Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

Technologia informacyjna według MENiS
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
Nowoczesne technologie w edukacji Andrzej Matuła
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
TARGI
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
Podsumowanie realizacji Ogólnopolskiej Akcji Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może organizowanej w ramach Roku Szkoły w Ruchu Szkoła Podstawowa.
Organizacja wspomagania szkół
 Z dniem 1 września 2008 r. wprowadzony został do realizacji w naszej szkole „Program zintegrowanej nauki języków obcych w szkole podstawowej”.  Jest.
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Informatyki szkolnej dzieje w pięciu aktach według Grażyny Koby.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Już po wakacjach Klasa IIIa Rok szkolny 2010/2011.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Innowacja pedagogiczna „Programowanie w klasach szkoły podstawowej” klasa I i IV Szkoła Podstawowa im. Św. Eugeniusza de Mazenoda w Jeziorku.
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
Programowanie dla każdego
INSPIRACJE UCZNIA W WIRTUALNYM ŚWIECIE
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Innowacja z programowania realizowana w klasach 1-3
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Innowacja pedagogiczna: „Poznajemy, rozumiemy, programujemy”
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Innowacja pedagogiczna „Pasja programowania”
Sprawozdanie z Pilotażu Programowania
„Pilotażowe wdrożenia programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach” Zespół Szkół w Gardnie.
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
ROBOTYKA - NAUKA PROGRAMOWANIA KODOWANIE PRZEZ RYSOWANIE
Sopocka Akademia Tenisowa
Projekty zrealizowane w ZS1
Innowacja pedagogiczna „Mistrzowie Kodowania” w ramach pilotażowego wdrożenia programowania w edukacji formalnej Szkoła Podstawowa nr 8 w Skoczowie.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
Zapis prezentacji:

Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie Informacja z wdrażania pilotażowego wdrażania programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach podstawowych Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie ul. Dąbska 105

„Świat małego programisty” Autor innowacji: mgr Małgorzata Szumaczuk Realizacja innowacji: mgr Agnieszka Gierlik mgr Małgorzata Szumaczuk Adresaci innowacji Uczniowie klas 1 – 3 szkoły podstawowej Szczecin, 19.06.2017

Posługiwanie się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, w tym także dla wyszukiwania i korzystania z informacji.

Rozwijanie umiejętności uczenia się jako sposób zaspokajania naturalnej ciekawości świata, odkrywania swoich zainteresowań i przygotowania do dalszej edukacji.

Rozwiązywanie zadań, zagadek i łamigłówek, które prowadzą do odkrycia algorytmów

Doskonalenie umiejętności analitycznych. Pokonywanie labiryntów to tworzenie poleceń lub sekwencje poleceń dla określonego planu działania prowadzące do osiągnięcia celu

Doskonalenie umiejętności rozwiązywania algorytmów

Układanie w logicznym porządku: obrazki, teksty

Poznanie działania OzoBotów

Posługiwanie się urządzeniem cyfrowym oraz urządzeniami zewnętrznymi przy wykonywaniu zadania na przykładzie czytnika kodów zasobów bibliotecznych.

Rozwijanie kreatywności, wyobraźni.

Doskonalenie umiejętności analitycznych.

Programowanie wizualnie prostych sytuacji, historyjek według własnego pomysłu, pojedynczego polecenia i ich sekwencji sterującego obiektem na ekranie komputera

Wykorzystanie programu Scratch Junior/Scratch 2 Wykorzystanie programu Scratch Junior/Scratch 2.0 jako darmowego narzędzia do edytowania grafiki, tworzenia prezentacji, animacji poklatkowych oraz nauki podstaw programowania.

Z okazji Dnia Mamy i Taty uczniowie stworzyli własne animacje aby pokazać czego nauczyli się na zajęciach

Zadanie to zebranie wszystkich monet znajdujących się w labiryncie. Aplikacja Kodable Programowanie trasy dla obiektu (włochaty stworek), przy pomocy poleceń. Zadanie to zebranie wszystkich monet znajdujących się w labiryncie. Oprócz prostych poleceń związanych z kierunkiem ruchu, na wyższych poziomach są do zastosowania warunki oraz powtórzenia.

Praca z programem Kodable

Sebran's ABC to bezpłatne, dostępne w języku polskim, ciekawe gry, które pozwalają ćwiczyć matematykę oraz pamięć, dostarczając jednocześnie doskonałej zabawy

Udział w projekcie „Cyfrowobezpieczni.pl” "Poprawa kompetencji pracowników szkoły, uczniów i ich rodziców w zakresie bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni oraz reagowania na zagrożenia"

Szkolne Dni Bezpieczeństwa Cyfrowego Wydarzenie edukacyjno-informacyjne prowadzone przez wykwalifikowanych Edukatorów Bezpieczeństwa Cyfrowego w szkole, zrealizowane w formie pakietu warsztatów podczas lekcji z uczniami oraz spotkań z nauczycielami i rodzicami.

Portal Cyfrowobezpieczni.pl – platforma informacyjna, edukacyjna i promocyjna, zrealizowana w modelu portalu społecznościowego, adresowanego do wszystkich grup związanych z problematyką bezpieczeństwa cyfrowego w szkołach.

Netografia https://code.org/learn http://godzinakodowania.pl/node/7 https://www.playcodemonkey.com/ http://mistrzowiekodowania.pl/ http://kodowanienadywanie.blogspot.com/2016/10/gra- kolorowe-kodowanie-z-plansza-do.html http://www.akademiaprogramowania.pl/ http://www.programosy.pl/program,sebrans-abc.html https://www.cyfrowobezpieczni.pl/