STATYSTYKA W NASZEJ SZKOLE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rodzic jako doradca zawodowy
Advertisements

Demokracja w szkole.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
Edukacja seksualna w opiniach licealistów
Zespół Szkół w Starzynie
Przeciw przemocy w szkole Fundacja PRAESTERNO grudzień 2007.
,,A kiedy powiem Ci, że chce coś zmienić… Apropos samorządności i angażu w życie szkoły…
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Adam Cybiński Michał Kot Krystian Krzemiński Michał Stasiak Klasa 6
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego UDA-POKL /10 Szyte na miarę kwalifikacje przyszłością
działający w Zespole Szkół nr 1 w Pabianicach
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
Podsumowanie ankiety „Co wiesz o wolontariacie?”
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
Młodzież i jej autorytety
Projekt edukacyjny w gimnazjum
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Doradcy zawodowi: Anna Pilszek Sabina Kontny.
Szkoła Muzyczna.
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa I.
Obowiązuje od roku szkolnego 2012/2013 © FILOMATA.
Punkty rekrutacyjne Zasady rekrutacji Wybór szkoły kolejne kroki Zapoznanie się z ofertą edukacyjną m.in. na stronach www szkół Wybór maksymalnie.
Co dalej Gimnazjalisto ?
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
Badanie frekwencji w klasach zasadniczych w ZSZ w Wieliczce.
ELEKTROWNIE WIATROWE.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
EDUKACJA ZDROWOTNA W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH W POLSCE
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
Wykonał: Jakub Pasieczny ZS nr.6 w Zamościu Pod kierunkiem nauczyciela: mgr Wiesławy Klimczuk.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
System edukacji w Polsce
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Szkolnictwo zawodowe w opinii uczniów w świetle wybranych wyników badań Iwona Gruczyńska, Waldemar Dubla.
Szkoła z klasą 2.0 edycja 2012/2013
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Czym jest Samopisak ? Samopisak to najwyższej jakości długopis, który został stworzony z myślą o ułatwieniu problemu pisania dla uczniów, urzędników,nauczycieli.
i obywatelskich uczniów ”
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
,, PLANOWANIE KARIERY ZAWODOWEJ A OCZEKIWANIA RYNKU PRACY’’
Edukacja najmłodszych dzieci ma być skuteczna i przyjazna Nasza szkoła jest gotowa na to, aby w swe szeregi przyjąć sześcio i siedmiolatki.
Zmiany w prawie oświatowym obowiązujące od roku szkolnego 2016/2017
WYBIERAMY SZKOŁĘ PONADGIMNAZJALNĄ INFORMACJE DLA TRECIOKLASISTÓW I NIE TYLKO……… /2017.
– co się zmienia w ustawie..  obowiązku szkolnego od siódmego roku życia,  prawa do rozpoczęcia edukacji szkolnej od szóstego roku życia,  obowiązku.
ZESPOŁU SZKÓŁ W BRZEŹNIE GIMNAZJUM. 15 ABSOLWENTÓW: UKOŃCZYŁO SZKOŁĘ ŚREDNIĄ (5 STUDIUJE), 7 UKONCZYŁO SZKOŁĘ ZAWODOWĄ ( 4 TECHNIKA I LICEA UZUPEŁNIAJĄCE)
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Celem naszego projektu było zbadanie aktywnosci fizycznej uczniów naszej szkoly.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
KWALIFIKACJE ZAWODOWE NAUCZYCIELA RELIGII KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Zespół Szkół w Piaskach.
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Witajcie, Koleżanki i Koledzy!
REKRUTACJA DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
Zapis prezentacji:

STATYSTYKA W NASZEJ SZKOLE Aspiracje i plany Uczniów naszej szkoły

W Naszej Szkole mamy

Mieszkających :

Nasi koledzy odpowiedzieli na następujące pytania

Czy zamierzasz kontynuować edukację na kolejnym szczeblu? Jak sądzisz co będziesz robił po ukończeniu szkoły? Czym jest dla ciebie chodzenie do szkoły? Czy Twoim zdaniem , warto obecnie w Polsce zdobywać wykształcenie? Jakie masz konkretne plany na przyszłość w zakresie dalszego kształcenia? Które cele życiowe są dla Ciebie najważniejsze? Jakie emocje odczuwasz na myśl o własnej przyszłości? Czy szkoła do której aktualnie uczęszczasz to twój samodzielny wybór?

Czy zamierzasz kontynuować edukację na kolejnym szczeblu?

Jak sądzisz co będziesz robił po ukończeniu szkoły?

Czym jest dla ciebie chodzenie do szkoły?

Czy Twoim zdaniem , warto obecnie w Polsce zdobywać wykształcenie?

Jakie masz konkretne plany na przyszłość w zakresie dalszego kształcenia?

Które cele życiowe są dla Ciebie najważniejsze?

Jakie emocje odczuwasz na myśl o własnej przyszłości?

Czy szkoła do której aktualnie uczęszczasz to twój samodzielny wybór?

W Projekcie edukacyjnym udział wzieli: Gałecki Paweł Gawura Krystian Głąb Adam Szczepański Paweł Śpiewak Mateusz Wypych Kuba