Ewaluacja centrum informacji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Znaczenie procedur celnych dla sądowej ochrony praw własności przemysłowej w szczególności przed naruszeniem patentów. Dr Ewa Skrzydło-Tefelska Katedra.
Advertisements

Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wyszków Analiza wariantowa.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Jak złożyć wniosek ? (GWA) Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
BO! Małopolska czeka na Twój pomysł i głos!. Zasady Składanie Wniosków WeryfikacjaGłosowanie Ogłoszenie Wyników Ewaluacja ZADANIA POWIATOWE ZADANIA SUBREGIONALNE.
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Przygotowanie projektu w ramach Programu Interreg V-A Polska-Słowacja Wspólny Sekretariat Techniczny Programu Interreg V-A Polska-Słowacja
Badanie Poczucia Bezpieczeństwa, Oceny Pracy Policji oraz Ciemnej Liczby Przestępstw Warszawa, luty 2007.
Szablon scenariusza. Topografia miasta POZnan* WPROWADZENIE Szkolenie z zakresu Topografii Miasta Poznania – ma na celu: - Poznanie ogólnej topografii.
WSKAŹNIKI JAKOŚCI ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POZNANIA 2013 Prof. dr hab. Ryszard Cichocki Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Badanie skuteczności kampanii promocyjnej Polski na rynkach zagranicznych: niemieckim, brytyjskim i francuskim Warszawa, 25 lipca 2012.
REKRUTACJA DO GIMNAZJÓW NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem Aby zobaczyć prezentację badania należy wybrać przycisk F5. Poruszanie się pomiędzy.
W YBRANE ZAGADNIENIA POSTĘPOWANIA CYWILNEGO W SPRAWACH O OCHRONĘ WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ Prof. dr hab. Feliks Zedler Konferencja „Rynek leków a ochrona.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Finansowanie wybranych działań w parkach narodowych przy udziale środków funduszu leśnego - zakres merytoryczny Warszawa, 06 kwietnia 2016 r.
2016. Najczęściej popełniane błędy podczas e-Naboru Wybranie jedynie jednego oddziału w danej szkole – w przypadku gdy zabraknie punktów aby system przydzielił.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
Przebudowa Długiej i Długiego Targu – ankieta. Uczestnicy ankiety w ankiecie udział wzięło 1761 osób, w tym 922 kobiety (52%) i 839 mężczyzn (48 %) ankietę.
1 Definiowanie i planowanie zadań budżetowych typu B.
Co to Internet? Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie "między- sieć") – ogólnoświatowa sieć komputerowa, określana również jako sieć sieci.
Instrukcja aplikowania na kursy trenerskie UEFA A, UEFA B i A zintegrowany, UEFA B, UEFA B wyr., Grassroots C, Grassroots D W przypadku nie posiadania.
Zajęcia pozalekcyjne w ramach działalności Szkolnych Klubów Sportowych
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
WIOSNA NA ŁĄCE przedszkolankowo.pl.
Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
i otwarta platforma IT Uniwersytet Warszawski (Centrum Deliberacji IS)
O ochronie danych osobowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
„Łączą nas efekty projektów” – wymagania programowe a doświadczenia po pierwszych naborach w Programie Interreg V-A Polska – Słowacja
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych.
Analiza Ankiet ekologicznych
Odczytywanie diagramów
Moje szczęście.
Portal funduszy european-funding-guide.eu
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
Przewodnik Udoskonalanie listy wyników w wyszukiwarce naukowej
ZMIEŃ SZKOŁĘ- IDŹ NA WYBORY!
Badanie #finanseprzyszlosci 3 - Czy jesteśmy gotowi udostępnić informacje o sobie i swoim koncie firmie niebędącej bankiem.
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
A ty dla kogo żyjesz? Dla kogo są Twoje kroki i zmagania każdego dnia?
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
bankowość internetowa i mobilna płatności bezgotówkowe
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
SLIGO MINI PRZEWODNIK.
Koszyk danych.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce
Najważniejsze reguły ankietowania
NASZE ATUTY.
do szkół ponadpodstawowych w województwie zachodniopomorskim
Wyrok WSA w Bydgoszczy z dnia 27 października 2016 r., I SA/Bd 613/16
Aspekty prawne użytkowania instalacji grzewczych do 1 MW na paliwa stałe Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Ochrony Środowiska.
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla pracowników administracyjnych.
SZKOLENIE KIERUJĄCYCH DZIAŁANIEM RATOWNICZYM OSP (DOWÓDCÓW OSP) (e-learning) Termin realizacji: – r.
Wielowymiarowa Ankieta Rekrutacyjna Przewodnik po Badaniach
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

Ewaluacja centrum informacji

Podstawowe informacje Nazwa badania Ewaluacja centrum informacji Autor Richard Žižka Język kwestionariusza pl Adres URL kwestionariusza https://www.survio.com/survey/d/S8N9W9C0B5X9P1F5H Ostatnia odpowiedź 03. 03. 2014 Czas trwania 4 dni

Niedokończone odpowiedzi Wizyt ankiety 74 20 19 35 27% Ilość wizyt Gotowe odpowiedzi Niedokończone odpowiedzi Tylko pokazano Ogólny sukces Historia odwiedzin (28. 02. 2014 - 03. 03. 2014) Ilość wizyt (74) Gotowe odpowiedzi (20)

Czas wypełnieniu ankiety Liczba odwiedzin Źródła odwiedzin Czas wypełnieniu ankiety Tylko pokazano (47.3 %) Niekompletne (25.7 %) Zakończone (27 %) Bezpośredni link (100 %) <1 min. (95 %) >60 min. (5 %)

Korzystam z centrum informacji jako: Wybór, więcej możliwości, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Odpowiedź Odpowiedzi Udział Obywatel 11 55% Turysta

Do której kategorii wiekowej Pan/Pani należy? Wybór opcji, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Odpowiedź Odpowiedzi Udział 0-20 4 20% 21-30 5 25% 31-40 3 15% 41-50 51-60 1 5% 61+

Jak często Pan/Pani korzysta z usług centrum informacji? Wybór opcji, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Odpowiedź Odpowiedzi Udział Kilkakrotnie w miesiącu 4 20% Raz w miesiącu 7 35% Raz w roku 3 15% Rzadziej 6 30%

Co jest powodem przyjścia Pana/Pani do centrum informacji? 1/2 Wybór, więcej możliwości, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Odpowiedź Odpowiedzi Udział Informacje dotyczące turystyki danego kraju 6 30% Informacje dotyczące życia kulturalnego w danym kraju 3 15% Dostępność do Internetu 12 60% Możliwość kopiowania 9 45% Uzyskanie ulotek informacyjnych i upominków 5 25% Propozycja zwiedzania miasta z przewodnikiem 8 40% Zakupienie biletów w przedsprzedaży 4 20% Inny powód (Jaki?) 1 5%

Co jest powodem przyjścia Pana/Pani do centrum informacji? 2/2

Raczej niezadowolony/a Niech Pan/Pani wyrazi poziom zadowolenia s poniższymi usługami: Matryca, wybór opcji, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Zadowolony/a Raczej zadowolony/a Nie wiem Raczej niezadowolony/a Niezadowolony/a Propozycja usług turystycznych 5 8 4 1 2 Jakość informacji 10 3 Szybkość koneksji do Internetu 7 Miejsce centrum informacji Personel 6

Czy Pan/Pani uzyskał/a dostarczające informacje w centrum informacji? Wybór opcji, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Odpowiedź Odpowiedzi Udział Tak 12 60% Nie 8 40%

Odwiedził/a Pan/Pani kiedykolwiek strony internetowe centrum informacji? Wybór opcji, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Odpowiedź Odpowiedzi Udział Tak 16 80% Nie 4 20%

Znalazł/a Pan/Pani na stronicach internetowych pożądane informacje? Wybór opcji, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Odpowiedź Odpowiedzi Udział Tak 16 80% Nie (proszę wpisać, czego brakowało) 4 20%

Uważa Pan/Pani, iż centrum informacji jest przydatną usługą dla wszystkich? Wybór opcji, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Odpowiedź Odpowiedzi Udział Tak 18 90% Nie (Dlaczego?) 2 10%

Niech pan/pani wyrazi poziom zadowolenia z działania centrum informacji: Rating gwiazdkowy, odpowiedziano 20x, brak odpowiedzi 0x Odpowiedź Odpowiedzi Udział 5/5 6 30% 4/5 3/5 4 20% 2/5 2 10% 1/5