Łaciate krowy w mieście

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TWOJA KREW-MOJE ŻYCIE PROJEKT ZREALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLAS I PUBLICZNEGO GIMNAZJUM IM. KS.G.PIRAMOWICZA W MACIEJOWICACH W RAMACH E-AKADEMII PRZYSZŁOŚCI.
Advertisements

Survival Camp 2006.
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Ryszard Solski, Sigma International
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
Nasze zwariowane życie
Praca na konkurs sejm dzieci i młodzieży.
w Salezjańskim Gimnazjum Niepublicznym
Nietoperz wampir Nietoperz wampir to jeden z popularnych gatunków nietoperzy. Oto jego zdjęcie!
Hasło naszej akcji do XVII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży
NOWE KOMPETENCJE – NOWE ŻYCIE. PROGRAM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB DŁUGOTRWALE POZOSTAJĄCYCH BEZ PRACY W GMINIE KLUCZBORK KLUB,,LUBIĘ BYĆ MAMĄ
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w ramach rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej.
Opracowano na podstawie tekstów pojawiających się na grupach dyskusyjnych.
„ Sejm dzieci i młodzieży ”
Zespół Szkół w Słupnie Szkołą Promującą Zdrowie
Podstawowe informacje o tegorocznym konkursie. Celem programu jest aktywizowanie mieszkańców na rzecz działań o charakterze dobra wspólnego. Zależy nam.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
„Młodzież w społeczeństwie”
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 52 W SOSNOWCU
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
dla każdego- przyłącz się, kolego!
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Podsumowanie działalności Rady Rodziców Gimnazjum nr 3 im. "Przyjaciół Ziemi" w Łaziskach Górnych Rok 2014/2015.
Studium Przypadków Gosia Bates i Drew Wilkins. Studium przypadków 2 i 4 Wszystko o mnie.
droga do sukcesu imprezy biegowej
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
 aktywność na rzecz promocji zdrowia w szkole i środowisku, otwartość na zmiany  przekonanie dyrektora oraz większości rady pedagogicznej.
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
Łamigłówki matematycznej główki Miejskie Przedszkole nr 17 w Rudzie Śląskiej.
Bambino na Dzień Dziecka 2016 czerwcowe akcje marketingowe skierowane do dzieci.
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Bruno Banani Best use of content.
HOOP - Dzień Przytulania
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Podaruj Dzieciom Słońce
Okno na Hooptymistyczny świat
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
...dlatego mężczyzna opuszcza ojca swego i matkę swoją...
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
Opracowanie: Dagmara Lustyk
Zapis prezentacji:

Łaciate krowy w mieście Kategoria: Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej

Cel kampanii 1a Zaangażować konsumentów w produkt tak mało angażujący jakim jest mleko Było to tym bardziej trudne, że musieliśmy podtrzymać zainteresowanie i kreatywny poziom działań z poprzedniego roku kiedy w Internecie robiliśmy transmisje na żywo z obory

KOMENTARZ LEKTORA 1b Musieliśmy podtrzymać zaangażowanie konsumentów w mleko Łaciate, wykreowane rok wcześniej kampanią Łaciate krowy live (24/7 transmisja z obory pokazująca niezwykłe życie łaciatych krów i szereg akcji towarzyszących) Było to tym trudniejsze, że zaproponowane działania musiały w dalszym ciągu koncentrować się na krowach i utrzymać wysoki poziom kreatywności i elementów angażujących dla grupy docelowej jaką są matki z dziećmi

Konwencja komunikacji w kategorii mleka 2a Reszta marek: Do tej pory marki w kategorii mleka wychodziły z założenia, że produkt jest mało angażujący i istotne jest po prostu budowanie świadomości poprzez kampanie telewizyjne Wynikało to z przekonania, że konsument decyzje podejmuje przy półce więc ważna jest tylko świadomość a nie bliższa relacja z marką Typowe wytarte kody komunikacyjne dotyczyły zdrowia i rodziny Łaciate: Przełom w naszej kampanii Angażowanie konsumentów w tej kategorii jest możliwe i ma sens Odejście od typowych kodów komunikacyjnych czyni markę bardziej atrakcyjną

KOMENTARZ LEKTORA 2b Co robi większość marek mleka? Do tej pory marki w kategorii mleka wychodziły z założenia, że produkt jest mało angażujący i istotne jest po prostu budowanie świadomości poprzez kampanie telewizyjne Wynikało to z przekonania, że konsument decyzje podejmuje przy półce więc ważna jest tylko świadomość a nie bliższa relacja z marką Typowe wytarte kody komunikacyjne dotyczyły zdrowia i rodziny Co robi Łaciate? Przełom w naszej kampanii Pokazaliśmy, że angażowanie konsumentów w tej kategorii jest możliwe i ma sens Odejście od typowych kodów komunikacyjnych czyni markę bardziej atrakcyjną dla konsumentów

Insight 3a Mleko jest nudne, ale krowy nie! Mieszczuchy interesują się sielskim wiejskim życiem a dzieci są bardzo ciekawe zwierząt, których nie widzą na co dzień na ulicy

KOMENTARZ LEKTORA 3b Dla ludzi z miast krowy i podglądanie wiejskiego życia jest bardziej interesujące niż mleko samo w sobie. Pokazanie krowy to angażujący sposób zwrócenia uwagi na markę mleka Dlatego w 2008 roku zaproponowaliśmy podglądanie krów w Internecie, ale ciągle były to krowy obserwowane z daleka, poprzez kamerę Co mogliśmy zaproponować w 2009 roku? Jaki zrobić kolejny krok?

Pomysł 4a Łaciate krowy przyjeżdżają do miasta! Dzieci i rodzice mogli spędzić Dzień Dziecka w zagrodach Łaciatego, gdzie specjalną atrakcją były żywe łaciate krowy i cielaczki Zorganizowaliśmy serię eventów w największych polskich miastach w Dniu Dziecka Dzieci nie tylko oglądały i głaskały żywe krówki, ale też brały udział w różnych konkursach i mogły nauczyć się doić krowę (sztuczną) A w nagrodę dzieci dostawały gadżety i piły mleko Łaciate Informacja gdzie i kiedy odbędą się eventy była ogłaszana w lokalnym mediach (radio i prasa) i na plakatach

KOMENTARZ LEKTORA 4b Łaciate krowy przyjechały do miast - zorganizowaliśmy serię eventów w Dzień Dziecka w największych polskich miastach Zbudowaliśmy zagrody Łaciatego w których gwiazdami i największą atrakcją dla dzieci były żywe łaciate krowy i cielaki Dodatkowo dzieci brały udział w konkursach np. rysunkowym, sprawnościowym – bieg w workach i rzut łaciatym ringo, uczyły się doić sztuczne krowy i oczywiście mogły sobie zrobić zdjęcie z bohaterkami czyli łaciatymi krowami W nagrodę dostawały łaciate upominki – kubki, breloczki, magnesy i oczywiście piły mleko Łaciate Eventy były nagłośnione w mediach lokalnych (radio, prasa) i na plakatach, za pomocą kampanii podobnych do tych promujących trasy koncertowe gwiazd

Rezultaty 5a Eventy w Dniu Dziecka przyniosły kolejne rzesze wielbicieli mleka Łaciate Ilość dzieci biegnących do zagród z krowami i krzyczących: „Mamo, patrz koń!” już nigdy nie będzie tak duża. Dzięki mleku Łaciate Wykreowaliśmy ikonę mleka Łaciate – prawdziwą naturalną krowę Pochwały od uczestników w tym od Prezydenta Gdańska tylko potwierdzają efektywność działań i trafność pomysłu

KOMENTARZ LEKTORA 5b Nie tylko daliśmy szansę na zabawę i spędzenie czasu w gronie rodzinnym z marką mleka Łaciate, ale co najważniejsze edukowaliśmy przez zabawę Możemy być dumni, że dzięki mleku Łaciate dzieci w miastach nie mylą już krowy z koniem Podziękowania i komentarze od rodziców i dzieci biorących udział w eventach w tym od Prezydenta Gdańska tylko utwierdzają w przekonaniu, że pomysł był trafiony w 100% i wart realizacji – „moja córka uwielbia ten piknik, od teraz będziemy pili tylko mleko Łaciate” Stworzyliśmy ikonę mleka Łaciate - naturalną, szczęśliwą krowę Akcja przyczyniła się do realizacji celów sprzedażowych marki