Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Badanie satysfakcji pacjentów
Advertisements

projekt poprawy jakości 2005
Usługa medyczna i jej cechy
AIDS i HIV.
im. Marcelego Nenckiego
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ Wydział Monitorowania Świadczeń Opieki ZdrowotnejDział Analiz i Sprawozdawczości Warszawa, wrzesień 2006 Analiza migracji.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
Szybkość załatwiania formalności związanych z przyjęciem do szpitala – rejestracja, długość oczekiwania.
Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego w Krakowie Od zakładu psychiatrycznego do psychiatrii środowiskowej.
Okołooperacyjna opieka nad pacjentem w podeszłym wieku Marta Kotomska Katedra i Klinika Chirurgii Ogólnej i Transplantacyjnej, Szpital Kliniczny Dzieciątka.
Ubezpieczenie w Narodowym Funduszu Zdrowia ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA NFZ Dla studentów spoza Unii Europejskiej oraz spoza krajów.
Efektywne zarządzanie szpitalem Jan Butkiewicz Zastępca Dyrektora Pionu Ochrony Zdrowia d/s Sprzedaży Warszawa, 27 październik 2010.
Samodzielny Publiczny Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu VI Przegląd Najwyższego Kierownictwa SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie.
Praca naukowa finansowana ze środków na naukę w latach jako projekt badawczy zamawiany Problemy opieki nad osobami niesamodzielnymi w świetle.
11 Poznań, czerwiec 2010 Raport z audytu 111 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Poznaniu.
Kryteria ustalania minimalnych norm Do ustalania minimalnych norm zatrudnienia pielęgniarek i położnych uwzględnia się łącznie kilka kryteriów: zakres.
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w II półroczu 2015 roku.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
Kryteria wyboru projektów w ramach osi IX Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
OBSŁUGA KARTY DILO. Karta diagnostyki i leczenia onkologicznego zawiera: - oznaczenie pacjenta, pozwalające na ustalenie jego tożsamości, - oznaczenie.
Pacjent dorosły, w sytuacji rezygnacji z leczenia przyczynowego
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
Hartowanie ciała Wykonała Maria Szelągowska. Co to jest hartowanie? Hartowanie Hartowanie – proces adaptowania ciała do niekorzystnych warunków zewnętrznych.
STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 1 Na podstawie jakiego skierowania korzysta Panu/Pani z zabiegów fizykalnych? A.Zewnętrzne B.Wewnętrzne C.Prywatne.
Organizacja, przepisy i procedury Na przykładzie Śląskiego OW NFZ Dr n. med. Z Klosa.
Bezpieczeństwo pacjenta w praktyce HOPE Exchange Programme POLAND – SPAIN Łódź - Merida Extremadura III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera w Łodzi.
 Błędne stosowanie Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób -kodów ICD 10 do oznaczania różnych postaci niewydolności oddechowej (w historiach chorób oraz.
Prof. Magdalena Marczyńska Kierownik Kliniki Chorób Zakaźnych Wieku Dziecięcego Akademii Medycznej Ośrodek opieki nad matką HIV (+) i jej dzieckiem SPZOZ.
Systemy oceny jakości Akredytacja w ochronie zdrowia ISO 9000 Jerzy Hennig Andrzej Warunek.
Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w całodobowym oddziale psychiatrycznym o wzmocnionym zabezpieczeniu dla młodzieży SP Szpitala dla.
Edyta Jaworska Projekt pn „Równi w zdrowiu – profilaktyka i wczesne wykrywanie nowotworów oraz promocja zdrowia w powiecie kwidzyńskim” finansowany ze.
ANALIZA ANKIETY DLA RAD RODZICÓW.
Dr inż. arch. Anna SZEWCZENKO
Wyniki badań ewaluacji wewnętrznej programu nauczania dla zawodu operator obrabiarek skrawających. w ZSZ im. mjra Henryka Dobrzańskiego „Hubala” w.
1 Wojewódzki Szpital Specjalistyczny dla Nerwowo i Psychicznie Chorych
PREZENTACJA ZAKŁADU „NIEBIESKI PARASOL” Małgorzata Chmielewska - działalność gospodarcza Powstanie Zakładu: 2000r.
Prowadzonych przez MIASTO BIAŁYSTOK na rok szkolny 2017/2018
DZIECKO PACJENTEM PODSTAWOWE ZAGADNIENIA.
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Według światowej organizacji zdrowia WHO zdrowie to nie jedynie brak choroby, ale dobrostan psychiczny, fizyczny i społeczny oraz adaptacja.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Akredytacja w Szpitalu Uniwersyteckim
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Wprowadzenie do laboratorium: Technologia informacyjna
oraz Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2008
WYMIANA MIĘDZYUCZELNIANA MOSTUM
Analiza ankiet ewaluacyjnych
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
Warsztaty: „Jak zostać swoim własnym rzecznikiem”
Aspekty nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii: Badania dotyczące bezpieczeństwa przeprowadzane po wydaniu pozwolenia (ang. Post-Authorisation Safety.
Przypomnienie SMS dla Pacjenta
Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach.
Trzy wyzwania medycyny personalizowanej - perspektywa pacjentów:
PKO Bank Polski SA Warszawa 2012
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
TESTOWANIE I TESTY W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH Opracowanie : Prof
Ewaluacja centrum informacji
Program „Profilaktyka Nowotworów głowy i szyi”
Wymogi standardów akredytacyjnych
Studium przypadku Kontaminacja wewnątrz karetek, pojazdów szpitalnych, wózków do przewozu pacjentów i innego sprzętu Testy przeprowadzone przez Walijskie.
Problemy młodzieży i z młodzieżą okresu dorastania
Badanie satysfakcji pacjenta jako miernik poprawy jakości Zespół ds
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2016 roku.
Analiza potrzeb studentów niepełnosprawnych
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
1 DYREKTOR RADA SPOŁECZNA SCHEMAT ORGANIZACYJNY
CENTRUM DIALIZA SP. Z O.O. SZPITAL W BIAŁOGARDZIE
Dlaczego powstała psychiatria środowiskowa?
Zapis prezentacji:

Wyniki badania stopnia satysfakcji pacjentów leczonych w Całodobowym Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu 2013 rok Opracowała mgr Maria Rutkowska

Dziękuję pacjentom i personelowi oddziału za udział i zaangażowanie w realizacji procesu badania stopnia satysfakcji z pobytu i leczenia w SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu. Pełnomocnik Dyrektora d/s Systemu Zarządzania Jakością 2013

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 1 Czy jest pan/i usatysfakcjonowany/a z efektów rehabilitacji neurologicznej ? Tak Nie

SATYSFAKCJA PACJENTÓW - Pytanie nr 1 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

SATYSFAKCJA PACJENTÓW Pytanie 2 Czy w czasie pobytu Pani/Pana w oddziale prawa pacjenta są przestrzegane? Tak Nie Częściowo

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 2 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 3 Czy uzyskał/a Pan/ Pani informacje dotyczącezakresu proponowanych zabiegów rehabilitacyjnych?? Tak Nie Częściowo

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 3 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 4 Czy podczas pobytu w oddziale pozyskał Pan informacje na temat ? Rozpoznania choroby Tak/Nie Leczenia szpitalnego i rehabilitacji Tak/Nie Przyjmowania leków Tak/Nie Profilaktyki Tak/Nie

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 4 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI A B C D Warianty odpowiedzi

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 5 Czy jest Pan/Pani zadowolony/a z opieki pielęgniarskiej? Tak, zawsze Prawie zawsze Nigdy

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 5 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 6 Jak personel reaguje na prośby? Bardzo szybko Na ogół szybko Zbyt wolno Nie reaguje

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 6 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 7 Czy jakość posiłków jest zadowalająca? Tak Nie

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 7

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 8 Czy według Pana/Pani w oddziale w sposób zadowalający Pana/Panią są spełnione oczekiwania w zakresie? zabiegów rehabilitacyjnych Tak/Nie zabiegów pielęgniarskich Tak/Nie zainteresowania lekarza Tak/Nie pomocy psychologa Tak/Nie opieki duszpasterskiej Tak/Nie poszanowania godności Tak/Nie

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 8 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI A B C D E Warianty odpowiedzi

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 9 Czy w oddziale są spełnione Pana/Pani oczekiwania w zakresie kontaktu z rodziną, bliskimi? Tak Nie

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 9 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW Pytanie 10 W czasie pobytu w oddziale opieka medyczna w opinii Pana była? Bardzo dobra Dostateczna Dobra Niezadowalająca

STOPIEŃ SATYSFAKCJI PACJENTÓW - Pytanie nr 10 % UDZIELONYCH ODPOWIEDZI