Studia pierwszego stopnia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM Targi Kół Naukowych I Organizacji Studenckich 2004.
Advertisements

nawiązywanie Kontaktów
ZARZĄDZAJ JAKOŚCIĄ SWOJEGO ŻYCIA zgodnie z normą ISO 9001:2008
Internetowa Akademia Biznesu
Praktyki zagraniczne IAESTE
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ
Ekonomika procesów logistycznych

Studenckie Koło Naukowe Spraw Zagranicznych w SGH
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
DZIENNIKARSTWO I PR dziennikarstwo i PR
Specjalizacja logopedyczna
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
działający w Zespole Szkół nr 1 w Pabianicach
Technik Organizacji Reklamy
Dni otwarte Uniwersytetu Pedagogicznego Kraków 2013.
Technik Obsługi Turystycznej
Katedra Zarządzania Zasobami Ludzkimi zaprasza Państwa na specjalność
S PECJALNOŚĆ MULTIMEDIALNA Specjalność ma za zadanie wzmocnić pozycję studentów historii na rynku pracy: cel ten realizowany będzie poprzez możliwie pełne.
Prezentacja Studenckiego Koła Matematyków AGH
KOŁO NAUKOWE SOLARIS Wydział Energetyki i Paliw
Powstanie koła Studenckie Koło Naukowe „Era inżyniera” zostało utworzone w listopadzie 2011 roku, a jego opiekunem została dr inż. Joanna Augustyn-Pieniążek.
Dlaczego warto studiować socjologię mediów w APS?
Studenckie Koło Naukowe AGH
Stworzymy lub wynajmiemy markę pomysł nie wystarczy design to więcej niż wygląd technologia musi działać strategia jako silnik określimy komunikację marketingową.
 Innowacyjny, nowoczesny, unikalny w skali kraju kierunek studiów społecznych  Interdyscyplinarny charakter studiów pozwalający łączyć wiedzę socjologiczną.
KOŁO NAUKOWE PEDAGOGIKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ „RAZEM” ZAKŁAD PODSTAW WYCHOWANIA I OPIEKI.
STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE. Cele kształcenia Zasadniczym celem kształcenia na kierunku stosunki międzynarodowe jest przygotowanie absolwenta do podejmowania.
Prezentacja studenckiego koła naukowego Synergy na 50. konferencję kół naukowych AGH.
To coś dla mnie! WOLONTARIAT przyłącz się!. CZYM JEST WOLONTARIAT? Wolontariat to:  świetna przygoda  nowe doświadczenia i znajomości  możliwość sprawdzenia.
Europejska edukacja kulturowa Specjalność na studiach I stopnia.
HISTORIA. MAGISTRA VITAE EST Z tą starą sentencją, którą możesz przeczytać na logo naszego Instytutu, trudno się nie zgodzić. Bez niej pozbawieni bylibyśmy.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
ZAPRASZA NA SPECJALOŚĆ:
DZIENNIKARSTWO MODOWE
Spotkanie Kierunkowej Komisji ds. Jakości Kształcenia z przedstawicielami trójek studenckich z poszczególnych lat
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ NAUK ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH KIERUNEK SOCJOLOGIA KATEDRA NAUK HUMNISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Specjalizacja logopedyczna. LLLLogopedia jest dziedziną wiedzy (nauką i pragmatyką dydaktyczną) o kształtowaniu prawidłowej mowy, usuwaniu wad wymowy.
Studia magisterskie II stopnia, studia podyplomowe, kursy dla tłumaczy.
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla studentów. Szukasz ciekawych praktyk? Administracja rządowa przygotuje ponad miejsc praktyk dla studentów w.
REGIONALISTYKA INSTYTUT HISTORYCZNY UNIWERSYTET WROCŁAWSKI Zostań liderem społeczności lokalnej Poznaj sposoby zarządzania regionem Bądź kreatorem lokalnej.
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Dlaczego warto? wykształcenie inżynierskie + poszukiwane na rynku pracy specjalności ciekawa i dobrze płatna praca po studiach.
Katedra Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego Łódź 2015 Informacja – droga do przyszłości.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
Z AKŁAD POETYKI I KRYTYKI LITERACKIEJ S PECJALNOŚĆ ARTYSTYCZNO - LITERACKA.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów II stopnia.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
Filologia polska Promocja kierunku filologia polska na Wydziale Humanistyczno-Społecznym AKADEMII TECHNICZNO-HUMANISTYCZNEJ W.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Studia miejskie i regionalne
Studia miejskie i regionalne
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Pierwsze kroki na rynku pracy a kształtowanie wizerunku osobistego
ZARZĄDZANIE PORTEM LOTNICZYM dodaj skrzydeł swojej karierze
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
Deklaracje uczestnictwa w specjalności
WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
SPECJALNOŚĆ KOMPARATYSTYCZNA
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości specjalność na kierunku Wychowanie Fizyczne studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne.
Studia pierwszego stopnia
Edytorstwo naukowe.
Zapis prezentacji:

Studia pierwszego stopnia Komunikacja medialna Studia pierwszego stopnia

Czy… Jeśli tak – nasza specjalność jest właśnie dla Ciebie! słowa marketing, PR, branding i corporate identity brzmią dla Ciebie ekscytująco? nie rozstajesz się ze smartphonem, a social media to Twój drugi (albo nawet pierwszy) dom? swobodnie rozmawiasz o tym, co nowego na Facebooku, Instagramie i Twitterze? chciałbyś stworzyć reklamę jeszcze popularniejszą niż English for Beginners Allegro? A może już masz na nią pomysł? marzysz o tym, żeby już na studiach zdobyć umiejętności, które pomogą Ci w pracy w branży PR, marketingu i reklamie? chcesz uczyć się o tym, czym żyje świat mediów i nowych mediów? Jeśli tak – nasza specjalność jest właśnie dla Ciebie!

Ola, nasza Absolwentka: Jeśli kogoś interesuje szeroko pojęta popkultura, to ta specjalizacja jest właśnie dla niego. Można dowiedzieć się wiele nie tylko o mechanizmach (jawnych i zakrytych) działania współczesnej kultury konsumpcji, poznać cenne teksty wielu badaczy, lecz także poszerzyć swoją wiedzę w zakresie najnowszych przemian w sztuce współczesnej i technologii.

Trening kompetencji miękkich Co oferujemy? 330 godzin warsztatów, ćwiczeń i wykładów, realizowanych przez cztery semestry Warsztaty z zakresu komunikacji reklamowej oraz marketingu Trening kompetencji miękkich Blok zajęć z zakresu współczesnej kultury mediów Blok zajęć poświęconych komunikacji językowej, reklamie i copywritingowi

Czego się dowiesz? Jak rozwiązywać komunikacyjne problemy (Teoretyczne podstawy komunikacji językowej); jak tworzyć hasła i slogany reklamowe, które na długo pozostaną w pamięci odbiorcy (Językowe podstawy copywritingu); dlaczego ten znak wygląda właśnie tak (Semiotyka kultury); skąd się wziął Internet (Historia i teoria mediów); dlaczego polonista powinien znać Harry’ego Pottera, Zmierzch i Grę o tron (Wprowadzenie do kultury popularnej, Czytanie kultury popularnej);

A poza tym… …a to dopiero początek, bo… jak się dobrze prezentować (Wybrane aspekty autoprezentacji); jak odnaleźć się w agencji reklamowej; jak poprowadzić fanpage dla milionów fanów (Content Marketing); jak pisać dla tych, którzy czytają i dla tych, którzy nie czytają… (Warsztat mediologa); co zrobić, by Twoja marka była prawdziwą Marką (Zarządzanie marką)… …a to dopiero początek, bo…

…STAWIAMY NA PRAKTYKĘ!

Co możesz z nami robić? Uczestniczyć w pracach kół naukowych: i… Studenckie Koło Badań Nad Nowoczesnością MediaTour https://www.facebook.com/MediaTour Koło Komunikacji Kreatywnej Essence https://www.facebook.com/essence.uam?fref=ts i…

…badać to, co Cię interesuje, i przygotować niebanalną konferencję naukową… Tak jak członkowie Studenckiego Koła Naukowego Badań nad Nowoczesnością MediaTour w 2012 roku.

Od Organizatorów: Poznańskie środowisko polonistek i polonistów przestało czytać, odrzuciło kulturę książki na rzecz konwergentnej strony telewizji - serialu. Bluźnią? Nie. Odchodzą od świętych nauk alma mater? Nigdy! Skąd więc to zainteresowanie młodych badaczy literatury produkcjami szklanego ekranu? Dlaczego to właśnie ten obszar kultury przykuł uwagę studentek i studentów polonistyki, którzy korpus lektur oparli na dziełach Kochanowskiego, Słowackiego, Prusa i Szymborskiej? (…) Drugi Czas Seriali. Festiwal Seriali Amerykańskich jest połączeniem dociekliwości naukowej oraz zwyczajnej barthes’owskiej „przyjemności tekstu”. Mało kto pyta dziś o przeczytaną ostatnio książkę, za to pytanie „Co ostatnio oglądałeś?” - pojawia się nazbyt często. Literaturoznawcy zwęszyli w tym procesie pewną zasadę, regułę współczesnego świata, który nie czyta, ale ogląda.

…i promować swoją uczelnię… … jak członkinie Koła Komunikacji Kreatywnej Essence w 2013…

Możesz też… …wypromować grę miejską… https://www.facebook.com/GraMiejskaUAM/

…i samodzielnie pracować nad promocją marki… Obecnie opracowujemy strategię marketingową marki (współpraca z firmą Biofresh; http://dobreryby.pl/) i w ten sposób zdobywamy pierwsze doświadczenia zawodowe. Zajmujemy się przede wszystkim prowadzeniem fanpage’a (https://www.facebook.com/DobreRyby/?fref=ts) oraz bloga.

Nasze plany… A jakie są Twoje? Włączenie się do programu www.zwolnienizteorii.pl Warsztaty marketingowe prowadzoną przez naszą Absolwentkę – Agatę Krzesińską (blog: https://reklamoteka.wordpress.com/informacje/) A jakie są Twoje?

ZAPRASZAMY! Kontakt: e.winiecka@wp.pl http://nowoczesnosc.amu.edu.pl