTA?
29 kwietnia 2016 r. cała społeczność szkolna obecnością w uroczystym apelu uczciła Dzień Flagi RP oraz 225 rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja. W czasie.
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
czwarte spotkanie Zespołu
„ W BARWACH BIAŁO – CZERWONYCH”
wychowania i opieki w szkołach
„ W BARWACH BIAŁO – CZERWONYCH”
Patronaty i współpraca: Urząd Marszałkowski, Urząd Wojewódzki, Kuratorium Oświaty, IPN, Instytut Historii Uniwersytetu Rzeszowskiego, Polskie Towarzystwo.
Szkoła Promująca Zdrowie
UCHWALENIA KONSTYTUCJI 3 MAJA
Nasza szkoła bierze udział wielu działaniach realizowanych jest w ramach projektu gminnego „Dąbrowa dla Niepodległej” pod Patronatem Narodowym Prezydenta.
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO- CZERWONYCH
EWALUACJA AUTORSKIEGO PLANU LEKCJI w ramach programu profilaktycznego pt.: „Jak pracować profilaktycznie z dzieckiem w wieku 13 – 15 lat?”
m.st. Warszawa | Inauguracja obchodów, r.
Konferencja Uwarunkowania prawne pracy dyrektora i nauczyciela wobec zmieniającej się rzeczywistości oświatowej pod patronatem Marszałka Województwa Podkarpackiego.
Wykonaliśmy dekorację przy głównym wejściu do budynku szkolnego.
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO-CZERWONYCH
„Stulecie Niepodległości w Barwach Biało – Czerwonych”
„Stulecie Niepodległości w Barwach Biało-Czerwonych” Prezentacja inicjatyw uczniów Zespołu Szkół Samorządowych w Janowie podjętych dla uczczenia 100 Rocznicy.
ROCZNICA NIEPODLEGŁEJ
SIEĆ WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE B kwiecień 2017-grudzień 2018
Zebranie z rodzicami 15 maja 2018
Rodzicom dziękuję za zaangażowanie, pomoc i wspieranie działań szkoły.
Zapis prezentacji:

Relacja zdjęciowa z podsumowania działań projektowych w ramach programu „O Niepodległej” 22 maja 2018 r.

Podsumowanie projektu „O niepodległej” Relacja zdjęciowa z podsumowania działań projektowych w ramach programu „O Niepodległej”, które odbyło się 22 maja 2018 r. w Muzeum Historycznym w Sanoku. Było to ważne wydarzenie zarówno dla władz samorządowych, nauczycieli i uczniów, które pokazuje zaangażowanie społeczności szkolnej w działania związane ze 100- leciem odzyskania Niepodległości i szeroko rozumianą edukacją patriotyczną i obywatelską. Udział uczniów był istotną częścią programu, dlatego nauczycielom dziękujemy za zaangażowanie i pracę z uczniami, której efekty docenili eksperci pracujący w podsumowaniu i zgodnie wyrazili uznanie dla nauczycieli, uczniów i rodziców za działania projektowe i wkład w przywracanie do zbiorowej pamięci bohaterów, wydarzeń i miejsc lokalnej historii.