Studia pierwszego stopnia Komunikacja medialna Studia pierwszego stopnia
Czy… Jeśli tak – nasza specjalność jest właśnie dla Ciebie! słowa marketing, PR, branding i corporate identity brzmią dla Ciebie ekscytująco? nie rozstajesz się ze smartphonem, a social media to Twój drugi (albo nawet pierwszy) dom? swobodnie rozmawiasz o tym, co nowego na Facebooku, Instagramie i Twitterze? chciałbyś stworzyć reklamę jeszcze popularniejszą niż English for Beginners Allegro? A może już masz na nią pomysł? marzysz o tym, żeby już na studiach zdobyć umiejętności, które pomogą Ci w pracy w branży PR, marketingu i reklamie? chcesz uczyć się o tym, czym żyje świat mediów i nowych mediów? Jeśli tak – nasza specjalność jest właśnie dla Ciebie!
Ola, nasza Absolwentka: Jeśli kogoś interesuje szeroko pojęta popkultura, to ta specjalizacja jest właśnie dla niego. Można dowiedzieć się wiele nie tylko o mechanizmach (jawnych i zakrytych) działania współczesnej kultury konsumpcji, poznać cenne teksty wielu badaczy, lecz także poszerzyć swoją wiedzę w zakresie najnowszych przemian w sztuce współczesnej i technologii.
Trening kompetencji miękkich Co oferujemy? 330 godzin warsztatów, ćwiczeń i wykładów, realizowanych przez cztery semestry Warsztaty z zakresu komunikacji reklamowej oraz marketingu Trening kompetencji miękkich Blok zajęć z zakresu współczesnej kultury mediów Blok zajęć poświęconych komunikacji językowej, reklamie i copywritingowi
Czego się dowiesz? Jak rozwiązywać komunikacyjne problemy (Teoretyczne podstawy komunikacji językowej); jak tworzyć hasła i slogany reklamowe, które na długo pozostaną w pamięci odbiorcy (Językowe podstawy copywritingu); dlaczego ten znak wygląda właśnie tak (Semiotyka kultury); skąd się wziął Internet (Historia i teoria mediów); dlaczego polonista powinien znać Harry’ego Pottera, Zmierzch i Grę o tron (Wprowadzenie do kultury popularnej, Czytanie kultury popularnej);
A poza tym… …a to dopiero początek, bo… jak się dobrze prezentować (Wybrane aspekty autoprezentacji); jak odnaleźć się w agencji reklamowej; jak poprowadzić fanpage dla milionów fanów (Content Marketing); jak pisać dla tych, którzy czytają i dla tych, którzy nie czytają… (Warsztat mediologa); co zrobić, by Twoja marka była prawdziwą Marką (Zarządzanie marką)… …a to dopiero początek, bo…
…STAWIAMY NA PRAKTYKĘ!
Co możesz z nami robić? Uczestniczyć w pracach kół naukowych: i… Studenckie Koło Badań Nad Nowoczesnością MediaTour https://www.facebook.com/MediaTour Koło Komunikacji Kreatywnej Essence https://www.facebook.com/essence.uam?fref=ts i…
…badać to, co Cię interesuje, i przygotować niebanalną konferencję naukową… Tak jak członkowie Studenckiego Koła Naukowego Badań nad Nowoczesnością MediaTour w 2012 roku.
Od Organizatorów: Poznańskie środowisko polonistek i polonistów przestało czytać, odrzuciło kulturę książki na rzecz konwergentnej strony telewizji - serialu. Bluźnią? Nie. Odchodzą od świętych nauk alma mater? Nigdy! Skąd więc to zainteresowanie młodych badaczy literatury produkcjami szklanego ekranu? Dlaczego to właśnie ten obszar kultury przykuł uwagę studentek i studentów polonistyki, którzy korpus lektur oparli na dziełach Kochanowskiego, Słowackiego, Prusa i Szymborskiej? (…) Drugi Czas Seriali. Festiwal Seriali Amerykańskich jest połączeniem dociekliwości naukowej oraz zwyczajnej barthes’owskiej „przyjemności tekstu”. Mało kto pyta dziś o przeczytaną ostatnio książkę, za to pytanie „Co ostatnio oglądałeś?” - pojawia się nazbyt często. Literaturoznawcy zwęszyli w tym procesie pewną zasadę, regułę współczesnego świata, który nie czyta, ale ogląda.
…i promować swoją uczelnię… … jak członkinie Koła Komunikacji Kreatywnej Essence w 2013…
Możesz też… …wypromować grę miejską… https://www.facebook.com/GraMiejskaUAM/
…i samodzielnie pracować nad promocją marki… Obecnie opracowujemy strategię marketingową marki (współpraca z firmą Biofresh; http://dobreryby.pl/) i w ten sposób zdobywamy pierwsze doświadczenia zawodowe. Zajmujemy się przede wszystkim prowadzeniem fanpage’a (https://www.facebook.com/DobreRyby/?fref=ts) oraz bloga.
Nasze plany… A jakie są Twoje? Włączenie się do programu www.zwolnienizteorii.pl Warsztaty marketingowe prowadzoną przez naszą Absolwentkę – Agatę Krzesińską (blog: https://reklamoteka.wordpress.com/informacje/) A jakie są Twoje?
ZAPRASZAMY! Kontakt: e.winiecka@wp.pl http://nowoczesnosc.amu.edu.pl