IM. IZABELI Z CZARTORYSKICH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TUTORING W PRACY NAUCZYCIELA
Advertisements

Praca w zespole Tomasz Filipionek.
Szczeciński Telefon Zaufania „Anonimowy Przyjaciel”
SAMORZĄDOWY OŚRODEK DORADZTWA METODYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w Kielcach KIELCE, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 42 tel. fax. 41.
Uczniowie, Nauczyciele, Rodzice
Nauczyciele o pracy nad projektem europejskim. Miejsce badania: Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu Termin badania: 15 czerwca 2012 r. Uczestnicy badania: nauczyciele.
Renata Gogulska Doświadczenia tutorskie z moimi uczniami
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
E-Portfolio.
Marcin Szala wicedyrektor Szkół ETE im. Alberta Schweitzera
Liderzy PAFW to program Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowany przez Stowarzyszenie Szkoła Liderów.
HISTORIA MÓWIONA JAKO NARZĘDZIE ODCZYTYWANIA DZIEDZICTWA SPOŁECZNO- KULTUROWEGO ŚRODOWISKA LOKALNEGO.
STOWARZYSZENIE „Od–do” Stowarzyszenie „Od-Do”
Grupy Wsparcia ul. Ks. J. Popiełuszki Skawina,
Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Witaj ! Skoro tu jesteś to znaczy, że chcesz dowiedzieć się czegoś na mój temat  zapraszam !!!!
co po gimnazjum ? Wybierz swoją przyszłość Przygotowała:
Zamiast ucieczki. ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych - polska fundacja mająca status organizacja pożytku publicznego, zajmująca się problemem.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. edycja tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange Warszawa, 6 marca 2013.
Metody wyszukiwania praktyk i staży przygotował: Sebastian Wilk
Czy wiesz…? Czy chcesz…? My Ci podpowiemy! Bezpłatna diagnoza potrzeb Twojej biblioteki i recepta na rozwiązanie większości problemów. Odpowiadaj na zdane.
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
Życzenia.
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
PEDAGOG SZKOLNY.
O korzeniach i skrzydłach…
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Idea oceniania kształtującego
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
To coś dla mnie! WOLONTARIAT przyłącz się!. CZYM JEST WOLONTARIAT? Wolontariat to:  świetna przygoda  nowe doświadczenia i znajomości  możliwość sprawdzenia.
Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży
Wspomaganie pracy szkół i przedszkoli.  Doskonalenie nauczycieli jest kluczem do rozwoju szkół i podnoszenia jakości kształcenia.  Jednym z najważniejszych.
prezentacja dotychczasowych systemów edukacyjnych oraz praktyk dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych w Wielkiej Brytanii i w Polsce, ocena bazowa sytuacji.
ŁCDNiKP 824/rz Akredytacje Łódzkiego Kuratora Oświaty dla placówki doskonalenia i pozaszkolnych form kształcenia ustawicznego Certyfikat ISO 9001 (od 2002)
Magdalena Augustyn - trener zatrudnienia wspieranego,
Jak rozwijać karierę zawodową młodego człowieka? Przewodnik dla kluczowych aktorów - rodziców.
Będę obok JJ.
Co to jest WOLONTARIAT?.
Wdrażanie systemu wsparcia w powiecie w ramach projektu „System doskonalenia nauczycieli oparty na kompleksowym wspomaganiu szkół”
Praca pedagogiczna w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku „Walka, rywalizacja i sukces to fatalne słowa. One paraliżują nas w życiu” Krystyna.
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Samouczenie się (self-directed learning) w edukacji demokratycznej
Decyzje edukacyjno-zawodowe uczniów szkół gimnazjalnych Warszawa, 14 września 2015.
Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz, że nikomu nie zależy
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Tutoring w szkole, czyli pomysł na małą wielką zmianę
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Spotkanie informacyjne. Młodzi i Samodzielni – Program na rzecz aktywizacji społeczno-zawodowej.
MODUŁ 1 TEMAT 3 POZIOM 2 Budowanie relacji. Silne relacje pomagają ludziom współpracować i osiągać wspólnie cele, zarówno te indywidualne, jak i grupowe.
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Przyjaciel najcenniejszy dar
MODUŁ 1 TEMAT 2 POZIOM 2 Współpraca z różnymi osobowościa mi.
Innowacje w pracy – szybka ścieżka zatrudnienia Imię i nazwisko trenera.
JAKUB JAGIEŁŁO. CO TO JEST ?  Coaching jest partnerską współpracą z klientami w prowokującym do myślenia i kreatywnym procesie, który inspiruje ich.
PORADNICTWO ZAWODOWE Zapraszamy na wędrówkę po świecie poradnictwa zawodowego.
WOLONTARIAT PRACOWNICZY SZANSA DLA NGO I BIZNESU.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Telefony Zaufania dla dzieci
„Drogi dziecka ku samodzielności: Słowa porządkują, pozwalają zrozumieć.” „Wyspa wsparcia” z cyklu.
Szkoła Podstawowa nr 12 w Gdańsku Rok Szkolny 2017/18
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Szkoła z mocą zmieniania świata!
Poczucie własnej wartości dziecka
Dobry dom miejsce troski o psychikę człowieka
SZACUNEK+ZUFANIE.  Dobro ucznia jest dla nas najważniejsze, a tutoring pozwala na budowanie szczególnej więzi z uczniem.  Szukamy narzędzi, metod.
Zapis prezentacji:

IM. IZABELI Z CZARTORYSKICH TUTOR ORAZ TUTORING W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. IZABELI Z CZARTORYSKICH DZIAŁYŃSKIEJ

KIM JEST TUTOR? TUTOR: - doradca - przewodnik - towarzysz - inspirator - osoba wspierająca

CZYM JEST TUTORING? Proces budowania relacji mającej na celu rozwój podopiecznego Skłanianie do refleksji, zajrzenie w głąb siebie, odnalezienie pasji Uczenie stawiania celów i form ich realizacji Wzmocnienie wiary we własne siły Znalezienie mocnych stron Uświadomienie słabych stron Pokazanie, że nie ma granic, są tylko te, które sami stworzymy Patrzenie „do przodu” Uczenie budowania relacji interpersonalnych Przejmowanie odpowiedzialności za słowa i czyny ROZWÓJ PODOPIECZNEGO OBEJMUJĄCY WIEDZĘ, UMIEJĘTNOŚCI ORAZ POSTAWY

CO OFERUJE TUTORING? praca w relacji jeden na jeden – bez świadków oraz pośpiechu skoncentrowanie na potrzebach podopiecznego działania nastawione na wszechstronny rozwój podopiecznego oraz budowanie jego motywacji do zmian nie skupianie się na problemach jako takich, ale na poszukiwaniu form ich rozwiązania służących pokonaniu trudności zaufanie i dyskrecję oraz szacunek dla wyborów podopiecznego dzielenie się wiedzą i doświadczeniem

BYĆ TUTOREM TO: SŁUCHAĆ WSPIERAĆ ROZUMIEĆ WYMAGAĆ MOTYWOWAĆ

DYŻURY TUTORSKIE Jeżeli masz trudności z którymi nie możesz sobie poradzić Jeżeli chcesz porozmawiać z kimś na dowolne trapiące Cię tematy Jeżeli potrzebujesz wsparcia w trudnych dla Ciebie chwilach Jeżeli brak Ci wiary we własne siły, masz problem z określeniem swoich celów lub szukasz sposobów ich realizacji PRZYJDŹ NA INDYWIDUALNE SPOTKANIE Z TUTOREM w Szkole Podstawowej im. Izabeli z Czartoryskich Działyńskiej w Gołuchowie SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ INNOWACYJNEJ FORMY WSPARCIA CIEBIE LUB TWOICH BLISKICH

HARMONOGRAM DYŻURÓW TUTORSKICH - Dyżur tutorski odbywać się będzie w każdą ostatnią środę miesiąca w budynku Szkoły Podstawowej w Gołuchowie w godzinach od 17.30 do 18.00 (pokój nauczycielski) - Możliwe są również spotkania w innym terminie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu daty oraz godziny pod numerem 793 – 084 - 440