Moje Ferie.

Sonia Floryańska Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie
DRZEWO DARÓW Opowieść Shela Silversteina Kraków, 2008.
Wycieczka do Lwowa. Przydatne słowa: zwiedzać - zwiedzić
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Wymiana polsko-angielska
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
CZAS WOLNY DZIECKA.
BEZPIECZNE.
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Sprawozdanie z wycieczki klasy II F do Oliwskiego ZOO w Gdańsku
„Bezpieczna szkoła ,bezpieczny uczeń”
KROTOSZYN NASZE PIĘKNE MIASTO.
Moja żona i ja.. Najpierw muszę się przedstawić. Ja jestem Irek.
Prezentacja Paulina Betlej KrDZTo1011.
Ferie 2014.
FERIE W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.
Bezpieczne ferie zimowe
Wszyscy chronimy naszą przyrodę. Realizacja projektu: Klasa 5a i harcerze.
Moja pasja – piłka nożna
Moje ferie zimowe
Kliknij myszką aby zobaczyć prezentacje... (Twoje życie to doceni...)
Wywiad z panią Dyrektor Zofią Krawczyk
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
BEZPIECZNE FERIE 2015 Zapewne wszyscy chcemy przeżyć ferie zimowe i wrócić do szkoły szesnastego lutego. Ta prezentacja powstała na celu poinformowania.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Patrycja Widełka KrDZTo1011
BAJKA O ZDROWYM TRYBIE ŻYCIA
BEZPIECZNE FERIE.
Konkurs plastyczno - literacki „Zdrowie w bajce”.
Wizyta w schronisku dla zwierząt.
Boże Narodzenie to czas, by przesłać Ci najserdeczniejsze życzenia miłości, spokoju i radosnych chwil spędzonych w gronie rodziny.
Małe dzieci rozwijają się z dnia na dzień. Ale nie przez leżenie czy spanie, tylko właśnie przez ruch. Próbują siadać, wstawać, stawiają samodzielne kroki,
Klasa I B. Kochani Rodzice Życzę Wam, żeby Wam się wszystko dobrze układało w życiu, żebyście długo żyli i żebyście mieli dużo prezentów.
Krótkie formy wypowiedzi pisemnej
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
Na deszczową nudę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gry i zabawy naszych dziadków Przygotował Przemek Wilk
Bezpieczne Ferie zimowe
 Moje ferie zaczęły się imprezą.  Byłam u mojego wujka na 18-nastce impreza zakończyła się o 2:00 w nocy.  Później przyjechałam do mieszkania babci.
Uczniowie przebywający na praktyce w Hiszpanii przesyłają gorące pozdrowienia dla dyrekcji, nauczycieli oraz koleżanek i kolegów z Zespołu Szkół Nr 1 W.
WIZYTA W AUSTRII UZALEŻNIENIA. „Na początku grudnia 2014 roku, braliśmy udział w wyjeździe do Austrii. Wizyta ta była w ramach programu Erasmus + „Safe.
Maj to najwspanialszy miesiąc w roku. Kojarzy się on nam z majówką. Wtedy możemy na przykład: odpoczywać, jeździć na rowerze, chodzić na spacery do lasu.
W ramach konkursu „EFEKT DOMINA”, wielu uczniów z różnych szkół niosło pomoc domom dziecka, domom starców oraz innym instytucjom opieki społecznej. Kilka.
Spacerkiem po mieście. Bydgoskie kościoły - świadkowie historii miasta.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
W czasie ferii niektórzy się nudzą, ale nie uczniowie naszej szkoły.
TARGI 2.0.
Bezpieczne i zdrowe ferie zimowe
Prezentacja o Baczynie - jak wyglądała praca uczniów
Prezentacja Na początku pracy z dziećmi chciałam zapoznać ich bliżej z moim krajem. Ciężko było skupić ich uwagę na mojej prezentacji, ale jakoś udało.
Jak bezpiecznie spędzić Ferie Zimowe?
Co robić, by nie nudzić się w czasie ferii?
BEZPIECZNE FERIE.
Sport czyli moje hobby.

Moje Ferie

Moje ferie rozpoczęły się od wyjazdu na Ukrainę Moje ferie rozpoczęły się od wyjazdu na Ukrainę. Bardzo się cieszyłem ponieważ zobaczyłem swojego brata którego już bardzo dawno nie widziałem. Więc w sobotę rano wyjechałem pociągiem do Lwowa.

Kiedy już przyjechałem byłem bardzo podekscytowany Kiedy już przyjechałem byłem bardzo podekscytowany. Kiedy zobaczyłem swojego brata od razu się na niego rzuciłem. Byłem bardzo szczęśliwy!

Razem z Witaliem poszliśmy odwiedzić Stary Lwów Razem z Witaliem poszliśmy odwiedzić Stary Lwów. Spacerowaliśmy po centrum miasta. Odwiedziliśmy pizzerię i fabrykę czekolady. Wtedy Lwów był wyjątkowo piękny, ponieważ był zaśnieżony.

Kolejnego dnia wybrałem się na mecz halowy. Wynik był 4-2.

Mecz był bardzo intrygujący.

Było dużo okazji do strzelenia gola.

Też często wychodziłem na dwór z moimi dawnymi kolegami Też często wychodziłem na dwór z moimi dawnymi kolegami. Zlepiliśmy dużego bałwana.

Z chęcią grałem w chowanego. Oraz inne gry.

Często w domu grałem różne gry komputerowe lub planszowe Często w domu grałem różne gry komputerowe lub planszowe. Dużo się naśmiałem!

Najbardziej utkwiło mi w pamięci kiedy wyszedłem z kolegami na sanki Najbardziej utkwiło mi w pamięci kiedy wyszedłem z kolegami na sanki. Było dużo różnych górek. Bardzo dobrze się bawiłem.

Kiedy ferie już się kończyły byłem bardzo smutny Kiedy ferie już się kończyły byłem bardzo smutny. Więc w niedzielę rano pożegnałem się z moim bratem i wyjechałem do Bydgoszczy.

Moim zdaniem to były jedne z najlepszych zimowych ferii które miałem Moim zdaniem to były jedne z najlepszych zimowych ferii które miałem. Bardzo wesoło spędziłem ten czas. Odwiedziłem dużo członków mojej rodziny. Zobaczyłem swojego ukochanego brata z którym spędziłem dużo czasu. Moje ferie skończyły się w taki sposób-późno przyjechałem pociągiem do Bydgoszczy i następnego dnia poszedłem do szkoły.