Prezentacja uczniów klasy III KAE kształcących się w zawodach

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkoła zawodowa Rzeszów 2013.
Advertisements

KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W RZESZOWIE oferta edukacyjna szkół Rzeszów 2016.
Warszawa, Tytuł prezentacji Warszawa, Rejestracja pojazdów kolejowych oraz zmiana danych rejestrowych w NVR Warszawa,
E DUKACYJNE F ORUM K WALIFIKACJI Z AWODOWYCH Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.4 Otwartość systemu.
Oferuje kwalifikacyjne kursy zawodowe na poziomie: Szkoły Policealnej, Technikum, Zasadniczej Szkoły Zawodowej LIDER KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH Zespół Szkół.
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU.
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 12 miesięcy 2015r. Warszawa, luty 2016r.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku szk. 2016/2017 Informacja dla uczniów klasy III Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
FREIGHTLINER PL SP. Z O.O.. Freightliner PL (skrót FPL) - to prywatny przewoźnik kolejowy. Członek brytyjskiej grupy Freightliner Group, wiodącego operatora.
PREZENTACJA ZAWODÓW ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 20 w Łodzi, ul. Warecka 41.
Technikum nr 4 Transportowe Sosnowiec, ul. Kilińskiego 31 tel
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU Technikum nr 2 Architektoniczno-Budowlane Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 Architektoniczno-Budowlana.
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej.
Wnioski z egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w województwie świętokrzyskim 2015 Marek Szymański.
Kształcenie zawodowe w Gdańsku Gdańska Rada Oświatowa 11 grudnia 2008 r.
Organizacja miejskiego transportu zbiorowego na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Przewodniczący Zarządu.
Lista tematów dla prezentacji zaliczeniowych z przedmiotu do wyboru „Transport kolejowy” prof. UG dr hab. Stanisław Miecznikowski dr Marcin Wołek Katedra.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
E DUKACYJNE F ORUM K WALIFIKACJI Z AWODOWYCH Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.4 Otwartość systemu.
E DUKACYJNE F ORUM K WALIFIKACJI Z AWODOWYCH Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.4 Otwartość systemu.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 Technikum nr 22 Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 22.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 9 im. KEN w Łodzi al. Politechniki 38, Łódź.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
1 Kształtowanie sieci szkolnictwa ponadgimnazjalnego w Powiecie Starogardzkim Perspektywa 2020.
ORLEN KolTrans Sp. z o.o. jest częścią Grupy Kapitałowej ORLEN. Nasza działalność obejmuje krajowy i międzynarodowy transport towarów koleją, serwis i.
Informatyka to bardzo nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się dziedzina wiedzy. Nie wymaga poświęceń, gdyż większość informatyków to pasjonaci. Wymaga.
Technikum Obsługi Turystycznej. Turystyka Turystyka – zjawisko przestrzennej ruchliwości ludzi, które związane jest z dobrowolną zmianą miejsca pobytu,
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU KLUBU MIŁOŚNIKÓW TRANSPORTU PUBLICZNEGO. wykonał: Piotr Dubiel.
Szkolnictwo zawodowe w Poznaniu – zaledwie rys
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W RZESZOWIE oferta edukacyjna szkół
Zespół telematyczny ERA Warszawa, r.
DEBATA TRANSPORTOWA Rozwój kolejowych przewozów intermodalnych w Polsce w latach Prof. Juliusz Engelhardt Uniwersytet Szczeciński Wydział.
Regionalne warsztaty TAF TSI
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
TECHNIK SZEROKOPASMOWEJ KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
KWALIFIKACYJNE KURSY ZAWODOWE w ZS Nr 1 w Olkuszu
Szkoła branżowa I stopnia
TECHNIK LOGISTYK „Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić.
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Specjalność: KONSTRUKCJA I EKSPLOATACJA POJAZDÓW
NABÓR W POWIECIE KOŚCIERSKIM ROK SZKOLNY 2017/2018
MÓJ ZAWÓD.
w Polsce Dr inż. Andrzej Massel Instytut Kolejnictwa
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Kwalifikacyjne kursy zawodowe
I Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Józefa Bema w Ostrołęce ul
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Jak zbudować dobrą sieć samorządowych szkół zawodowych
Doradztwo zawodowe w Publicznym Gimnazjum im. W. Witosa w Pławie
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 2017 rok.
System szkolnictwa ponadpodstawowego
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
Od elektryka do kierownika
TECHNIK OGRODNIK – zawód z pasją
KrótkofaloWCY i ich rola w zapewnieniu bezpieczeństwa
MONTER SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ SANITARNYCH
Dostępność maszynistów Szanse i zagrożenia
TECHNIK URZĄDZEŃ I SYSTEMÓW ENERGETYKI ODNAWIALNEJ
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niepełnosprawnych Ruchowo, Busko-Zdrój, ul. Rehabilitacyjna 1
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
PLAN REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH prowadzonych przez Miasto Olsztyn na rok szkolny 2019/2020 dla absolwentów szkół.
Technik chłodnictwa i klimatyzacji
Demografia W Olsztynie zamieszkuje 1631 uczniów z rocznika 2002 roku, którzy mogą rozpocząć naukę w szkołach ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych w roku.
PLAN REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH prowadzonych przez Miasto Olsztyn na rok szkolny 2019/2020 dla absolwentów gimnazjów.
Zapis prezentacji:

Prezentacja uczniów klasy III KAE kształcących się w zawodach związanych z branżą kolejową

Klasa liczy 14 osób, w tym: 7 techników transportu kolejowego 3 elektroenergetyków transportu szynowego 4 automatyków sterowania ruchem kolejowym

W klasie o profilu technik transportu kolejowego uczą się: Szymon Jan Cezary Natalia Emil Mateusz Kacper

Absolwent w zawodzie technik transportu kolejowego powinien być przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych: 1) organizowania oraz prowadzenia ruchu pociągów na szlakach i posterunkach ruchu; 2) obsługiwania urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności; 3) nadzorowania i koordynowania pracy przewoźników na terenie stacji kolejowej; 4) planowania i organizowania pasażerskich i towarowych przewozów kolejowych oraz zarządzania taborem kolejowym; 5) przygotowania do przewozu, odprawy i przewozu przesyłek, ładunków oraz osób; 6) zestawiania, rozrządzania i obsługi pociągów.

Oni w przyszłości będą pracować jako: Dyżurni ruchu Nastawniczy Zwrotniczy Konduktorzy Kierownicy pociągu Dyspozytorzy Manewrowi

W klasie o profilu technik automatyk sterowania ruchem kolejowym uczą się: Klaudia Karolina Robert Tomasz

Absolwent w zawodzie technik automatyk sterowania ruchem kolejowym powinien być przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych: 1) montowania, diagnozowania, remontowania i utrzymywania w sprawności technicznej urządzeń sterowania ruchem kolejowym; 2) montowania i eksploatowania urządzeń zabezpieczenia ruchu kolejowego na przejazdach kolejowych; 3) montowania i utrzymywania w sprawności technicznej urządzeń łączności przewodowej i bezprzewodowej; 4) budowania i eksploatowania urządzeń sieci zasilającej systemy sterowania ruchem kolejowym.

Oni znajdą pracę jako: Monterzy sieci i urządzeń telekomunikacyjnych Monterzy mechatronicy Monterzy elektronicy Elektromechanicy pojazdów samochodowych Elektrycy

W klasie o profilu elektroenergetyk transportu szynowego uczą się: Jakub Aleksander Łukasz

Absolwent w zawodzie technik elektroenergetyk transportu szynowego powinien być przygotowany do wykonywania następujących zadań zawodowych: montowania i eksploatacji sieci zasilających, doprowadzających energię do urządzeń trakcyjnych; montowania i eksploatacji sieci trakcyjnej oraz pomocniczych urządzeń trakcyjnych; wykonywania obsługi, diagnostyki i przeglądów środków transportu szynowego; wykonywania napraw środków transportu szynowego; prowadzenia dokumentacji eksploatacyjnej i technicznej sieci trakcyjnych i środków transportu szynowego.

Oni znajdą pracę jako: Monterzy sieci i urządzeń telekomunikacyjnych Monterzy mechatronicy Monterzy elektronicy Elektromechanicy pojazdów samochodowych Elektromechanicy Maszyniści