Studia pierwszego stopnia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM Targi Kół Naukowych I Organizacji Studenckich 2004.
Advertisements

Historia Koła Rok założenia: 1994 r. Opiekun: dr Iwona Pawlas.
1 Projekt Nowoczesna edukacja – rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej.
1 Naukowe Koło Ubezpieczeń Risk Katedra Rynku Ubezpieczeniowego Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Działania finansowane ze środków Unii Europejskiej
Projekt na kierunku FIZJOTERAPIA „Opieka nad osobami starszymi”
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Semestr 6 Semestr 7 Semestr 8 i 9 Semestr 10.
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ
Wisła sierpień 2004 Wisła Wisła sierpień 2004 Historia działalności kół naukowych 2001 – pierwsza grupa realizowała projekt symulacji ruchu miejskiego.
POLITECHNIKA ŚLĄSKA w Gliwicach WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Instytut Ekonomii i Informatyki.
KIERUNEK STUDIÓW ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI Politechnika Śląska Wydział Organizacji i Zarządzania.
POLITECHNIKA ŚLĄSKA w Gliwicach WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Katedra Stosowanych Nauk Społecznych.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
Studenckie Koło Naukowe „Młody Przedsiębiorca” AE Poznań
Łódzka Akademia Przedsiębiorczości Akademickiej Program skierowany do: studentów absolwentów doktorantów pracowników naukowych z łódzkich wyższych uczelni.

KNPZ KOŁO NAUKOWE PROCESU ZARZĄDZANIA. Nasza działalność od roku 2010 przy Katedrze Procesu Zarządzania 2.
DZIENNIKARSTWO I PR dziennikarstwo i PR
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Szkolenia dla rozproszonych zespołów realizowane za pomocą webinarów i warsztatów online Marta Eichstaedt 9 maja.
Wyzwalamy twórczość zamiast odtwórczości w SCE: otworzysz się na nowe doświadczenia w dziedzinie teatru, muzyki i sztuki spotkasz się
Koło Naukowe Menedżer Jakości
Ramy współpracy Politechniki Gdańskiej ze szkołami 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Polacy i Niemcy w Europie
Koło Naukowe Studentów Informatyki BIT Katedra Informatyki, Wydział Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji.
KOŁO NAUKOWE PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ „RAZEM” ZAKŁAD PODSTAW WYCHOWANIA I OPIEKI.
Prezentacja studenckiego koła naukowego Synergy na 50. konferencję kół naukowych AGH.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
DZIENNIKARSTWO MODOWE
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ NAUK ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH KIERUNEK SOCJOLOGIA KATEDRA NAUK HUMNISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Z AKŁAD POETYKI I KRYTYKI LITERACKIEJ S PECJALNOŚĆ ARTYSTYCZNO - - LITERACKA.
Koło naukowe:. Działalność koła Badania naukowe dotyczące zarządzania oraz marketingu Pisanie artykułów naukowych Wyjazdy na konferencje naukowe.
Studia magisterskie II stopnia, studia podyplomowe, kursy dla tłumaczy.
Koło naukowe „Etyka w zarządzaniu” Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2015 / 2016.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Wydział Zarządzania Kierunek: Finanse i Rachunkowość Biznesu Specjalność: OPERACJE FINANSOWE FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH Koordynator: dr hab. Marta Kluzek.
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Dlaczego warto? wykształcenie inżynierskie + poszukiwane na rynku pracy specjalności ciekawa i dobrze płatna praca po studiach.
Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Łódź 2015 Informacja – droga do przyszłości.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
WMII 2 COMMUNITY – WYDZIAŁ OTWARTY NA WSPÓŁPRACĘ Z OTOCZENIEM prof. UAM dr hab. Marek Wisła.
Z AKŁAD POETYKI I KRYTYKI LITERACKIEJ S PECJALNOŚĆ ARTYSTYCZNO - LITERACKA.
Filologia polska Promocja kierunku filologia polska na Wydziale Humanistyczno-Społecznym AKADEMII TECHNICZNO-HUMANISTYCZNEJ W.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Studenckie Koło Naukowe SEKSUOLOGII. Przewodniczący koła: Wojciech Małuszek Opiekun naukowy koła: Dr Sonia Kędziora z Katedry Psychologii Klinicznej i.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
Pedagogika, studia II stopnia
Studia pierwszego stopnia
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ
Studiuj Zarządzanie – to praca z ludźmi
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Portal Publikacyjny UAM
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
MARKETING INTERNETOWY
Edytorstwo naukowe.
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
ZARZĄDZANIE FUNDUSZAMI INWESTYCYJNYMI
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Studia pierwszego stopnia Komunikacja medialna Studia pierwszego stopnia

Trening kompetencji miękkich Co oferujemy? 330 godzin warsztatów, ćwiczeń i wykładów, realizowanych przez cztery semestry Warsztaty z zakresu komunikacji reklamowej oraz marketingu Trening kompetencji miękkich Blok zajęć z zakresu współczesnej kultury mediów Blok zajęć poświęconych komunikacji językowej, reklamie i copywritingowi

Z nami od podstaw poznasz: Historię i teorię mediów (30 h); Teoretyczne podstawy komunikacji językowej (30 h); Warsztat mediologa (30 h); Semiotykę kultury (30 h); Wprowadzenie do kultury popularnej (30 h)

Poza tym opanujesz… Czytanie kultury popularnej (30 h); Językowe podstawy copywritingu (30 h); Kreatywne aspekty reklamy (30 h); Content Marketing (30 h); Zarządzanie marką (30 h); Wybrane aspekty autoprezentacji (30 h); …a to dopiero początek, bo…

…STAWIAMY NA PRAKTYKĘ!

Współpracujemy z najlepszymi… Zajęcia dla studentów naszej specjalności prowadzi dr Wojciech Czart (Wydział Fizyki UAM) – Trener Internetowych Rewolucji firmy Google, znawca technologii internetowych, opiekun zwycięskich zespołów studenckich w światowym konkursie Google Online Marketing Challenge.

…a nasi absolwenci świetnie radzą sobie na rynku pracy Warsztaty Kreatywne aspekty reklamy prowadzi nasza absolwentka Agata Krzesińska – Specjalistka ds. Marketingu i Brand Manager w dużej firmie (blog: https://reklamoteka.wordpress.com/informacje/)

Co możesz z nami robić? Uczestniczyć w pracach kół naukowych: oraz… Studenckie Koło Badań Nad Nowoczesnością MediaTour https://www.facebook.com/MediaTour Koło Komunikacji Kreatywnej Essence https://www.facebook.com/ essence.uam?fref=ts oraz…

…dyskutować o tym, co Cię interesuje, z innymi, a nawet zorganizować konferencję naukową… …tak jak studenci naszej specjalności w 2012 roku, którzy opublikowali własną pokonferencyjną książkę…

…i zrealizować kampanię promocyjną… … jak nasze studentki, działające w Kole Komunikacji Kreatywnej Essence w 2013…

Możesz też… …ćwiczyć w praktyce marketing internetowy… https://www.facebook.com/GraMiejskaUAM/

Nasze plany… A jakie są Twoje? Włączenie się do programu www.zwolnienizteorii.pl A jakie są Twoje?

Pytania i zapisy do 30 stycznia 2018: prof. UAM dr hab. Elżbieta Winiecka e.winiecka@wp.pl Dodatkowe informacje: http://nowoczesnosc.amu.edu.pl

ZAPRASZAMY!