Nazwa, logo i motto firmy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
Advertisements

Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PA-CO Paweł Minkwitz Głażewo Łowyń Zespół konsultantów:
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
MARKETING STRATEGICZNY
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
Zarządzanie projektami
Analiza SWOT.
Zarządzanie strategiczne
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
POZYSKIWANIE KLIENTA.
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Katowice, Współpraca z graficznym studiem projektowym Jak dobrze napisać brief projektowy? Ewa Sadowska 1.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
opis projektu jednym zdaniem
Tomasz Bogdan – Prezes Zarządu Certus Partnerzy Sp. z o.o.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Biznesplan.
WORTAL TRANSFERU WIEDZY
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Sporządzamy biznesplan
Doradztwo KSI KSU dla Innowacyjnych mgr inż. Adam Serwach Koordynator usług proinnowacyjnych.
Strategia przedsiębiorstwa
Celem tej prezentacji jest przedstawienie programu Młodzi przedsiębiorczy i przybliżenie wam podstaw firmy.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
IOB w Polsce – wyzwania przyszłości
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
jako czynnik rozwoju regionalnego i lokalnego
Innowacyjność przedsiębiorstw regionu lubuskiego – wstępne wyniki dr inż. Janusz Adamczyk.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Jak konkurować na rynkach zagranicznych Konkurs Emerging Market Champions Cytowanie bez ograniczeń pod warunkiem podania źródła: „Jak konkurować na rynkach.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ] [Imię i nazwisko os. prezentującej] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa] Warsztat.
Studia miejskie i regionalne
NAZWA WYNIKU (tytuł zgodnie z informacją podaną do ewidencji PK, nr ewid. PK) NAZWA PROJEKTU/WYNIKU (nienaukowy tytuł informujący o zastosowaniu.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Firmy globalne.
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Zapis prezentacji:

Nazwa, logo i motto firmy

Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)

Innowacyjność Czy jesteście innowacyjni? Jeśli jesteście, to w czym Wasza innowacyjność się przejawia? UWAGA! Zgodnie z definicją Regionalnej Strategii Innowacji, innowacyjne przedsiębiorstwo to takie, które wdrożyło nowe lub znacząco udoskonalone rozwiązanie technologiczne lub organizacyjne w obrębie produktów lub procesów w niewielkiej odległości czasowej od aplikowania do Startera.

Klienci i rynek Kim jest Wasza grupa docelowa (jej najważniejsze charakterystyki)? Czy macie już klientów, którzy kupują Wasz produkt? Jeśli macie już klientów, to podajcie ich konkretne przykłady? Jakich klientów chcecie pozyskać w najbliższym czasie (konkretne przykłady)? Gdzie dokładnie działacie (region, kraj, Europa, świat)?

Sprzedaż Jak chcecie sprzedawać swój produkt (kanały)? Jaki jest Wasz model biznesowy, czyli na czym chcecie zarabiać?

Konkurencja Kto według Was jest Waszą największą konkurencją i dlaczego? Co sprawia, że jesteście lepsi od swojej konkurencji? Jakie są Wasze słabe strony względem konkurencji?

Marketing Jakimi sposobami zamierzacie zdobyć klientów? Gdzie dokładnie chcecie się promować? Jakimi kanałami chcecie dotrzeć do klientów?

Plany na przyszłość na najbliższe pół roku np. kiedy planujecie zacząć pozyskiwać klientów, jak planujecie rozwinąć swój produkt/ usługę

Zespół Kogo firma ma już na pokładzie (doświadczenie, wykształcenie, role)? Kogo Wam jeszcze brakuje (jakich kompetencji szukacie)? Czy macie już jako zespół jakieś wspólne osiągnięcia? Jak długo razem pracujecie?

STARTER bo… Jakie są Wasze oczekiwania wobec nas? Co jest powodem, że chcecie tu być? Dlaczego mamy akurat Was zaprosić do Startera?