Prezentacja Na początku pracy z dziećmi chciałam zapoznać ich bliżej z moim krajem. Ciężko było skupić ich uwagę na mojej prezentacji, ale jakoś udało.

Witamy w Przedszkolu nr 338

Survival Camp 2006.
Idą święta… nextnext. Nasze przygotowania do kolejnego poczytajowego spotkania rozpoczęłyśmy już na początku listopada od lepienia aniołków z masy solnej.
Podsumowanie ćwiczeń Marta Piasecka To1022a.
W dniu 29 października członkowie Koła Młodego Europejczyka klas III SP ZS nr 7 przygotowali inscenizację dotyczącą obchodów Halloween w krajach Unii Europejskiej.
Witamy i zapraszamy do naszej prezentacji
Reportaż z Dnia Przedsiębiorczości
MOJE HOBBY PODRÓŻOWANIE Autor: Paweł Herma.
są z nami też nasze panie – pani Iza i pani Małgosia.
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
Wymiana polsko-angielska
Cel wyjazdu Celem wyjazdu było zwiedzenie Centrum Kopernika w Warszawie, gdzie zwiedzający mogą poznawać prawa nauki poprzez samodzielne.
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy (w oparciu o koncepcję inteligencji wielorakich Howarda Gardnera) Ponadregionalny Projekt Edukacyjny.
Wyjazd edukacyjny w ramach projektu: Szko ł a Sukcesu Szko ł a Sukcesu.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Prezentacja Zając Martyna
Wakacje z Panem Jezusem
Karoliny Kazimierczak
Eko Choinka – to nie żadna drwinka !
Chciałem poznać nowy Świat…
Weso ł ych Ś wi ą t Bo ż ego Narodzenia I Szcz ęś liwego Nowego Roku.
Zakończenie Projekt ETNOGRAFika
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Wesołe Święta Dzieciom 2009 Studenckie Koła Naukowe Pionu Hutniczego Mikołaj też studiował na AGH czyli podsumowanie akcji.
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
Młode Blogerki przedstawiają….
Moje Ferie.
Praktyki zagraniczne Turcja. W dniach r r uczniowie ZST im. Gen. Władysława Andersa w Białymstoku uczestniczyli w wyjeździe na praktyki.
21 marca - Pierwszy dzień wiosny
Klub dla dzieci Rudołowice
Jedna z historii zmieniających życie….
TRZY ŻYCZENIA Było sobie trzech małych przyjaciół lis Rudi, wilk Benio i lew Grzywuś. Żyli w zgodzie i wzajemnie sobie pomagali. Mieszkali w małym miasteczku.
Mini Cyrk w Samorządowym Przedszkolu w Linowie Trzeciego grudnia zawitał do naszego przedszkola Mini Cyrk „Cascada’’. Występowali w nim nie tylko ludzie.
Weso ł ych Ś wi ą t Najpierw, dla zwiększenia światła kliknij na gwiazdę na choince.
Konkurs na hasło promujące Gminę
Co robimy w czasie wolnym
BEZPIECZNE FERIE ZIMOWE
Praktyki zawodowe w Londynie Podróż do Londynu.
Prezentacja Mateusz Dudek. Ćwiczenie 1 „Życiorys” :56 ZYCIORYS ZYCIORYS Nazywam się Mateusz Dudek. Urodziłem w Krakowie dnia 14 stycznia.
PLAN PREZENTACJI Ćwiczenie 1 - Życiorys Ćwiczenie 2 – Reakcje chemiczne Ćwiczenie 3 – Lista grupy Ćwiczenie 4 – Lista płac.
ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA
Nasza szkoła i my Jest nas dużo a zjazd jeden Nasza szkoła jest eko, Pośród tanowskich lasów stoi. Dzieciaki się starają, Surowce wtórne zbierają. Plac.
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
PROJEKT: „ Mój cichy przyjaciel”
Niech żyje bal! „Karnawał” Dorota Gellner (wiersz)
Co robimy w czasie wolnym. Święto pieczonego ziemniaka Święto pieczonego ziemniaka weszło już na stałe w kalendarz roku szkolnego naszych wychowanków.
TYDZIEŃ MATAMATYCZNY W MIĘDZYNARODOWEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ PADEREWSKI.
GDANSK Wszystko rozpoczęło się od wyjazdu do Gdańska który miał nas przygotować do stworzenia własnej gry miejskiej. Fabuła zabawy organizowanej w Gdańsku.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Na deszczową nudę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jedno jest niebo dla wszystkich… Jedno jest niebo dla wszystkich i jedno słońce nad nami a my jak dzieci miłości pragniemy bez granic, bez granic.
GŁOSUJ NA NAS I NIE ZAPOMNIJ POPROSI Ć KUZYNÓW I ZNAJOMYCH Zaczynamy od … A.
Dziennik słodkiego brzdąca Poniedziałek Mikołaj rozdawał prezenty u babci i dziadka. Dostałem tylko kredki. Fajna zabawka. Porozkładałem kredki na schodach.
WIZYTA W AUSTRII UZALEŻNIENIA. „Na początku grudnia 2014 roku, braliśmy udział w wyjeździe do Austrii. Wizyta ta była w ramach programu Erasmus + „Safe.
Zachowaj Trzeźwy Umysł sprawozdanie z realizacji zadania w roku szkolnym 2012/2013 pod hasłem „Piękna nasz mała i duża Ojczyzna”: Wycieczka Kraków - Zakopane.
„Spotkanie w świątecznym nastroju”
Andrzejowe czary mary Akademia Kreatywnego Ekomalucha projekt KSI NR POKL /10 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
PASCH-Jugendkurs lato 2016
Project Adventure 64 JUŻ NAM SIĘ UDAŁO ….
Świetlica – czas zabawy !
Co robić, by nie nudzić się w czasie ferii?
Bezpieczne i zdrowe ferie zimowe.
Biwak 27–28 października 2017 r..
Historia mojego oczka w pigułce

Prezentacja Na początku pracy z dziećmi chciałam zapoznać ich bliżej z moim krajem. Ciężko było skupić ich uwagę na mojej prezentacji, ale jakoś udało mi się zapanować nad aktywnym temperamentem dzieci( przekupiłam ja cukerkami ) Halloween Podczas zabawy Halloween swietnie bawiliśmy się wycinając straszne potwory z dyni, oraz później wcieliliśmy się w postaci dobrych duszków i z kreatywnym makijażem na całej twarzy przyciągaliśmy wzrok wszystkich uczestników zabaw jake odbywały się na świetlicy. Wyczeczka Każda nasza podróż była dobra, lecz najlepsza była do Karpacza. Kiedy przyjechaliśmy na miejsce, zobaczyliśmy piękny widok – pierwszy śnieg. Dzieciaki były bardzo zadowolone, i ciągłe od nich słyszałam „ Kiedy będziemy lepić balwana?” Mieliśmy wiele różnych wesołych gier. Dużo czasu poświęciły na wyrabianie różnych wyrobów na kermasy, przecież za nie długo były Bożonarodzeniowezabawy. Podczas wyjazdu odwiedziły wiele miejsc: muzeum "Lego",basen, zjezdnie górską ( która niestety była zamknięta).Lecz to nam nie przeszkodziło bawić się. To był piękny i przyjemny czas, który dał mi możliwośćzbliżyć się z dziećmi.