Narodowy Test Zabieganych Polaków

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jeśli się nie odmienicie i nie staniecie jak dzieci...
Advertisements

Czy umiesz się uczyć? Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
Światowy Dzień Zdrowia 2016 Pokonaj cukrzycę. Światowy Dzień Zdrowia 7 kwietnia 2016.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
„Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli - drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Spektakl dla dzieci „Serce dziecka”. Cele działań Budowanie i umacnianie wizerunku FSD jako godnej zaufania jednostki pożytku publicznego Integracja lokalnej.
Żywność ekologiczna określenie żywności produkowanej metodami rolnictwa ekologicznego z dbałością o wyeliminowanie używania nawozów sztucznych i pestycydów.
Czyli… kilka słów o języku hiszpańskim oraz o tym dlaczego warto uczyć się tego pięknego języka?
Połączenie towarzystw budownictwa społecznego Opracowano w BNW UMP 2008.
Bariery w rozwoju edukacyjnym ucznia Wicemarszałek Województwa Małopolskiego Leszek Zegzda Kraków, 13 czerwca 2008 r.
1 System teleopieki. Rozmowa z lekarzem W wielu przypadkach nie ma konieczności osobistej wizyty w przychodni a rozmowa online z lekarzem pozwala uspokoić.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
KOMUNIKOWANIE W PROCESIE WSPIERANIA ROZWOJU SZKOŁY Jarosław Kordziński NA.
Zmienne losowe Zmienne losowe oznacza się dużymi literami alfabetu łacińskiego, na przykład X, Y, Z. Natomiast wartości jakie one przyjmują odpowiednio.
ZAPROSZENIE DO PRZYGODY 2. tura tutoringu dla Liderek i Liderów Pracowni Orange.
Jak sobie z nim radzić ?.
Sytuacja psychologiczna kobiet z rodzinną historią raka piersi Maria Rogiewicz Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Klub Młodych Profesjonalistów Warsztaty Opracował: Marcin Adamczyk.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz,
„Wilanowski Program Aktywności Lokalnej ” Dzielnica Wilanów m. st. Warszawy.
Czym jest gramofon DJ-ski?. Gramofon DJ-ski posiada suwak Pitch służący do płynnego przyspieszania bądź zwalniania obrotów talerza, na którym umieszcza.
„ROLA MEDIÓW W ŻYCIU SPOŁECZNYM”
Młody obywatel na sportowo „Kronika sportowa czyli jak przywrócić do życia dawne gry i zabawy” Działania jakie podjęliśmy - Młody Obywatel na sportowo.
Rozwiązywanie zadań tekstowych przy pomocy układów równań. Opracowanie: Beata Szabat.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Co to Internet? Internet (skrótowiec od ang. inter-network, dosłownie "między- sieć") – ogólnoświatowa sieć komputerowa, określana również jako sieć sieci.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
Od pierwszaka do studenciaka z Judo
Kampania promująca serial Disney Channel „ Do dzwonka”
LUKAS Bank „INSTYTUT JAK PŁACIĆ MNIEJ”
TT PSC Przemysł 4.0.
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
Ucz i ucz się z TIK!.
Dulux. Wiemy jak łączyć kolory BEST USE OF CONTENT
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Co każdy Rodzic wiedzieć powinien czyli
NIE CZYTASZ ? ŻAŁUJ ! Jeśli regularnie czytasz książki, prezentacji czytać nie musisz. Wiesz już wszystko, co tutaj napisano. JEŚLI NIE LUBISZ CZYTAĆ,
ORGANIZACJA.
Ciąg arytmetyczny Opracowały : Iwona Głowacka i Małgorzata Jacek.
Czynności prawne Mgr Aleksandra Spisz Instytut Prawa Cywilnego Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Domy Świata Ludzie mieszkają w różnych zakątkach naszej planety. W zależności od miejsca zamieszkania każdy dom jest inny.
JAK DZIAŁAMY W FIRMIE? DZIAŁ HANDLOWY TELESALES
Statut Szkoły art. 98 ustęp 1.
Sprzedaż produktu lub usługi
Moje szczęście.
Kierunek: Zarządzanie
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Przedszkole Promujące Zdrowie
Poradnia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz.:
Agroexpert sp. z o.o. podsumowanie roku 2017 oraz plany na przyszłość…
Trzy wyzwania medycyny personalizowanej - perspektywa pacjentów:
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
Badając wymaganie „Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych” stwierdzamy, że cała kadra jest zaangażowana w.
PRZEŁAMANIE SCHEMATÓW KOMUNIKACYJNYCH W KATEGORII PRODUKTOWEJ
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
“Przemyśl to ...” Kliknij myszkę by oglądnąć slajdy ...
Twoje własne życie podziękuje Ci za to.
Miasto Przyjazne Dzieciom
NASZE ATUTY.
Dane przedsiĘbiorstwa
Specjalność wydawnicza
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom.
Duchowa adopcja Dzieci dzieciom
Jesteśmy „One PPG” Nasz cel We protect and beautify the world
FIRMA ……………………………..…..
KINO NA OBCASACH.
Zapis prezentacji:

Narodowy Test Zabieganych Polaków Innowacyjna Strategia Zintegrowana

1A Przełamać Barierę Sezonowości WYSOKA SEZONOWOŚĆ SPRZEDAŻY BARIERA PRZEŁAMAĆ SEZONOWOŚĆ WYZWANIE

1B Przełamać Barierę Sezonowości Sprzedaż Actimela podobnie jak innych produktów wzmacniających odporność, jest bardzo sezonowa, uzależniona od temperatury i epidemii grypy. Wyzwaniem dla marki było znalezienie insightu by móc wyrwać się z więzów sezonowości i edukować Polaków, że o odporność należy dbać przez cały rok.

2A Młody zapracowany konsument Młodzi Pracujący Mieszkańcy większych miast Dochody średnie i wyższe Zapracowani Zabiegani

2B Młody zapracowany konsument Grupa docelowa komunikacji to ludzie młodzi pracujący, z dochodami średnimi i wyższymi z większych miast To ludzie, którzy żyją w ciągłym biegu, są zajęci pracą. Są zabiegani.

3A Zabiegany tryb życia również obniża odporność INSIGHT: Zabieganie i Stres również obniża odporność WYZWANIE KOMUNIKACYJNE: Uświadamiać Polaków - „Ty też jesteś zabiegany” ROZWIĄZANIE PROBLEMU: Actimel Pomaga Zabieganym

3B Zabiegany tryb życia również obniża odporność Insight naszej komunikacji to fakt, że nie tylko niska temperatura może powodować obniżenie odporności, ale również życie w stresie, zbieganiu, niewłaściwa dieta. Wyzwanie jakie przed nami stanęło to, uświadomić ludziom, że zabiegany styl życia może prowadzić do obniżenia naturalnej odporności. A Actimel pomaga zabieganym, niwelując negatywne działanie zabiegania na naszą odporność.

4A Wszystkie media kierują w jedno miejsce AGORA radio- contest, jingles, spots NARODOWY TEST ZABIEGANYCH POLAKÓW zabiegani.gazeta.pl TVP – morning programmes AGORA press- editorials, advertorial, layouts TVP – studio talks with experts

4B Wszystkie media kierują w jedno miejsce Jak uświadomić ludziom problem zabiegania – pozwalając by sami do tego doszli. Aby każdy mógł dokonać diagnozy swojego stylu życia, rozpoczęliśmy Narodowy Test Zabieganych Polaków. By całą akcję uwiarygodnić, kampanię promującą Narodowy Test Zabieganych Polaków oparliśmy o media dwóch partnerów: TVP i Agory. W celu budowania spójności i wiarygodnego przekazu kampania opierała się głównie o materiały redakcyjne partnerów mediowych i przygotowane przy ich pomocy materiały reklamowe. Wszystkie kanały komunikacji kierowały na serwis gazeta.pl gdzie zamieszczony był test. Wszystkie media doskonale ze sobą synergizowały.

5A Doskonała synergia między partnerami

5B Doskonała synergia między partnerami Unikatowym i innowacyjnym elementem kampanii była ścisła współpraca pomiędzy wszystkimi partnerami w zakresie tworzenia treści redakcyjnej i reklamowej. Media pomimo różnych dostawców doskonale ze sobą synergizowały i odwoływały się do siebie nawzajem. Layouty prasowe i audycje radiowe zapraszały do odwiedzania strony zabiegani.pl. Podczas wejść na żywo redaktorzy TVP odwiedzali stronę z testem zamieszczoną na serwisie gazeta.pl należącym do Agory. Materiały telewizyjne z sondami ulicznymi prowadzonymi przez mTarget Agory, wykorzystywane były w materiałach telewizyjnych TVP.

6A Komunikacyjny sukces 278 000 odwiedzin na stronie 28 000 przeprowadzonych testów 10 minut czasu na stronie Spójny wiarygodny przekaz

6B Komunikacyjny sukces Udało nam się w wiarygodny sposób dotrzeć do naszych konsumentów z problemem zabiegania. Liczba odwiedzin strony z testem przerosła nasze najśmielsze oczekiwania - 278 000 odwiedzin. Na stronie brand’owej Actimela w tym okresie było to tylko: 9 461. Średnio 10 minut czasu spędzonego na stronie. Na stronie brand’owej Actimela jest to średnio: 1minuta 26 sekund. Liczba rozwiązanych testów zbliżona jest do rocznej próby badania TGI - 28 000 rozwiązanych testów.