Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

WIEDZA ZDROWOTNA I ŚWIADOMOŚC POTRZEBY RUCHU U MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA PODHALU -ANALIZA PORÓWNAWCZA-

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "WIEDZA ZDROWOTNA I ŚWIADOMOŚC POTRZEBY RUCHU U MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA PODHALU -ANALIZA PORÓWNAWCZA-"— Zapis prezentacji:

1 WIEDZA ZDROWOTNA I ŚWIADOMOŚC POTRZEBY RUCHU U MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA PODHALU -ANALIZA PORÓWNAWCZA-

2 Wiedza zdrowotna 10% 28% wypadki i zatrucia 25% 12%
choroba alkoholowa, palenie tytoniu układu krążenia 40% 50% nowotworowe LO ZSZ Zgodnie z danymi epidemiologicznymi wśród przyczyn zgonów w Polsce pierwsze miejsce zajmują choroby:

3 Wiedza zdrowotna 7% 10% masaż oraz inne formy rehabilitacyjne 84% 57%
ruch oraz prawidłowe odżywianie 2% 13% operacje oraz zabiegi na otwartym sercu 20% stosowanie metod farmakologicznych LO ZSZ W profilaktyce chorób krążenia najważniejszym elementem jest:

4 Wiedza zdrowotna 13% 17% magnezu 79% 63% wapnia 8% 12% jodu -----
chloru LO ZSZ Na zapobieganie osteoporozie decydujący wpływ ma odpowiedni poziom:

5 Wiedza zdrowotna 95% 72% jodu 2% 16% żelaza ------ 5% fluoru 3% 7%
miedzi LO ZSZ Na terenie Podhala w największym stopniu występuje niedobór następującego pierwiastka:

6 Wiedza zdrowotna ------- ------ wody mineralne 96% 98%
świeże owoce i warzywa 1% produkty pochodzenia zwierzęcego 2% produkty zbożowe LO ZSZ Głównym źródłem witaminy C są:

7 Wiedza zdrowotna 13% 20% nie mam zdania 12% 21% stres 35%
aktywność fizyczna 40% 38% dieta LO ZSZ Na poziom cholesterolu wpływa:

8 Jaki przedmiot jest dla Ciebie najważniejszy?

9 Jaki przedmiot jest dla Ciebie najważniejszy?

10

11

12

13

14

15

16

17 PROWADZENIE ZDROWEGO TRYBU ZYCIA

18 PROWADZENIE ZDROWEGO TRYBU ZYCIA

19 PROWADZENIE ZDROWEGO TRYBU ZYCIA

20 PROWADZENIE ZDROWEGO TRYBU ZYCIA

21 PROWADZENIE ZDROWEGO TRYBU ZYCIA

22 1. W szkołach, bez względu na ich rodzaj, konieczne jest przekazywanie wiedzy z zakresu zdrowia. Obecny poziom wiedzy zdrowotnej jest niewystarczający. 2. Należy wdrażać rodziców do współdziałania w zakresie oddziaływania na dziecko poprzez podnoszenie ich wiedzy zdrowotnej. 3.Treści programowe, rozkłady materiałów, lekcje należy konstruować tak, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom ucznia. Należy przeprowadzać wstępną diagnozę oczekiwań. 4. Wychowanie fizyczne i współdziałanie między przedmiotowe powinno odgrywać najważniejszą rolę w kształtowaniu świadomości dotyczącej zdrowia i aktywności fizycznej.

23 OPRACOWALI: PAWEŁ GĄSIOR ROMAN GIEŁCZYŃSKI
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ OPRACOWALI: PAWEŁ GĄSIOR ROMAN GIEŁCZYŃSKI


Pobierz ppt "WIEDZA ZDROWOTNA I ŚWIADOMOŚC POTRZEBY RUCHU U MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA PODHALU -ANALIZA PORÓWNAWCZA-"

Podobne prezentacje


Reklamy Google