Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OSIEM ZASAD ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ.
Advertisements

Ryzyko walutowe Rynek walutowy
4.2. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
RAPORT.
Zarządzanie logistyczne
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Systemy dla przedsiębiorstw
Zarządzanie przez cele Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Ul. Gdyńska 31/33 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Katedra Logistyki i Transportu
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Zarządzanie kapitałem obrotowym c.d.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
6. MRPII / ERP przeznaczenie i korzyści.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
LOGISTYKA międzynarodowa
Zarządzanie projektami
Zarządzanie strategiczne
Nafta / Chemia – dziś i jutro Warszawa 11 grudnia 2006
Wsparcie na wdrożenie CSR
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Partnerstwo w logistycznym łańcuchu dostaw
Szkolenia, Coaching, PR.
Ogólnokrajowa karta miejska
Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Epicor|Scala IT ma znaczenie Maciej Kowalik.
PROPOZYCJE MEXX JESIEŃ NOWA KOLEKCJA Ceny od 40zł.
Konferencja Projektu Razem-inicjatywy w zakresie ekonomii społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Planowanie przepływów materiałów
elseEDU _ ______________________________
Model łańcucha wartości
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
Andrzej Wodecki Polski Uniwersytet Wirtualny Ogólnopolska Konferencja
call center to nie tylko infolinia
TECHNIK HANDLOWIEC.
Rozwój katalogu usług cyfrowych dla klientów Administracji Podatkowej i Kontroli Skarbowej w zakresie centralizacji obsługi podatków CIT i VAT oraz obsługi.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
ENERGETYKA maja 2003 Sala Afrykańska, na terenie Międzynarodowych Targów Katowickich.
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Outsourcing problematycznych etapów wytwarzania jako narzędzie optymalizacji produkcji Anna Zawadzka Business Development Manager Rzeszów, 4. Listopada.
Produkować taniej, sprzedawać rentowniej – co ma do tego IT Piotr Adanowicz Menedżer BCC ds. Rozwoju Biznesu, BCC Partner dedykowany SAP dla branży spożywczej.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
Firmy globalne. Cechy firmy globalnej Globalne myślenie (konkurowanie) (koncepcja marketingu globalnego) Globalne wykorzystanie zasobów Globalna organizacja.
Wiarygodność rynkowa i sukces ekonomiczny – jak informatyka pomaga osiągnąć przewagę konkurencyjną Warszawa r.
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
LOGISTYKA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Nowoczesne zarządzanie
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Zapis prezentacji:

Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia MAŁE I ŚREDNIE W DRODZE DO UNII EUROPEJSKIEJ Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia konkurencyjności firmy

Agenda IT.integro – kim jesteśmy Świat NAVISION Ekonomiczne korzyści Pytania i odpowiedzi

IT.integro – kim jesteśmy Microsoft Business Solutions (Vedbæk, Dänemark) Produkt bazowy Marketing globalny Support Microsoft Business Solutions Przedstawiciel krajowy Lokalizacja Marketing lokalny Support IT.integro Usługi wdrożeniowe Szkolenia Dostosowanie funkcjonalności Klient

IT.integro – kim jesteśmy 1991 Powstanie OPTIMUS Poznań 1995 Uzyskanie statusu Microsoft Certified Partner 1997 Certyfikacja Navision Solution Center 2000 Zmiany własnościowe w OPTIMUS SA, odłączenie od holdingu 2001 Zmiana nazwy na IT.Integro 2002 Certyfikacja Microsoft Certified Business Solutions Partner

IT.integro – kim jesteśmy Nasze osiągnięcia Pierwsze NSC w Polsce Lokalizacja NAVISION Największa liczba instalacji NAVISION (70) Stabilny zespół (20) Duże doświadczenie w projektach międzynarodowych Własne moduły dodane (Kadry i Płace, Systemy Bankowe)

IT.integro – kim jesteśmy Nasi klienci

IT.integro – kim jesteśmy Nasi klienci

IT.integro – kim jesteśmy Nasi klienci

+ = Świat NAVISION Microsoft Business Solutions Navision Software A/S (Dania) Producent: + Microsoft Corp. (USA) = Microsoft Business Solutions Produkt: Microsoft Business Solutions-NAVISION

Świat NAVISION 276 000 Klientów 4 700 Partnerów MBSC 30 000 Konsultantów w kanale dystrybucji 201,3 Mil. Obrotów (€ ) 20 Lat doświadczeń

Świat NAVISION Ponad 130 tys. instalacji systemów NAVISION 1 System, 47 wersji językowych zainstalowanych w 102 krajach

Ekonomiczne korzyści Finanse i administracja Sprzedaż i marketing Zaopatrzenie Logistyka i dystrybucja

Finanse i administracja Poprawa czasu i kosztów konsolidacji danych Poprawa kontroli należności i zobowiązań Poprawa produktywności personelu Lepsze wsparcie dla podejmowania decyzji w oparciu o dane ekonomiczne

Sprzedaż i marketing Poprawa dokładności zamówień oraz zwiększenie liczby dostaw na czas Poprawa dokładności prognoz Bardziej efektywna strategia cen i promocji Poprawa realizacji dostaw według specyficznych oczekiwań klientów Poprawa efektywności działów sprzedaży Poprawa dokładności konfiguracji produktów z klientem w czasie rzeczywistym

Zaopatrzenie Poprawa terminów i warunków dostaw Zmniejszenie kosztów zakupów Zmniejszenie kosztów magazynowania Poprawa obsługi zobowiązań Poprawa doboru dostawców

Logistyka i dystrybucja Zmniejszenie całkowitych kosztów dystrybucji Poprawa punktualności dostaw Redukcja poziomu zapasów Zmniejszenie kosztów i czasu importu/eksportu Poprawa wykorzystania powierzchni mag. Redukcja czasów pobierania i pakowania Zmniejszenie kosztów realizacji dostaw

Co bym zmienił przy kolejnym wdrożeniu? 80 Zwrócić uwagę na optymalizację procesów 65 Przeprowadzić wdrożenie mając stale na uwadze cele firmy 60 Zwrócić większą uwagę na współpracę w fazie formułowania koncepcji Prowadzić równocześnie wdrożenie systemu i informowanie kierownictwa 55 50 Wybrać kierowników projektu z istotnych obszarów objętych wdrożeniem 45 Zintensyfikować szkolenia 35 Większe zaangażowanie przedstawicieli załogi 35 Odważniej wprowadzać zmiany 30 Poprawić uzasadnienie ekonomiczne wdrożenia Computerweek (Germany) Nr. 49

Kryteria wyboru

Pytania i odpowiedzi

slawomir.michalak@it.integro.pl Dziękuję za uwagę