plan działań zespołu projektowego Szkoły Podstawowej nr 1 w Zawoi SZKOLNY QUEST plan działań zespołu projektowego Szkoły Podstawowej nr 1 w Zawoi
Gra edukacyjna z elementami szyfrowania i zastosowania kodów QR oraz rozwiązywania łamigłówek. Projekt nie jest jednorazowy, ma on charakter odnawialny, co roku będzie przygotowany i modyfikowany przez inną grupę uczniów.
utworzymy zespoły robocze i podzielimy się zadaniami do wykonania
opracujemy regulamin gry
zaprojektujemy plakat promujący grę
ustalimy, gdzie będą umieszczone karki z kodami QR
opracujemy własny szyfr a - @ ą - % b - & c - Ω ć - ◊ d - $ e - opracujemy własny szyfr a - @ ą - % b - & c - Ω ć - ◊ d - $ e - ? f - / g - > h - < i - ! j - # k - © l - ← m - ↑ n - ↔ ń - ∆ o - ∞ ó - ‡ p - € r - ¶ s - • ś - ℓ t – ‰ u - ∑ w - ∏ y - :) z - ¤ ż - ≈ ź - ↕
wymyślimy hasło końcowe i zaszyfrujemy go VHNUHWDULDW klucz szyfru na http://eduinf.waw.pl/inf/alg/001_search/0063.php
przygotujemy teksty do kodowania i wygenerujemy kody QR SALA 217 N
wydrukujemy kartki z kodami QR i zaszyfrowanymi literami hasła
przygotujemy wzór karty zaliczeniowej gry z miejscem na pieczątkę
wyznaczymy osobę z pieczątką „kapitana gry” w celu potwierdzenia zakończenia gry
przygotujemy zadanie dodatkowe na koniec gry - rozwiązanie łamigłówki
zrobimy promocję gry w szkole
przeprowadzimy grę w szkole
uczestnicy ocenią grę
zrobimy podsumowanie gry i wręczymy nagrody
przygotował zespół projektowy szkolnego questu Pozdrawiamy!