Zaufany partner na rynku e-commerce

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Advertisements

Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Hotel Courtyard – Warszawa
Warsztat z pomysłem, cz. III
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Seminarium dyplomowe magisterskie 1
Zastosowania Internetu
Przegląd i kryteria wyboru nowoczesnej platformy e-commerce
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Zarządzanie projektami
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
PREZENTACJA PLATFORMY
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Pierwsze kroki Sprzedającego w Allegro
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
czego się spodziewasz”.
Studio Firan.
PRACUJ TYLKO Z DOBRYM PARTNEREM. niedziela, 2 marca O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy; profesjonalna.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Prezentacja dla Kolekcjonerów Minerałów
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Twój pomysł na biznes!.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce Współzałożyciel eCommercePolska
Zaufany partner na rynku e-commerce
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Program do inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Liczy się tu i teraz!. 1. Musimy kupować, ale nie musimy sprzedawać. 2. Wszyscy chcemy żyć lepiej tzn. mieć więcej wolnego czasu i więcej pieniędzy. 3.
* Zostań niezależnym przedsiębiorcą Zaproszenie do współpracy * Zdobądź niezależność finansową * Zabezpiecz przyszłość swojej rodziny.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Wprowadzenie do rachunkowości sprawozdawczej Rachunek zysków i strat Przepływy finansowe.
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
10 marca 2010Forum Poligrafii Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie ?! Jolanta Trzcińska Xerox Polska Sp. z o.o.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Projektowanie systemów transportowych
Logistyk.
ANALIZA CVP KOSZT-WOLUMEN-ZYSK.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
MikroKomp Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Krośnie Krosno.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Dr inż. Karolina Bondarowska
Ewidencja sprzedaży towarów/wyrobów gotowych
Global Ordering System - GOS
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
Zarządzanie sklepem internetowym
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Ewidencja sprzedaży aktywów obrotowych
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Marketing w Firmie.
Zarządzanie sklepem internetowym
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Zapis prezentacji:

Zaufany partner na rynku e-commerce Intellive Zaufany partner na rynku e-commerce

Zaproszenie do współpracy Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do współpracy partnerskiej z portalem Loopa.eu zbudowanym przez firmę Intellive. Zapraszamy do zapoznania się z propozycją przedstawioną na kolejnych stronach. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania związane ze współpracą.

Podstawowe informacje o firmie Formalnie na rynku od 2011 roku Założona przez konsultantów z ponad 9 letnim doświadczeniem zdobytym m.in. w Microsoft Od początku skupiona na dostarczaniu rozwiązań dla kupujących i sprzedających na rynku e-commerce B2B: Oferujemy usługi doradcze, analizy, raporty, audyty, których zadaniem jest zwiększanie przychodów sklepów B2C: Loopa.eu wyszukiwarka ofert od najlepiej ocenianych sklepów – flagowy produkt

Cele firmy Podstawowe cele firmy w obszarze B2B: Zwiększanie przychodów naszych klientów Wsparcie w rozwoju ich biznesu poprzez dostarczanie rzetelnych usług, informacji oraz rekomendacji Zwiększanie konkurencyjności e-sklepów Podstawowe cele firmy w obszarze B2C: Pomoc w podejmowaniu przemyślanych decyzji zakupowych Zwiększanie bezpieczeństwa zakupów online W związku z tym nawiązujemy strategiczną współpracę z wybranymi partnerami na rynku e-commerce, aby zbudować kompleksową ofertę dla naszych klientów.

Optymalizacja marketingowa dla e-commerce Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla kategorii Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja promocyjna Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Loopa.eu i AdSempre oferują kompleksowe usługi na rynku e-commerce.

Optymalizacja marketingowa dla e-commerce Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla kategorii Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja promocyjna Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Niniejsza oferta koncentruje się na opracowaniu analizy branży dla nowego sklepu lub wejściu w nową branżę dla istniejącego sklepu

Co oferujemy sklepom? Miesięczne raporty sprzedażowe dla wybranych grup produktów (np.: tablety, laptopy) Kwartalne lub roczne analizy i badanie trendów dla wybranych branż (np: Komputery, RTV i AGD, Dom i Ogród) Indywidualna współpraca ze sklepem. Praca na danych transakcyjnych i ofercie sklepu oraz szerokiego rynku Indywidualny eksport wybranych danych sprzedażowych z rynku e-commerce do samodzielnej analizy

Dlaczego analiza branży? Pomagamy ocenić pomysł na sklep lub na wejście w nową branżę Analizujemy oferty i popyt z okresu trzech miesięcy w wybranej branży i jej kategoriach oraz na wybrany asortyment Analizujemy konkurencyjne sklepy pod względem ich przychodów, ilości asortymentu, jakości (oceny od klientów) Prezentujemy profil eZakupowicza i podstawowe wyzwania w handlu online

Analiza ofert Analiza branży Analiza wszystkich kategorii Liczba ofert, sprzedanych sztuk, przychód, wyświetleń Wpływ form dostawy i płatności na sprzedaż Konwersje sprzedaży (liczba sprzedanych do wystawionych) Konwersje popularności (liczba sprzedanych do wyświetleń) Trendy dla każdej kategorii z 3 mies. Zmiana liczby sklepów Zmiana popularności wyszukiwanych produktów Zmiana asortymentu sklepów Zmiana źródeł przychodów

Analiza sklepów Nasycenie rynku Liczba sklepów Jakość sklepów (ocena od klientów) Profil sklepów – jaki udział ma analizowana branża w przychodach sklepów Przychody sklepów w zależności od Wielkości asortymentu Oceny od klientów Popularności asortymentu Ceny asortymentu

Dodatek : Analiza klientów Profil eZakupowicza Kto kupuje w eSklepie a kto na aukcjach Profil pod względem płci, wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania, dochodów, statusu zawodowego, stażu w sieci Co przeszkadza klientom w zakupach? Jakie problemy z zakupami online mają klienci? Jakich informacji brakuje w ofertach? Na jakie nieprawidłowości się natykają?

Sprawdź jakie dane analizujemy? Wybrana branża Ile mamy ofert? Ile obserwujemy sklepów? Ile mamy sprzedanych sztuk towarów? Ile mamy odwiedzin ofert? Jaki uzyskano przychód?

Koszty i terminy Analiza za jeden kwartał Koszt : 599 zł + 23% VAT Czasochłonność : 7 dni roboczych Analiza za jeden rok Koszt : 1599 zł + 23% VAT Czasochłonność : 20 dni roboczych

Eksperci Loopa.eu współpracowali między innymi z:

Zapraszamy do współpracy i kontaktu Strona główna www.loopa.eu E-mail kontakt@loopa.eu Dane Teleadresowe tel. +48 605-622-007 fax: +48 22 201-09-96 Ul. Rodła 4 lok 6, 01-496 Warszawa