System punktowy - system oceniania z wychowania fizycznego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Województwo Podkarpackie
Advertisements

Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Popowicach
Test z działu obejmującego funkcje KOLUSZKI, 06 MARCA 2007 ROKU y x y y= -2x-6 y= ˝ x-1.
„Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”
Aneks do WSO W roku szkolnym 2013/2014 na lekcjach chemii uczniowie będą oceniani w oparciu o system średniej ważonej.
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
ocenianie, które pomaga się uczyć
KOMUNIKUJEMY SIĘ!.
Gimnazjum w Radziłowie Opracowanie: Zbigniew Mroczkowski.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
ORGANIZACJA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO W INNYCH FORMACH
iDziennik – prezentacja dla rodziców
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Rodziców ZAPRASZAMY!
ŚREDNIA WAŻONA ŚREDNIA WAŻONA
Marek Białoń Witold Naglik
KLASY TERAPEUTYCZNE Jako jedna z form opieki psychologiczno-pedagogicznej w Gimnazjum nr 14.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Ocena opisowa Ocenić ucznia, to dać jak najpełniejszą informację
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Wewnątrzszkolny system oceniania
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Rodziców ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
ZASADY OCENIANIA UCZNIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
Góra grosza ` Ile zebraliśmy ? Razem zebraliśmy: 1646,97 zł Co nam daje: 99,65 kg.
Realizacja zajęć z bloku „edukacja zdrowotna” w ramach wychowania fizycznego w gimnazjach województwa kujawsko-pomorskiego — analiza ankiet Autor.
KRYTERIUM OCENIANIA UCZNIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
punktów – maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za oceny z języka polskiego i trzech wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych,
Nieprzygotowanie uczniów do zajęć w dniach r.
Uczeń, który opuścił 25 godzin w semestrze bez usprawiedliwienia, otrzymuje naganę wychowawcy klasy (ustne upomnienie w obecności klasy bez wpisywania.
I. Prawa Rodziców wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 września 2004r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
Oceny cząstkowe (z prac klasowych, sprawdzianów, kartkówek, itd
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MIECZYSŁAWA ROMANOWSKIEGO W JÓZEFOWIE
System edukacji w Polsce
Małgorzata Kraśnianka i Czesława Musiał
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
Projekt opracowany przez
By zaoszczędzić czasu, zaloguj się na stronie Dawny panel logowania Obecny panel logowania
Szkoła Podstawowa nr 4 w Sieradzu Rok szkolny 2015/2016 Szkolna Liga Olimpijska.
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572); Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z.
FIZYKA KLASA I F i Z Y k A.
Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015. Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego marca 2015 oraz 8 czerwca.
LpKlasaFrekwencja 1. III B 92,72 2.III D 90,19 3.III A 89,75 4.III C 89,60 5.III E 89,14 6.III G 88,64 7.III H 87,30 8.III F 83,10 ZESTAWIENIE FREKWENCJI.
Rekrutacja do klas pierwszych gimnazjum. Weryfikacja dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Odczytywanie wykresów Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Szkoła Podstawowa w Zofiówce Zofiówka Rozporządzenie MEN w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Małgorzata Kraśnianka i Czesława Musiał
Dr Mirosława Śmiglewska Katedra Podstaw Kultury Fizycznej
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
Technologia informacyjna
Ocenianie w Statucie szkoły
Ocenianie z zastosowaniem wagi oceny
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII SZKOŁY PODSTAWOWEJ I W KLASACH II i III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2017/2018.
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych 2019/2020
Klasyfikacja I okres X LO Toruń Rok szkolny
Zapis prezentacji:

System punktowy - system oceniania z wychowania fizycznego

Za co możemy zdobyć punkty ? Na zajęciach wychowania fizycznego oceniana jest systematyczność (frekwencja), postawa – w tym noszenie stroju oraz inna aktywność doceniona przez nauczyciela. Punkty uzyskujemy również za sprawdziany i edukację zdrowotną.

Dodatkowo ! Nauczyciel może dać uczniowi dodatkowe punkty w postaci bonusu, w tym przypadku jest to 30 punktów. Za dodatkowe zajęcia sportowe, takie jak na przykład strzelectwo, siatkówka uczeń dostaje dodatkowe 100 punktów.

Punktacja Za sprawdzian możemy otrzymać 30 punktów, w semestrze są trzy sprawdziany co daje łącznie 90 punktów. Frekwencja oceniana jest na 20 punktów cztery razy w semestrze co daje łącznie 80 punktów. Za rozgrzewkę możemy otrzymać 20 punktów. Postawa, w tym strój oceniana jest na 30 punktów. W kategorii edukacja zdrowotna przewidziane jest 30 punktów. Za aktywność możemy uzyskać 50 punktów.

Jaka jest pozytywna strona systemu punktowego ? Przede wszystkim zaletą tego systemu jest to, że nie liczy się średnia z ocen. Punkty sumują się i z całej sumy uzbieranych punktów wynika nasza ocena. Uczeń może wyliczyć ile punktów potrzebuje by zdobyć upragnioną ocenę.

Swoje refleksje przedstawiła Katarzyna Stefańska Kl. 3A