P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
Advertisements

Opracowała Beata Sawińska
Egzamin 2012 Wnioski z interpretacji wyników egzaminu z zakresu historii i wiedzy o społeczeństwie.
Sprawdzian po klasie szóstej w szkole podstawowej
Program Międzynarodowej Oceny Umiejętności Uczniów OECD PISA
Zestawienie wyników egzaminu
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Laboratorium szkolne – sposób na wolny czas
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Egzamin gimnazjalny od roku 2012 Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO – KWIECIEŃ 2012 HISTORIA.
z języka angielskiego – czas Present Simple
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
„Zdolności a umiejętności”
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
Organizacja i harmonogram przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego w roku szkolnym 2013/2014 Gimnazjum nr 36 w Łodzi im.K.Kieślowskiego.
Idea oceniania kształtującego
Analiza wyników testu gimnazjalnego kwiecień 2014
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W GIMNAZJUM NR 5 W PRZEMYŚLU NA PRZESTRZENI LAT Kolejne slajdy prezentują porównanie wyników egzaminu gimnazjalnego osiągniętych.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Egzamin próbny w gimnazjum
PODSUMOWANIE EGZAMINU GIMNAZJALNEGO IV 2012 Wiedza o społeczeństwie.
OPERON ZST MATURA PRÓBNA Język polski Średni wynik i zdawalność.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE. Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe jest egzaminem zewnętrznym co oznacza, że: jest przeprowadzony.
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w Społecznym Gimnazjum w Rybniku.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2015/2016
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2015/2016.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Rok szkolny 2015/2016.  Termin egzaminu gimnazjalnego  ● część humanistyczna ◦ Historia i wosgodz. 9:00 ◦ Język polskigodz. 11:00  ● cześć.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2016/2017
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017 przedmioty przyrodnicze
Egzamin gimnazjalny rok szkolny 2016/2017.
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Egzamin gimnazjalny rok szkolny 2017/2018.
DOSTOSOWANIE WARUNKÓW EGZAMINACYJNYCH DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB UCZNIÓW rok szkolny 2018/2019.
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
TERMINARZ EGZAMINU historia i wos – godz. 9:00
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
MATEMATYKA Opracowała: Martyna Białas
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Wyniki egzaminu próbnego
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
egzaminy, egzaminy, egzaminy….
Zapis prezentacji:

P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa Wyniki egzaminu gimnazjalnego Część humanistyczna Historia i wiedza o społeczeństwie 19 kwietnia 2017 r. P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa

Charakterystyka testu Arkusz egzaminacyjny składał się z 25 zadań zamkniętych w tym: 20 zadań historia 5 zadań wiedza o społeczeństwie 000

Zadania wymagały od uczniów: umiejętności odczytywania tekstów źródłowych znajomości faktów historycznych umiejętności chronologicznego ich układania umiejętności pracy z mapą umiejętności oceniania prawdziwości zdań pracy z ilustracjami oceny wyników przedstawionych na diagramie

Mocne strony Uczniowie: znają fakty historyczne, potrafią umiejscowić je w przestrzeni bardzo dobrze posługują się mapą historyczną, potrafią wykonywać zadania z jej użyciem potrafią odczytywać diagram i na podstawie jego wyników wyciągać wnioski potrafią rozwiązać zadanie dotyczące statystyki i demografii historycznej za pomocą tabeli z wynikami

Zagadnienia wymagające poprawy Uczniowie mają problem z umiejscowieniem faktu historycznego w czasie (określenie daty wydarzenia) Nie potrafią odpowiedzieć na niektóre pytania dotyczące ilustracji Problem pojawia się przy pytaniach dotyczących tekstu źródłowego lub naukowego, który trzeba poddać głębszej analizie, w którym nie ma podanych konkretów (faktu, wydarzenia, miejsca, osoby) Zagadnienia wymagające poprawy

Wnioski Wykonalność testu na poziomi 74,6 % świadczy o tym, że test z historii i wiedzy o społeczeństwie był łatwy dla naszych uczniów W dalszym nauczaniu należy zwrócić szczególną uwagę na umiejętności określania dat konkretnych wydarzeń Należy poświęcić więcej czasu na prace z tekstem źródłowym – analiza, a także umiejętność wyciągania wniosków oraz umiejętności oceny tekstów naukowych Problemem dla naszych uczniów stała się praca z ilustracjami, dlatego należy wykorzystywać ich więcej w nauczaniu historii Większość zadań nie sprawiła dużych trudności naszym uczniom, należy jednak doskonalić nawet te umiejętności, które uczniowie opanowali w bardzo dużej mierze

Dziękuję za uwagę