Narodowy Test Zabieganych Polaków Innowacyjna Strategia Zintegrowana
1A Przełamać Barierę Sezonowości WYSOKA SEZONOWOŚĆ SPRZEDAŻY BARIERA PRZEŁAMAĆ SEZONOWOŚĆ WYZWANIE
1B Przełamać Barierę Sezonowości Sprzedaż Actimela podobnie jak innych produktów wzmacniających odporność, jest bardzo sezonowa, uzależniona od temperatury i epidemii grypy. Wyzwaniem dla marki było znalezienie insightu by móc wyrwać się z więzów sezonowości i edukować Polaków, że o odporność należy dbać przez cały rok.
2A Młody zapracowany konsument Młodzi Pracujący Mieszkańcy większych miast Dochody średnie i wyższe Zapracowani Zabiegani
2B Młody zapracowany konsument Grupa docelowa komunikacji to ludzie młodzi pracujący, z dochodami średnimi i wyższymi z większych miast To ludzie, którzy żyją w ciągłym biegu, są zajęci pracą. Są zabiegani.
3A Zabiegany tryb życia również obniża odporność INSIGHT: Zabieganie i Stres również obniża odporność WYZWANIE KOMUNIKACYJNE: Uświadamiać Polaków - „Ty też jesteś zabiegany” ROZWIĄZANIE PROBLEMU: Actimel Pomaga Zabieganym
3B Zabiegany tryb życia również obniża odporność Insight naszej komunikacji to fakt, że nie tylko niska temperatura może powodować obniżenie odporności, ale również życie w stresie, zbieganiu, niewłaściwa dieta. Wyzwanie jakie przed nami stanęło to, uświadomić ludziom, że zabiegany styl życia może prowadzić do obniżenia naturalnej odporności. A Actimel pomaga zabieganym, niwelując negatywne działanie zabiegania na naszą odporność.
4A Wszystkie media kierują w jedno miejsce AGORA radio- contest, jingles, spots NARODOWY TEST ZABIEGANYCH POLAKÓW zabiegani.gazeta.pl TVP – morning programmes AGORA press- editorials, advertorial, layouts TVP – studio talks with experts
4B Wszystkie media kierują w jedno miejsce Jak uświadomić ludziom problem zabiegania – pozwalając by sami do tego doszli. Aby każdy mógł dokonać diagnozy swojego stylu życia, rozpoczęliśmy Narodowy Test Zabieganych Polaków. By całą akcję uwiarygodnić, kampanię promującą Narodowy Test Zabieganych Polaków oparliśmy o media dwóch partnerów: TVP i Agory. W celu budowania spójności i wiarygodnego przekazu kampania opierała się głównie o materiały redakcyjne partnerów mediowych i przygotowane przy ich pomocy materiały reklamowe. Wszystkie kanały komunikacji kierowały na serwis gazeta.pl gdzie zamieszczony był test. Wszystkie media doskonale ze sobą synergizowały.
5A Doskonała synergia między partnerami
5B Doskonała synergia między partnerami Unikatowym i innowacyjnym elementem kampanii była ścisła współpraca pomiędzy wszystkimi partnerami w zakresie tworzenia treści redakcyjnej i reklamowej. Media pomimo różnych dostawców doskonale ze sobą synergizowały i odwoływały się do siebie nawzajem. Layouty prasowe i audycje radiowe zapraszały do odwiedzania strony zabiegani.pl. Podczas wejść na żywo redaktorzy TVP odwiedzali stronę z testem zamieszczoną na serwisie gazeta.pl należącym do Agory. Materiały telewizyjne z sondami ulicznymi prowadzonymi przez mTarget Agory, wykorzystywane były w materiałach telewizyjnych TVP.
6A Komunikacyjny sukces 278 000 odwiedzin na stronie 28 000 przeprowadzonych testów 10 minut czasu na stronie Spójny wiarygodny przekaz
6B Komunikacyjny sukces Udało nam się w wiarygodny sposób dotrzeć do naszych konsumentów z problemem zabiegania. Liczba odwiedzin strony z testem przerosła nasze najśmielsze oczekiwania - 278 000 odwiedzin. Na stronie brand’owej Actimela w tym okresie było to tylko: 9 461. Średnio 10 minut czasu spędzonego na stronie. Na stronie brand’owej Actimela jest to średnio: 1minuta 26 sekund. Liczba rozwiązanych testów zbliżona jest do rocznej próby badania TGI - 28 000 rozwiązanych testów.