Region promocji turystycznej Jaki region obejmuje? Jaka marka? Dowolny obszar JST lub ich kilka,region turystyczny lub województwo „Marka regionu” istniejąca lub nowa Marka promowana cyfrowo i outdoor’owo, powszechnie widoczna w regionie
Kim jest turysta? Turystę możemy scharakteryzować,jako człowieka : jadącą w jakiś region, a nie do określonego obiektu poszukującego indywidualnej często aktywnej formy odpoczynku: rower, kajak,nordic walking i inne poszukującego różnego rodzaju urozmaiceń i atrakcji (eventy) jadącego samotnie,bądź za znajomymi czy też rodzinnie
Wyzwania i cele Jak osiągnąć sukces? Zwiększenie ruchu turystycznego Inicjowanie lokalnych działalności gospodarczych Efektywne wykorzystanie narzędzi IT w promocji Wzmocnienie współpracy między samorządami Jak osiągnąć sukces? Wykorzystanie własnych zasobów Jedna wspólna cyfrowa baza danych Odpowiednia jednolita forma ekspozycji - portal regionu Promocja marki regionu cyfrowo i outdoor’owo Wykorzystanie narzędzia IT - mobilne i stacjonarne
Portal Regionu Łatwa wyszukiwarka Rezerwacja usług Porównywarka cen Kompleksowe źródło informacji o regionie Czytelna architektura informacji (intuicyjny interfejs) Mapa turystyczna webowa i mobilna
Funkcjonalności Systemu Panel usług turystycznych
Program lojalnościowy Turysta Usługi turystyczne Punkty za odwiedzone miejsca, za odwiedzone szlaki,udział w portalu Taryfikator posiadania „marki regionu” Nagrody Pkt za opinie klientów Zrównoważona dystrybucja punktów
Dla JST Korzyści długofalowe Analizy w czasie rzeczywistym „Marki regionu” Możliwość komunikacji bezpośredniej z turystami Statystyki : wykresy, zestawienia, tabele dla samorządu BAdania opinii publicznej Korzyści długofalowe Podwyższenie jakości usług turystycznych Zwiększenie zadowolenia turysty Wzrost inwestycji prywatnych i ich aktywności Intensyfikacja ruchu turystycznego - wzmocnienie infrastruktury turystycznej Zwiększenie znajomości „Marki regionu”
Zapraszamy do kontaktu Andrzej Vetter prezes zarządu tel 793 606 686 mail bok@smartcities.pl www.smartcities.pl