Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Advertisements

Kampania promocyjna Badania Terminy - kampania promocyjna a badania.
E- learning czyli nauka przez internet. E-learning E-learning łączy w sobie nauczanie na odległość oraz elastyczność czasową, bywa też łączony z tradycyjnym.
Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Środki językowe w reklamie Analiza wybranych tekstów reklamowych.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Sytuacje problemowe w Grupach Partnerskich na podstawie materiałów dla FPŚ.
Laureaci konkursu: „NAJAKTYWNIEJSZY CZYTELNIK BIBLIOTEKI”
Kongres wiosek tematycznych 21 marca, Unikalny atrybut miejsca: wioska tematyczna Walory edukacyjne Promowanie idei, lokalnych marek, usług i produktów.
Literary Reference Center Przewodnik
„Piękny Wschód” Kampania Promująca Atrakcyjność Turystyczną Wschodnich Województw Polski Warszawa
PROGAM LOJALNOŚCIOWY FAMILO Społeczność Konsumencka Familo umożliwia uczestnikom programu oszczędzanie na zakupach dokonywanych w sklepie na stronie
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Solphy GlassNexus System Elektronicznej Wymiany Danych Dla Producentów Szyb Zespolonych.
Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.. Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje.
,, domEXPO miejsce ludzi z pasją ” Projekt „Mieszkań i Pokoi Wzorcowych” jest elementem nowej strategii pt.: „domEXPO miejsce ludzi z pasją”. Zapraszamy.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
B ANK W NASZEJ CODZIENNOŚCI - PODSUMOWANIE Opracowała: Jadwiga Greszta.
Konferencja nt. „Nowy wizerunek szkół zawodowych w Lublinie i Chełmie – większe szanse na rynku pracy” w ramach projektu współfinansowanego ze środków.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
Komunikatory Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach - Janowie.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
Fundacja Hospicyjna powstała na początku 2004 roku.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU. S PIS TREŚCI 1. INTERNET INTERNET 2. DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETUDZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 3.RAZEM TWORZYMY LEPSZY INTERNETRAZEM.
Przez długi czas ludzie porozumiewali się wyłącznie bezpośrednio-oko w oko, twarzą w twarz. Gdy nadeszła era listów, początkowo dostarczał je posłaniec,
Biznes Wielkopolska to magazyn, który ukazuje się od 2003 roku. Magazyn powstał jako element promocji firm wyróżnionych certyfikatem „Najwyższa Jakość”
M Ł ODZI PRZEDSI Ę BIORCZY W ZSP - GIMNAZJUM W BRZE Ź NICY Opiekun: mgr Agata Frączek.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
NADZÓR RYNKU RAPORT. na produkcie dla konsumenta w dowolnym państwie Unii Europejskiej - bezpieczeństwo użytkowania deklaracja, że wprowadzany do obrotu.
CZYLI JAK POWSTAŁO PISMO
Planowanie podatkowe Paweł Satkiewicz doradca podatkowy Parulski i Wspólnicy Doradcy Podatkowi Warszawa 24 listopada 2011 r.
Lokalna Grupa Działania Sandry Brdy Chojnice. Obszar. Powiat chojnicki: Gmina Chojnice Miasto i Gmina Czersk Miasto i Gmina Brusy Gmina Konarzyny Powiat.
Media i kultura Natalia Brylowska Obserwatorium Kultury
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”
Narodowy Test Zabieganych Polaków
Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych.
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Kubki XXL Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ  I INNYCH ŚRODKÓW KOMUNIKOWANIA W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ, AMBIENT MEDIÓW.
Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych
Zmiana w procesie przekwalifikowania pracownika
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
BAROMETR HEDONIŚCI I OSZCZĘDNI 2017.
Podsumowanie części 7a. Podsumowanie części 7a.
Hermeneutyka i hermeneutyczne ujęcie prawa
Umocnienie w dobru M. Melon, Lustro.
Uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Małe Gry Taktyczne Doskonalenie umiejętności utrzymania się przy piłce
Los biednych, bezbronnych dzieci.
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
ZAWODOWCY Konkurs pt.”Zawodowcy” realizowany w ramach programu z zakresu doradztwa zawodowego w SP nr 370 w Warszawie.
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Nasze sposoby na jesienne wieczory
Implementacja rekurencji w języku Haskell
Wydział Oświaty Starostwa Powiatowego
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
POWSTAŃCÓW WARSZAWSKICH
Mini przedsiębiorstwo
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.

Zapis prezentacji:

Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane gazet i pism kolorowych)

1A Czym była Wielka Oszcz w Plusie? Przecena atrakcyjnych telefonów oraz wyprzedaż minut Nie słowa się liczą, a ceny … …wobec tego obcięliśmy słowa, tak jak Plus ściął ceny

1B Komentarz lektora Wielka Oszcz to 4-tygodniowa kampania wyprzedażowa przeprowadzona na początku 2010 roku. Główny przekaz kampanii: „Wielka Oszcz w Plusie. Wyprzedaż telefonów i minut” informował o tym, że w Plusie można „oszczędzić 548 zł”. Celem Wielkiej Oszczy było wytworzenie przekonania o wyjątkowości oferty oraz przekazanie w czytelny i zwracający uwagę sposób informacji o benefitach promocji . W kampanii wykorzystano charakterystyczne dla marki Plus słowotwórstwo i zabawę słowem.

2A Grupa docelowa Wiek 25-45 Rodzinność Aktywność i ambicja

2B Grupa docelowa Grupą docelową marki Plus są osoby w wieku od 25 do 45 lat. To osoby silnie nastawione na relacje z innymi ludźmi. Większość ich celów życiowych dotyczy całej rodziny a pieniądze to środek do realizacji tych celów. Główną funkcją telefonu jest dla nich podtrzymywanie kontaktu z bliskimi, wybór operatora jest przemyślany i bazuje na przewadze cenowej. To także osoby ambitne, pewne siebie i żyjące bardzo aktywnie, ceniące kreatywność, inwestujące w siebie oraz dzieci (jeśli je posiadają). Są świadomymi konsumentami, rozumieją mechanizmy działania reklamy, doceniają kreatywne rozwiązania komunikacyjne.

3A Wielka Oszcz w Rzeczp I strona Rzeczpospolitej z „oszczędnym” logotypem i nagłówkami. Na dole reklama Wielkiej Oszczy II strona – FP z Wielką Oszczą III strona – rzeczywista I strona z pełnym logo, nagłówkami i tytułami

3B Wielka Oszcz w Rzeczp Nawiązując do nazwy kampanii, która powstała poprzez obcięcie ostatnich liter w słowie „oszczędność” oraz do popularnej we współczesnym języku tendencji do skracania słów i wypowiedzi, zastosowaliśmy podobny zabieg w reklamie prasowej. Logo oraz wszystkie tytuły, nagłówki i podpisy zostały pozbawione ostatnich liter. Zdezorientowany czytelnik napotykał na dole strony reklamę Wielkiej Oszczy wraz ze sloganem: „Nie słowa się liczą, a ceny”. Na odwrocie na całej stronie umieszczona została reklama Plusa z informacją o ofercie. Pierwsza na polskim rynku reklama wykorzystująca logo, layout, czołówkowe zdjęcia i teksty z I strony wydania.

Przykuwający uwagę layout 4A Rezultaty Przykuwający uwagę layout Szum medialny

4B Rezultaty Reklama na okładce Rzeczpospolitej była precedensem w świecie mediów drukowanych. Po raz pierwszy poczytny dziennik ogólnopolski zgodził się na tak znaczącą ingerencję w logo oraz zawłaszczenie strony tytułowej. Wywołało to liczne komentarze w branży i dyskusje na forach internetowych.