KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Cele: 1. rozumienie podstaw relacji pomiędzy teorią a praktyką edukacyjną, 2. poznanie nowoczesnego procesu edukacji i jego uwarunkowań, 3. wyposażenie.
Advertisements

Warszawski System Wsparcia Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
Studia stacjonarne i niestacjonarne
PODSTAWY PRAWNE NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH
Doskonalenie kompetencji pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych – na przykładzie projektu: pomoc psychopedagogiczna i terapeutyczna w poradnictwie.
Psycholog szkolny.
Konferencja psychologów/pedagogów szkolnych w Rudzie Śląskiej
„Pedagogika specjalna – nowa specjalność”
Kwalifikacje nauczycieli Rok szkolny 2009/
Animatorzy społeczni na rzecz osób niepełnosprawnych – aktywizacja środowiska na pograniczu Andrzej Łuszko Szkolna integracja w powiecie Jaworskim.
Serdecznie Witamy !. WSNSiT jest wyższą uczelnią niepubliczną działającą na podstawie ustawy z 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U.
Lider projektu - Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego Partner projektu – Związek Nauczycielstwa Polskiego PREZENTACJA PROJEKTU.
Podyplomowe Studia Surdopedagogiki
Podyplomowe Studia Neurologopedii
Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 im. J. Korczaka w Częstochowie.
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I i II STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
Zespół Szkół Specjalnych w Brzeziu
SOCJOLOGIA PEDAGOGIKA Absolwenci są przygotowani do: samodzielnej i zespołowej realizacji badań społecznych posiadają umiejętności komunikacji, mediacji,
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Cel studenckich praktyk pedagogicznych
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 14 we Wrocławiu
STRUKTURA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W CZAPLINKU
Animacja społeczno – kulturowa jako specjalność kształcenia studentów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
Powiatowa Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Kłobucku ul. Ks
Propozycje tematów prac magisterskich
Czyli CO I JAK BY MIEĆ ZAWÓD.  W ramach programu Leonardo da Vinci PL1-LEO Tytuł projektu: „Interdyscyplinarny wymiar kształcenia zawodowego.
Nowy kierunek: PEDAGOGIKA SPECJALNA Instytut Pedagogiki Uniwersytet Wrocławski SPECJALNOŚĆ: EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ.
Stowarzyszenie na rzecz równego dostępu do kształcenia "Twoje nowe możliwości" Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności a specjalne potrzeby.
Dolnośląska Szkoła Wyższa – aktywność ruchowa
Podyplomowe Studia Surdotyflopedagogiki Studia mają charakter otwarty. Ich adresatami są nauczyciele, wychowawcy oraz inni specjaliści zatrudnieni w poradniach.
Organizacja pracy z dziećmi niepełnosprawnymi w Szkole Podstawowej Nr 2 w Parczewie Parczew, r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH nr 3 mgr Małgorzata Turyńska
Język obcy w przedszkolu
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Administracji i Prawa Kierownik Katedry: dr hab. Małgorzata Baron - Wiaterek.
Studia magisterskie II stopnia, studia podyplomowe, kursy dla tłumaczy.
Zachowania trudne u osób z autyzmem i Zespołem Aspergera
Co dalej…..
Kierunki realizacji polityki oświatowej na rok szkolny 2015/2016 Rok Otwartej Szkoły Pracownia Wychowania i Profilaktyki ŁCDNiKP.
Projekty ogólnomiejskie: realizowane i planowane do realizacji Katowice,
Specjalność: Specjalista Bankowy Katedra Bankowości i Rynków Finansowych Katowice,
UBEZPIECZENIA Specjalność na studiach I stopnia Katedra Ubezpieczeń.
XLIV Liceum Ogólnokształcące w Łodzi ul. Wacława 22/24 93 – 118 Łódź tel. do sekretariatu
Specjalność: Rachunkowość i podatki Katedra Finansów Publicznych Katedra Rachunkowości Katowice, czerwiec 2016 r.
LICENCJAT I CO DALEJ?. Praca…. 1) Przedszkola, kluby przedszkolaka, punkty przedszkolne i inne formy wychowania przedszkolnego (minimum ½ etatu w jednym.
Wybrane zagadnienia dotyczące awansu zawodowego nauczycieli.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
Sportowe Liceum Ogólnokształcące D1
Aspekt prawny opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju oraz orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.
Lokalizacja… Osoby prowadzące placówkę… Zbigniew Hołówko Sabina Hołówko-Rusin Uniwersytet Rzeszowski,  kierunek: pedagogika, specjalizacja: resocjalizacja.
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
placówka przyjazna uczniom
Moje pomysły na przyszłość
KWALIFIKACJE ZAWODOWE NAUCZYCIELA RELIGII KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
Studia stacjonarne i niestacjonarne
Specjalność „Promocja zdrowia”
Pedagogika, studia II stopnia
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 marca 2017 roku w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i przedszkoli (Dz.U. 2017,
Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 60) Delegatura w Płocku.
Wnioski z analizy arkuszy organizacyjnych szkół i placówek
Starosty Nowosądeckiego
Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości specjalność na kierunku Wychowanie Fizyczne studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Edytorstwo naukowe.
ZMIANY W PRAWIE OŚWIATOWYM – KWALIFIKACJE NAUCZYCIELI r.
Specjalność na studiach I stopnia
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Zapis prezentacji:

KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ ZAKŁAD DYDAKTYKI SZKOLNEJ KULTURY FIZYCZNEJ ZAPRASZA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW II STOPNIA KIERUNKU WYCHOWANIE FIZYCZNE NA SPECJALNOŚĆ WYCHOWANIE FIZYCZNE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

UPRAWNIENIA KWALIFIKACJE DO PROWADZENIA ZAJĘĆ Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W SZKOŁACH INTEGRACYJNYCH I SPECJALNYCH

ZALETY PROFESJONALNE ZAPOZNANIE Z PROCESEM REHABILITACJI I EDUKACJI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

ZAPEWNIAMY ATRAKCYJNY PROGRAM STUDIÓW ZAJĘCIA W MAŁYCH GRUPACH PRAKTYKI ZAWODOWE W SPECJALNYCH PLACÓWKACH EDUKACYJNYCH

WSPÓŁPRACUJEMY W RAMACH WOLONTARIATU ZE STOWARZYSZENIEM OLIMPIADY SPECJALNE POLSKA

OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ WYCHOWANIE FIZYCZNE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ SERDECZNIE ZAPRASZAMY dr hab. Marta Wieczorek prof. AWF dr Wojciech Wiliński