Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELBLĄG OBYWATELSKI – NOWA JAKOŚĆ
Advertisements

FIRMY Badanie przeprowadzone przez: ASM- Centrum Badań i Analiz
Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Projekt: „Dostosowanie do obowiązujących uregulowań prawnych budynku gminnego w Kraśniczynie, w którym funkcjonuje Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej”
Zachęty dla firm zaproszonych na Trade with the EU 2013.
Szkolenia dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego
Elementy systemu zarządzania urzędów
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Zarządzanie przez cele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
GWD Kartuzy, 31 maja – 1 czerwca 2012
GWD, Szklarska Poręba, kwietnia 2012
„Urząd Miasta Zielonka miejscem pracy i dialogu”
Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Ul. Gdyńska 31/33 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PA-CO Paweł Minkwitz Głażewo Łowyń Zespół konsultantów:
Statystyka szkolna wskaźniki efektywności nauczania
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00.
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Model realizacji usług o określonym standardzie w miastach na prawach powiatu Zespół ekspercki ds. modelu realizacji usług w mieście na prawach powiatu.
Jak budować lokalne i regionalne e-społeczności ? - ICT na poziomie miast i powiatów. Marek Bigosiński – Stowarzyszenie WOKiSS / ZMP Zakopane,
System zarządzania jakością PN-EN ISO 9001:2001 w Urzędzie Miasta Bielsk Podlaski.
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
Opakokon s.c. ul. Świdlińska Szamotuły Tel.: (061)
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
JAK SKUTECZNIE WDROŻYĆ SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Title Slide 1 It starts with you
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja wyników badania satysfakcji klientów.
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Raport z badań Diagnoza potrzeb podnoszenia kwalifikacji wychowawczych organizacji obywatelskich w zakresie prowadzenia Placówek Wsparcia Dziennego oraz.
WSPARCIE POTENCJAŁU ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH
Centralny Elektroniczny Katalog Administracji dr Marcin Kraska Konferencja „e-Usługi. Fikcja czy rzeczywistość?” Poznań, 30 września 2014 r.
Aktywne słuchanie podstawą dialogu Urząd Gminy w Popielowie Powiat Opolski Województwo Opolskie.
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” Omówienie głównych działań zrealizowanych w ramach projektu.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
PROJEKTY: ISO, ZAUFANY URZĄD REALIZOWANE PRZEZ GMINĘ DOPIEWO
Jakość w projektach studenckich Paweł Polaczyk. Paweł Polaczyk, Jakość w projektach studenckich 2/12 Plan prezentacji Informacje ogólne Jakość Zagrożenia.
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki PROJEKT Pt.: „ NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH”. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE 5.2 WZMOCNIENIENIE.
System monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych w 6 JST w ramach projektu „Profesjonalne Kadry – Sprawne Urzędy Powiatu.
BPR – zarządzanie personelem Podczas reengineeringu / i w trakcie wdrażania systemu zarządzania sukces w zasadniczej mierze zależy od akceptacji zmian.
Szkolenie w dziedzinie uzależnienia od narkotyków
Ranking Od najbliższej rundy do gry zostanie wprowadzony ranking. Dzięki niemu będziecie mogli porównać swoje wyniki z innymi zespołami w klasie. Czy.
Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek
Program Wiedza Edukacja Rozwój Wysokiej jakości usługi administracyjne
Zarządzanie wdrożeniem oprogramowania w organizacji w oparciu o metodykę ITIL Michał Majewski s4440 Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Tomasza.
PROJEKT „MOBILNY URZĄD” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Badanie satysfakcji klienta Powiatowego Urzędu Pracy Magdalena Wasiluk Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku.
DZIAŁANIA KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE W RAMACH SZKOŁY ZAWODOWCÓW NA RZECZ ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM ROK SZKOLNY 2014 /
Prezentacja wyników badań ŻYCIE W POZNANIU 2009 Zleceniodawca: Urząd Miasta Poznania Maj 2009.
GROUP Systemy zarządzania wg norm ISO w placówkach medycznych – skuteczne narzędzie zarządzania Prof. dr hab. Marek Bugdol – Auditor Wiodący IMQ Dorota.
Priorytet V. „Dobre zarządzanie” Działanie 5.2 „Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej”, Poddziałanie „Systemowe wsparcie funkcjonowania.
RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO ZA ROK 2009 „Ocena zadowolenia klienta z usług Urzędu Miasta Tychy”
ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU NOWA ELEWACJA 2010 Piotrków Trybunalski 11 maja 2011 roku.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Jedlicze na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Iwonicz-Zdrój na lata
To proste Do… Uwaga prezentacja zawiera lokowanie produktu.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Chorkówka na lata
Krzysztof Szymański, Krzysztof Leja Wydział Zarządzania i Ekonomii
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w ŚLĄSKICH SAMORZĄDACH.
Zapis prezentacji:

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji Gmina Miasta Gostynina Wykonawca badania Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji klientów Urzędu Miasta Gostynina. Badanie skierowane jest do wszystkich osób, które w ostatnim okresie korzystały z usług Urzędu Miasta Gostynina. Celem badania jest ocena funkcjonowania urzędu, poznanie mocnych i słabych stron obsługi klienta oraz pozyskanie informacji o zmianach, jakie powinny być wprowadzone w celu poprawy jakości usług. Badanie realizowane jest w ramach projektu „Wdrożenie rozwiązań zarządczych poprawiających jakość obsługi klienta i monitorowania satysfakcji klientów w Urzędzie Miasta Gostynina”. Badanie jest w pełni anonimowe, a wyniki przedstawione będą jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.   Bardzo zależy nam na poznaniu Państwa opinii. Wykonawca badania