15 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE
Advertisements

Zapraszamy do blogowania !
Internetowa Akademia Biznesu
„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
Bądź ostrożny w sieci! Jakub Ślęzak V a.
Wyszukiwanie i zapisywanie informacji
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie podstawowe dla Bibliotek akademickich Szkolenie.
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o blogowaniu
Jak bezpiecznie korzystać
Przedstawić się. Pytania na koniec.
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Wykorzystanie danych w małych firmach Dominika.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Wykorzystanie Google Plus w Biznesie
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Instrukcja MILO moduł klienta.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Jak pisać komentarze na blogach?
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Bezpieczeństwo w sieci !!!
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Projektowanie stron WWW WPROWADZENIE DO POZYCJONOWANIA STRON WWW
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
! FUNTIAGO.COM Funismoney. FUNTIAGO OD KUCHNI CZYLI KRÓTKO O KONCEPCJI SYSTEMU.
Bezpieczeństwo w sieci
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
10 ZASAD BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU.
Bądź bezpieczny w sieci
EBSCOhost Collection Manager Konto osoby proponującej książki do zakupu Przewodnik support.ebsco.com.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
HBO GO online Nasze podejście.. Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów.
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Zapewne Twoje dziecko rozpoczęło już przygodę z Internetem. Możliwe, że ma konto na jednym lub kilku serwisach społecznościowych. Samodzielnie:  komentuje.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Jak korzystać z internetu? Porady Młodych Dziennikarzy.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Czy Internet jest rzeczywiście tak ważny dla rozwoju mojego biznesu? Jak mogę wykorzystać Internet do pozyskania klientów i zwiększenia sprzedaży? Co jest.
Niebezpieczeństwo w sieci!. Internet jest jednym z najpopularniejszych medium. Dzięki niemu mamy dostęp do np. wiadomości, informacji sportowych, jest.
Znam zasady bezpiecznego zachowania w sieci
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
TUTAJ UMIEŚĆ ZNACZEK Uwaga: Ta broszura jest przeznaczona do wydrukowania. Najpierw wydrukuj ją na zwykłym papierze, a jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj.
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Wyszukiwanie partnerów do projektów międzynarodowych Możliwość wspólnej pracy nad wnioskiem i współpracy projektowej w ramach tzw. Collaborative.
Opracowanie: Katarzyna Gagan, Anna Krawczuk
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Blogosfera.
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
Instrukcja wypełnienia aplikacji – przeczytaj proszę uważnie
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
Nazwa firmy Produkty i usługi
Zapis prezentacji:

15 sposobów na wykorzystanie mediów społecznościowych w biznesie Katarzyna Gagan, anna krawczuk

Katarzyna Gagan, Anna krawczuk 1. Blog to skrzynka z narzędziami Blog to też medium społecznościowe, w dodatku jest niczym skrzynka z narzędziami. Skrzynka, która jest zawsze obok Ciebie i zawsze możesz do niej sięgnąć po odpowiednie narzędzie, w zależności od potrzeby. Katarzyna Gagan, Anna krawczuk

Katarzyna Gagan, anna Krawczuk Oto kilka przykładów jak wykorzystać: Potrzebujesz nawiązać kontakty w branży? Napisz post, wspomnij oraz zalinkuj do osoby z którą chciałbyś nawiązać kontakt. Taka osoba będzie wdzięczna za link do jej strony oraz za to, że stawiasz ją w pozycji autorytetu. Będzie Ci teraz łatwiej nawiązać z nią kontakt. Potrzebujesz ruchu, ale nie stać się na drogie pozycjonowanie? Nie ma sprawy, zacznij regularnie pisać wpisy na bloga, a na Twojej stronie zacznie pojawiać się ruch z tzw. długiego ogona. Dodatkowo dzięki blogowi możesz korzystać również z innych sprawdzonych taktyk content marketingowych. Potrzebujesz się wyróżnić na tle konkurencji? Blog ma charakter mniej formalny, więc możesz na nim pisać mniej formalnym językiem. To niewątpliwie pozwoli Ci łatwiej nawiązać relacje na linii Ty – Klient. Konkurencja może mieć podobne usługi lub produkty, ale to Ty będziesz miał lepsze relacje z klientami. Katarzyna Gagan, anna Krawczuk

Katarzyna Gagan, anna krawczuk 2. Facebook pozwoli Ci lepiej poznać swoje audytorium Kiedy świetnie znasz swoje audytorium, możesz celniej trafiać do niego z przekazem. Jest to dość proste: W pierwszej kolejności odszukaj grupy na Facebooku w których znajduje się Twoje audytorium. Przykładowo jeżeli jesteś związany z branżą turystyczną, możesz dołączyć do grupy Tatromaniacy lub Podróże. Następnie wejdź w zakładkę członkowie Przeanalizuj profile znajdujących się tam osób i informacje, które udostępniają publicznie. Katarzyna Gagan, anna krawczuk

Katarzyna Gagan, anna krawczuk 3. Wykorzystaj aktualne wydarzenia w promocji Czy słyszałeś o pizzerii Gruby Benek? Jeżeli dużo czasu spędzasz w mediach społecznościowych to możliwe, że tak, gdyż pizzeria ta świetnie prowadzi swoje profile społecznościowe. Gruby Benek w prosty sposób wykorzystał fakt częściowego zaćmienia słońca do promocji marki. Katarzyna Gagan, anna krawczuk

Katarzyna Gagan anna krawczuk 4. Znajdź w mediach społecznościowych nowych klientów Ludzie coraz częściej szukają porad dotyczących produktów i usług w mediach społecznościowych Monitorując media społecznościowe na frazy związane z Twoją branżą, możesz aktywnie uczestniczyć w tych rozmowach, zwracając uwagę na swój produkt lub usługę. Katarzyna Gagan anna krawczuk

Katarzyna Gagan, anna krawczuk 5. Media społecznościowe to źródło informacji… Niezależnie od tego czy tam będziesz czy nie, ludzie będą tam o Tobie mówić. Ludzie często wyrażają w nich opinie na temat produktów i marek oraz szukają pomocy. Mogą to być dla Ciebie bardzo cenne informacje na temat Twoich produktów oraz usług i tego co należy w nich poprawić Katarzyna Gagan, anna krawczuk

Katarzyna Gagan, anna krawczuk 6. Buduj relacje Odpowiadając na komentarze, problemy i wchodząc w inne interakcje ze swoim audytorium, budujesz z nimi relacje Katarzyna Gagan, anna krawczuk

Katarzyna Gagan, anna krawczuk 7. Zwiększ swoje szanse na dotarcie z informacją Kiedy ktoś zasubskrybuje Twojego bloga, to na stronie z potwierdzeniem i podziękowaniem za subskrypcję, poproś o zasubskrybowanie Cię również w pozostałych mediach np. na Facebooku. Rób to również w drugą stronę, zachęcaj na swoich profilach do subskrypcji email Twojego bloga. Aby zwiększyć skuteczność możesz zaproponować nowym subskrybentom nagrodę w podstacji np. darmowego poradnika lub dostępu do nieopublikowanych materiałów. Katarzyna Gagan, anna krawczuk

Katarzyna Gagan, anna krawczuk 8. Buduj pozycję eksperta dzięki content curation Content curation - opiekowanie się treścią to wyszukiwanie, filtrowanie, następnie grupowanie i organizowanie, a następnie udostępnianie treści na dany temat. Katarzyna Gagan, anna krawczuk

Katarzyna Gagan, anna krawczuk 9. Daj się zauważyć influencerom Kiedy udostępniasz artykuł w mediach społecznościowych, nie zapomnij poinformować o tym autora treści. Możesz to zrobić w bardzo prosty sposób dodając wzmiankę kto jest autorem treści. Wystarczy, że przed wpisaniem imienia i nazwiska dodasz symbol “@”, a następnie wybierzesz z listy osobę o której chcesz wspomnieć. Katarzyna Gagan, anna krawczuk

10. Informuj o promocjach Promocje, wyprzedaże, oferty limitowane, to jest coś co na pewno zainteresuje Twoich subskrybentów. Jakby o nich nie mówić, ludzie je kochają. Katarzyna Gagan

11. Social media to źródło ruchu dla Twojej strony Publikując wartościowe treści na swojej stronie, pomocne Twojemu audytorium, możesz liczyć na ich pomoc w promowaniu tych treści. Powinieneś im to maksymalnie ułatwić poprzez umieszczenie na stronie przycisków, po których kliknięciu treść zostaje udostępniona na ich profilach społecznościowych. Katarzyna Gagan

Katarzyna Gagan, anna krawczuk 12. Mierz swoje rezultaty Zaletą mediów społecznościowych i Internetu jest to, że możesz dokładnie mierzyć efekty swoich działań. Zwracaj uwagę które treści są dodawane do ulubionych, udostępniane, komentowane. To znak dla Ciebie, że to właśnie te treści bardziej angażują Twoje audytorium. Mierz też dokładnie ile osób, które trafiło na Twoją stronę z mediów społecznościowych stało się Twoimi klientami. Możesz to zrobić dzięki bezpłatnym statystykom Google Analitycs i ich funkcji o nazwie “Cele”. Katarzyna Gagan, anna krawczuk

Katarzyna Gagan, anna krawczuk 13. Docieraj z reklamą dokładnie do tych osób, do których chcesz Portale społecznościowe wiedzą więcej o nas, niż my sami o sobie. Każdego dnia zostawiamy w ich bazach ogromne ilości danych, ile mamy lat, gdzie mieszkamy, co lubimy, czym się interesujemy. Te informacje powodują, że dopasowanie reklamy do konkretnej grupy docelowej nigdy nie było łatwiejsze. Korzystając z managera reklam na Facebook możesz szczegółowo określić do jakich osób ma trafić Twoja reklama. Katarzyna Gagan, anna krawczuk

14. Buduj społeczność wokół swojej marki (grupy Facebook/LinkedIn) Tworząc firmowe profile w mediach społecznościowych, zaczynasz budowę społeczność wokół swojej marki. Profile te są miejscami, gdzie użytkownicy mogą wejść z Twoją marką bezpośrednio w interakcje. Są jednak branże, gdzie możesz pójść o krok dalej i oprócz profili możesz założyć grupę dyskusyjną. Grupa Tatromaniak na Facebooku jest takim przykładem. Katarzyna Gagan

15. Media społecznościowe zbudują Twoją markę osobistą Markę osobistą warto budować i to niezależnie od tego czy oferujesz usługi lub produkty pod szyldem firmowym. Swoją markę osobistą możesz wykorzystać do promocji swojej firmy, Pamiętaj, że ludzie wolą wchodzić z interakcję z innymi ludźmi a nie z markami. Wspierając swoją firmę marką osobistą, nadajesz jej ludzką twarz. Katarzyna Gagan