Wykonanie Planu budżetu Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku za rok 2017 Skarbnik OIL w Gdańsku Krzysztof Wójcikiewicz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marcin Otorowski Paulina Berdysz grupa 243
Advertisements

Lepszy start dla „zawodowca” r.
Finanse przedsiębiorstwa (3)
Zasady podstawowe (1): Budżet powinien być rzeczywisty i efektywny;
Ryczałtowa metoda rozliczania kosztów ogólnych w ramach projektów w Działaniu 1.4 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Dział Finansowy.
Szczegółowe omówienie działania Funkcjonowanie lokalnej grupy działania w ramach PROW
Wprowadzenie do sprawozdania finansowego Bilans
Koszty kwalifikowalne marzec 2010 r. Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w ramach działania Funkcjonowanie lokalnej grupy działania,
KOSZTY LOGISTYKI.
Rachunek kosztów przedsiębiorstwa
Wykład 8 Dr Krzysztof Jonas
CZYLI JAK USTALAMY DOCHÓD W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Koszty kwalifikowalne małych projektów tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3., ale przyczyniają się do.
Układy ewidencyjne kosztów
KONTA WYNIKOWE Konta wynikowe – powstają w wyniku pionowego podziału konta „Wynik finansowy”. Informują o przebiegu procesów kształtujących wynik finansowy.
Finansowanie organizacji - spotkanie z Funduszem Pożyczkowym PAFPIO Warszawa, 12 grudnia 2012 r.
rachunkowość zajęcia nr 6
PROGRAM ROZWOJU FIRM INTERNETOWYCH Phare Spójność Społeczna i Gospodarcza 2001 PL Warszawa, 22 stycznia 2003 r.
Sprawozdanie finansowe OPP - warsztaty
Samorząd zawodowy lekarzy
Wykład 3.  Działalność lokacyjna związana jest z nabywaniem aktywów, z którymi Z.U. wiąże oczekiwania osiągnięcia korzyści ekonomicznych.  W działalności.
Motto „Tysiąc razy lepiej zapalić świeczkę, niż wiecznie narzekać na ciemność” Przysłowie chińskie.
3. Kwalifikowlaność wydatków w ramach Poddziałania POKL Anna Broniarek Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, dnia 23 kwietnia 2008 roku.
Koszty magazynowania Dr Agnieszka Tubis.
Rachunkowość zakładów ubezpieczeń i funduszy emerytalnych
Działalność gospodarcza: przychody i koszty
Rachunkowość Rozrachunki z pracownikami z tytułu wynagrodzeń i kosztów podróży służbowej Robert Dyczkowski.
Przykłady zadań.
ANALIZA BILANSU.
Instrumenty wsparcia finansowego Instrumenty wsparcia finansowego dla podmiotów ES. Waldemar Predko Kołobrzeg 2012.
PROJEKT BUDŻETU 2016 R..
Sprawozdanie z wykonania Budżetu Miasta za 2011 rok.
Razem czy osobno? Ochrona prawna w relacji z innymi rodzajami ubezpieczeń Konferencja „Pozycja Ubezpieczeń ochrony prawnej w świadomości społecznej” Warszawa,
Przykłady do sporządzenia biznes planów. STACJA PALIW Projekt inwestycyjny polega na uruchomieniu stacji paliw zlokalizowanej w centrum dużego osiedla.
SPRAWOZDANIE Z WYKORZYSTANIA FUNDUSZU PRACY W 2014 Wojewódzka Rada Rynku Pracy w Białymstoku Białystok, 4 marca 2015 r. Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku.
RACHUNKOWOŚĆ FINANSOWA II Dr Katarzyna Trzpioła lato2015.
Zasady kwalifikowalności wydatków w ramach konkursu zamkniętego nr RPPM IZ /15 Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego.
Projekt budżetu 2003 Prezydent Miasta TYCHY. Projekt budżetu 2003 ogółem Projekt budżetu ogółem Pożyczki, kredyty, obligacje Projekt.
O Fundacji Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości Fundacja Rozwoju Nauki i Przedsiębiorczości prowadzi działalność od 2003 r. w zakresie: -szkoleniowo - konsultacyjnej.
Wykonanie Budżetu Miasta Gdańska za rok Wykonanie Budżetu za 2004 r. - dochody, wydatki i nadwyżka.
ROK BUDŻET POWIATU WEGROWSKIEGO NA 2015 R. UCHWALONO DNIA 30 GRUDNIA 2014 R. UCHWAŁĄ RADY POWIATU WEGROWSKIEGO NR III/25/2014.
1. ZESTAWIENIE KOSZTÓW UTRZYMANIA KMP W DĄBROWIE GÓRNICZEJ W LATACH r.2005 r.2006 r.2007 r.2008 r. razem zł278978,5 zł296139,08 zł310560,33.
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU GMINY RANIŻÓW ZA 2015 ROK.
WYKONANIE BUDŻETU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO ZA 2015 ROK.
Budżet powiatu nakielskiego na 2008 rok. Budżet powiatu opracowano na podstawie: Informacji Ministra Finansów Nr ST /2007 z dnia 10 października.
Ewidencja całokształtu działalności przedsiębiorstwa – Sporządź bilans otwarcia, otwórz konta saldami początkowymi kont i zaksięguj podane operacje gospodarcze:
WYKONANIE BUDŻETU GMINY OLEŚNICA ZA 2009 ROK XLVIII SESJA RADY GMINY OLEŚNICA.
* BUDŻET SZKOŁY ROK 2017 I półrocze *
Kwalifikowalność wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Śląska Federacja Sportu Spotkanie z trenerami ds
Sprawozdawczość finansowa Zajęcia III
Dr n. med. Bartosz Urbański
Rachunek kosztów Ewidencja kosztów - zadania.
Budżet - Miasta Żyrardów
Dodatkowy przykład przedsięwzięcia biznesowego Produkcja 1
UWAGI DO BILANSÓW ODDZIAŁÓW ZNP za 2014 i 2015 rok.
Rachunkowość finansowa – powtórzenie
CEL Rozwijanie, propagowanie inicjatyw, postaw, działań sprzyjających rozwojowi szkolnemu i pozaszkolnemu dzieci i młodzieży Organizowanie czasu pozaszkolnego.
WYKONANIE DOCHODÓW W I PÓŁROCZU 2017 ROKU , 45 zł
Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku
Ustalanie wyniku finansowego (zysku)
Katarzyna Cisowska-Mleczek Wydział Finansowy
POMOC SPOŁECZNA.
Wstępne założenia dotyczące wnoszenia i oceny wkładu własnego w projektach współfinansowanych ze środków EFS w latach Kielce, 9 października.
Decyzja MNiSW o zwiększeniu subwencji na 2019 r. dla PO o kwotę ,00 zł
Decyzja MNiSW o zwiększeniu subwencji na 2019 r. dla PO o kwotę ,00 zł
PROF. UAM DR HAB. KRYSTIAN M. ZIEMSKI
Zapis prezentacji:

Wykonanie Planu budżetu Okręgowej Izby Lekarskiej w Gdańsku za rok 2017 Skarbnik OIL w Gdańsku Krzysztof Wójcikiewicz

Wykonanie Planu budżetu na 2017r Okręgowa Izba Lekarska w Gdańsku   I. Przychody: Plan Wykonanie % 1. Składki członkowskie 6 000 000,00 7 344 812,07 122% 2. Refundacja z budżetu państwa działaności ustawowej 430 000,00   380 871,01 89% 3. Refundacja kosztów staży podyplomowym z UMWP 105 000,00 104 165,00 99% 4. Refundacja z NIL dla Komisji Sportu 6 500,00 6 500,00  100% 5. Przychody ze szkoleń lekarzy (w tym dotacje) 10 000,00 10 687,00 107% 6. Opłaty za rejestrację praktyk lekarskich (KdsRPP) 55 000,00 71 505,00 130% 7. Opłaty za rejestrację podmiotów kształcenia ( KKM) 60 000,00 89 000,00 148% 8. Przychody z najmu powierzchni budynku OIL 150 000,00 152 423,07 102% 9. Odsetki od lokat bankowych 30 000,00 127 277,62 424% 10. Komisja Bioetyczna 600 000,00 565 904,76 94% 11. Sprzedaż duplikatów PWZ, zaświadzenia unijne i inne 6 000,00 11 337,50 189% 12. Zwroty kosztów postepowań sądowych 5 000,00 12 410,36 248% 13. Opłaty za dokumentację OROZ 1 000,00 1 482,70 14. Pozostałe przychody - reklamy www. I inne 19 467,25 195% Razem przychody 7 468 500,00 8 897 843,34 119%

II. Wydatki: Plan Wykon IV kw % nr 1. 15% odpis składki na rzecz NIL   II. Wydatki: Plan Wykon IV kw % nr 1. 15% odpis składki na rzecz NIL 1 080 000,00 1 084 033,16 100% 2. Komisja ds. Rejestracji Lekarzy 167 000,00 199 655,12 120% Zał.1 3. Komisja ds. Rejestracji Praktyk Prywatnych 138 000,00 140 992,89 102% Zał.2 4. Okręgowy Rzecznik Odpowiedzialności Zawod 345 000,00 369 097,05 107% Zał.3 5. Okręgowy Sąd Lekarski 267 000,00 249 143,79 93% Zał.4 6. Komisja Kształcenia Medycznego 500 000,00 372 706,94 75% Zał.5 7. Komisja Bioetyczna 600 000,00 609 110,73 8. Komisja Stomatologiczna 30 000,00 22 607,46 9. Komisja Lekarzy Seniorów: 50 000,00 47 957,62 101% Zał.6 10. Komisja Kultury Sportu i Rekreacji 134 000,00 124 285,72 91% Zał.7 11. Komisja Etyki 3 000,00 3 368,00 112% 12. Zjazd sprawozdawczy 20 000,00 17 551,70 88% 13. Akcja wyborcza 36 560,94 183% 14. Mediator OIL 1 000,00 15. Komisje Orzekające o zdolności wykonywania zawodu 10 000,00 8 675,08 87% 16. Działalność medialna OIL w Gdańsku 387 000,00 336 878,14 Zał.8 17. Komisja Socjalna 160 000,00 144 713,00 90% 18. Komisja Młodych Lekarzy 11 000,00 2 300,60 21% 19. Komisja legislacyjna 6 000,00 20. Pełnomocnik ds. Zdrowia Lekarzy 12 000,00 11 476,76 96% 21. Uroczystość wręczenia PWZ 40 000,00 58 205,42 146% 22. Nagrody i wsparcia patronackie OIL 12 122,10 24% 23. Koszty działalności statutowej ( organy OIL) 495 000,00 472 306,22 95% Zał.9 24. Koszty dz.administracyjnej Gdańsk ( biuro OIL Gdańsk) 2 269 500,00 1 737 068,00 77% Zał.10 25. Koszty działalności administracyjnej Del.Elbląg 190 190,00 186 781,02 98% Zał.11 26. Koszty działalności administracyjnej Del.Słupsk 224 620,00 199 823,01 89% Zał.12 Razem wydatki 7 210 310,00 6 447 421,47 III. Rezerwa na cele nadzwyczajne 258 190,00  48 224,70 19%

Rezerwa na cele nadzwyczajne 1. Wydatki na akcję protestacyjną lekarzy – uchwała nr 46/17/Rd i 60/17/Rd - kwota 49.941,20 2. Wydanie książki Sławni Lekarze Gdańscy tom 2 uchwała nr 205/17/P - kwota 5.500,00 3. wydatki na zaniechaną inwestycję – rozbudowa parkingu , uchwała nr 174/17/P 1.783,50 Razem 48.224,70

Okręgowa Izba Lekarska zakupiła prawo wieczystego użytkowania gruntu za kwotę 627.352,28zł Wartość działki wyceniono na 2.040.170,00zł , a jej powierzchnia wynosi 2182m². Zakup sfinansowano środkami z lokat zgromadzonych w ubiegłych latach.

KOMISJA DS. REJESTRACJI LEKARZY Załącznik nr 1 do budżetu 2017 OIL Gdańsk KOMISJA DS. REJESTRACJI LEKARZY Wykonanie Koszty Komisji ogółem, w tym: 167 000,00 199 655,12 1. materiały i energia 15 000,00 28 151,16 2. korespondencja 10 000,00 19 246,45 3. usługi 11 863,16 4. wynagrodzenia 110 000,00 114 330,62 5. składki ZUS i narzuty na wynagrodzenia 22 000,00 24 155,73 Delegacje 1 908,00 ad.1. zakup szafek kartotekowych 14.247,83zł

KOMISJA DS. REJESTRACJI PRAKTYK PRYWATNYCH, a w tym: Załącznik nr 2 do budżetu 2017 OIL Gdańsk KOMISJA DS. REJESTRACJI PRAKTYK PRYWATNYCH, a w tym: Wykonanie IV kwartały Koszty Komisji ogółem, w tym: 138 000,00 140 992,89 1. materiały i energia 2 000,00 5 930,32 2. usługi 3 050,06 3. wynagrodzenia 110 000,00 110 975,42 4. składki ZUS i narzuty na wynagrodzenia 21 000,00 21 037,09 5. delegacje, szkolenia, catering 3 000,00   ad1 Wymiana części kopiarko-drukarki Ricoh - 1950,-

Załącznik nr 3 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Koszty Okręgowego Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, w tym: 345 000,00 369 097,05 1. matriały, energia, 15 000,00 16 953,67 2. koszty korespondencji 10 000,00 12 674,07 3. kopiowanie dokumentacji, usługi 14 000,00 12 387,24 4. wynagrodzenia pracowników 102 000,00 108 982,82 5. opinie biegłych 27 797,80 6. Składki ZUS i inne narzuty pracownicze 22 000,00 22 914,37 7. delegacje 5 000,00 8 578,50 8. diety Rzecznika i Zastępców Rzecznika 156 000,00 153 600,00 9. szkolenia rzeczników 6 000,00  5 208,58

Koszty Okręgowego Sądu Lekarskiego, w tym: Załącznik nr 4 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Koszty Okręgowego Sądu Lekarskiego, w tym: 267 000,00 249 143,79 1. materiały i energia 6 000,00 10 973,61 2. koszty korespondencji 5 000,00 6 99330 3. usługi 8 000,00 8 857,75 4. wynagrodzenia pracowników kancelarii Sądu 55 000,00 53 557,20 5. umowy zlecenia 6. składki ZUS i inne narzuty na wynagrodzenia 9 000,00 11 907,35 7. delegacje Sędziów 10 000,00 1 754,58 8. diety funkcyjne Przewodniczącej i Sędziów 156 000,00 155 100,00 9. szkolenia Sędziów i pracowników 12 000,00   meble dla Sądu- ujęto w kosztach administracyjnych 15 547,88

Komisja Kształcenia Medycznego, w tym: Załącznik nr 5 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku   Komisja Kształcenia Medycznego, w tym: 500 000,00 372 706,94 1. koszty organizacji stażu podyplomowego 140 000,00 129 520,92 2. Osrodek Kształcenia ( wynagrodzenia wykładowców,pracowników i inne) 150 000,00 120 716,91 3. Fundusz wspierania inicjatyw doskonalenia zawodowego lekarzy i lek.dentystów i innych 60 000,00 41 954,63 4. Fundusz wspierania konferencji medycznych i debat tematycznych 30 000,00 4 469,48 5. Fundusz na umorzenia zapomóg na kształcenie lelarzy i lekarzy dentystów 120 000,00 76 045,00

Komisja Lekarzy Seniorów, a w tym: Załącznik nr 6 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Komisja Lekarzy Seniorów, a w tym: 50 000,00 zł 47 958,62 1. Komisja Lekarzy Seniorów Gdańsk 40 000,00 zł 38 899,04 2. Komisja Lekarzy Seniorów Elblag 5 000,00 zł 4 300,00 3. Komisja Lekarzy Seniorów Słupsk 4 759,58

Komisja Kultury Sportu i Rekreacji, a w tym: Załącznik nr 7 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Komisja Kultury Sportu i Rekreacji, a w tym: 134 000,00 124 285,72 1. wydarzenia sportowe, formy rekreacji lekarzy 78 000,00 84 652,48 2. Klub Lekarza i imprezy kulturalne 16 000,00 3 398,43 3. Chór lekarski 40 000,00 36 234,81

Działalność medialna OIL w Gdańsku, a w tym: Załącznik nr 8 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Działalność medialna OIL w Gdańsku, a w tym: Plan IV kwartały   Razem 387 000,00 336 878,14 1. druk Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 150 000,00 140 972,07 2. honoraria autorskie w Pomorskim Magazynie Lekarskim 36 000,00 34 516,10 3. Redakcja Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 24 000,00 19 116,70 4. kolportaż Pomorskiego Magazynu Lekarskiego 60 000,00 58 034,88 5. utrzymanie strony internetowej OIL w Gdańsku 82 000,00 49 322,64 6. wydawnictwa lekarskie ( Uczniowie Hipokratesa) 35 000,00 34 915,75

Załącznik nr 9 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku Koszty działalności Okręgowej Rady Lekarskiej i niektórych komisji problemowych Rady, a w tym: 495 000,00 472 306,22 1. koszty posiedzeń Rady,Prezydium,komisji problemowych Rady 20 000,00 26 367,78 2. ryczałty samochodowe 25 000,00 19 831,20 3. koszty podróży służbowych osób funkcyjnych 45 000,00 24 797,02 4. diety funkcyjne członków Prezydium i członków Rady 365 000,00 373 800,00 5. szkolenia lekarzy funkcyjnych 10 000,00 7 145,00 6. inne 30 000,00 20 365,22 ad 6. badanie PBS umowy kontraktowe 9963,- ad.6. wynagrodzenia komornicze za sciąganie składek

Załącznik nr 10 do budżetu 2017 OIL w Gdańsku   Koszty administracyjne Gdańsk Plan 2017r IV kwartały 1. Zużycie materiałów i energii 248 500,00 161 367,42 a materiały biurowe, wydawnictwa 80 000,00 54 462,41 b pozostałe materiały i wyposażenie drobne 40 000,00 13 034,17 c energia elektryczna 60 000,00 49 883,91 d energia cieplna 50 000,00 31 690,80 e woda i środki czystości 18 500,00 12 296,13 2. Usługi obce razem: 682 000,00 608 159,76 usługi telekomunikacyjne,pocztowe i kurierskie 95 000,00 63 780,83 naprawy, konserwacje, remonty 55 451,97 koszty sprzątania i wywozu nieczyst 85 000,00 72 053,90 koszty ochrony 98 000,00 72 943,18 biuro prawne 235 000,00 233 423,84 f usługi informatyczne 94 000,00 92 491,85 g pozostałe 25 000,00 18 014,19 3. Wynagrodzenia 877 000,00 605 674,37 wynagrodzenia pracowników 650 000,00 492 109,58 Składki ZUS 168 000,00 88 835,14 świadcz dla pracowników (ZFŚS, bad.profilakt) 29 000,00 18 305,65 umowy zlecenia i umowy o dzieło 30 000,00 6 424,00 5. Pozostałe koszty 462 000,00 361 866,45 podatek od nieruchomości, opłaty administrac 20 000,00 15412,10 opłaty bankowe 10 000,00 7 725,73 podróże służbowe pracowników 6522,71 obsługa recept dla lekarzy seniorów 2 000,00 2 330,71 szkolenia pracowników, spotkanie integr,studia 45 000,00 24 089,77 ubezpieczenia majątkowe 5 000,00 3 252,00 inne 8 294,37 h środki trwałe 320 000,00 294 239,06 2 269 500,00 1 737 068,00 Środki trwałe: Zakupiono komputery, serwer, urządzono parking przy ul. Orzeszkowej, wymieniono meble w Sądzie, wpłacono 2 raty na poczet Nowego Oprogramowania FINN 2g – badanie bilansu

Załącznik nr 11 do budżetu 2017 OIL Delegatura w Elblągu   Koszty administracyjne Elbląg Plan 2017r IV kwartały 1. Zużycie materiałów i energii 14 300,00 18 024,36 a materiały, drobne wyposażenie 9 000,00 14076,25 b energia , woda 5 300,00 3 948,11 2. Usługi obce razem: 45 390,00 44 432,17 usługi telekomunikacyjne,pocztowe i kurierskie 3 800,00 5 175,69 naprawy, konserwacje, remonty 4 590,00 2 870,69 c koszty sprzątania i wywozu nieczyst 11 000,00 11 572,80 d ochrona - monitoring 1 000,00 738,00 e obsługa prawna 24 000,00 f pozostałe 74,99 3. Wynagrodzenia 105 000,00 97 304,95 wynagrodzenia pracowników 85 000,00 78 724,34 Składki ZUS 17 000,00 15 469,29 świadcz dla pracowników (ZFŚS, bad.profilakt) 3 000,00 3 111,32 5. Pozostałe koszty 25 500,00 27 019,54 podatek od nieruchomości, opłaty administrac 1 200,00 1 207,20 opłaty bankowe 400,00 635,92 czynsze 8 200,00 6 218,13 ubezpieczenia majątkowe 1 400,00 1 269,00 g inne h środki trwałe 13 300,00 17 689,29 190 190,00 186 781,02

Załącznik nr 12 do budżetu 2017 OIL Delegatura w Słupsku   Koszty administracyjne Słupsk Plan 2017r IV kwartały 1. Zużycie materiałów i energii 10 000,00 7 165,24 a materiały, wyposażenie drobne 6 000,00 4 310,55 c energia 4 000,00 2 854,69 2. Usługi obce razem: 41 300,00 34 136,68 usługi telekomunikacyjne, pocztowe i kurierskie 6 317,09 b naprawy, konserwacje, remonty 1 481,01 koszty ochrony -monitoring 2 000,00 1 334,52 d obsługa prawna 24 000,00 e pozostałe 7 300,00 1 004,06 3. Wynagrodzenia 156 720,00 141 933,58 wynagrodzenia pracowników 127 120,00 116 332,00 Składki ZUS 25 400,00 22 787,87 świadcz dla pracowników (ZFŚS, bad.profilakt) 3 000,00 2813,71 umowy zlecenia i umowy o dzieło 1 200,00 5. Pozostałe koszty 16 600,00 16 587,51 podatek od nieruchomości, opłaty administrac 1 400,00 2 121,68 D opłaty bankowe 1 000,00 899,00 podróże służbowe 500,00 114,90 h czynsze 5 500,00 5 560,58 i szkolenia j ubezpieczenia majątkowe 3 200,00 2 927,77 k inne środki trwałe 5 000,00 4 963,58 224 620,00 199 823,01

Wynik finansowy netto za 2017 rok Izba osiągnęła zysk w wysokości 2.500.000zł