Monitorowanie uczestników Oś Priorytetowa 3 oraz Poddziałanie 5.3

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wniosek o płatność. Terminy składania wniosków o płatność: Pierwszy wniosek o płatność: 3 miesiące, licząc od daty podpisania umowy Kolejne wnioski o.
Advertisements

Umowy o dofinansowanie projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata osie priorytetowe II-VII Urząd.
Ośrodek Przetwarzania Informacji Warszawa
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS - Instrukcja Zagraniczna mobilność
ATC Grupa. Lata PROJEKTY WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA W RAMACH DZIAŁANIA ZPORR DZIAŁANIE 2.1. GRUPA ODBIORCÓW.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Założenia do Planów Działania Priorytetu VII PO KL na 2013 rok.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Dodatkowe środki dla regionu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Szczecin, dnia r.
„Projekty Europejskiego Funduszu Społecznego o znaczeniu regionalnym w oparciu o wybrane przykłady”
Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych i znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu.
Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych RPO WM dla Działania 8.1 oraz kryteria wyboru projektów.
PO KL Komponent Regionalny podsumowanie i rezultaty.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Regionalne Centrum Rozwoju Społecznego w Toruniu.
Erasmusplus.org.pl/power Zagraniczna mobilność studentów niepełnosprawnych i znajdujących się w trudnej sytuacji materialnej projekt finansowany ze środków.
Kryteria wyboru projektów w ramach XI Osi Priorytetowej RPO WP Jakość edukacji i kompetencji w regionie Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Wydział.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Jeleniogórskiej Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi Aglomeracji Jeleniogórskiej.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Planowanie i realizacja badań ewaluacyjnych służących oszacowaniu wartości wskaźników rezultatu długoterminowego EFS 18 stycznia 2015 r.
w Regionalnym Programie Operacyjnym
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie zachodniopomorskim Konferencja współfinansowana.
Cel oraz wskaźniki dla naboru wniosków o dofinansowanie w trybie konkursowym dla Osi Priorytetowej 10 Edukacja Działania 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia.
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
Gdańsk, r. Typy operacji i kryteria wyboru projektów- konkurs w ramach Poddziałania Oś Priorytetowa 6 Regionalnego Programu Operacyjnego.
Jak przenieść diagnozę ujętą w koncepcji dotyczącej szkolnictwa zawodowego do wniosku o dofinansowanie w ramach Poddziałania Konkurs numer: RPPM IZ /16.
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku ul. Pogodna Białystok
Działanie 9.3 Rozwój przedsiębiorczości Wymagania w zakresie wskaźników.
Departament Rozwoju Regionalnego Uwagi Komisji Europejskiej oraz autopoprawki IZ Poddziałanie Edukacja dorosłych na rzecz rynku pracy Schemat: Podnoszenie.
Kryteria formalne specyficzne i kryteria premiujące w ramach konkursu nr RPLU IZ /16 Ewa Pachowska – Kurzepa Departament Wdrażania EFS.
Propozycje kryteriów wyboru projektów dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata
Wsparcie lokalnego rynku pracy przy wykorzystaniu narzędzi Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja przygotowana przez Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach.
Departament Rozwoju Regionalnego Poddziałanie Kształcenie zawodowe w ramach ZIT Schemat: Projekty w zakresie poprawy jakości, efektywności i atrakcyjności.
Działanie 12.1 Edukacja przedszkolna Wymagania w zakresie wskaźników.
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako Instytucja Pośrednicząca w ramach RPO WK-P w zakresie Europejskiego Funduszu.
Kryteria wyboru projektów w Działaniu 8.3 Ułatwianie powrotu do aktywności zawodowej osób sprawujących opiekę nad dziećmi do lat 3 Poddziałanie (8iv)
Rozliczanie wydatków we wnioskach o płatność
Posiedzenie Komitetu Monitorującego
Istotne kwestie dotyczące wskaźników i sprawozdawczości
Spotkanie informacyjne dla Beneficjentów realizujących projekty pozakonkursowe w ramach Poddziałania Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych.
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy Działanie 8.4 Godzenie życia.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 2 grudnia 2016 r.
Poddziałanie Kształcenie ogólne w ramach ZIT
Wskaźniki.
Uwagi Komisji Europejskiej do projektu kryteriów oceny projektu dla
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Posiedzenie Komitetu Monitorującego
Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy Działanie 8.4 Godzenie życia.
Specyfika konkursu w ramach Poddziałania
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Stan wdrażania projektów - Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu jako IP
Systemy internetowe do obsługi projektów
w kontekście zobowiązań Instytucji Zarządzającej
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
Droga do zmian Projekt finansowany z RPO WP na lata 2014 – 2020
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 29 listopada 2017 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie Wydział Aktywizacji Zawodowej EFS
SPECYFIKA, CEL KONKURSU W RAMACH PODDZIAŁANIA
CEL I SPECYFIKA KONKURSU W RAMACH
Zapis prezentacji:

Monitorowanie uczestników Oś Priorytetowa 3 oraz Poddziałanie 5.3 Gdańsk, 23 lutego 2018 r. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

Informacje podstawowe Dane dotyczące uczestników projektów zbierane są w momencie rozpoczęcia udziału osoby lub instytucji/ podmiotu w projekcie. Uczestnika projektu należy wykazać w SL2014 w momencie rozpoczęcia udziału w pierwszej formie wsparcia w projekcie Dane dotyczące uczestnika projektu wykazywane są tylko raz w ramach projektu. Oznacza to, że dany PESEL lub NIP może być w projekcie wykazany tylko raz, niezależnie od liczby udzielonych form wsparcia (szkoleń, doradztwa, etc.). Beneficjent zobowiązany jest do aktualizacji danych dotyczących uczestników w systemie dotyczących sytuacji uczestnika po zakończeniu udziału w projekcie oraz danych teleadresowych. W przypadku powrotu uczestnika do projektu po uprzednio zakończonym udziale, informacje odnoszące się do sytuacji osoby po zakończonym udziale należy usunąć z systemu oraz wypełnić ponownie do czterech tygodni po zakończeniu przez niego udziału w projekcie.

Informacje podstawowe Nowotworzony formularz jest kopią poprzedniego (czyli inicjuje się każdorazowo danymi z poprzednio przesłanego formularza z najpóźniejszą datą w polu „Wniosek za okres do”). Jeśli poprawiono dane w formularzu z datą za wcześniejszy okres w związku z weryfikacją przez instytucję, należy te zmiany nanieść także na kolejny formularz – przed przekazaniem go do instytucji. W przypadku projektów partnerskich: Zakładka monitorowanie uczestników jest dostępna jedynie po stronie partnera wiodącego.

Dane instytucji otrzymujących wsparcie W odniesieniu do ośrodków przedszkolnych, szkół w zespołach szkół które nie posiadają nr NIP Beneficjent zobowiązany jest do zaznaczenia checkbox „brak NIP” Dane teleadresowe – dane w tej sekcji powinny być zgodne z aktualnymi danymi w rejestrze urzędowym podziału terytorialnego kraju prowadzonym przez GUS (tzw. TERYT) Telefon kontaktowy/ adres e-mail – Beneficjent zobowiązany jest do uzupełnienia obydwu pól.

Dane instytucji otrzymujących wsparcie Czy wsparciem objęci zostali pracownicy instytucji – należy wskazać właściwą wartość: TAK albo NIE na rozwijalnej liście wyboru. W sytuacji gdy wsparciem w projekcie są obejmowani również pracownicy instytucji/ podmiotu (odpowiedź TAK), należy wprowadzić dane tych osób do modułu w sekcji Dane uczestników otrzymujących wsparcie – indywidualni i pracownicy instytucji. Rodzaj przyznanego wsparcia – należy wprowadzić wszystkie rodzaje wsparcia, które instytucja otrzymała do tej pory w ramach projektu. Kolejne rodzaje wsparcia dla instytucji powinny być oddzielone pionowym znakiem podziału.

Dane uczestników otrzymujących wsparcie – indywidualni i pracownicy instytucji Rodzaj uczestnika „indywidualny” – dotyczy osoby fizycznej, przystępującej do projektu z własnej inicjatywy. „pracownik lub przedstawiciel instytucji/ podmiotu” – w przypadku, gdy wsparcie realizowane na rzecz danej instytucji/ podmiotu obejmowało również jej pracowników lub gdy osoba została oddelegowana/ wskazana do udziału w projekcie przez daną instytucję. Wiek w chwili przystąpienia do projektu – należy uzupełnić wiek tylko w przypadku uczestnika bez nr PESEL, w pozostałych przypadkach pozostaw pole puste. System wyliczy wiek automatycznie

Dane uczestników otrzymujących wsparcie – indywidualni i pracownicy instytucji Telefon kontaktowy/adres e-mail – należy uzupełnić przynajmniej jedno z pól. Data rozpoczęcia udziału w projekcie - Za datę rozpoczęcia udziału w projekcie – co do zasady – uznaje się datę przystąpienia do pierwszej formy wsparcia w ramach projektu. Status osoby na rynku pracy Przedszkolak – osoba bierna zawodowo – w tym: ucząca się Uczeń szkoły dla dorosłych – pracujący, bezrobotny, bierny zawodowo.

Dane uczestników otrzymujących wsparcie – indywidualni i pracownicy instytucji – WYKSZTAŁCENIE Należy wskazać aktualny i najwyższy poziom wykształcenia, który posiada uczestnik projektu w chwili przystąpienia do projektu. Należy wybrać wykształcenie „niższe niż podstawowe (ISCED 0)” w sytuacji, gdy osoba nie osiągnęła wykształcenia podstawowego. Osobę z wykształceniem niższym niż podstawowe wykazujemy w zależności od tego, czy ukończyła zwyczajowo przyjęty wiek na zakończenie edukacji na poziomie ISCED 1 (wykształcenia podstawowego): osoba, która posiada wiek poniżej zwyczajowo przyjętego wieku na zakończenie edukacji na poziomie ISCED 1 (podstawowym), powinna być przypisana do poziomu ISCED 1 (podstawowe); osoba, która posiada wiek powyżej zwyczajowo przyjętego wieku na zakończenie edukacji na poziomie ISCED (podstawowym) powinna być przypisana do poziomu ISCED 0 (niższe niż podstawowe). Należy wybrać wykształcenie „niższe niż podstawowe (ISCED 0)” w sytuacji, gdy dotyczy ucznia „zerówki” funkcjonującej zarówno przy przedszkolu jak i szkole podstawowej.

Dane uczestników otrzymujących wsparcie – indywidualni i pracownicy instytucji Planowana data zakończenia edukacji w placówce edukacyjnej, w której skorzystano ze wsparcia - data jest możliwa do uzupełnienia dla uczących się osób biernych zawodowo. - NOWOŚĆ Wykonywany zawód - należy wypełnić, jeśli w polu Status osoby na rynku pracy w chwili przystąpienia do projektu wybrano wartość „osoba pracująca”

Dane uczestników otrzymujących wsparcie – indywidualni i pracownicy instytucji Zatrudniony w - jeżeli uczestnik jest osobą zatrudnioną, należy wprowadzić w tym polu nazwę instytucji/przedsiębiorstwa w którym jest zatrudniony. Sytuacja (1) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie oraz Sytuacja (2) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie - W pierwszej kolejności należy wykazać te rezultaty, do których zrealizowania zobowiązano się w projekcie (poprzez określenie wskaźników we wniosku o dofinansowanie). Informacje dotyczące uczestników są bowiem podstawą do wykazania tych informacji we wskaźnikach we wniosku o płatność Zakończenie udziału w projekcie jest rozumiane jako zakończenie udziału zgodnie z zaplanowana ścieżką, jak i przedwczesne opuszczenie projektu. Jeśli osoba po zakończeniu udziału w projekcie uzyskała kwalifikacje i jednocześnie nabyła kompetencje należy wskazać wyłącznie fakt uzyskania kwalifikacji.

Dane uczestników otrzymujących wsparcie – indywidualni i pracownicy instytucji „Liczba osób z innych grup w niekorzystnej sytuacji społecznej, objętych wsparciem w programie” Wskaźnik dotyczy cech powodujących niekorzystną sytuację społeczną, a nie objętych wskaźnikami dot. osób bezdomnych lub dotkniętych wykluczeniem z dostępu do mieszkań, osób z niepełnosprawnościami, migrantów, gospodarstw domowych bez osób pracujących, gospodarstw domowych bez osób pracujących z dziećmi na utrzymaniu, gospodarstwach domowych składających się z jednej osoby dorosłej i dzieci pozostających na utrzymaniu. Pochodzenie z obszarów wiejskich (wg stopnia urbanizacji DEGURBA 3) powinno zawsze być wykazywane we wskaźniku dot. innych grup w niekorzystnej sytuacji społecznej. Niekorzystna sytuacja dotycząca płci, statusu na rynku pracy - jak długotrwałe bezrobocie, wiek lub osiągnięcie wykształcenia co najmniej na poziomie ISCED 1, objęta jest wspólnymi wskaźnikami i nie powinna być uwzględniana w tym wskaźniku. Przykładem takiego uczestnika może być natomiast osoba z wykształceniem na poziomie ISCED 0 (przez co należy rozumieć brak ukończenia poziomu ISCED 1) i jest poza wiekiem typowym dla ukończenia poziomu ISCED 1. W przypadku, kiedy dana osoba zostaje uznana za znajdującą się w niekorzystnej sytuacji (np. z ww. powodu wykształcenia) jest jednocześnie np. osobą niepełnosprawną, należy ją wykazać w obu wskaźnikach (dot. niepełnosprawności oraz niekorzystnej sytuacji).

Oś Priorytetowa 3

Rodzaj przyznanego wsparcia Działanie 3.1 Rodzaj przyznanego wsparcia w tym: odbiorca wsparcia 3. 1. zajęcia dodatkowe w przedszkolu dzieci doskonalenie zawodowe   nauczyciele studia/kształcenie podyplomowe szkolenie/kurs  Rodzaje wsparcie z wykorzystania TIK

Działanie 3.1 Wskaźnik rezultatu - Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu Programu. Sytuacja (1) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie Osoba uzyskała kwalifikacje Osoba nabyła kompetencje Sytuacja (2) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie Nie dotyczy

Rodzaj przyznanego wsparcia Poddziałanie 3.2.1 Rodzaj przyznanego wsparcia w tym: odbiorca wsparcia 3. 2. 1. zajęcia dodatkowe dla uczniów uczniowie doradztwo doradztwo edukacyjno-zawodowe doskonalenie zawodowe   nauczyciele studia/kształcenie podyplomowe szkolenie/kurs wsparcie z wykorzystania TIK

Poddziałanie 3.2.1 Wskaźnik rezultatu - Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu Programu Sytuacja (1) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie Osoba uzyskała kwalifikacje Osoba nabyła kompetencje Sytuacja (2) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie Nie dotyczy Wskaźnik rezultatu - Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu Programu

Rodzaje przyznanego wsparcia Poddziałanie 3.2.2 Rodzaje przyznanego wsparcia w tym: odbiorca wsparcia 3. 2. 2. zajęcia dodatkowe dla uczniów uczniowie stypendium   wyzyta studyjna doskonalenie zawodowe nauczyciele studia/kształcenie podyplomowe szkolenie/kurs wsparcie z wykorzystania TIK

Poddziałanie 3.2.2 Wskaźnik rezultatu - Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu Programu Sytuacja (1) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie Osoba uzyskała kwalifikacje Osoba nabyła kompetencje Sytuacja (2) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie Nie dotyczy Wskaźnik rezultatu - Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu Programu

Rodzaje przyznanego wsparcia Poddziałanie 3.3.1 Rodzaje przyznanego wsparcia w tym: odbiorca wsparcia 3. 3. 1. zajęcia dodatkowe dla uczniów uczniowie doradztwo doradztwo edukacyjno-zawodowe staż/praktyka dla ucznia Zasadniczej Szkoły Zawodowej dla ucznia innej placówki prowadzącej kształcenie zawodowe dla ucznia szkoły branżowej I stopnia dla ucznia szkoły branżowej II stopnia dla ucznia technikum wizyta studyjna   doskonalenie zawodowe nauczyciele studia/kształcenie podyplomowe szkolenie/kurs wsparcie z wykorzystania TIK

Poddziałanie 3.3.1 Wskaźnik rezultatu - Liczba nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu Programu Sytuacja (1) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie Osoba uzyskała kwalifikacje Osoba nabyła kompetencje Sytuacja (2) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie Nie dotyczy

Poddziałanie 5.3

Rodzaj przyznanego wsparcia Działanie 5.3 Rodzaj przyznanego wsparcia w tym: odbiorca wsparcia 5 . 3. opieka nad dzieckiem do lat 3   osoby powracające na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem dziecka

Działanie 5.3 Wskaźnik rezultatu - Liczba osób, które powróciły na rynek pracy po przerwie związanej z urodzeniem/ wychowaniem dziecka, po opuszczeniu Programu Sytuacja (1) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie osoba pracująca/ prowadząca działalność na własny rachunek po przerwie związanej z urodzeniem/ wychowaniem dziecka Sytuacja (2) osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie osoba podjęła kształcenie lub szkolenie osoba uzyskała kwalifikacje/ osoba nabyła kompetencje Wskaźnik rezultatu - Liczba osób pozostających bez pracy, które znalazły pracę lub poszukują pracy po opuszczeniu Programu osoba poszukująca pracy po przerwie związanej z urodzeniem/ wychowaniem dziecka

Działanie 5.3 W sytuacji, gdy wsparciem w projekcie została objęta osoba w zakresie zapewnienia opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 i do czterech tygodni po zakończeniu udziału w projekcie pracuje lub poszukuje pracy należy w polu: Sytuacja (1)… lub Sytuacja (2)… wybrać jedną z dwóch wartości z listy „osoba pracująca/ prowadząca działalność na własny rachunek po przerwie związanej z urodzeniem/ wychowaniem dziecka” lub „osoba poszukująca pracy po przerwie związanej z urodzeniem/ wychowaniem dziecka” Błędem jest w tym przypadku wybór z listy rozwijalnej wartości: „osoba poszukująca pracy” lub „osoba podjęła pracę/ rozpoczęła prowadzenie działalności na własny rachunek”. Zaznaczenie tych opcji uniemożliwia pomiar powiązanych wskaźników dla projektu oraz późniejsze automatyczne ich wyliczenie we wniosku o płatność.

Problemy techniczne Format daty (csv) - Poprawny format daty to: rrrr-mm-dd Jeśli po wprowadzeniu dat w prawidłowym formacie po zapisaniu pliku format jest inny (dd.mm.rrrr) oznacza to, że jest to problem ustawień systemowych. Należy wtedy zmienić domyślny format daty w systemie. W SL2014 można utworzyć tylko jedno zestawienie monitorowania uczestników za dany okres rozliczeniowy. W celu naniesienia zmian należy zwrócić się do opiekuna z prośbą o wycofanie przesłanego zestawienia celem edycji.

Problemy techniczne PESEL (csv) W kolumnie PESEL w przypadku kiedy nr rozpoczyna się od „0” system automatycznie usuwa pierwszą cyfrę. Poniżej metoda pozwalająca na automatyczne dodanie cyfry „0” do numeru PESEL: zaznaczamy kolumnę z numerem PESEL, następnie prawym klawiszem myszy wywołujemy podręczne Menu i wybieramy „Formatuj komórki” w zakładce „Liczby” wybieramy kategorię „Niestandardowe” w pozycji Typ wpisujemy jedenaście razy „0” – czyli tyle cyfr z ilu składa się numer PESEL Tym sposobem automatycznie w całej kolumnie numer PESEL zostanie uzupełniony z przodu o cyfrę „0” wszędzie tam gdzie długość numeru jest mniejsza niż 11 cyfr. UWAGA ! Należy pamiętać, aby powyższą czynność wykonać za każdym razem przez zapisaniem pliku csv.

Najczęściej popełniane błędy Brak nr budynku w adresie zamieszkania, Brak minimum 1 formy kontaktu (nr tel. lub e-mail), wpisanie złego formatu np. nr tel. 000-000-000, lub wskazanie danych szkoły zamiast uczestnika projektu, Wykazanie danych zrekrutowanych uczestników, którzy nie zostali jeszcze objęci żadną formą wsparcia, Wykazanie nauczycieli objętych wsparciem w formie szkoleń/kursów/studiów podyplomowych, będących pracownikami instytucji, jako uczestników indywidualnych, Brak danych placówki oświatowej (przedszkole, szkoła), która otrzymała wsparcie w ramach projektu (doposażenie, utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego, objęcie wsparciem pracowników instytucji), Brak wskazanego „rodzaju przyznanego wsparcia”, dat rozpoczęcia/zakończenia udziału we wsparciu,

Najczęściej popełniane błędy Dane zawarte w monitorowaniu uczestników są rozbieżne w stosunku do danych zawartych we wniosku o płatność w częściach postęp rzeczowy i wskaźniki. Poziom wykształcenia uczestników projektu niezgodny z wytycznymi Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju klasyfikacja ISCED np. ISCED 0 dla uczniów, którzy są w trakcie nauki w szkole podstawowej, Nieprawidłowy status osoby na rynku pracy w chwili przystąpienia do projektu (powinno być: dla nauczycieli: osoba pracująca, dla uczniów poniżej 18 r.ż.: osoba bierna zawodowo), Brak wykazania uczestnika z terenów wiejskich (obszar DEGURBA 3) jako „osoba w innej niekorzystnej sytuacji (innej niż wymienione powyżej)”, Brak danych w kolumnie „Sytuacja osoby w momencie zakończenia udziału w projekcie” Suma kobiet i mężczyzn różni się od wartości ogółem; Przy części uczestników pozostają puste rekordy w newralgicznych danych np. „statusu na rynku pracy”, „wykształcenie”;

Dziękuję za uwagę. 29