Czy zapominasz sprawdzić testy uczniów?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
START WYPROWADŹ WYNIK 8 STOP
Advertisements

Test zgodności Joanna Tomanek i Piotr Nowak.
Kółka i konsultacje w naszej szkole
WARTOŚĆ BEZWZGLĘDNA Z LICZBY
Znaki drogowe Test sprawdzający
Co wiem, a czego jeszcze nie?
Stanuszek Joanna Machaczka Justyna. Anna Nowak ul. Długa 3/7.
Wybierz dany tytuł. Możesz drukować dane sekcje, ściągać rozdział na urządzenie mobilne.
RÓWNANIA JAK SIĘ DO TEGO ZABRAĆ ?.
Układy równań 23x - 31 y = 1 x – y = - 8 x = -1 y - x = 1 x + y = 11
Najczęstsze błędy w zadaniach otwartych na maturze próbnej z matematyki Opracowali Barbara i Jerzy Herud.
Mini-test o unii polsko - litewskiej
Microsoft Office Excel
OBLICZENIE PODATKU ZA ROK 2002
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
Marek Białoń Witold Naglik
DZIECI NA DRODZE ROZPOCZNIJ SPRAWDZIAN WIADOMOŚCI
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Jak skorzystać z Oferty dla Użytkowników sieci myAVON?
KOREPETYCJE BEZ WYCHODZENIA Z DOMU Karolina Kmita EZ09/1.
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
TEST INTELIGENCJI Sprawdzisz tu poziom swojej wiedzy. Myślisz że jesteś inteligentny? My ci udowodnimy, że się mylisz  START.
Quiz ,,Wokół praw dziecka”
„...A moja szkoła jest bezpieczna”.
ALGORYTMY I ALGORYTMIKA
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Witamy ! Zapraszamy do obejrzenia prezentacji na temat : Twierdzenia matematyczne, o których warto pamiętać.
XVI edycja Konkursu Matematycznego im. Jana Śniadeckiego
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
Szkoła z klasą 2.0.
PRAWA człowieka zaczynają się od praw dziecka Janusz Korczak
FUNKCJA KWADRATOWA
Rozwiązywanie liniowych układów równań metodami iteracyjnymi.
KONKURS ZANIM ROZPOCZNIEMY PREZENTACJĘ ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE NA NAJSZYBSZE ROZWIĄZANIE UKŁADU RÓWNAŃ.
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
Visual Basic Scritpts.
PROCENTY.
Korespondencja seryjna
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
Publiczna Szkoła Powszechna Nr 6 /Specjalna/ Ogród szkolny.
Algorytm blokowy Delta Nilu .
Metody matematyczne w Inżynierii Chemicznej
DZIAŁANIA ZESPOŁU NAUCZYCIELI MATEMATYKI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014.
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
Aplikacja mobilna „Szkoda NNW”
Prezentacja dla klasy I gimnazjum
Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie! Daniel Skowronek KL.6 Szkoła z klasą 2.0.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
„Pomóż swojemu dziecku zrozumieć matematykę”
PHP Instrukcja warunkowa if Damian Urbańczyk. Warunek? Instrukcję warunkową wykorzystujemy wtedy, gdy chcemy sprawdzić pewien fakt, który może być prawdziwy.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Pogoda – Das Wetter Zajęcia przeprowadzono r. w klasie II a
Komendy SQL do pracy z danymi
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Moduł trzeci Grupa GimTuba. Trzy źródła informacji, z których najczęściej korzystamy, ucząc się. Ucząc się korzystamy z różnych źródeł. Najczęściej odwiedzane.
10 ZASAD BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU.
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
Analiza wyników sprawdzianu uczniów klas szóstych Szkoły Podstawowej nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim 2015.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Szkoła Podstawowa w Zofiówce Zofiówka Rozporządzenie MEN w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Procenty, stężenia, próby- zadania tekstowe. Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Ankieta badająca problem uzależnień w klasach VI.
SKLEPIK NIC S Ł ODKIEGO W SZKOLE KATOLICKIEJ IM. KSIĘDZA JANA TWARDOWSKIEGO W ZABRZU.
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
ROZWIĄZANY REBUS STANOWI TEMAT LEKCJI
Metody matematyczne w Inżynierii Chemicznej
LearningApps.org Służy do tworzenia rozmaitych aplikacji: quizów, testów, krzyżówek i in. Do wykorzystania niemal w każdym przedmiocie nauczania „Gotowce”
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
MATEMATYKA Mnożenie w zakresie 10.
Zapis prezentacji:

Czy zapominasz sprawdzić testy uczniów? Nauczycielu! Czy zapominasz sprawdzić testy uczniów? Czy męczy Cię sprawdzanie tony testów? Czy popełniasz błędy sprawdzając testy? Czy mylisz się wystawiając ocenę? TAK NIE

Czy zapominasz sprawdzić testy uczniów? Nauczycielu! Czy zapominasz sprawdzić testy uczniów? Czy męczy Cię sprawdzanie tony testów? Czy popełniasz błędy sprawdzając testy? Czy mylisz się wystawiając ocenę? TAK NIE

Czy zapominasz sprawdzić testy uczniów? Nauczycielu! Czy zapominasz sprawdzić testy uczniów? Czy męczy Cię sprawdzanie tony testów? Czy popełniasz błędy sprawdzając testy? Czy mylisz się wystawiając ocenę? TAK NIE

Czy zapominasz sprawdzić testy uczniów? Nauczycielu! Czy zapominasz sprawdzić testy uczniów? Czy męczy Cię sprawdzanie tony testów? Czy popełniasz błędy sprawdzając testy? Czy mylisz się wystawiając ocenę? NIE TAK

Teraz to nie problem! Z naszym nowym, wspaniałym programem TEST-CHECK wszystkie Twoje zmartwienia znikną! Test-Check to najlepszy program ułatwiający sprawdzanie testów. Z naszych usług korzystają nawet takie organizacje konkursowe jak „Jersz”, „Multitest” czy „Kangur Matematyczny” POBIERZ za darmo

POBIERANIE Zakończ

Dziękujemy za skorzystanie z programu Test-Check Start Test-Check

Szukanie sprawdzianów do sprawdzenia 15-10-2011 Jan Kowaski 11-11-2011 Anna Nowak 04-12-2011 Kordelia Wiercipięta Test-Check

Zadanie 1 Pol: Rozwiąż zadanie: 2+2= Odp: 2+2=8 DOBRZE ŹLE Test-Check

Zadanie 1 Pol: Rozwiąż zadanie: 2+2= Odp: 2+2=8 ŹLE DOBRZE Test-Check

Zadanie 1 ŹLE Pol: Rozwiąż zadanie: 2+2= Odp: 2+2=8 DOBRZE Test-Check

Zadanie 1 Pol: Rozwiąż zadanie: 2+2= Odp: 2+2=8 DOBRZE ŹLE Test-Check

Zadanie 2 Odp: 3<1; 8=7; 5>5 DOBRZE ŹLE Pol: Wstaw odpowiedni znak <,>,= 3 1; 7 8; 5 5; Odp: 3<1; 8=7; 5>5 DOBRZE ŹLE Test-Check

Zadanie 2 ŹLE Odp: 3<1; 8=7; 5>5 DOBRZE Pol: Wstaw odpowiedni znak <,>,= 3 1; 7 8; 5 5; Odp: 3<1; 8=7; 5>5 DOBRZE Test-Check

Zadanie 2 Odp: 3<1; 8=7; 5>5 DOBRZE ŹLE Pol: Wstaw odpowiedni znak <,>,= 3 1; 7 8; 5 5; Odp: 3<1; 8=7; 5>5 DOBRZE ŹLE Test-Check

Zadanie 2 ŹLE Odp: 3<1; 8=7; 5>5 DOBRZE Pol: Wstaw odpowiedni znak <,>,= 3 1; 7 8; 5 5; Odp: 3<1; 8=7; 5>5 DOBRZE Test-Check

Zadanie 3 Pol: Rozwiąż równanie: Odp: =3 DOBRZE ŹLE Test-Check

Zadanie 3 ŹLE Pol: Rozwiąż równanie: Odp: =3 DOBRZE Test-Check

Zadanie 3 Pol: Rozwiąż równanie: Odp: =3 DOBRZE ŹLE Test-Check

Zadanie 3 ŹLE Pol: Rozwiąż równanie: Odp: =3 DOBRZE Test-Check

Ocena: 6 Procent: 100% Obliczanie oceny Zakończ pracę Sprawdź inne testy Ocena: 6 Procent: 100% Test-Check

Ocena: 6 Procent: 100% Obliczanie oceny Sprawdź inne testy Zakończ pracę Ocena: 6 Procent: 100% Test-Check

Ocena: 6 Procent: 100% Obliczanie oceny Sprawdź inne testy Zakończ pracę Ocena: 6 Procent: 100% Test-Check

Ocena: 6 Procent: 100% Sprawdź Obliczanie oceny inne testy Zakończ pracę Ocena: 6 Procent: 100% Test-Check