PWSZ Gniezno // codefly 2009 Bartosz Bilicki

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
materiał specjalny Kwartalnika Edukacja Biologiczna i Środowiskowa
Advertisements

Algorytmika w szkole podstawowej
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Logarytmy.
Plan prezentacji Co to jest eye tracking.
KODEKS 2.0.
Lev Manovich Język nowych mediów
opiekun grupy:Beata Winiarska
Niepełnosprawni w dobie informacji elektronicznej Nauka, terapia, poradnictwo zawodowe ! Jak z nich umiejętnie korzystać? Prof. Bassam Aouil (Ph.D) Instytut.
Tytuł wystąpienia Imię Nazwisko Nr i tytuł grantu Instytucja Sesja Sprawozdawcza Centrum KDM, Sesja Sprawozdawcza Centrum KDM, Warszawa, 2008 Warszawa,
Odległość w matematyce
CYBER PRZEMOC XXI WIEKU
czyli (anty)wzorzec Singleton
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
STOP.
OCR (Optical Character Recognition)
Podstawy jQuery w aplikacjach ASP.NET Web Forms Łukasz Małek, Jakub Maćkiewicz.
Aktywna edukacja.
Męczennicy chińscy XX wieku
Prezentację wykonał Fabian Kowol kl. III b
O pożytkach z Internetu
Zasoby wody na Ziemi i ich zużycie
Jak obrabiać zdjęcia na komputerze w programie Picasa
Internet na obszarach wiejskich szanse i możliwości Bartosz Margol Biuro Programów Wiejskich Fundusz Współpracy.
Urządzenia wykorzystywane do łączenia się z Internetem.
Konwerter baz danych kontrahentów formatów VideoTel i Millenet
______________________________ Kilka sygnałów z rynku pracy
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
SZANSE I ZAGROŻENIA INTERNETU
Wprowadzenie do stosowania narzędzi Web 2.0 w dydaktyce
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Kodeks Bezpiecznego internauty
Zastosowanie promieniowania elektromagnetycznego w medycynie
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Specjalizacja "Dziennikarstwo On-line„ HTML – XHTML – Warsztat Prowadzący: Dariusz Jaruga
-wyszukiwanie informacji.
Właściwości testów diagnostycznych
PWSZ Gniezno // codefly 2009
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
PWSZ Gniezno // codefly 2009 Łukasz Tomczak
KOMPUTER EXPO i 24 stycznia 2008 r. Pałac Kultury i Nauki w Warszawie.
Moja najbliższa okolica
Metoda Teach-IT.net … od „Multimediów w dydaktyce”
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Nowe technologie w edukacji
Szkoła Podstawowa w Kotulinie
Ryc. 1 Ryc. 2 Ryc. 3 Ryc. 4 Ryc. 5 Ryc. 6.
W bibliotece SP 2.0 (SP 20).  TIK-Technologia Informacyjno Komunikacyjna  Kiedy korzystamy z TIK?  Z TIK korzystamy na lekcjach i prywatnie w domu-korzystając.
!!UWAGA!! WIRUSY KOMPUTEROWE. TEMATY: WIRUSY: Konie trojańskie! Konie trojańskie! Robaki! Robaki! ZABEZPIECZENIA: ZABEZPIECZENIA: ANTYWIRUSY ANTYWIRUSY.
KIK 34 - Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
CYBERPRZEMOCY !!!.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Zobacz jak łatwo oszukać Twój umysł! Złudzenia optyczne
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Edukacja w oparciu o poszerzoną rzeczywistość Michał BARTOSIK, Andrzej FILIP, Przemysław.
LOGO DEBATA KLASOWA. GRUPA I Wiadomości zdobywamy w mig, gdy uczymy się z TIK. Pytanie pomocnicze: W jaki sposób można wykorzystać komputery i komórki.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Czasy kiedy człowiek nie potrafił jeszcze mówić Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą.
Inspiracje mądrego korzystania z Internetu na rzecz dzieci i młodzieży
Szkoła Podstawowa im. Janiny Sieklickiej w Czernicach Borowych.
Public Tieto_Konferencja Projektów Zespołowych Bartosz Lanc Values Tieto, PDS propozycja współpracy.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Augmented Reality na HoloLens
Bezpieczeństwo
Międzynarodowa Konferencja Naukowa - Arłamów, –
O nas Jesteśmy grupą młodych, ambitnych uczniów chcących pokazać wykorzystanie nowoczesnych technologii w życiu codziennym oraz do celów edukacyjnych.
TECHNOLOGIA W ŻYCIU CODZIENNYM
Zapis prezentacji:

PWSZ Gniezno // codefly 2009 Bartosz Bilicki

Ewolucja technologii Abakus Maszyna Turinga Z3, ENIAC Myszki, dżojstiki Laptopy, netbooki smartphony …. PWSZ Gniezno // codefly /13

Rewolucja technologii Systemy operacyjne Telefonia komórkowa Multimedia Internet Augmented Reality PWSZ Gniezno // codefly /13

W czym przejawia się rewolucja w AR? Technologia wychodzi poza komputer Spoiwo dla innych mediów Komputer to zdrowie? PWSZ Gniezno // codefly /13

PWSZ Gniezno // codefly 2009 Poszerzona rzeczywistość w komputerze Źródło: Wprost (Nr 34/35), Prawdziwy Matrix – Mirosław Stańczyk 4/13

Poszerzona rzeczywistość w telefonie komórkowym Źródło: Wprost (Nr 34/35), Prawdziwy Matrix – Mirosław Stańczyk PWSZ Gniezno // codefly /13

Zastosowania AR PWSZ Gniezno // codefly /13

Rozrywka PWSZ Gniezno // codefly /13

Edukacja PWSZ Gniezno // codefly /13

Medycyna PWSZ Gniezno // codefly /13

Wojsko PWSZ Gniezno // codefly /13

Biznes, biznes, biznes… PWSZ Gniezno // codefly /13

Przyszłość? PWSZ Gniezno // codefly /13

Przydatne informacje: pl.wikipedia.org/wiki/Rzeczywisto%C5%9B%C4%87_rozszerzona edukacja.pdf edukacja.pdf net.educause.edu/ir/library/pdf/ELI7007.pdf PWSZ Gniezno // codefly /13