Zaufany partner na rynku e-commerce

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
zarządzanie produkcją
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Sklepy internetowe. Wyszukiwarki Wyszukiwanie konkretnych podstron SEO –Pozycjonowanie –Optymalizacja Samodzielnie czy zlecanie? Jakie wyszukiwarki? A.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Katedra Logistyki i Transportu
Przegląd i kryteria wyboru nowoczesnej platformy e-commerce
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Zarządzanie projektami
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
O Firmie jeden z liderów na rynku usług outsourcingu, doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
PREZENTACJA PLATFORMY
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
czego się spodziewasz”.
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Biznes Plan Firmy KomputerNet
PRACUJ TYLKO Z DOBRYM PARTNEREM. niedziela, 2 marca O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy; profesjonalna.
Prezentacja dla Kolekcjonerów Minerałów
System informacji logistycznej Sieć Dystrybucji Elektrotechnicznej.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Twój pomysł na biznes!.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska
Zaufany partner na rynku e-commerce
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Wprowadzenie do rachunkowości sprawozdawczej Rachunek zysków i strat Przepływy finansowe.
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Użytkowanie wieczyste
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Projektowanie systemów transportowych
ANALIZA CVP KOSZT-WOLUMEN-ZYSK.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Ewidencja sprzedaży towarów/wyrobów gotowych
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Zarządzanie sklepem internetowym
Ewidencja sprzedaży aktywów obrotowych
{ Wsparcie informacyjne dla zarządzania strategicznego Tereshkun Volodymyr.
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zarządzanie sklepem internetowym
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Zapis prezentacji:

Zaufany partner na rynku e-commerce Intellive Zaufany partner na rynku e-commerce

Zaproszenie do współpracy Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do współpracy partnerskiej z portalem Loopa.eu zbudowanym przez firmę Intellive. Zapraszamy do zapoznania się z propozycją przedstawioną na kolejnych stronach. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania związane ze współpracą.

Podstawowe informacje o firmie Formalnie na rynku od 2011 roku Założona przez konsultantów z ponad 9 letnim doświadczeniem zdobytym m.in. w Microsoft Od początku skupiona na dostarczaniu rozwiązań dla kupujących i sprzedających na rynku e-commerce B2B: Oferujemy usługi doradcze, analizy, raporty, audyty, których zadaniem jest zwiększanie przychodów sklepów B2C: Loopa.eu wyszukiwarka ofert od najlepiej ocenianych sklepów – flagowy produkt

Cele firmy Podstawowe cele firmy w obszarze B2B: Zwiększanie przychodów naszych klientów Wsparcie w rozwoju ich biznesu poprzez dostarczanie rzetelnych usług, informacji oraz rekomendacji Zwiększanie konkurencyjności e-sklepów Podstawowe cele firmy w obszarze B2C: Pomoc w podejmowaniu przemyślanych decyzji zakupowych Zwiększanie bezpieczeństwa zakupów online W związku z tym nawiązujemy strategiczną współpracę z wybranymi partnerami na rynku e-commerce, aby zbudować kompleksową ofertę dla naszych klientów.

Optymalizacja marketingowa dla e-commerce Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla kategorii Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja promocyjna Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Loopa.eu i AdSempre oferują kompleksowe usługi na rynku e-commerce.

Optymalizacja marketingowa dla e-commerce Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla kategorii Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja promocyjna Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Niniejsza oferta koncentruje się na opracowaniu specjalistycznego raportu sprzedażowego dla wybranego asortymentu.

Co oferujemy sklepom? Miesięczne raporty sprzedażowe dla wybranych grup produktów (np.: tablety, laptopy) Kwartalne lub roczne analizy i badanie trendów dla wybranych branż (np: Komputery, RTV i AGD, Dom i Ogród) Indywidualna współpraca ze sklepem. Praca na danych transakcyjnych i ofercie sklepu oraz szerokiego rynku Indywidualny eksport wybranych danych sprzedażowych z rynku e-commerce do samodzielnej analizy

Dlaczego raport sprzedażowy? Aktualny przegląd wyników sprzedażowych branży wraz ze zmianami miesiąc do miesiąca oraz prognozę na bieżący miesiąc. Jaki asortyment przynosi największe przychody na rynku oraz jak się kształtują zainteresowania kupujących Analiza czynników mających istotny wpływ na sprzedaż wybranych rodzajów produktów przynoszących najwyższy przychód na rynku 50 ofert przynoszących regularne przychody miesiąc do miesiąca z analizą cen, liczby sprzedanych sztuk oraz przychodem 50 ofert, dla których wcześniej nie odnotowano sprzedaży, za to w ostatnim miesiącu była ona już całkiem spora.

Analiza czynników wpływających na sprzedaż Korzyści Precyzyjna i aktualna wiedza np.: jaki przedział cenowy, liczba wyświetleń daje największe szanse na rynku na sprzedaż konkretnego asortymentu Co analizujemy? Konkurencyjne sklepy na platformach sprzedażowych Transakcje i oferty sklepu (wymagana jest odpowiednia wysoka liczba transakcji dla konkretnego asortymentu >= 3000 ) Przykładowe elementy poddawane analizie Liczba wyświetleń, Liczba wystawionych przedmiotów w ramach oferty, Cena sprzedaży, Ocena sklepu, Formy dostawy, Formy promocji, Formy płatności

Analiza czynników wpływających na sprzedaż - przykład Poniższa tabela zawiera zestawienie, które (wybrane) czynniki mają największy wpływ na zakup wiertarek w 2014.02:

Sprawdź jakie dane analizujemy? Wybrana kategoria Ile mamy ofert? Ile obserwujemy sklepów? Ile mamy sprzedanych sztuk towarów? Ile mamy odwiedzin ofert? Jaki uzyskano przychód?

Co zawiera raport? Przegląd branży Wyniki sprzedażowe poszczególnych kategorii Zmiany w przychodach + prognoza Średnie przychody sklepów Analiza Kategorii Zestawienie przychodów dla Urządzeń i Akcesoriów Przegląd wyników sprzedażowych dla różnych rodzajów asortymentu Analiza Ofert 50 ofert, które przynoszą regularnie przychody 50 ofert, które bardzo dobrze zaczęły się sprzedawać Co wpływa na sprzedaż?

Koszty i terminy Koszt przygotowania raportu: 99 zł + 23% VAT Czas przygotowania raportu : 3 dni robocze Raport jest opracowywany za zakończony miesiąc i zestawiany z miesiącem poprzedzającym (czyli raport lutowy obejmuje styczeń i luty)

Eksperci Loopa.eu współpracowali między innymi z:

Zapraszamy do współpracy i kontaktu Strona główna www.loopa.eu E-mail kontakt@loopa.eu Dane Teleadresowe tel. +48 605-622-007 fax: +48 22 201-09-96 Ul. Rodła 4 lok 6, 01-496 Warszawa