Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Powiatowy Urząd Pracy w Śremie Powiatowy Urząd Pracy w Śremie SFINANSUJEMY NOWE MIEJSCA PRACY Śrem, 4 listopada 2010 roku.
Advertisements

Jak budować zespół ludzi w e-biznesie? Mateusz Romanowski ZadajPytanie.pl sp. z o.o. ul. Puławska 12 lok Warszawa
Kim jeste ś myKim jeste ś my Co robimyCo robimy Gdzie si ę znajdujemyGdzie si ę znajdujemy Dlaczego to robimyDlaczego to robimy Misja wizja naszej firmyMisja.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
Podstawy Przedsiębiorczości Wykład 4h + Ćwiczenia 4h Rafał Paśko PWSW Przemyśl.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Jak rozwijać PS po zakończeniu finansowania ze środków projektowych? OWES subregion centralno-zachodni Tadeusz Durczok
Mikroekonomia dr hab. Maciej Jasiński, prof. WSB Wicekanclerz, pokój 134A Semestr zimowy: 15 godzin wykładu Semestr letni: 15.
Literary Reference Center Przewodnik
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZABRZAŃSKI RYNEK PRACY – FORMY AKTYWIZACJI OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY Zabrze, Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
KOSZTY W UJĘCIU ZARZĄDCZYM. POJĘCIE KOSZTU Koszt stanowi wyrażone w pieniądzu celowe zużycie majątku trwałego i obrotowego, usług obcych, nakładów pracy.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
PROJEKT „AKTYWNIE W BIZNES” KWIECIEŃ 2012 – MARZEC 2013 ORGANIZATOR : STOWARZYSZENIE „AKTYWNOŚĆ KOBIET NA DOLNYM ŚLĄSKU” PARTNER FINANSUJĄCY: WAŁBRZYSKA.
Budżet rodzinny Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Definiowanie i planowanie zadań typu P 1.  Planowanie zadań typu P  Zadania typu P to zadania unikalne służące zwykle dokonaniu jednorazowej, konkretnej.
MODUŁ 3 TEMAT 1 POZIOM 2 Wyznaczani e celów. W TYM TEMACIE MŁODZI LUDZIE: Poznają, jak planowanie celów może pomóc im w ich przyszłej karierze Będą wyznaczyć.
Jak projektować doświadczenia w klasie, żeby nauka była zabawą, a materiał wymagany w podstawie programowej był realizowany w formie gry?
5 KROKÓW DO SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Jak dostać się do szkoły ponadgimnazjalnej? Instrukcja dla uczniów, którzy uczą się w gimnazjach które przekazują.
Prezentacja platformy inwestycyjnej StartStartup.pl.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
PLAN MARKETINGOWY Imię i nazwisko. Podsumowanie sytuacji rynkowej  Sytuacja rynkowa: przeszła, bieżąca i przyszła  Uwzględnij udział w rynku, wiodące.
BEZPIECZNE KORZYSTANIE Z INTERNETU
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW CZAJOWIC
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Nazwa firmy Plan biznesowy.
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Karta usługi – zasady wypełniania
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Sprzedaż produktu lub usługi
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami na wsparcie zakładania działalności gospodarczej i rozwój zawodowy Toruń,
Przewodnik Udoskonalanie listy wyników w wyszukiwarce naukowej
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Przedszkole Promujące Zdrowie
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Git - system kontroli wersji
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla studentów
Narzędzie rozwoju i kształtowania kultury organizacyjnej
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Międzynarodowy Rynek Pracy
Prezentacja planu biznesowego
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Nazwa firmy Biznesplan.
Tytuł prezentacji szkoleniowej
AKTYWIZUJĄCE METODY NAUCZANIA i UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Pomoc Przedsiębiorcom w trudnościach
Możliwości uzyskania dofinansowania na utworzenie gospodarstwa opiekuńczego w ramach dostępnych źródeł- Lokalne Grupy Działania.
Zapis prezentacji:

Szkolenie „Przedsiębiorczość oparta na stylu życia dla osób dorosłych uczących się“ Trzecia sesja Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską. Projekt odzwierciedla jedynie stanowisko autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.. No 2015-1-LT01-KA204-013404

Sesja trzecia: cele Analiza historii sukcesu LSE (wideo i dokument tekstowy) przedstawionych jako OER zgodnie z zadanymi pytaniami; Pogłębianie wiedzy z zakresu LSE poprzez ćwiczenia praktyczne; Rozwijanie pomysłu na LSE; Schemat planu działania LSE

Pytania do dyskusji Czy te opowieści inspirują? Jeśli tak, dlaczego? Jeśli nie, dlaczego? Czy treści te są wystarczające do uzyskania pełnego obrazu procesu rozwoju biznesu? Która historia najbardziej do Ciebie przemówiła? Dlaczego? Czy to jest konkretny przykład aby wprowadzić go w życie? Co zrobiłbyś inaczej? Rozpoczęciem jakiego rodzaju LSE byłbyś zainteresowany?

Analiza różnych historii Co zachęciło osobę do rozpoczęcia jej/jego działalności? Czy potrafisz ocenić talent przedsiębiorcy, jego zdolność styl życia? Jakie problemy napotyka przedsiębiorca? Jak poradził sobie z tymi problemami? Jakie zasoby finansowe były niezbędne do rozpoczęcia i prowadzenia działalności? Jakie strategie marketingowe wykorzystywał do promowania swoich usług, produktów? Jak poprawiła się jego jakość życia? Jakie osobiste i społeczne kompetencje zostały wykształcone? Jakie są ich plany na przyszłość? Jak wykorzystasz doświadczenia z historii sukcesów w swoim życiu? Co zrobisz inaczej?

Zalecenia dla opracowania planu działania Krok 1- Określ swoje mocne strony (talenty, zdolności, zainteresowania, cechy osobiste), które mogą być przydatne dla twojej przyszłej działalności Krok 2 – Krótko opisz swój pomysł LSE Krok 3 – Opisz, jak będziesz wprowadzać na rynek swoją firmę w tym różne narzędzia i kanały komunikacji Krok 4 – Przedstaw szczegółowy profil idealnego klienta (pomoże Ci to zaoszczędzić czas i pieniądze) Krok 5 – Określ niezbędne zasoby finansowe i ludzkie dla ukończenia każdego etapu planu działania Krok 6 –Wypełnij „listę rzeczy do zrobienia”

Praca domowa Pogłębianie wiedzy poprzez samodzielne studiowanie materiałów i historii sukcesu za pomocą platformy online Opierając się na historiach sukcesu i postępując zgodnie z zaleceniami, przygotuj indywidualny plan działania dotyczący pomysłu na twoja firmę. Przygotuj swój plan działania do zaprezentowania na następnej indywidualnej sesji.