Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - populacja Polski w wieku 15-75 lat. 19% Polaków nie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Advertisements

NA PODSTAWIE DANYCH FIRMY LOKALNE BADANIA SPOŁECZNE
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Oferta dzienników regionalnych
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Emerytury pomostowe Badanie SMG/KRC dla FOR i Projekt: Polska
Skale pomiarowe – BARDZO WAŻNE
Postawy Polaków wobec obrotu bezgotówkowego
Dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Warszawa, 27 Styczeń 2004 PAŃSTWO A PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Makroekonomia I Ćwiczenia
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE - podsumowanie po 10 miesiącach 2011 roku. OPRACOWANO na podstawie: ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. - Podsumowania.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
1. Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
Zdrowie Polaków – tendencje w czasie
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH LISTOPAD 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach listopada 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
1. BAROMETR NASTROJÓW EKONOMICZNYCH GRUDZIEŃ 2008 Badanie zrealizowane zostało w dniach grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Czerwiec 2010 Barometr nastrojów ekonomicznych Badanie zrealizowane zostało w dniach czerwca 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2011 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny błąd statystyczny dla takiej.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Warunki życia mieszkańców obszarów wiejskich
Teoria wyboru konsumenta
Korzystanie z usług edukacyjnych w świetle wyników Diagnozy Społecznej 2011 Irena E. Kotowska, Izabela Grabowska Instytut Statystyki i Demografii Szkoła.
KONFERECJA Jestem Kobietą Pracującą czyli o zarobkowej i nie zarobkowej pracy kobiet, 10 grudnia 2005 Kobiety na rynku pracy w Polsce. Aspekty ekonomiczne.
Opracowała: Joanna Wasiak
Kobieta w świecie finansów
Konstrukcja, estymacja parametrów
Elementy Rachunku Prawdopodobieństwa i Statystyki
WYZWANIA STOJĄCE PRZED SYSTEMEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Barbara Bobrowicz Konferencja: Praca zawodowa a obowiązki rodzinne
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
Segmenty rynku prasowego
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Pojęcie, rodzaje i pomiar inflacji
Prędkość chwilowa Prędkość chwilowa jest to prędkość ciała w danej chwili. Prędkość chwilową vch jest ilorazem przemieszczenia ciała Δx do niewielkiego.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Portal koordynacja 3.0- Budżet domowy.
Uczestnictwo Polaków w sporcie i rekreacji ruchowej w 2012 r.
Dr hab. Ryszard Szarfenberg Warszawa,
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Gospodarka odpadami w Sopocie. Wariant 1 – zaproponowano metodę powierzchniową:  jeżeli odpady komunalne są zbierane w sposób selektywny, to opłata będzie.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Elastyczność.
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
Do not put content on the brand signature area Warszawa, 23 października Wyniki badania postaw kobiet wobec emerytury na zlecenie ING Usługi.
BUDŻET CZASU LUDNOŚCI 2013 GŁÓWNY URZĄD STATYSTYCZNY
R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011 Diagnoza Społeczna 2011 Irena E. Kotowska, Dorota Węziak-Białowolska, Piotr Białowolski, Izabela.
ZAKUPY WŚRÓD NASTOLATKÓW. Pieniądze w życiu nastolatków  Średnia kieszonkowego przeznaczonego dla nastolatków nie przekracza 60zł.  Młodzież w wieku.
Rynek pracy i wynagrodzenia dla kobiet
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
Działania promujące czytelnictwo
Statystyczna analiza danych w praktyce
Statystyczna analiza danych
Statystyczna analiza danych
Konferencja Prasowa Warszawa, 3 marca 2016 r.. 2 Barometr Rynku Pracy V IV Podsumowanie I Zdaniem Pracownika II Zdaniem Pracodawcy III Wyzwania pracodawców.
Badanie PBC  Od 1998 roku.  Wszystkie rodzaje prasy.  Realizuje Instytut Millward Brown.  Badaniem objętych jest ponad 160 pism.  Publikowane są.
Rynek pracy – metody analizy. Schemat analizy rynku pracy Ludność aktywna zawodowo - strona podażowa rynku pracy Pracujący - strona popytowa rynku pracy.
Zdrowie a równość płci Beata Tobiasz-Adamczyk, Barbara Woźniak, Piotr Brzyski.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Autor: OLIWIA suchińska Opiekun: Małgorzata Czuczwara
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - populacja Polski w wieku lat. 19% Polaków nie kupuje dóbr i usług z żadnej z 12 kategorii objętej pomiarem (spoza FMCG), a 13% badanych to bardzo aktywni konsumenci: kupują dobra i usługi z co najmniej 6 kategorii.

Średnia liczba czytanych tytułów i wydań jest wyższa w grupach, które kupują dobra i usługi spośród wielu kategorii, co oznacza że aktywni konsumenci czytają więcej prasy. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Kupujący dużo dóbr trwałego użytku czytają średnio 13 wydań 7 tytułów prasowych. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Osoby kupujące różne usługi medyczne czytają średnio 13 wydań 6 tytułów prasowych. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Osoby kupujące dwa i więcej dobra finansowe czytają średnio 13 wydań 6 tytułów prasowych. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Osoby kupujące trzy i więcej ubezpieczeń czytają średnio 13 wydań 6 tytułów prasowych. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Kupujący dużo dóbr do pielęgnacji i utrzymania ogrodu czytają średnio 14 wydań 7 tytułów prasowych. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Osoby kupujące dwa i więcej dobra do wyposażenia wnętrz czytają średnio 17 wydań 8 tytułów prasowych. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Osoby kupujące dwa i więcej dobra związane z remontem mieszkania lub domu czytają średnio 14 wydań 7 tytułów prasowych. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Osoby kupujące dobra kultury niemal dwukrotnie częściej czytają prasę niż nieaktywni konsumenci. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - kobiety, N=1835 UWAGA: ze względu na różne wzory kulturowe dbania o urodę dla mężczyzn i kobiet, co znajduje swój wyraz w odmiennych zależnościach między zmiennymi użytymi do budowy indeksu w grupie kobiet i grupie mężczyzn, nie należy porównywać wartości indeksu dla kobiet i dla mężczyzn tj. ta sama wartość x uzyskana w obu indeksach może oznaczać odmienny stosunek do urody. Jedna czwarta Polek w niewielkim zakresie dba o pielęgnację urody (wartość indeksu < 1: uczęszcza do fryzjera rzadziej niż co miesiąc, czasami kupuje dla siebie kosmetyki do 30 zł.), a 13% kobiet intensywnie dba o urodę (wartość indeksu > 4).

Kobiety relatywnie często korzystające z salonów urody i wydające znaczne kwoty na zakup dla siebie kosmetyków i ubrań czytają dwukrotnie częściej prasę niż kobiety w niewielkim zakresie dbające o pielęgnację urody. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; Tg: kobiety, N=1835 wartości średnie - mediana;

Kobiety, które wydają miesięcznie na zakup ubrań dla siebie ponad 200 zł. czytają prasę dwa razy częściej niż kobiety, które nie są konsumentkami. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; Tg: kobiety, N=1835 wartości średnie - mediana;

Kobiety, które wydają miesięcznie na zakup kosmetyków dla siebie ponad 100 zł. czytają prasę ponad dwukrotnie częściej niż kobiety niekupujące kosmetyków. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; Tg: kobiety, N=1835 wartości średnie - mediana;

Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r.; podstawa procentowania - mężczyźni, N=1744 UWAGA: ze względu na różne wzory kulturowe dbania o urodę dla mężczyzn i kobiet, co znajduje swój wyraz w odmiennych zależnościach między zmiennymi użytymi do budowy indeksu w grupie kobiet i grupie mężczyzn, nie należy porównywać wartości indeksu dla kobiet i dla mężczyzn tj. ta sama wartość x uzyskana w obu indeksach może oznaczać odmienny stosunek do urody.. 45% mężczyzn w niewielkim zakresie dba o pielęgnację urody (wartości indeksu < 1: uczęszcza co najwyżej do fryzjera), a jednie 4% mężczyzn można określić jako intensywnie dbające o urodę (wartość indeksu > 4).

Mężczyźni relatywnie często korzystający z salonów urody i wydający znaczne kwoty na zakup dla siebie kosmetyków i ubrań czytają czterokrotnie częściej prasę niż mężczyźni w niewielkim zakresie dbający o pielęgnację urody. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; Tg: mężczyźni, N=1744 wartości średnie - mediana;

Czytelnictwo prasy rośnie wraz z poziomem wyposażenia gospodarstwa domowego w dobra trwałego użytku. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;

Średnia liczba czytanych tytułów i wydań rośnie wraz liczbą posiadanych książek w gospodarstwie domowym. Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Millward Brown, styczeń 2013 r., liczba czytanych tytułów - wskaźniki CCS, liczba czytanych wydań - wskaźnik LCW; wartości średnie - mediana;