Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Krwioobieg Duży i Mały Michał Ziemba i Jakub Michalik Kl I a.
Advertisements

ZACHOWANIA KTÓRE POMOGĄ
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
Pakiet edukacyjny do lekcji biologii dla gimnazjum
Układ krwionośny (Układ krążenia).
Wstrząs Po zajęciach uczestnik będzie: umiał rozpoznać wstrząs;
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Krew i jej role Dostarcza tlen i substancje odżywcze Dostarcza tlen i substancje odżywcze Pobieranie dwutlenku węgla z komórek Pobieranie dwutlenku węgla.
Budowa serca.
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Temat: BUDOWA I ROLA UKŁADU ODDECHOWEGO
Składniki pokarmowe Spis treści: WPROWADZENIE ZADANIE
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
Budowa i funkcje układu pokarmowego
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
PAKIET SOTRALENTZ SYSTEM
autor: Monika Kirejczyk
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Jak oddychamy?.
UKŁAD KRWIONOŚNY.
Dobre strony pływania Powszechnie uważa się pływanie za jeden z najzdrowszych sportów. I jest nim rzeczywiście, jeżeli przestrzega się podstawowych zasad.
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Jakub Szota Częstochowa 2012
WIEDZA ZDROWOTNA I ŚWIADOMOŚC POTRZEBY RUCHU U MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA PODHALU -ANALIZA PORÓWNAWCZA-
ZDROWY STYL ŻYCIA.
Fizjologiczne podstawy rekreacji ruchowej
Znaczenie produktów zbożowych
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
Prezentacja wykonana przez uczniów z Zespołu Szkół nr 2 w Nidzicy
mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska
Elementy Anatomii i Fizjologii
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
TOPIC: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU ODDECHOWEGO
Emilia Lichtenberg-Kokoszka
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
Składniki pokarmowe Spis treści: WPROWADZENIE ZADANIE
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Autorzy: Klaudia Cisek Angelika krukar
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Pierwsze spotkanie Pierwsze spotkanie  Ustawienia witryny Ustawienia witryny  Tło strony Tło strony  Teksty na stronie.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
DEBATA SZKOLNA.  Korzystamy z komputera pod opieką rodziców lub nauczycieli.  Zgłaszamy dorosłym wszystko, co wydaje nam się podejrzane lub złe.  Korzystamy.
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
Woda i składniki mineralne
Budowa i funkcje układu pokarmowego
Microsoft® Office Word
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
Jak korzystać z internetu? Porady Młodych Dziennikarzy.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.
Układ krwionośny.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
1.22. Odczytywanie informacji genetycznej – przepis na białko
Układ oddechowy, krążenia i nerwowy pajęczaków
Budowa i funkcje układu pokarmowego
Metoda WebQuest.
TIK w szkole.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO
Temat: ETAPY ŻYCIA CZŁOWIEKA
TOPIC: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU ODDECHOWEGO
TOPIC: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU ODDECHOWEGO
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Webquest 2019 Z matematyka po zdrowie. .. Aktywność fizyczna jest niezbędna do prawidłowego działania procesów metabolicznych oraz fizjologicznych. Rezygnacja.
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Temat: BUDOWA I FUNKCJONOWANIE UKŁADU KRWIONOŚNEGO Spis treści: WPROWADZENIE ZADANIE PROCES - PREZENTACJA ŹRÓDŁA OCENA

1. Wprowadzenie Znacie już krew – najważniejszy płyn ustrojowy naszego organizmu. Teraz pora poznać system dróg i autostrad które pozwalają krwi przemieszczać się do najdalszego zakątka naszego ciała oraz pompę która pozwala krwi nieustanne krążyć po całym organizmie. Tematem tego webquestu jest układ krążenia. MENU

2. Zadanie Waszym zadaniem jest wyszukać informacje pozwalające opisać budowę i funkcjonowanie układu krwionośnego: tworzących go naczyń krwionośnych oraz serca. Ważne są również informacje dotyczące parametrów (badań) pozwalających ocenić prawidłowość pracy układu krążenia. Przygotowane informacje przynieście na wyznaczoną lekcję biologii. MENU

UWAGA!! NIE KOPIUJ ŹRÓDEŁ!!! NIE PRZEPISUJ CAŁOŚCI LUB FRAGMENTÓW ŹRÓDEŁ! DO WYKONANIA PRACY NALEŻY WYKORZYSTAĆ INFORMACJE POZYSKANE Z INTERNETU!! MOŻESZ KORZYSTAĆ Z DOWOLNEJ ILOŚĆI ŹRÓDEŁ, PODANYCH LUB INNYCH.

PROCES - PREZENTACJA Układ krwionośny MENU

Układ krwionośny

Budowa naczyń krwionośnych ……………………………………………… ………………………………………………

………………………………………………

Serce

Budowa serca

Krwioobiegi Obieg krwi - filmik

MENU

4. Źródła http://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_krwiono%C5%9Bny_cz%C5%82owieka http://anatomiac.w.interia.pl/ukl_kra.html http://www.bryk.pl/wypracowania/biologia/cz%C5%82owiek/1003596-uk%C5%82ad_krwiono%C5%9Bny.html http://www.sciaga.pl/tekst/84456-85-budowa_ukladu_krwionosnego_czlowieka http://biologia.opracowania.pl/kr%C4%85%C5%BCenie/budowa_i_dzia%C5%82anie_uk%C5%82adu_krwiono%C5%9Bnego/ http://www.zdrowie.med.pl/uk_krazenia/anat_i_fizjo/a_uk.html http://www.anatomia24.pl/uklad-krazenia.htm http://www.ukladkrazenia.republika.pl/page12122821264c14d9dd6a7d5.html http://www.doctormed.pl/wydzial/201/artykul/56/Uk%C5%82ad%20krwiono%C5%9Bny%20cz%C5%82owieka http://www.ekobiol.zagan.pl/materialy_do_lekcji/anatomia_i_fizjologia_kl1/uklad_krazenia.pdf http://www.zdrowastrona.pl/index.php/4151-uklad-krwionosny MENU

Aktywność na lekcji (+) 5. OCENA Ocenie podlegają: Aktywność na lekcji (+) Notatki sporządzone przez ucznia przed lekcją: poprawność zawartych treści, dobór treści, forma opracowania. (ocena z przedmiotu) MENU