„Wirtualne potyczki ortograficzne” Rozpocznij rozwiązywanie testu >

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kurs unifikacyjno-szkoleniowy Raszyn SOBOTA, Otwarcie kursu Sprawy organizacyjne Podsumowanie sezonu 2013 / 2014, wręczenie legitymacji sędziów.
Advertisements

Witam na szkoleniu Colway. SZKOLENIE Z PREZENTOWANIA PIERWSZEGO PLANU FINANSOWEGO COLWAY.
„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
Temat: Państwo wielu narodów. W 1385 r. Polska i Litwa miały wspólnego wroga – Krzyżaków. Postanowiły się połączyć aby z nimi walczyć. Połączenie to nastąpiło.
Piłka Siatkowa Wykonał: Filip Babiec. Ogólne Informacje Podstawowe zasady Urządzenia i sprzęt Zawodnicy Podstawowe błędy Podział boiska Dalej  Dalej.
Excel 2007 dla średniozaawansowanych zajęcia z dnia
Wyrażenia Algebraiczne Bibliografia Znak 1Znak 2 Znak 3 Znak 4 Znak 5 Znak 6 Znak 7 Znak 8 Znak 9 Znak 10 Znak 11.
WIERSZE KS. JANA TWARDOWSKIEGO WYBRANE Z TOMU „ CZAS BEZ POŻEGNAŃ”
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań, nierówności i układów równań Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Alicja Rejment klasa Va Bajki. Co to jest bajka? Bajka – to krótki utwór literacki, cz ę sto wierszowany. Bajki ucz ą, bawi ą, rozwijaj ą i przestrzegaj.
Historia i tradycje Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie pierwotnie mieściła się w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. H. Kołłątaja przy ul. Mickiewicza.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
MOTYWACJA. Słowo motywacja składa się z dwóch części: Motyw i Akcja. Aby podjąć działanie (akcję), trzeba mieć do tego odpowiednie motywy. Łaciński źródłosłów.
Znaki ostrzegawcze uprzedzają o miejscach na drodze, w których występuje lub może występować niebezpieczeństwo albo przeszkody. Znaki te zobowiązują uczestników.
Prezentacja opracowana w ramach projektu „Od dziecięcej ciekawości do dojrzałości poznawczej” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Michał Nowiński 1D.  Czym jest komunikacja? Czym jest komunikacja?  Wybrane rodzaje komunikacji Wybrane rodzaje komunikacji  Komunikacja człowieka.
„Książki nie mają właściwości róż, dlatego nie szukajmy wciąż najświeższych”
Po pierwsze: Bądź odważny! Weź los w swoje ręce, w końcu do odważnych świat należy. Niech Twoja odwaga nie oznacza jednak podejmowania ryzyka bez analizy.
Wolny przepływ kapitału ludzkiego w UE od 1 maja 2011: Przekleństwo czy błogosławieństwo dla przedsiębiorstw austriackich?
Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_ 08_Części mowy ćwiczenia Autor: Škola: Mgr. Beata Tomanek Základní škola a Mateřská škola s polským jazykem vyučovacím Bukovec.
Świat mówi o Bogu. CELE : Na dzisiejszych zajęciach: dowiesz się czy o istnieniu Boga można mieć pewną wiedzę czy też mamy w Niego tylko wierzyć.
„Pełna koncentracja” Scenariusz multimedialny nr 4/III.
 Baśnie mają charakter ponadczasowy.  Wszyscy czytali, czytają i będą czytali baśnie.  Każda dziewczynka chce być księżniczką, a chłopiec dzielnym.
Pewna legenda hinduska opowiada o człowieku, który każdego dnia nosił wodę do swojej wioski w dwóch ogromnych dzbanach przytroczonych do drewnianego.
W KRAINIE CZWOROKĄTÓW.
BURZA MÓZGÓW  Pierwszym etapem w pracy nad filmem były długie godziny rozmyślań nad doświadczeniem, które by nas naprawdę zaciekawiło i spełniało wymogi.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU. S PIS TREŚCI 1. INTERNET INTERNET 2. DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETUDZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 3.RAZEM TWORZYMY LEPSZY INTERNETRAZEM.
Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
W świeżym powietrzu dominują jony ujemne, które mają pozytywny wpływ na jakość snu, są też zastrzykiem energii.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
ZASTOSOWANIE  Programowanie  Ułatwianie pracy  Szybkie obliczanie  Spisywanie kosztów  Tworzenie tabel i wykresów  Obliczanie średniej, sumy,
Zwierzęta Świata Zwierzęta Świata Oliwia Białecka SP 11
Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych.
Błogosławieństwo Św. Patryka.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Temat: Jesteśmy sobie potrzebni – słów kilka o bioróżnorodności.
- Jak mężczyzna może najszybciej popełnić samobójstwo
Historia która mogła zdarzyć się na prawdę
Dlaczego trzeba się uczyć?
Skup się, wybierz dobrą odpowiedz
Zmysły i Zdarzenia.
Spotkanie ze Słowem J 14, 1-6 Z Ewangelii według świętego Jana:
ALGORYTMY I STRUKTURY DANYCH
Akademia C# lab. 9 Zdarzenia i delegaty.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Umocnienie w dobru M. Melon, Lustro.
PowerPoint — Zapraszamy!
A ty dla kogo żyjesz? Dla kogo są Twoje kroki i zmagania każdego dnia?
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Czego nie lubią książki ?
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
ZGAŚ PAPIEROSA NIE GAŚ SIEBIE!.
Damian Urbańczyk xHTML Tworzenie stylów CSS.
Zaburzenia mowy a trudności szkolne
Na co się nie wymienia „ó”?
ZASADY PISOWNI WYRAZÓW z „ó” i „u”
Fonetyka mgr Tamara Bużantowicz.
kret – krem mrówka – krówka waga – waza babka – żabka maska – miska
Lekcja 5 Temat: Zasady pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniach
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
nóżka nóżka zegarmistrz grzyb Kraków mucha druh schody
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom.
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom
Prezentacja przygotowana na zajęcia z dziećmi w ramach
Zawsze słyszymy o „zasadach” ze strony kobiet
Andrzej Majkowski informatyka + 1.
pracę programu Outlook
Zapis prezentacji:

„Wirtualne potyczki ortograficzne” Rozpocznij rozwiązywanie testu > Konkurs ortograficzno–informatyczny „Wirtualne potyczki ortograficzne” 2010 Rozpocznij rozwiązywanie testu >

Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: Zadanie 1 Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: ŁOTWA Łotwian Łotwianin Łotysz

Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: Zadanie 1 Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: ŁOTWA Łotysz AZJA Azjatyjczyk Azjata Azjat

Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: Zadanie 1 Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: ŁOTWA Łotysz AZJA Azjata FINLANDIA Finlandczyk Fin Fińczyk

Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: Zadanie 1 Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: ŁOTWA Łotysz AZJA Azjata FINLANDIA Fin SŁOWENIA Słoweniec Słoweńczyk Słowian

Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: Zadanie 1 Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: ŁOTWA Łotysz AZJA Azjata FINLANDIA Fin SŁOWENIA Słoweniec ROSJA Rosjan Rosjanin Rosyjczyk

Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: Zadanie 1 Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: ŁOTWA Łotysz AZJA Azjata FINLANDIA Fin SŁOWENIA Słoweniec ROSJA Rosjanin LITWA Litwianin Litwin Litewczyk

Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: Zadanie 1 Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: ŁOTWA Łotysz AZJA Azjata FINLANDIA Fin SŁOWENIA Słoweniec ROSJA Rosjanin LITWA Litwin DANIA Dun Dańczyk Duńczyk

Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: Zadanie 1 Wybierz poprawną nazwę mieszkańca: ŁOTWA Łotysz AZJA Azjata FINLANDIA Fin SŁOWENIA Słoweniec ROSJA Rosjanin LITWA Litwin DANIA Duńczyk Kolejne zadanie >

Zadanie 2 Wybierz właściwą końcówkę dopełniacza liczby pojedynczej podanych wyrazów: kolacja -cii -cji -ci

Zadanie 2 Wybierz właściwą końcówkę dopełniacza liczby pojedynczej podanych wyrazów: kolacja -cji orchidea -ei -eii -eji

Zadanie 2 Wybierz właściwą końcówkę dopełniacza liczby pojedynczej podanych wyrazów: kolacja -cji orchidea -ei aleja -eji -ei -eii

Zadanie 2 Wybierz właściwą końcówkę dopełniacza liczby pojedynczej podanych wyrazów: kolacja -cji orchidea -ei aleja -ei historia -ri -rji -rii

Zadanie 2 Wybierz właściwą końcówkę dopełniacza liczby pojedynczej podanych wyrazów: kolacja -cji orchidea -ei aleja -ei historia -rii ziemia -mii -mji -mi

Zadanie 2 Wybierz właściwą końcówkę dopełniacza liczby pojedynczej podanych wyrazów: kolacja -cji orchidea -ei aleja -ei historia -rii ziemia -mi epopeja -ei -eii -eji

Zadanie 2 Wybierz właściwą końcówkę dopełniacza liczby pojedynczej podanych wyrazów: kolacja -cji orchidea -ei aleja -ei historia -rii ziemia -mi epopeja -ei Kolejne zadanie >

Zadanie 3 Co to jest? jeż skrzypce stół żaba żółw W stawie mieszka ich tysiące, chętnie skaczą też po łące. A ptaka o długich nogach, uważają za swojego wroga. jeż skrzypce stół żaba żółw

Zadanie 3 Co to jest? jeż skrzypce stół żaba żółw W stawie mieszka ich tysiące, chętnie skaczą też po łące. A ptaka o długich nogach, uważają za swojego wroga. jeż Ma króciutkie nóżki i maleńki ryjek, chociaż igły nosi, nigdy nic nie szyje. skrzypce stół żaba żółw

Zadanie 3 Co to jest? jeż skrzypce stół żaba żółw W stawie mieszka ich tysiące, chętnie skaczą też po łące. A ptaka o długich nogach, uważają za swojego wroga. jeż Ma króciutkie nóżki i maleńki ryjek, chociaż igły nosi, nigdy nic nie szyje. skrzypce Choć posiada pancerz, wcale nie wojuje, Choć ma cztery nogi, wolno spaceruje. stół żaba żółw

Zadanie 3 Co to jest? jeż skrzypce stół żaba żółw W stawie mieszka ich tysiące, chętnie skaczą też po łące. A ptaka o długich nogach, uważają za swojego wroga. jeż Ma króciutkie nóżki i maleńki ryjek, chociaż igły nosi, nigdy nic nie szyje. skrzypce Choć posiada pancerz, wcale nie wojuje, Choć ma cztery nogi, wolno spaceruje. stół Mają cztery struny. Gdy użyjesz smyczka, rozlegnie się wkoło wspaniała muzyczka. żaba żółw

Zadanie 3 Co to jest? jeż skrzypce stół żaba żółw W stawie mieszka ich tysiące, chętnie skaczą też po łące. A ptaka o długich nogach, uważają za swojego wroga. jeż Ma króciutkie nóżki i maleńki ryjek, chociaż igły nosi, nigdy nic nie szyje. skrzypce Choć posiada pancerz, wcale nie wojuje, Choć ma cztery nogi, wolno spaceruje. stół Mają cztery struny. Gdy użyjesz smyczka, rozlegnie się wkoło wspaniała muzyczka. żaba Cztery nogi, cztery rogi, prosty blat. Teraz usiadł przy nim Jurek, smaczny obiad zjadł. żółw

Zadanie 3 Co to jest? jeż skrzypce stół żaba żółw Kolejne zadanie > W stawie mieszka ich tysiące, chętnie skaczą też po łące. A ptaka o długich nogach, uważają za swojego wroga. jeż Ma króciutkie nóżki i maleńki ryjek, chociaż igły nosi, nigdy nic nie szyje. skrzypce Choć posiada pancerz, wcale nie wojuje, Choć ma cztery nogi, wolno spaceruje. stół Mają cztery struny. Gdy użyjesz smyczka, rozlegnie się wkoło wspaniała muzyczka. żaba Cztery nogi, cztery rogi, prosty blat. Teraz usiadł przy nim Jurek, smaczny obiad zjadł. żółw Kolejne zadanie >

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem j[ ó / u ][rz/ż] zn[ó/u]dzona – Do [ch/h]omika m[ó/u]wi [rz/ż]ona. Sz[ó/u]kam czegoś – nie znajd[ó/u]j[e/ę], Bo mą[rz/ż] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem ju[ rz / ż ] zn[ó/u]dzona – Do [ch/h]omika m[ó/u]wi [rz/ż]ona. Sz[ó/u]kam czegoś – nie znajd[ó/u]j[e/ę], Bo mą[rz/ż] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już zn[ ó / u ]dzona – Do [ch/h]omika m[ó/u]wi [rz/ż]ona. Sz[ó/u]kam czegoś – nie znajd[ó/u]j[e/ę], Bo mą[rz/ż] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do [ ch / h ]omika m[ó/u]wi [rz/ż]ona. Sz[ó/u]kam czegoś – nie znajd[ó/u]j[e/ę], Bo mą[rz/ż] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika m[ ó / u ]wi [rz/ż]ona. Sz[ó/u]kam czegoś – nie znajd[ó/u]j[e/ę], Bo mą[rz/ż] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi [ rz / ż ]ona. Sz[ó/u]kam czegoś – nie znajd[ó/u]j[e/ę], Bo mą[rz/ż] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Sz[ ó / u ]kam czegoś – nie znajd[ó/u]j[e/ę], Bo mą[rz/ż] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajd[ ó / u ]j[e/ę], Bo mą[rz/ż] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduj[ e / ę ], Bo mą[rz/ż] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mą[ rz / ż ] wszystko [ch/h]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko [ ch / h ]omik[ó/u]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomik[ ó / u ]j[e/ę].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuj[ e / ę ].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. [ Ch / h ]ocia[rz/ż] mo[rz/ż]e pisać pi[ó/u]rem, k[ó/u]ra drapie list paz[ó/u]rem, Kleks[ó/u]w robiąc w nim bez lik[ó/u], Tak to bywa j[ó/u][rz/ż] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chocia[ rz / ż ] mo[rz/ż]e pisać pi[ó/u]rem, k[ó/u]ra drapie list paz[ó/u]rem, Kleks[ó/u]w robiąc w nim bez lik[ó/u], Tak to bywa j[ó/u][rz/ż] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż mo[ rz / ż ]e pisać pi[ó/u]rem, k[ó/u]ra drapie list paz[ó/u]rem, Kleks[ó/u]w robiąc w nim bez lik[ó/u], Tak to bywa j[ó/u][rz/ż] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać pi[ ó / u ]rem, k[ó/u]ra drapie list paz[ó/u]rem, Kleks[ó/u]w robiąc w nim bez lik[ó/u], Tak to bywa j[ó/u][rz/ż] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać piórem, k[ ó / u ]ra drapie list paz[ó/u]rem, Kleks[ó/u]w robiąc w nim bez lik[ó/u], Tak to bywa j[ó/u][rz/ż] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać piórem, kura drapie list paz[ ó / u ]rem, Kleks[ó/u]w robiąc w nim bez lik[ó/u], Tak to bywa j[ó/u][rz/ż] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać piórem, kura drapie list pazurem, Kleks[ ó / u ]w robiąc w nim bez lik[ó/u], Tak to bywa j[ó/u][rz/ż] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać piórem, kura drapie list pazurem, Kleksów robiąc w nim bez lik[ ó / u ], Tak to bywa j[ó/u][rz/ż] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać piórem, kura drapie list pazurem, Kleksów robiąc w nim bez liku, Tak to bywa j[ ó / u ][rz/ż] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać piórem, kura drapie list pazurem, Kleksów robiąc w nim bez liku, Tak to bywa ju[ rz / ż ] w k[ó/u]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać piórem, kura drapie list pazurem, Kleksów robiąc w nim bez liku, Tak to bywa już w k[ ó / u ]rnik[ó/u].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać piórem, kura drapie list pazurem, Kleksów robiąc w nim bez liku, Tak to bywa już w kurnik[ ó / u ].

Wskaż właściwą literę: Zadanie 4 Wskaż właściwą literę: Wszystkim jestem już znudzona – Do chomika mówi żona. Szukam czegoś – nie znajduję, Bo mąż wszystko chomikuje. Chociaż może pisać piórem, kura drapie list pazurem, Kleksów robiąc w nim bez liku, Tak to bywa już w kurniku. Kolejne zadanie >

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: kole...anka słu...y ...aba ...odkiwewka wstą...ka dwo...ec rz ż ...arty b...oza je... ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka słu...y ...aba ...odkiwewka wstą...ka dwo...ec rz ż ...arty b...oza je... ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy ...aba ...odkiwewka wstą...ka dwo...ec rz ż ...arty b...oza je... ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba ...odkiwewka wstą...ka dwo...ec rz ż ...arty b...oza je... ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstą...ka dwo...ec rz ż ...arty b...oza je... ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dwo...ec rz ż ...arty b...oza je... ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż ...arty b...oza je... ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż żarty b...oza je... ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż żarty brzoza je... ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż żarty brzoza jeż ko...eń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż żarty brzoza jeż korzeń po...ądek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż żarty brzoza jeż korzeń porządek dy...urny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż żarty brzoza jeż korzeń porządek dyżurny ch...an ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż żarty brzoza jeż korzeń porządek dyżurny chrzan ...ółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż żarty brzoza jeż korzeń porządek dyżurny chrzan żółty po...eczka

Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: Zadanie 5a Wstaw w miejsce kropek „rz” lub „ż”: koleżanka służy żaba rzodkiwewka wstążka dworzec rz ż żarty brzoza jeż korzeń porządek dyżurny chrzan żółty porzeczka Kolejne zadanie >

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: m...cha chł...d dr...t dzi...ra sw...j wiecz...r ó u z...ch prac...je rach...nek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chł...d dr...t dzi...ra sw...j wiecz...r ó u z...ch prac...je rach...nek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód dr...t dzi...ra sw...j wiecz...r ó u z...ch prac...je rach...nek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dzi...ra sw...j wiecz...r ó u z...ch prac...je rach...nek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura sw...j wiecz...r ó u z...ch prac...je rach...nek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wiecz...r ó u z...ch prac...je rach...nek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u z...ch prac...je rach...nek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u zuch prac...je rach...nek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u zuch pracuje rach...nek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u zuch pracuje rachunek kier...nek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u zuch pracuje rachunek kierunek p...dełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u zuch pracuje rachunek kierunek pudełko rys...je d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u zuch pracuje rachunek kierunek pudełko rysuje d...żo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u zuch pracuje rachunek kierunek pudełko rysuje dużo brz...zka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u zuch pracuje rachunek kierunek pudełko rysuje dużo brzózka Nowak...wna

Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: Zadanie 5b Wstaw w miejsce kropek „ó” lub „u”: mucha chłód drut dziura swój wieczór ó u zuch pracuje rachunek kierunek pudełko rysuje dużo brzózka Nowakówna Kolejne zadanie >

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek dło la dek źr ogr wirt nka dnik ga mal półk rozbi oz rka tki

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek południk dło la dek źr ogr wirt nka dnik ga mal półk rozbi oz rka tki

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek południk dło la dek zasługa źr ogr wirt nka dnik ga mal półk rozbi oz rka tki

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek południk dło la dek zasługa źr ogr wirt nka dnik ga opiekunka mal półk rozbi oz rka tki

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek południk dło la dek zasługa źr ogr wirt nka dnik ga opiekunka źródło mal półk rozbi oz rka tki

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek południk dło la dek zasługa źr ogr wirt nka dnik ga opiekunka źródło mal półk rozbi oz rka tki ogródek

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek południk dło la dek zasługa źr ogr wirt nka dnik ga opiekunka źródło mal półk rozbi oz rka tki ogródek wirtuoz

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek południk dło la dek zasługa źr ogr wirt nka dnik ga opiekunka źródło mal półk rozbi oz rka tki ogródek wirtuoz malutki

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek południk dło la dek zasługa źr ogr wirt nka dnik ga opiekunka źródło mal półk rozbi oz rka tki ogródek wirtuoz malutki półkula

Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: Zadanie 6 Utwórz wyrazy, łącząc cząstki z obu ramek za pomocą liter „ó” lub „u”: poł zasł opiek południk dło la dek zasługa źr ogr wirt nka dnik ga opiekunka źródło mal półk rozbi oz rka tki ogródek wirtuoz malutki półkula rozbiórka Kolejne zadanie >

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: C A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CI A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘ A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻ A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻA A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻAR A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓ A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓW A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓWK A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓWKA A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓWKA P A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓWKA PI A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓWKA PIÓ A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓWKA PIÓR A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓWKA PIÓRN A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓWKA PIÓRNI A Ą B C Ć D E Ę F G H I J L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż

Zadanie 7 Rozwiąż rebusy: CIĘŻARÓWKA PIÓRNIK A Ą B C Ć D E Ę F G H I J L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż Kolejne zadanie >

Odpowiedz „TAK” lub „NIE” na podane pytania: Zadanie 8 Odpowiedz „TAK” lub „NIE” na podane pytania: a) Wiedząc, że „ch” wymienia się na „sz”, odpowiedz, czy wymiana „groch” na „groszek” jest prawidłowa. TAK NIE

Odpowiedz „TAK” lub „NIE” na podane pytania: Zadanie 8 Odpowiedz „TAK” lub „NIE” na podane pytania: a) Wiedząc, że „ch” wymienia się na „sz”, odpowiedz, czy wymiana „groch” na „groszek” jest prawidłowa. TAK b) Jeśli „ó” piszemy w końcówkach „-ów” , „-ówna”, „-ówka”, to czy w wyrazach „skuwka” i „zasuwka” piszący popełnił błąd? TAK NIE

Odpowiedz „TAK” lub „NIE” na podane pytania: Zadanie 8 Odpowiedz „TAK” lub „NIE” na podane pytania: a) Wiedząc, że „ch” wymienia się na „sz”, odpowiedz, czy wymiana „groch” na „groszek” jest prawidłowa. TAK b) Jeśli „ó” piszemy w końcówkach „-ów” , „-ówna”, „-ówka”, to czy w wyrazach „skuwka” i „zasuwka” piszący popełnił błąd? NIE c) Czy litery „a”, „o” i „e” wymieniają się na „ó”? TAK NIE

Odpowiedz „TAK” lub „NIE” na podane pytania: Zadanie 8 Odpowiedz „TAK” lub „NIE” na podane pytania: a) Wiedząc, że „ch” wymienia się na „sz”, odpowiedz, czy wymiana „groch” na „groszek” jest prawidłowa. TAK b) Jeśli „ó” piszemy w końcówkach „-ów” , „-ówna”, „-ówka”, to czy w wyrazach „skuwka” i „zasuwka” piszący popełnił błąd? NIE TAK c) Czy litery „a”, „o” i „e” wymieniają się na „ó”? Kolejne zadanie >

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH brzeg, brzoza,

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH brzeg, brzoza, drzewo, modrzew,

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH brzeg, brzoza, drzewo, modrzew, grzyb, pielgrzym,

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH brzeg, brzoza, drzewo, modrzew, grzyb, pielgrzym, ujrzeć, spojrzeć,

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH brzeg, brzoza, drzewo, modrzew, grzyb, pielgrzym, ujrzeć, spojrzeć, krzew, krzywy,

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH brzeg, brzoza, drzewo, modrzew, grzyb, pielgrzym, ujrzeć, spojrzeć, krzew, krzywy, przebój, sprzedawca,

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH brzeg, brzoza, drzewo, modrzew, grzyb, pielgrzym, ujrzeć, spojrzeć, krzew, krzywy, przebój, sprzedawca, trzeba, patrzeć,

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH brzeg, brzoza, drzewo, modrzew, grzyb, pielgrzym, ujrzeć, spojrzeć, krzew, krzywy, przebój, sprzedawca, trzeba, patrzeć, wrzesień, wrzeciono,

Zadanie 9 Idąc po kolei (od lewej strony do prawej), kliknij tylko w te spółgłoski, po których piszemy „rz”: B C D F G H J K L Ł M N Ń P R S Ś T W Z Ź Ż CH brzeg, brzoza, drzewo, modrzew, grzyb, pielgrzym, ujrzeć, spojrzeć, krzew, krzywy, przebój, sprzedawca, trzeba, patrzeć, wrzesień, wrzeciono, chrzan, chrząszcz. Kolejne zadanie >

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (P/polska) mieszkaniec (P/polak) język (P/polski) narodowość (P/polska) flaga (P/polski) (R/rzeczpospolita P/polska) stolica (W/warszawa) województwo (M/mazowieckie)

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (Polska) mieszkaniec (P/polak) język (P/polski) narodowość (P/polska) flaga (P/polski) (R/rzeczpospolita P/polska) stolica (W/warszawa) województwo (M/mazowieckie)

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (Polska) mieszkaniec (Polak) język (P/polski) narodowość (P/polska) flaga (P/polski) (R/rzeczpospolita P/polska) stolica (W/warszawa) województwo (M/mazowieckie)

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (Polska) mieszkaniec (Polak) język (P/polski) narodowość (polska) flaga (P/polski) (R/rzeczpospolita P/polska) stolica (W/warszawa) województwo (M/mazowieckie)

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (Polska) mieszkaniec (Polak) język (P/polski) narodowość (polska) flaga (P/polski) (Rzeczpospolita P/polska) stolica (W/warszawa) województwo (M/mazowieckie)

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (Polska) mieszkaniec (Polak) język (P/polski) narodowość (polska) flaga (P/polski) (Rzeczpospolita Polska) stolica (W/warszawa) województwo (M/mazowieckie)

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (Polska) mieszkaniec (Polak) język (polski) narodowość (polska) flaga (P/polski) (Rzeczpospolita Polska) stolica (W/warszawa) województwo (M/mazowieckie)

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (Polska) mieszkaniec (Polak) język (polski) narodowość (polska) flaga (Polski) (Rzeczpospolita Polska) stolica (W/warszawa) województwo (M/mazowieckie)

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (Polska) mieszkaniec (Polak) język (polski) narodowość (polska) flaga (Polski) (Rzeczpospolita Polska) stolica (Warszawa) województwo (M/mazowieckie)

Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? Zadanie 10 Które wyrazy napiszesz wielką, a które małą literą? kraj (Polska) mieszkaniec (Polak) język (polski) narodowość (polska) flaga (Polski) (Rzeczpospolita Polska) stolica (Warszawa) województwo (mazowieckie) Kolejne zadanie >

1. Inaczej usprawiedliwienie, wykręt. Zadanie 11 Rozwiąż krzyżówkę: ch/herbata 1 2 3 4 5 6 mach/hać kuch/harz wymó/uwka wrarz/żenia marz/żenia 1. Inaczej usprawiedliwienie, wykręt.

2. Coś do picia, może być firmy Lipton, Tetley itp. Zadanie 11 Rozwiąż krzyżówkę: ch/herbata 1 W Y M Ó K A 2 3 4 5 6 mach/hać kuch/harz wrarz/żenia marz/żenia 2. Coś do picia, może być firmy Lipton, Tetley itp.

3. Spełniają się, gdy ktoś zobaczy spadającą gwiazdę. Zadanie 11 Rozwiąż krzyżówkę: 1 W Y M Ó K A 2 H E R B T 3 4 5 6 mach/hać kuch/harz wrarz/żenia marz/żenia 3. Spełniają się, gdy ktoś zobaczy spadającą gwiazdę.

Zadanie 11 Rozwiąż krzyżówkę: 1 W Y M Ó K A 2 H E R B T 3 Z N I 4 5 6 mach/hać kuch/harz wrarz/żenia 4. Pracuje w kuchni.

5. Np. po ciekawej wycieczce, filmie. Zadanie 11 Rozwiąż krzyżówkę: 1 W Y M Ó K A 2 H E R B T 3 Z N I 4 U C 5 6 mach/hać wrarz/żenia 5. Np. po ciekawej wycieczce, filmie.

6. Gdy chcemy się pożegnać, możemy ......... ręką. Zadanie 11 Rozwiąż krzyżówkę: 1 W Y M Ó K A 2 H E R B T 3 Z N I 4 U C 5 Ż 6 mach/hać 6. Gdy chcemy się pożegnać, możemy ......... ręką.

Zadanie 11 Rozwiąż krzyżówkę: 1 W Y M Ó K A 2 H E R B T 3 Z N I 4 U C 5 Ż 6 Ć Kolejne zadanie >

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: po...ądany po...yczka ...ądzić zda...enie ja...yny m...awka po...eczka po...ądny zdą...anie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany po...yczka ...ądzić zda...enie ja...yny m...awka po...eczka po...ądny zdą...anie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka ...ądzić zda...enie ja...yny m...awka po...eczka po...ądny zdą...anie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zda...enie ja...yny m...awka po...eczka po...ądny zdą...anie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie ja...yny m...awka po...eczka po...ądny zdą...anie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny m...awka po...eczka po...ądny zdą...anie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka po...eczka po...ądny zdą...anie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka po...ądny zdą...anie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porządny zdą...anie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porządny zdążanie je...yny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porządny zdążanie jeżyny m...onka ...ądać rz ż

rz ż Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porządny zdążanie jeżyny mrzonka ...ądać rz ż

Zadanie 12a Wpisz „rz” lub „ż”: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porządny zdążanie jeżyny mrzonka żądać Kolejne zadanie >

Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: Zadanie 12b Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porządny zdążanie jeżyny mrzonka żądać

Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: Zadanie 12b Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: pożądany pożyczka rządzić rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porządny porządny zdążanie jeżyny mrzonka żądać

Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: Zadanie 12b Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny jarzyny mżawka porzeczka porządny zdążanie jeżyny mrzonka żądać żądać

Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: Zadanie 12b Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porzeczka porządny zdążanie jeżyny jeżyny mrzonka żądać

Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: Zadanie 12b Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: pożądany pożyczka pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porządny zdążanie zdążanie jeżyny mrzonka żądać

Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: Zadanie 12b Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie zdarzenie jarzyny mżawka porzeczka porządny zdążanie jeżyny mrzonka mrzonka żądać

Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: Zadanie 12b Połącz w pary podobne wyrazy, klikając z prawej strony: pożądany pożyczka rządzić zdarzenie jarzyny mżawka mżawka porzeczka porządny zdążanie jeżyny mrzonka żądać Przejdź dalej >

Doszedłeś do końca naszego testu ortograficznego! Brawo! Doszedłeś do końca naszego testu ortograficznego!