KOMPETENCJE SPOŁECZNE RODZIN PIECZY ZASTĘPCZEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KOMPETENCJA SPOŁECZNA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Advertisements

Projekt PSS – Promowanie kompetencji społecznych Projekt PSS – Promowanie kompetencji społecznych Podręcznik dla nauczycieli Konferencja.
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA
Wykorzystanie środków europejskich w latach w województwie dolnośląskim
>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Adaptacyjność w POWER Warszawa, 26 marca 2013.
Spotkanie robocze z pracownikami PUP odpowiedzialnymi
Przyjazne środowisko – szansą na integrację społeczną w powiecie średzkim Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp.
Program rozwoju pieczy zastępczej na lata
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 PROJEKT SYSTEMOWY 1.18 TWORZENIE I ROZWIJANIE STANDARDÓW.
UCHWAŁĄ NR 162/2006 RADY MINISTRÓW Z DNIA 25 WRZEŚNIA 2006 r.
Bo tak jak Ciebie to nikogo nie kocham Moja P. < 3.
- Należy unikać nieprecyzyjnych źródeł weryfikacji wskaźników:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu realizuje projekt: Aktywni Społecznie w Powiecie Bolesławieckim, współfinansowany przez Unię Europejską
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
MOJA SZKOŁA MOJĄ SZANSĄ- PROJEKT PODNIESIENIA KOMPETENCJI ZAWODOWYCH UCZNIÓW TECHNIKUM W SUCHOWOLI, CELEM ZWIĘKSZENIA ICH SZANS NA RYNKU PRACY. ETAP I.
Kryzys pod kontrolą? Ryzyko jako stały element zarządzania firmą II Kongres Dyrektorów Finansowych Sheraton Warsaw Hotel, 28 kwietnia r.
Projekt Pociąg do aktywności – program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
MŁODZIEŻ WBREW STEREOTYPOM. Ważne pytania 1.Jakie kompetencje osobiste i społeczne gimnazjalistów zwiększają odporność na działanie zagrożeń w postaci.
Projekt systemowy Program Operacyjny Kapitał Ludzki Zespół projektowy Bliżyn, 19 grudnia 2008 r.
O NAS NASZYCH SUKCESACH I OSIĄGNIĘCIACH, Z KTÓRYCH RÓWNIEŻ JESTEŚMY BARDZO, BARDZO DUMNI.
POMORSKIE CENTRUM PSYCHOEDUKACJI, DIAGNOZY I TERAPII W GDAŃSKU.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
1 1 Tendencje w rozwoju pomorskiej edukacji na podstawie wybranych wyników egzaminów zewnętrznych II FORUM POMORSKIEJ EDUKACJI Gdańsk, 18 listopada 2013.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Opolu
Zajęcia z IMPRO (improwizacji teatralnej) W ramach projektu Głogóweckiej Szkoły Kompetencji Kluczowych Klub Animatorów Kultury i Sztuki.
SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA, A PROBLEM PRZEMOCY W RODZINIE
DOWN JESTEM PRZECIW.
Piękne umysły jako kapitał społeczny. Przemiany w edukacji i rewolucja w środkach komunikowania się Edukacja jako kluczowe zadanie w społeczeństwie informacyjnym.
Planowane działania w zakresie polityki rynku pracy na rok 2013 Zielona Góra, listopad 2012 roku.
INTEGRACJA = tworzenie więzi, łączenie w całość, proces KLASA DZIECKO.
Zajęcia edukacyjne w ramach EFS w Szkole Podstawowej nr 5 im. Tadeusza Kościuszki w Tarnowie.
Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: „Promocja integracji społecznej” Działanie 7.1: „Rozwój i upowszechnianie.
Społeczno-kulturowe uwarunkowania kompetencji społecznych
Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy Planowany termin ogłoszenia konkursu: III Kwartał 2012 Typ konkursu: A.1 -zamknięty Alokacja: ,00.
Programy mobilnościowe wzmacnianie potencjału osób i instytucji
THE LEADER IN ME KUBA TERKA. THE LEADER IN ME UMIEJĘTOŚĆ UWAŻNEGO SŁUCHANIA Wielu ludzi zapomina, że rozmowa z drugim człowiekiem to nie tylko mówienie,
„Aktywizacja społeczna i zawodowa osób niepełnosprawnych II”
Anna Gałązka, Monika Chaba, Jarosław Hawrysz,
Janów Lubelski r.. Zadanie gminy:  Wspieranie rodziny przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych Zadanie powiatu:
droga do sukcesu imprezy biegowej
Mariola D. Wo ł oszyn. takie jak:  przemoc fizyczna  przemoc psychiczna/emocjonalna  zaniedbywanie  wykorzystywanie (wł. „nadużycie”, ang. abuse)
Proaktywna ERZ. ● ERZ, syzyfowa praca? 2 proaktywna ERZ ● problemy niemożliwe do przezwyciężenia? ● wielość niejednorodności czy jedność w różnorodności??
RODZINA 500 PLUS #fakty. CZYM JEST #RODZINA500PLUS? Pierwszy tak szeroki i systemowy program wsparcia polskich rodzin po 1989 r. Świadczenie wychowawcze.
Program szkoleniowy dla kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej.
Wsparcie ekonomi społecznej w Regionalnym Programie Operacyjnym Lubuskie 2020.
MODUŁ 1 TEMAT 3 POZIOM 2 Budowanie relacji. Silne relacje pomagają ludziom współpracować i osiągać wspólnie cele, zarówno te indywidualne, jak i grupowe.
Badanie satysfakcji klienta Powiatowego Urzędu Pracy Magdalena Wasiluk Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku.
„Pomagamy pomagać” Kampania realizowana przez MOPR w Gdańsku od do roku.
ASYSTENTURA RODZINY.
Poddziałanie (2 typ projektów) RPWM IZ /15 Olsztyn, 15 grudnia 2015 r. 1.
1 z 11 JAWNE 14 dywizjon artylerii samobieżnej im. gen. bryg. Wacława WIECZORKIEWICZA OBSZARY FUNKCJONOWANIA, ZADANIA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ POMOCNIKÓW DOWÓDCÓW.
Bezpieczeństwo w sieci – wyniki badań
Zmiany podstawy programowej – perspektywa 2009 roku
Działania Powiatu Lęborskiego w zakresie pozyskiwania
Minimalny standard usług i katalog stawek 9.2 B
7 Nawyków – mapa wdrożenia
GDZIE JESTEŚMY? DOKĄD ZMIERZAMY?
„Aktywna integracja w powiecie nowosolskim”
Program Pomocy Dziecku i Rodzinie
Kompetencje HR Business Partnera
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W FIRMIE Łatwizna czy wyzwanie?
ul. 17 Stycznia 7 Ciechanów tel.:
Droga do zmian Projekt finansowany z RPO WP na lata 2014 – 2020
RODZINA 500 PLUS #fakty.
Wyniki egzaminów maturalnych
Klasyfikacja zawodów i specjalności
Zapis prezentacji:

KOMPETENCJE SPOŁECZNE RODZIN PIECZY ZASTĘPCZEJ PROJEKT „MOJA DROGA DO…”

BUDOWANIE ZAUFANIA O 10% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „1” i „2”. O 22% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „3”. O 28% wzrósł odsetek osób oceniających kompetencję na „4”. O 4% wzrósł odsetek osób oceniających kompetencję na „5”.

TOLERANCJA O 2% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „2” O 63% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „3”. O 67% wzrósł odsetek osób oceniających kompetencję na „4” O 2% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „5”.

KOMUNIKACJA O 14% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na poziomie „2”. O 22% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „3”. O 15% wzrósł odsetek osób oceniających kompetencję na „4”. O 23% wzrósł odsetek osób oceniających kompetencję na „5”.

KONSTRUKTYWNE REAGOWANIE NA FRUSTRACJĘ O 2% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na”1”. O 26% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „2”. O 5% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na”3”. O 36% wzrósł odsetek osób oceniających kompetencję na „4”. O 1% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „5”.

ROZDZIELANIE OBSZARU OSOBISTEGO I ZAWODOWEGO O 16% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „2” O 11% zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „3”. O 36% wzrósł odsetek osób oceniających kompetencję na „4”. O 5 % zmniejszył się odsetek osób oceniających kompetencję na „5”.