BIOLOGICZNO-CHEMICZNA Z ELEMENTAMI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KLASA MEDYCZNO – RATOWNICZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
Advertisements

BIOLOGIA, CHEMIA, J. ANGIELSKI
Chojnice Spotkanie z przedstawicielami: uczelni wy ż szych; szkó ł policealnych; Powiatowego Urz ę du Pracy w Chojnicach; M ł odzie ż owe Centrum.
Klasa przyrodnicza – I D Jeśli posiadasz zainteresowania przyrodnicze, marzysz o studiach medycznych – stworzyliśmy tę klasę właśnie dla Ciebie!
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Na dobry początek wspólnej drogi…. Oferta edukacyjna 2016/2017 W trzyletnim cyklu kształcenia skupiamy się na merytorycznym przygotowaniu naszych uczniów.
„Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę, a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz…” Albert Einstein.
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ciechanowie Ciechanów ul. Wyzwolenia 10 A Tel/fax.:
© 2015 Copyright by Maciej Bednarek & Digitalsphere Fotografika. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Na Wydziale studiuje: 1740 studentów 112 doktorantów Kadra akademicka Wydziału: 133 nauczycieli 11 profesorów.
Harmonogram rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych oraz kryteria przeliczania punktów.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
Inżynier środowiska AUTOR: Agata Czepielowska, Sylwia Lupa, Dominika Walczyk, Danuta Puter, Julita Koper.
WYDZIAŁ NAUK O ZDROWIU UMB
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
Zawody wymagające wyższego wykształcenia
Rekrutacja 2017/18 Oferta edukacyjna
Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole
Doradca zawodowy w szkole ponadgimnazjalnej
EGZAMIN MATURALNY MOJEGO DZIECKA
Wybór trzeciego przedmiotu rozszerzonego
„Charlie i fabryka czekolady”
Korelacja oferty I Liceum w Ogólnokształcącego w Oleśnicy z preferencjami rekrutacyjnymi uczelni wyższych.
Wydział Lekarsko-Biotechnologiczny i Medycyny Laboratoryjnej
Świętokrzyscy hotelarze dla rynku pracy
Klasa przyrodnicza – I D
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Klasa dziennikarska – I A
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Informacja o maturze w 2018 roku
Extra wyzwanie dla wszystkich!
„Nasza szkoła dzisiaj”
Rządowy program wspomagania latach 2015–2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach – „Bezpieczna+”
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
WYMIANA MIĘDZYUCZELNIANA MOSTUM
Człowiek w systemie transportowym
Wydział Nauk o Zdrowiu Dziekan prof. dr hab. n. zdr. Beata Karakiewicz.
Filmowa podróż do Krainy Edukacji
Wydział Lekarsko-Biotechnologiczny i Medycyny Laboratoryjnej
Podsumowanie rekrutacji na studia wyższe
Doradca finansowy.
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Nauczanie dwujęzyczne
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla studentów
Czym jest Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo?
Zarządzanie Studia II stopnia
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
Zgłoszenie do konkursu
Dokument ten ma charakter informacyjny.
Pomagam mojemu dziecku wybrać szkołę i zawód
I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2019/2020
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Eksperyment edukacją przyszłości
Uzyskane Certyfikaty r.- Decyzją Rady Pedagogicznej Przedszkole Nr 7 w Łowiczu postanowiono włączyć do sieci Szkół i Przedszkoli Promujących.
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Zapis prezentacji:

BIOLOGICZNO-CHEMICZNA Z ELEMENTAMI KLASA BIOLOGICZNO-CHEMICZNA Z ELEMENTAMI FIZJOTERAPII

Kto powinien wybrać ten kierunek? Klasa biologiczno–chemiczna jest przewidziana dla ucznia, który: jest zainteresowany biologią i chemią na poziomie rozszerzonym, zamierza w przyszłości studiować na różnych kierunkach związanych ze szczegółową znajomością biologii, chemii i fizjoterapii, lubi wyzwania intelektualne, czuje w sobie powołanie badacza zjawisk przyrodniczych oraz chce być dobrze przygotowany do studiów.

Jakie kierunki studiów wiążą się z wyborem tej klasy? Uczniowie, którzy wybiorą tę klasę, mogą liczyć na studia na kierunkach takich jak: fizjoterapia mikrobiologia medycyna elektrokardiologia genetyka i biologia eksperymentalna ratownictwo medyczne kosmetologia ochrona i inżynieria środowiska przyrodniczego wychowanie fizyczne dietetyka stomatologia analityka medyczna biologia farmacja biotechnologia chemia weterynaria bioinżynieria molekularna psychologia pielęgniarstwo

Jaka jest idea klasy? stworzenie oferty edukacyjnej umożliwiającej uczniom kontynuację nauki głównie na kierunkach medycyny praktycznej, stworzenie jak najlepszych warunków zdobywania wiedzy i umiejętności, zgodnie z potrzebami i zainteresowaniami uczniów, a także wymaganiami wyższych uczelni,

Wprowadzenie od klasy drugiej przedmiotu fizjologia człowieka z elementami anatomii i fizjoterapii pozwoli uczniom pogłębić wiedzę z metod i technik fizykoterapii wykorzystywanych przede wszystkim przez fizjoterapeutów i lekarzy, ale także przez innych specjalistów, np. w opiece pielęgniarskiej czy w kosmetyce.

Czego uczniowie będą się uczyć? W klasie I przedmioty z wyjątkiem biologii realizowane są w zakresie podstawowym. Od klasy II przedmioty: biologia i chemia realizowane są w zakresie rozszerzonym W klasie II i III realizowany jest dodatkowy przedmiot - fizjologia człowieka z elementami anatomii i fizjoterapii. Uczniowie będą przygotowywani do udziału w Olimpiadach: Biologicznej, Chemicznej, Wiedzy o Żywieniu i Żywności, Wiedzy Ekologicznej i różnego typu konkursów. Założenia programowe:

Spodziewane efekty: Czego się spodziewamy? uzupełnienie wiedzy uczniów z biologii, chemii, anatomii człowieka i fizykoterapii, przygotowanie do świadomego wyboru kierunków studiów oraz przyszłej pracy, przygotowanie do sprostania wymaganiom uczelni wyższych.

ZAPRASZAMY!