Region promocji turystycznej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
innowacyjna wielkopolska
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Śląski System Informacji Turystycznej
B UDOWANIE KOMPETENCJI DO WSPÓŁPRACY MIĘDZYSAMORZĄDOWEJ I MIĘDZYSEKTOROWEJ JAKO NARZĘDZI ROZWOJU LOKALNEGO I REGIONALNEGO Budowanie partnerstw- perspektywa.
PREZES ZARZĄDU MR BANKU S.A.
Puszcza Biała jako produkt ekoturystyczny
AKTYWIZACJA I INTEGRACJA NARZĘDZIEM PRZECIWDZIAŁANIA WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU OSÓB STARSZYCH W GMINIE ŚREM.
Targi Aktywni 50+ Poznań, 13 marca 2011
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Telekomunikacja Polska Zielona Góra, 18 marca 2011
Szerokopasmowe Lubuskie
Budowa społeczeństwa informacyjnego w Województwie Podkarpackim
Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Województwo pomorskie –
Wojciech Kuśpik – Prezes Zarządu, Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości Artur Wolny – Ernst & Young.
Paweł Piecuch Ekspert w zakresie implementacji rozwiązań technologicznych w ochronie zdrowia. Warszawa Więcej informacji.
Kujawsko-Pomorski Program na Rzecz Ekonomii Społecznej na lata Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Razem dla Północnego Mazowsza Założenia oraz cele projektu.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Centrum Inwestora i Eksportera
Polska Organizacja Turystyczna
Zieleń w mieście – dlaczego jej potrzebujemy?
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
„Top Model Współpracy w Województwie Pomorskim” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Contactis Power Dialer Obszary zastosowania Dla CC w których nie ma możliwości realizacji automatycznych akcji wychodzących lub realizuje się je ”ręcznie”
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Platforma informacyjna jako wsparcie opracowywania studiów transportowych Leszek Żychoń.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
E-Obywatel. Czy w Polsce to w ogóle możliwe? Zapóźnienia w rozbudowie infrastruktury telekomunikacyjnej Różne doświadczenia kolejnych pokoleń, z wykluczeniem.
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Konferencja Gdańsk - PODR
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
Nowoczesna infrastruktura podstawą Uniwersytetu Medycznego z przyszłością prof. dr hab. Jacek Wysocki.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Nasz cel - sprawny urząd i zadowoleni mieszkańcy Oparta na doświadczeniach ze współpracy z samorządami, ngo’s i mieszkańcami, Całościowe zrządzanie BO.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Spotcamera24.com Niezależna energetycznie stacja pogodowa Hubert Krawiec, Przemysław Balikowski.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Spotkanie informacyjne dotyczące realizacji projektów w ramach Poddziałania Podmioty Ekonomii Społecznej OP 6 Integracja RPO WP Koordynacja.
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ.
Strateg jako innowacyjne narzędzie monitorowania rozwoju Renata Bielak Dyrektor Departamentu Analiz i Opracowań Zbiorczych GUS Zielona Góra, 10 maja 2016.
Uporządkowanie krajowych dokumentów strategicznych.
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
STREFA PRZYSZŁOŚCI -inicjatywy ŁSSE w celu pozyskiwania inwestycji Maciej Rapkiewicz – Prezes Zarządu Konferencja „Promocja atrakcyjności inwestycyjnej.
Gospodarcze efekty EURO 2012 dla Gdańska i regionu pomorskiego dr Bohdan Wyżnikiewicz Gdańsk, 9 stycznia 2008 r.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Smart Cities Systemowe narzędzia do zdalnego monitoringu i zarządzania siecią mediów :  wody,  energii elektrycznej,  ciepła,  oświetlenia,  gazu,
obserwacje z ostatniej edycji badania Gmina na 5!
Wisła wzdłuż i w poprzek
System monitoringu i kontroli odpadów komunalnych jako jedno z narzędzi zarządzania gospodarką odpadami Ewelina Nartowska Urząd Miasta Kielce KATOWICE,
PROGRAM WSPÓŁPRACY Transgranicznej Polska - rosja OLSZTYN,
Warunki wstępne (ex ante) stan
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
XIV Ogólnopolskie Sympozjum – Krakowskie Spotkania z INSPIRE
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

Region promocji turystycznej Jaki region obejmuje? Jaka marka? Dowolny obszar JST lub ich kilka,region turystyczny lub województwo „Marka regionu” istniejąca lub nowa Marka promowana cyfrowo i outdoor’owo, powszechnie widoczna w regionie

Kim jest turysta? Turystę możemy scharakteryzować,jako człowieka : jadącą w jakiś region, a nie do określonego obiektu poszukującego indywidualnej często aktywnej formy odpoczynku: rower, kajak,nordic walking i inne poszukującego różnego rodzaju urozmaiceń i atrakcji (eventy) jadącego samotnie,bądź za znajomymi czy też rodzinnie

Wyzwania i cele Jak osiągnąć sukces? Zwiększenie ruchu turystycznego Inicjowanie lokalnych działalności gospodarczych Efektywne wykorzystanie narzędzi IT w promocji Wzmocnienie współpracy między samorządami Jak osiągnąć sukces? Wykorzystanie własnych zasobów Jedna wspólna cyfrowa baza danych Odpowiednia jednolita forma ekspozycji - portal regionu Promocja marki regionu cyfrowo i outdoor’owo Wykorzystanie narzędzia IT - mobilne i stacjonarne

Portal Regionu Łatwa wyszukiwarka Rezerwacja usług Porównywarka cen Kompleksowe źródło informacji o regionie Czytelna architektura informacji (intuicyjny interfejs) Mapa turystyczna webowa i mobilna

Funkcjonalności Systemu Panel usług turystycznych

Program lojalnościowy Turysta Usługi turystyczne Punkty za odwiedzone miejsca, za odwiedzone szlaki,udział w portalu Taryfikator posiadania „marki regionu” Nagrody Pkt za opinie klientów Zrównoważona dystrybucja punktów

Dla JST Korzyści długofalowe Analizy w czasie rzeczywistym „Marki regionu” Możliwość komunikacji bezpośredniej z turystami Statystyki : wykresy, zestawienia, tabele dla samorządu BAdania opinii publicznej Korzyści długofalowe Podwyższenie jakości usług turystycznych Zwiększenie zadowolenia turysty Wzrost inwestycji prywatnych i ich aktywności Intensyfikacja ruchu turystycznego - wzmocnienie infrastruktury turystycznej Zwiększenie znajomości „Marki regionu”

Zapraszamy do kontaktu Andrzej Vetter prezes zarządu tel 793 606 686 mail bok@smartcities.pl www.smartcities.pl