Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Poland-Singapore Joint Research Project
Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego Nr SPOT/1.2.1/20/04 Uroczyste zakończenie realizacji Projektu 30 maja 2008 roku.
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta Helu”
Prof. zw. dr hab. Józef Perenc
Rys.1. Klasyfikacja transportu ze względu na cechy
Autor: inż. Michał Kruk Promotor: dr inż. Teresa Dzikowska
„Zachodniopomorski Szlak Żeglarski”
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
Lipki – Oława – modernizacja obwałowań, gm. Oława i Jelcz – Laskowice
POWIAT GARWOLIŃSKI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów.
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku
Darłówko Wykonał: Michał Roch.
Zapraszamy na prezentację pod tytułem Polskie statki
STAROSTWO POWIATOWE W GOLENIOWIE
10 LAT WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO W UNII EUROPEJSKIEJ
Konferencja podsumowująca projekt: „Budowa tras rowerowych
Budowa dwutorowej linii 400 kV Kozienice – Ołtarzew
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
Kalendarz 2020.
W Bobolicach CHARAKTERYSTYKA GMINY Gmina Bobolice to dynamicznie rozwijająca się gmina miejsko - wiejska, położona we wschodniej części.
Dlaczego warto przyjechać? ? Dlaczego warto inwestować?
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
Wsparcie na infrastrukturę wiejską w ramach PROW
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Nieruchomość do sprzedania Stare Jabłonki, ul. Pocztowa 1.
„Proces odnowy wsi na przykładzie gminy Lubaczów, w kontekście założeń Podkarpackiego Programu Odnowy Wsi” Rzeszów, r. Wiesław Kapel Wójt Gminy.
Gmina Solina Perła podkarpackiej turystyki.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
Dominik Landa, Dyrektor Handlowy
Posiedzenie Komisji Środowiska i Gospodarki Wodnej SEJMIK WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO W KATOWICACH Tarnowskie Góry, 16 stycznia 2011.
PROJEKT BUDOWY ELEKTROWNI WIATROWYCH W GMINIE CZERNIEJEWO
Konferencja podsumowująca projekt „Eko – turystyczne wybrzeże – rozwój sieci miast i gmin morskich przez edukację ekologiczną” Koszalin, 3 grudnia 2012.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
„INFRAPARK Police” SA ul. Kuźnicka 1, Police tel. (+48) PROPOZYCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENU NR 24 Kompleksowa budowa infrastruktury.
Program Zrównoważonego Rozwoju Gminy Przesmyki Przyjęty uchwałą Rady Gminy Przesmyki nr XXVII/145/02 z dnia r.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Porty Zalewu Szczecińskiego – poprawa jakości infrastruktury szansą na rozwój Urząd Morski w Szczecinie Marzec 2010.
Gmina Stepnica „Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy”
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
Zespół Szkół Technicznych w Mielcu Przed realizacją Po realizacji.
ul. Łabiszyńska 18 D, BRZOZA
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Budowa Deptaka Południowego – pomostu spacerowego na palach
Możliwości rozwoju działalności przeładunkowej portu morskiego w Darłowie Dr Piotr Nowaczyk Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
Złoże węgla brunatnego Złoczew
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Konkurencyjność czasowa i kosztowa transportu wodnego – śródlądowego w stosunku do alternatywnych form obsługi zaplecza portów morskich w Szczecinie.
Konferencja Uzgodnieniowa Indykatywnego Planu Inwestycyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
GMINA CHOCEŃ PERSPEKTYWA FINANSOWA i nie tylko
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Strategia rozwoju TerminalU LNG w Świnoujściu
Styczeń 2010 PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
Porty w Szczecinie i Świnoujściu – w aspekcie przewozów towarowych
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
ul. Łabiszyńska 18 D, BRZOZA
ul. Łabiszyńska 18 D, BRZOZA
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na dzień r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata Stan na r.
Zapis prezentacji:

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Gmina Stepnica „Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy” Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy 1 1

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Położenie 2

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Charakterystyka Gminy Powiat Goleniowski Powierzchnia 294 km² 34,8% to wody 32% lasy 30,2% grunty rolne Liczba mieszkańców 4825 Gęstość zaludnienia 16 os/km² 16 sołectw 19 miejscowości 3

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy 4

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy 5

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy 6

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Charakterystyka Portu Współrzędne 53º38,9’ N   14º37,2’ E Położenie nad Zatoką Stepnicką Połączenie z torem wodnym Szczecin- Świnoujście - dwa podejścia Odległość do toru wodnego Świnoujście – Szczecin wynosi ok. 3,5 km Akwatorium – o powierzchni 0,5600ha Powierzchnia portu 2,6 ha 374,8 m łącznej długości nabrzeży: Północne – 167,3 m Południowe – 146,5 m (aktualnie eksploatowane) Czołowe – 61 m 7

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Charakterystyka Portu 75 m - maksymalna długość statków mogących zawijać do portu 13 m - maksymalna szerokość 4,5 m - maksymalne zanurzenie 19 m szerokość wejście do portu Formalnie port w Stepnicy został ustanowiony w 1963 r. Wiek konstrukcji (nabrzeży) przed realizacją projektu – ok. 80 lat Administrator Infrastruktury portowej – Gmina Stepnica Właściciel – Gmina Stepnica 8

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy 9

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy 10

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Stan techniczny Portu przed realizacją projektu Ekspertyzy techniczne wykazały: Spękania nawierzchni ścieżki cumowniczej Zły stan techniczny belek odbojowych nabrzeża Korozja ścianki szczelnej 11

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Stan techniczny Portu przed realizacją projektu Znaczne przemieszczenia poziome korony nabrzeża powstałe w wyniku przeciążeń nabrzeża po wybudowaniu stanowisk przeładunkowych w 1985 r. i nieprawidłowej eksploatacji 12

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Stan techniczny Portu przed realizacją projektu Nieszczelność pomiędzy ścianką Larssena a falochronem powodująca ubytki gruntów za nabrzeżem 13

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Stan techniczny Portu przed realizacją projektu Zły stan techniczny pachołów cumowniczych Ubytki ściągów i tarcz kotwiących Wyłączenie z eksploatacji nabrzeża północnego dł. 167,30 m – 3 stanowiska przeładunkowe – 2002 r. 14

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Cel projektu Rozwój infrastruktury portowej, która : Wpłynie na poprawę oraz rozszerzenie usług transportowych w województwie zachodniopomorskim Wpłynie aktywizująco na rozwój regionu poprzez rozwój oferty turystycznej Udostępnienie portu dla jednostek białej floty Zwiększenie możliwości przeładunkowych przede wszystkim, zbóż, kruszyw, drewna, obiektów wielkogabarytowych do 270 tys. ton rocznie 15

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Docelowa funkcja Portu Port przystosowany do przeładunku Ładunków masowych Surowców mineralnych Produktów rolniczych Nawozów Drobnicy Elementów wielkogabarytowych Produktów ropopochodnych Po zrealizowaniu projektu planuje się wybudowanie magazynów i elewatorów zbożowych 16

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Zakres projektu Przebudowa nabrzeży Wymiana skorodowanej ścianki szczelnej na palościankę z żelbetową nadbudową kotwioną do żelbetowych tarcz kotwiących - 343 m Wymiana pachołów cumowniczych – 24 szt. Wymiana odbojnic Budowa rampy typu ro-ro do przeładunków ładunków wielkogabarytowych Pogłębienie portu 17

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Zakres projektu Docelowe parametry portu Głębokość techniczna - 4,5 m Głębokość dopuszczalna do 5,5 m Łączna długość linii cumowniczej 328,8 m Nabrzeże południowe 143 m Nabrzeże północne 158,5 m Nabrzeże czołowe 27,3 m Stanowisko ro-ro rampa szer. 12 m i dł. 20 m Max masa ładunku do 200 ton 18

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Realizacja projektu Rozpoczęcie maj 2011 r. Zakończenie lipiec 2012 r. Koszty kwalifikowalne 6397660,22 zł Finansowanie 57,28% Budżet Gminy Stepnica 42,72% RPO WZ 2007-2013 19

Realizacja projektu Czerwiec 2011

Realizacja projektu Czerwiec 2011

Realizacja projektu Czerwiec 2011

Realizacja projektu Czerwiec 2011

Realizacja projektu Sierpień 2011

Realizacja projektu Sierpień 2011

Realizacja projektu Sierpień 2011

Realizacja projektu Sierpień 2011

Realizacja projektu Wrzesień 2011

Realizacja projektu Wrzesień 2011

Realizacja projektu Wrzesień 2011

Realizacja projektu grudzień 2011

Realizacja projektu grudzień 2011

Realizacja projektu grudzień 2011

Realizacja projektu grudzień 2011

Realizacja projektu Marzec 2012

Realizacja projektu Marzec 2012

Realizacja projektu Marzec 2012

Realizacja projektu Marzec 2012

Realizacja projektu lipiec 2012

Realizacja projektu lipiec 2012

Realizacja projektu lipiec 2012

Realizacja projektu lipiec 2012

Realizacja projektu lipiec 2012

Realizacja projektu lipiec 2012

Realizacja projektu lipiec 2012

Realizacja projektu lipiec 2012

Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy Dziękujemy za uwagę Gmina Stepnica ul. T. Kościuszki 4 72 – 112 Stepnica tel. 91 418 85 21 fax. 91 418 85 80 www.stepnica.pl ug@stepnica.pl 47