Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowali: Patryk Klemczak Tomasz Klemczak ODSIECZ WIEDEŃSKA.
Advertisements

Kształtowanie się granic II Rzeczypospolitej
Wykład 4: Systemy nawigacji satelitarnej
WNIOSEK O PRZYZNANIE POMOCY
POGŁĘBIONA OCENA SYTUACJI FINANSOWEJ NA PODSTAWIE ANALIZY WSKAŹNIKOWEJ
Machine learning Lecture 3
Identyfikacja dansylowanych aminokwasów metodą cienkowarstwowej chromatografii na płytkach poliamidowych Gawahir Hassan.
Mechanika kwantowa dla niefizyków
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Przyszłe zmiany sposobu finansowania zadań oświatowych
Wybrane bloki i magistrale komputerów osobistych (PC)
HELIOTECHNIKA W chwili obecnej jest niekonkurencyjna w porównaniu ze źródłami konwencjonalnymi, ale jest to „czysta energia” dlatego wiąże się z nią wiele.
Tolerancje i pasowania
B R Y Ł Y P L A T O Ń S K I E.
Bankowość Pieniądz Podstawowe informacje o bankach
Weryfikacja hipotez statystycznych
Krakowskie Sympozjum Naukowo-Techniczne
Zasilacze prądu stałego Czyli rzeczywiste źródła napięcia
Prof. nadzw. dr hab. inż. Jarosław Bartoszewicz
Mechanika kwantowa dla niefizyków
Grzegorz Karasiewicz Katedra Marketingu Wydział Zarządzania UW
1 czerwca w zerówce.
„ Mały Miś i polskie tradycje Bożego Narodzenia”
Box Behnken Design w optymalizacji procesu biosyntezy β-karotenu w hodowlach drożdży Rhodotorula rubra Ludmiła Bogacz-Radomska(1), Joanna Harasym(1,2,3),
Projekt z dnia 30 maja 2017 r. Ustawa z dnia …. ……………
Prof. dr hab. Roman Sobiecki Rachunki makroekonomiczne
CAPS LOCK - CERTYFIKOWANE SZKOLENIA JĘZYKOWE I KOMPUTEROWE
Prezentacje wykonali: Marcin Łukasik Wiktor Kołek
GOSPODAROWANIE ZASOBAMI W ORGANIZACJI
Co to jest SSC Master… SSC Master to platforma elektronicznego obiegu, dekretacji i akceptacji dokumentów w organizacji. Dzięki szerokiemu i elastycznemu.
Podstawy pomagania SPPiIK, 2016 Anna Gromińska.
Chemia biopierwiastków
Sedymentacja.
Współczesne kierunki polityki społecznej
Hiszpania,Portugalia,Litwa,Polska,Turcja,Włochy,Chorwacja Desery.
Prawo pracy – ćwiczenia (IX)
Dotarcie do specyficznej grupy docelowej
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata za rok 2016 Warszawa, 26 czerwca 2017 r. Materiał.
Srebrna Małopolska regionalne inicjatywy na rzecz seniorów
Stan Wojenny.
O UTWORZENIE ZWIĄZKU METROPOLITALNEGO W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Białymstoku
ZAWODOZNAWSTWO Materiały zrealizowane w ramach projektu
Wykład 8: Złożone problemy przetwarzania mobilnego
Realizacja sprzężenia od siły w układzie sterowania robotem do zastosowań neurochirurgicznych Dorota Marszalik Wieliczka,
Funkcje generujące w kombinatoryce
Ruch turystyczny w Krakowie w 2015 roku
© dr hab. Inż. Paweł Jabłoński
Adsorpcja faza stała/ gazowa lub ciekła faza ciekła/ gazowa lub ciekła
MODELE EPIDEMIOLOGICZNE
Dowody matematyczne - zadania podstawowe
Zagadnienie prawdy Andrzej Łukasik Zakład Ontologii i Teorii Poznania
Ewolucja gwiazd.
Potencjał chemiczny Potencjał chemiczny ma charakter siły uogólnionej,
STAŁE RÓWNOWAGI REAKCJI PROTOLITYCZNYCH
Optymalizacja sieci drogowej propozycja algorytmu
Nie ma innego – Tylko Jezus Mariusz Śmiałek
W ramach stypendium Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
R- Punkt referencyjny (wyjściowy) obrabiarki
Parki krajobrazowe na Podlasiu
Publicznej Szkole Podstawowej nr 4 im. Tadeusza Kościuszki
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Zasady poprawnej komunikacji – jak uniknąć konfliktów ?
Gimnazjum nr 3 im. J. Chełmońskiego w Zielonej Górze
Moje dziecko i jego potrzeby.
Edukacja psychologiczna
GMINA RUDZINIEC.
Czym jest mowa nienawiści?
Wykład 7 Prawo urzędnicze.
Zapis prezentacji:

Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 sierpnia 2010 r Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. Nr 156, poz. 1046). Egzamin gimnazjalny od 2012 r. Część pierwsza – humanistyczna: zakres języka polskiego zakres historii i wiedzy o społeczeństwie Część druga – matematyczno-przyrodnicza: zakres matematyki zakres przedmiotów przyrodniczych – biologia, chemia, fizyka, geografia Część trzecia – język obcy nowożytny nauczany jako przedmiot obowiązkowy

Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 kwietnia 2013 r Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 kwietnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 520). Sprawdzian od 2015 r. Część pierwsza – język polski i matematyka Część druga – język obcy nowożytny nauczany jako przedmiot obowiązkowy

Szkoła podstawowa - laureaci konkursu przedmiotowego Rok szkolny 2013/2014 Rok szkolny 2014/2015 zwolnienie z obowiązku przystąpienia do sprawdzianu uzyskanie ze sprawdzianu najwyższego wyniku celująca roczna ocena klasyfikacyjna z danego przedmiotu przyjęcie w pierwszej kolejności do wybranego publicznego gimnazjum zwolnienie z obowiązku przystąpienia do: - części pierwszej sprawdzianu -laureaci konkursu z języka polskiego lub matematyki - części drugiej – laureaci konkursu z języka obcego nowożytnego, nauczanego jako przedmiot obowiązkowy uzyskanie z danej części sprawdzianu najwyższego wyniku celująca roczna ocena klasyfikacyjna z danego przedmiotu przyjęcie w pierwszej kolejności do wybranego publicznego gimnazjum

Gimnazjum - laureaci konkursu przedmiotowego oraz laureaci i finaliści olimpiady przedmiotowej Rok szkolny 2013/2014 Rok szkolny 2014/2015 zwolnienie z obowiązku przystąpienia do odpowiedniej części egzaminu gimnazjalnego uzyskanie najwyższego wyniku z odpowiedniej części egzaminu gimnazjalnego celująca roczna ocena klasyfikacyjna z danego przedmiotu przyjęcie w pierwszej kolejności do wybranej publicznej szkoły ponadgimnazjalnej   zwolnienie z danego zakresu odpowiedniej części egzaminu gimnazjalnego, a w przypadku języka obcego nowożytnego, nauczanego jako język obowiązkowy - z części trzeciej egzaminu uzyskanie najwyższego wyniku z danego zakresu odpowiedniej części egzaminu gimnazjalnego; w przypadku części trzeciej egzaminu – uzyskanie najwyższego wyniku na poziomie podstawowym i rozszerzonym celująca roczna ocena klasyfikacyjna z danego przedmiotu przyjęcie w pierwszej kolejności do wybranej publicznej szkoły ponadgimnazjalnej