NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DAJE DZIECIOM NIE TYLKO SZANSĘ W NABYWANIU SŁOWNICTWA, ALE RÓWNIEŻ ROZBUDZA ICH ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWĄ I BUDUJĘ.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zapraszamy do świata. Funenglish.pl to e-learningowy (a więc komputerowy) kurs języka angielskiego dla dzieci w wieku 6-12 lat.
Advertisements

WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA NA PIERWSZYM I KOLEJNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH W ZWIĄZKU Z OBNIŻENIEM WIEKU REALIZACJI OBOWIĄZKU SZKOLNEGO.
Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Zapraszamy do naszego przedszkola. O PRZEDSZKOLU -NASZE PRZEDSZKOLE DZIAŁA OD PONAD 50 LAT -STARAMY SIĘ ABY NASZA PLACÓWKA BYŁA BEZPIECZNA I PRZYJAZNA.
 584 uczniów,  60 nauczycieli różnych specjalności – (mi.: surdopedagog, tyflopedagog, logopeda, psycholog, pedagog, rehabilitant),  20 dobrze wyposażonych.
ZASTOSOWANIE FUNKCJI WYKŁADNICZEJ I LOGARYTMICZNEJ DO OPISU RUCHU DRGAJĄCEGO Agnieszka Wlocka Agnieszka Szota.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
Jak zachęcić uczniów do ćwiczenia na w-fie? Oliwia Kułaga Kl. IIe.
Kucharz zajmuje się przyrządzaniem różnego rodzaju potraw, dań, itd. Od kilkunastu lat sztuka kulinarna przeżywa swoisty renesans. Często to nie sam lokal,
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Trening cardio Gdy chcemy zrzucić kilka kilogramów i pozbyć się cellulitu, warto zdecydować się na trening cardio, który nie tylko pomoże spalić tłuszcz,
Historia to świadek czasu, światło prawdy, życie pamięci, nauczycielka życia, zwiastunka przyszłości...
– lekcja ze strongmanem.. Drugiego dnia trzeciego miesiąca bieżącego roku klasa 3e za sprawą prof. Mikołaja Komorowskiego miała do czynienia z nietypową.
OPTYMALNY CEL I PODSTAWY ROZWOJU SZKOŁY. PRZEDE WSZYSTKIM DZISIEJSZA SZKOŁA POWINNA PRZYGOTOWYWAĆ DO ŻYCIA W DRUGIEJ POŁOWIE XXI WIEKU.
Jak sobie z nim radzić ?.
Nasze przedszkole stwarza warunki do indywidualizacji pracy z dziećmi w zależności od ich potrzeb i możliwości, czemu służą zajęcia dodatkowe wspierające.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Gdy myślę „ SZKOŁA”: nauka, przyjaźń, bezpieczeństwo, moja przyszłość … Szkoła Podstawowa Nr 142 w Łodzi im. Zawiszy Czarnego Łódź, ul. Łupkowa.
Prezentację przygotował:
Job shadowing Rozwój metod nauczania i uczenia si ę Nova Dubnica
SZKOŁA PODSTAWOWA W STARYCH BUDKOWICACH
● Kwartalnik istniejący w wersji elektronicznej i udostępniany bezpłatnie ● Ukazuje się od 2005 roku ● Zespół redakcyjny: Teresa Kosiarek (redaktor naczelny),
Czyli OTWIERAMY PRZEDSZKOLA LATEM Przedszkola po nowemu Zmiana organizacji pracy przedszkoli miejskich.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
Szkoła Podstawowa Nr 47 im. Jana Klemensa Branickiego w Białymstoku
Jak uczyć gramatyki języka polskiego jako obcego//drugiego?
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
„Programowanie to nasza przyszłość”
Co to jest spacer edukacyjny?
Rola książki w życiu człowieka
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 7 im
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 14 marca 2017
Informacja o maturze w 2018 roku
NIE CZYTASZ ? ŻAŁUJ ! Jeśli regularnie czytasz książki, prezentacji czytać nie musisz. Wiesz już wszystko, co tutaj napisano. JEŚLI NIE LUBISZ CZYTAĆ,
Dlaczego warto czytać?.
Sześciolatek w obliczu zmian
Czytanie – przyjemność czy obowiązek?
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Wartości płynące z zajęć artystycznych w domach opieki
Metoda projektu.
Job-shadowing Alcazar de San Juan, Hiszpania 07/11/17-10/11/17
10 kroków do zmiany nawyków
INFORMACJE DLA RODZICÓW ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
Egzamin ucznia klasy ósmej
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
MALTA St Julian's Magdalena Skubida.
Tornister Warto zauważyć, że problem przeciążonych tornistrów szkolnych wynika  z kilku przyczyn: - Dzieci często noszą w plecakach więcej podręczników.
Zmiany w ustawie o systemie oświaty
Zaburzenia mowy a trudności szkolne
Dlaczego warto czytać?.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
ZAJĘCIA DODATKOWE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE 1 I 2
Xx dzieci uczyło się w 2014 roku angielskiego w naszej bibliotece
JAK SIĘ UCZYĆ, ABY SIĘ NAUCZYĆ ?
ul. Grzybowska Warszawa
Zapraszamy do świata.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych 2019/2020
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Wpływ czytania na rozwój dzieci i młodzieży
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Zapis prezentacji:

NAUKA JĘZYKA ANGIELSKIEGO W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DAJE DZIECIOM NIE TYLKO SZANSĘ W NABYWANIU SŁOWNICTWA, ALE RÓWNIEŻ ROZBUDZA ICH ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWĄ I BUDUJĘ POZYTYWNĄ MOTYWACJĘ DO NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH NA DALSZYCH SZCZEBLACH EDUKACYJNYCH.

Główne powody nauczania języka angielskiego od najmłodszych lat Nauka języka obcego wpływa pozytywnie na rozwój umysłowy dziecka ; dzieci w wieku przedszkolnym są w trakcie uczenia się języka ojczystego a nauka dwóch języków jednocześnie korzystnie wpływa na rozwój obu półkul mózgowych Dzieci ćwiczą swoją pamięć Nauczanie języka wśród dzieci przedszkolnych odbywa się w formie zabawy, co sprawia że jest to dla nich zarówno przyjemna doświadczenie jak i sposób na naukę bez wysiłku ( później jest to trudne do osiągnięcia) Młodsze dzieci zdecydowanie lepiej radzą sobie z opanowaniem systemu fonologicznego czyli dźwięków nowego języka, ponieważ ich aparat mowy jest jeszcze elastyczny Dzieci także szybko przyzwyczajają się do brzmienia obcej mowy Im szybciej dziecko rozpocznie naukę języka tym większe szanse na osiągnięcie wyższego poziomu zaawansowania *Zaczęrpnięto z oficjalnych materiałów metody Teddy Eddie

Stosowane techniki i metody nauczania języka angielskiego Piosenki Rymowanki i rymy Opowiadania Nauka przez ruch (TPR) Praca z tablicą interaktywną Filmy animowane Karty obrazkowe, wykorzystywane do różnego rodzaju zabaw i gier dydaktycznych

Mnemotechniki - techniki zapamiętywania Jak wiadomo nabywanie nowego słownictwa głównie opiera się na tym by informacja była zachowana w pamięci długotrwałej, dlatego materiał jest często powtarzany w różnych kontekstach i wspierany przez nauczyciela technikami zapamiętywania - mnemotechnikami. Mnemotechniki wykorzystują 3 największe siły wspierające pamięć; działania wielozmysłowe skojarzenia wyobraźnię

Czas zajęć w grupach przedszkolnych W zeszłym roku wprowadziliśmy podział na grupy, także maksymalna ilość dzieci to 10. Zajęcia trwają u 3-latków -15 min. u 4-latków -25 min u 5-latków - 30 min u 6-latków (zerówce)- 35 min

Informacje dotyczące kursu Na pierwszych 3 etapach edukacyjnych korzystamy z kursu Happy Hearts wyd. Express Publishing i tu towarzysz nauczycielowi maskotka Kenny, którą dzieci bardzo lubią. Kenny rozumie i mówi tylko po angielsku. Pacynka pomaga dzieciom przezwyciężyć nieśmiałość i aktywnie brać udział w zajęciach. U 5 - latków kurs podpierany jest zeszytem ćwiczeń, który dodatkowo pozwala utrwalić przerabiany materiał. W zerówce opieramy się na kursie wyd. Pearson - New English Adventure Starter. Tu wprowadzony został komplet składający się z zeszytu ćwiczeń i podręcznika. Z podręcznika dzieci korzystają na zajęciach a ćwiczenia przeznaczone są do pracy w domu. Po przerobieniu danego działu rodzice będą poinformowani i będą mogli powtórzyć materiał ze swoimi dziećmi. Dzięki temu mali uczniowie będą mieli dodatkową okazją do utrwalenia słownictwa a rodzice będą mogli obserwować postępy i osiągnięcia swoich dzieci 