IV FORUM KORYTARZA BAŁTYK - ADRIATYK „Rok rzeki Wisły 2017 –

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Advertisements

Priorytety infrastruktury transportowej w budżecie Unii Europejskiej na lata Bartłomiej Telejko doradca delegacji PiS w Parlamencie Europejskim.
EU kontekst intermodalnych systemów transportowych
Szczecin, 12 października 2006 KRAJOWA KONFERENCJA KONSULTACYJNA DOTYCZĄCA ZIELONEJ KSIĘGI W SPRAWIE PRZYSZŁEJ POLITYKI MORSKIEJ UE EUROPEJSKA WIZJA MÓRZ.
Informacja nt rezultatu prac Zespołu do spraw przygotowania propozycji modyfikacji wspólnotowych wytycznych dotyczących rozwoju Transeuropejskiej Sieci.
Polityka Spójności ___________ Maciej Nowicki
WOJCIECH ŻARNOCH Przewodniczący Komitetu Sterującego
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Przygotowania Polski do EURO 2012 Grupa Robocza infrastruktura.
BADANIA TRANSGRANICZNE WYNIKI, PROBLEMY, WYZWANIA
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej na Mazowszu
Miasta w polityce Unii Europejskiej. Współpraca dla rozwoju.
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia 2014 r. Zespół ds. Programowania i Ewaluacji Departament Programu.
Transport śródlądowy Wykonali: Piotr Czyż Bartłomiej Szewczyk
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
3. Systemy transportowe – transport globalny
Rys.1. Klasyfikacja transportu ze względu na cechy
Gospodarka morska jako sektor innowacyjny
Z-CA PREZYDENTA GDAŃSKA UNIA METROPOLII POLSKICH
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
SŁONOWODNE ŚRODOWISKO ŻYCIA
REGIONALNY PROGRAM STRATEGICZNY W ZAKRESIE TRANSPORTU –
Strategia Województwa a Powiat Świecki – kontekst infrastrukturalny i bezpieczeństwa Dariusz Woźniak Skarbnik Powiatu Świeckiego.
w korytarzu transportowym Europy
STAROSTWO POWIATOWE W GOLENIOWIE
Wspieranie współpracy metropolitalnej w nowej perspektywie finansowej
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Spotkanie robocze polskich regionów Korytarza Bałtyk – Adriatyk
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Polityka transportowa
Inteligentna specjalizacja jako warunek ex-ante dla programów operacyjnych w latach Marcin Łata Departament Konkurencyjności i Innowacyjności Ministerstwo.
Dialog ekspertów UE Możliwości rozwoju Odry oraz jej połączenie z systemem rzek i kanałów Bruksela, 25 czerwca 2013 r.
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
Platforma informacyjna jako wsparcie opracowywania studiów transportowych Leszek Żychoń.
Wybrane miasta Polski Magdalena Osińska.
W Bobolicach CHARAKTERYSTYKA GMINY Gmina Bobolice to dynamicznie rozwijająca się gmina miejsko - wiejska, położona we wschodniej części.
Największe miasta POLSKI.
Wybrane Miasta Polski Julia Sieczkowska.
Wybrane miasta polski Natalia Munik.
l Idealne miejsce dla Twojego biznesu.
Bezpieczeństwo w komunikacji powszechnej i transporcie (ćwiczenia)
Program Budowy Dróg Krajowych na lata
Emilia Kozłowska. Spis treści Gdańsk Kraków Poznań Warszawa Wrocław.
Aleksandra Nowocińska
Związku Miast Polskich Stowarzyszenie Miast Autostrady Bursztynowej
Zarządzanie mobilnością - Poczdam Warsztat: Zarządzanie i koordynacja w obszarze komunikacji Podkarpackie 5 grudnia 2012 Prezentacja: Ministerstwo Infrastruktury.
Ełk Moje miasto Justyna Bukowska.
Inteligentna droga do miasta przyszłości
FORUM TRANSPORTU INTERMODALNEGO 8 grudnia 2015 Warszawa Paweł Szaciłło.
PROGRAM OPERACYJNY Infrastruktura i Środowisko Zielona Góra, r.
Konferencja podsumowująca projekt „Eko – turystyczne wybrzeże – rozwój sieci miast i gmin morskich przez edukację ekologiczną” Koszalin, 3 grudnia 2012.
Zmiana przepisów dotyczących europejskich ugrupowań współpracy terytorialnej. Perspektywa Polski.
Komitet Gospodarki Miejskiej Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Gospodarka miejska wobec.
PRZEGLĄD PRASY 5 marca 2013 roku Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach Biuro Prasowe tel. (41) ; fax. (41) rzecznik.
Finansowanie projektów środowiskowych w perspektywie Kwiecień 2014.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Kpt. ż.ś dr Krzysztof Woś Potrzeby rozwojowe transportu wodnego śródlądowego w kontekście wymogów sieci TEN-T Szczecin 13 – 15 czerwca 2013r.
Perspektywy rozwoju śródlądowych dróg wodnych w Polsce
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
IV FORUM KORYTARZA TRANSPORTOWEGO BAŁTYK ADRIATYK
Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne
Krajowe uwarunkowania aktualizacji strategii rozwoju województw
TRANSPORTOWY DOZÓR TECHNICZNY
Podstawy planowania przestrzennego
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Porty w Szczecinie i Świnoujściu – w aspekcie przewozów towarowych
ZESPÓŁ EKSPERCKI DS. EUROPEJSKIEJ I KRAJOWEJ POLITYKI STRUKTURALNEJ RP
Zapis prezentacji:

IV FORUM KORYTARZA BAŁTYK - ADRIATYK „Rok rzeki Wisły 2017 – drogi wodne w węzłach miejskich CNC w Polsce – wyzwania i szanse” dr Wojciech Szczurek - prezes Gdańsk, 21 czerwca 2017r.

„5. Największe polskie miasta, w tym największe ośrodki gospodarcze, głównie przemysłowe, są zlokalizowane wzdłuż Międzynarodowych Dróg Wodnych E30, E 40 i E70. Multimodalna sieć bazowa powinna obejmować wszystkie rodzaje transportu i ich połączenia z regionami europejskimi. W interesie polskich miast i interesariuszy Korytarza Bałtyk- Adriatyk jest, możliwie jak najszybsze, włączenie do sieci TEN-T polskich portów i dróg wodnych śródlądowych, zespolonych z połączeniami lądowymi i morskimi oraz z drogami wodnymi krajów sąsiadujących.”

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Nr 1315/2013 w sprawie unijnych wytycznych dotyczących rozwoju transeuropejskiej sieci transportowej. (12) ”(…) nadal utrzymują się znaczne różnice pod względem infrastruktury transportu między zachodnią a wschodnią częścią Unii. Aby osiągnąć w pełni zintegrowaną europejską sieć infrastruktury transportowej należy rozwiązać problem tych różnic.” Jednak załączniki do Rozporządzenia Nr 1315/2013, wskazując na najważniejsze węzły i połączenia – mogą te różnice tylko pogłębić.

Dziękuję za uwagę. e-mail: smab@smab.pl tel. 58 668 21 10