LUTY 3-LATKI Ul. Hallera.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym marzec 2011.
Advertisements

Oddział przedszkolny dzieci 3-5-letnich w Korytkowie Dużym Luty 2011.
Sprawozdanie z realizacji programu antynikotynowego
KONCEPCJA PRACY PRZEDSZKOLA
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 10 W ZGIERZU. W realizacji akcji brały udział wszystkie cztery grupy naszej placówki. Temat akcji nawiązywał do tematu rocznego.
Akademia Zdrowego Przedszkolaka
REALIZACJA PROGRAMU „BEZPIECZNY PRZEDSZKOLAK” W GRUPIE II „MISIE”
KULTURALNY CZŁOWIEK.
…w malenkiej wsi zwanej Sarnów, dawniej Reishan.
Międzynarodowe Święto Bibliotek.
Projekt edukacyjny: „Poczytaj mi przyjacielu”
40 lat minęło... W Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Słubicach
Sprawozdanie „Podróż do mlecznej krainy”
SPRAWOZDANIE PRZEDSZKOLAK PEŁEN ZDROWIA ZIMA 2012/2013.
Przystępując do realizacji edycji programu „ Piramida Zdrowego Żywienia” w grupie 3-latków wprowadziłyśmy dzieci do w/w programu z pomocą bohaterów.
WYPRAWA DO KRAINY MROŹNEJ BIELI
Aby próg szkolny dziecko przekroczyło w miarę spokojnie, bez stresu, należy je do tego przygotować: -nigdy nie wolno straszyć dziecka szkołą, nauczycielami,
S ZEŚCIOLATKI PRZEKRACZAJĄ PROGI … SZKOŁY P ODSTAWOWEJ NR 41 W K RAKOWIE czyli o tym, jak nasi najmłodsi milusińscy współpracują ze starszymi kolegami.
W ramach realizacji zajęć niezorganizowanych (obszar 7) dzieci z Przedszkola nr 3 w Radzionkowie uczestniczyły w wielu interesujących zajęciach sportowych.
Przedszkole Miejskie Nr 1 „Tęczowa Jedyneczka” Rawa Mazowiecka
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI AKCJI „ZBOŻA ZJADAMY, ENERGIĘ Z NICH MAMY”
Oddział przedszkolny w Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi
„ZBOŻA ZJADAMY, ENERGIĘ Z NICH MAMY” sprawozdanie z realizacji
„Podróż do mlecznej krainy” - sprawozdanie z realizacji
Przedszkole „Patryk” ul. Wiecherta 9, grupa 4 latków
Grupa 4- latki Ul. Hallera
WPŁYW KSIĄŻKI NA NAJMŁODSZYCH CZYTELNIKÓW
SPRAWOZDANIE „Zboża zjadamy energię z nich mamy”
Dzieci z naszego przedszkola od października 2013 roku do stycznia 2014 roku, brały udział w akcji PIRAMIDA ŻYWIENIA PRZEDSZKOLA pod hasłem: ZBOŻA ZJADAMY.
Zboża zjadamy energię z nich mamy
Akcja została przeprowadzona na przełomie października i listopada ( ), wzięły w niej udział obie grupy przedszkolne Leśne Duszki(5- latki)
PRZEDSZKOLAK BEZPIECZNY W PODRÓŻY I NA WAKACJACH
Akcja rozpoczęła się 13 stycznia, a zakończyła 21 lutego (przerwa w czasie ferii zimowych). Wzięły w niej udział obie grupy przedszkolne: Leśne Duszki.
Przedszkole Miejskie nr 2 w Sosnowcu
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 52 W SOSNOWCU
Przedszkole „TĘCZOWA KRAINA”.
BAW SIĘ I UCZ! ŚWIETLICA SZKOLNA PRZYJAZNA UCZNIOWI PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W POŁAŃCU ŚWIETLICA.
BAW SIĘ I UCZ! ŚWIETLICA SZKOLNA PRZYJAZNA UCZNIOWI
SMAKI ROSJI w Szkole Podstawowej nr 100
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU „AKADEMIA ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA” OPRACOWAŁY: DANUTA SZMANDRA, ANNA BEDNAREK „ODPORNOŚĆ WZMACNIAMY BO O ZDROWIE I HIGIENĘ.
Grupa 4- latki Ul. Hallera. W pierwszym tygodniu kwietnia rozmawialiśmy z dziećmi o świętach Wielkanocnych. Przedszkolaki poznały zachowanie surowych.
Przedszkole nr 4 im. T. Kościuszki w Staszowie
Wizyta sześciolatków z Przedszkola nr 140 W październiku 2014 roku nasza szkoła gościła grupę „Motylków” z Przedszkola nr 140. Maluchy zostały serdecznie.
Tydzień Bibliotek Dziecięcych 22 – 26 września. Warszawska akcja czytania Pod koniec września w Warszawie odbył się Tydzień Bibliotek Dziecięcych. Nasze.
WIZYTA PRZEDSZKOLAKÓW W Ś WIETLICY SZKOLNEJ „pszczó Ł ki” PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W PO Ł A Ń CU 19 MARCA 2015r NASZE ŚWIETLICOWE „PSZCZÓŁKI”
Sprawozdanie z działalności Świerszczykowego Klubu Pożeraczy Liter SP w Bargłówce Klasa I rok szkolny 2013/14.
BIBLIOTERAPIA JAKO FORMA TERAPII PEDAGOGICZNEJ
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W POŁAŃCU „KOTKI” Z WIZYTĄ W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI”
_________ _____ __ ____30 wrzesień DZIEŃ CHŁOPAKA__ ____.
Tydzień dobrego chleba i zdrowego stylu życia 2015 Przykład „dobrej praktyki” w Samorządowej Placówce Wychowania Przedszkolnego nr 9 w Kętach.
Tydzień I i II- Krąg tematyczny: Mój dom i inne domy dzieci: Zwracały uwagę na architekturę w okolicy przedszkola, dostrzegały różnice i podobieństwa w.
Tydzień integracji w Miejskim Przedszkolu nr 14 im. M. Montessori w Nowym Sączu.
w Miejskim Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 14
Projekt edukacyjny „MÓJ PRZYJACIEL PIES”
Tłusty Czwartek Tego dnia jak tradycja każe wybraliśmy się do piekarni po słodkie pączki z nadzieniem owocowym. Każdy z nas wrócił do przedszkola z paczkiem,
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
„SKRZATY” Chcesz wiedzieć, czym „Skrzaty” zajmowały się w LUTYM? Sam zobacz, jak u nas wesoło… Prezentacja została stworzona dla dzieci i rodziców z grupy.
Realizacja projektu edukacyjnego „Wybrane bajki i baśnie” Daleszyce, 1 marca 2016r. Klasa I „ D” pod kierunkiem Małgorzaty Pietruch.
Sprawozdanie z realizacji programu. Przedszkole Miejskie nr 20 im. Przyjaciół Przyrody w Gorzowie Wlkp. Opracowała: Magdalena Wdzięczna.
Warsztaty przyrodnicze w Leśnym Kompleksie Promocyjnym „Lasy Doliny Baryczy” w Żmigrodzie Uczestnicy warsztatów – uczniowie klasy IIa i IIIa Szkoły Podstawowej.
25 listopada - Światowy Dzień Pluszowego Misia
Miejskie Przedszkole nr 17 „CHATKA PUCHATKA” - praca na konkurs.
W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:
4-Latki Justyna Olkowska-Korczak
przedszkole miejskie nr 4 w lubinie rok szkolny 2015/16
Międzyprzedszkolny konkurs wiedzy na temat zdrowego i ekologicznego żywienia.
Warsztaty mydlarskie, etnograficzne i pantomimy
Sprawozdanie z realizacji VII edycji Akademii Zdrowego Przedszkolaka
GRUPA OF W BIBLIOTECE..
Sześciolatek w przyjaznej szkole
Zapis prezentacji:

LUTY 3-LATKI Ul. Hallera

Ferie to jest super sprawa, odpoczynek i zabawa W pierwszym tygodniu lutego rozmawialiśmy o sposobach spędzania czasu podczas ferii zimowych. Rozmawialiśmy na temat zabaw zimowych ze zwróceniem szczególnej uwagi na bezpieczeństwo. Prowadziliśmy obserwacje przyrodnicze, badaliśmy dotykiem śnieg, oberwaliśmy płatki śniegu, dzieliliśmy się swoimi spostrzeżeniami. Prowadziliśmy przegląd garderoby odpowiedniej do przebywania zimą na dworze, ćwiczyliśmy prawidłowe zakładanie.

Miejska Biblioteka Publiczna W dniu 5 lutego 2014 roku wybraliśmy się na wycieczkę do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie. Podczas wizyty w bibliotece przedszkolaki miały możliwość zapoznania się ze zbiorami wypożyczalni i czytelni, a także z zasadami korzystania i obowiązkami czytelnika. Pani bibliotekarka zapoznała dzieci z pomieszczeniami biblioteki, do czego służą i co można w nich robić, i co ważne wskazała regały na których znajdują się książki przeznaczone właśnie dla dzieci.  W dalszej części spotkania dzieci wysłuchały z zaciekawieniem bajki o „Śnieżyce” a także odpowiedziały na kilka pytań dotyczących jej treści. Na zakończenie tego wspaniałego dnia przedszkolaki z uśmiechem na twarzy rysowały, kolorowały, naklejały watę, folię aluminiową i plastelinę na zimowy obrazek przedstawiający chłopca z kula śniegową. Panie bibliotekarki zachęcały dzieci do korzystania ze zbiorów bibliotecznych, a przedszkolaki obiecały, że wrócą tu z rodzicami.

Do sklepów wyruszamy, gdy zakupy robić mamy W drugim tygodniu lutego poznawaliśmy różne placówki handlowe i ich asortyment. Ustalaliśmy miejsce zakupów różnych towarów, zapoznaliśmy się z nazwami sklepów np. kwiaty - kwiaciarnia, książki - księgarnia, buty - sklep obuwniczy, meble - sklep meblowy itd. Ustalaliśmy listę produktów dostępnych w sklepie spożywczym, bawiliśmy się w sklep kształtując umiejętność wymiany jeden do jednego, jeden do wielu w sytuacji zabawy.

Walentynki W dniu 14 lutego świętowaliśmy w przedszkolu „Walentynki”. Każde dziecko wymieniło swoje ukochane osoby oraz uczyło się składania życzeń dla swoich sympatii i przekazywania im z tej okazji upominków. Dzieci same wykonały serca, które miały przekazać swoim bliskim. Wszystkie przedszkolaki chciały aby serduszka wykonane przez nie były najpiękniejsze, aby później mogły je podarować np. mamie i tacie. Walentynki upłynęły nam w miłej atmosferze, a wszyscy w tym dniu byli dla siebie wyjątkowo mili i uprzejmi.

Podróżować każdy może: na rowerze, na motorze W trzecim tygodniu lutego rozróżnialiśmy pojazdy poruszające się na lądzie, na wodzie, w powietrzu.

Dzień kota W dniu 17 lutego odbyły się zajęcia związane z obchodami Międzynarodowego Dnia Kota. Zajęcia rozpoczęły się powitaniem dzieci piosenką „Dzień Kota” i przybliżeniem celu spotkania. Każde dziecko otrzymało również opaskę z uszami kota. Po krótkim przedstawieniu celu spotkania i wysłuchaniu piosenki przyszedł czas na głośne czytanie opowiadania E. Lachowicz pt. „Skąd się wzięły koty” i kocie zabawy do piosenki „Kotki dwa”. W dalszej części zajęć dzieci pomalowały brązową farbą kontur kota, który odłożyliśmy do wyschnięcia, aby później na zakończenie zajęć nakleić na pomalowane kotki brązową włóczkę. Między czasie bawiliśmy się w zabawy ruchowo- naśladowcze połączone z ćwiczeniami ortofonicznymi „Naśladujemy koty”, rozwiązywaliśmy zagadki o kotach, poznaliśmy nową zabawę „Chodzi sobie kotek w koło”. I tak oto Dzień Kota minął nam z kotem w tle.

Taki nastrój jest w teatrze, że zachwycam się, gdy patrzę W ostatnim tygodniu lutego rozmawialiśmy o teatrze, zapoznawaliśmy się ze słowami związanymi z teatrem: scena, widownia, kurtyna, przedstawienie, dekoracje, aktorzy. Poznawaliśmy teksty bajek. o „Czerwonym Kapturku”, „Trzech Świnkach”, „Pinokiu” , „Różowym Ryjku”, dostrzegaliśmy podobieństwa między nimi.

Teatr lalek W dniu 26 lutego wyszliśmy do Teatru Lalek w Olsztynie na spektakl pt. „Księżniczka na Ziarnku grochu”. Celem wyjścia było podniesienie kompetencji kulturalnych przedszkolaków w zakresie odbioru sztuki i zachowania w teatrze poprzez udział w spektaklu. Rozbudzenie zainteresowań sztuką teatralną poprzez bezpośredni kontakt z teatrem i aktorami, zapoznanie dzieci z adaptacją baśni oraz obejrzenie scenografii jako ważnego elementu każdego przedstawienia teatralnego.

Dzień Dinozaura W dniu 27 lutego obchodziliśmy „Dzień Dinozaura”. Święto to rozpoczęliśmy od rozwiązania zagadki, której rozwiązaniem było słowo „Dinozaury”. Następnie rozmawialiśmy na temat dinozaurów. Dzieci odpowiadały na pytania: Czym są dinozaury?, Jakie znają nazwy dinozaurów?, Czym się żywiły?, Skąd się brały małe dinozaury? itp. W dalszej części zajęć układaliśmy dinozaury względem siebie: dzieci kładły dinozaury z tyłu, z przodu, pomiędzy stopami, pod kolanami, przed sobą, z lewej ręce, w prawej ręce itd. Następnie bawiliśmy się w przeliczanie: dzieci pokazywały tyle dinozaurów ile dinozaur ma ogonów, oczu, nóg, szyi, głów. Pokazywaliśmy dinozaury małe i duże, latające i nie latające z długimi i krótkimi ogonami bawiliśmy się w zabawę ruchową pt. „Dinozaury”. W kolejnej części zajęć pokolorowaliśmy różne rodzaje dinozaurów i ułożyliśmy z nich puzzle. Na zakończenie pomalowaliśmy farbami akwarelowymi dinozaury różnych gatunków nakleiliśmy trawkę z zielonej bibuły i żółte słoneczko nad dinozaurem.

Tłusty Czwartek W dniu 27 lutego obchodziliśmy w przedszkolu również „Tłusty Czwartek”. W ten słodki dzień łasuchowaliśmy, głośno mlaskaliśmy i oblizywaliśmy się ze smakiem zjadając z apetytem pyszne pączki.