Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia MAŁE I ŚREDNIE W DRODZE DO UNII EUROPEJSKIEJ Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia konkurencyjności firmy
Agenda IT.integro – kim jesteśmy Świat NAVISION Ekonomiczne korzyści Pytania i odpowiedzi
IT.integro – kim jesteśmy Microsoft Business Solutions (Vedbæk, Dänemark) Produkt bazowy Marketing globalny Support Microsoft Business Solutions Przedstawiciel krajowy Lokalizacja Marketing lokalny Support IT.integro Usługi wdrożeniowe Szkolenia Dostosowanie funkcjonalności Klient
IT.integro – kim jesteśmy 1991 Powstanie OPTIMUS Poznań 1995 Uzyskanie statusu Microsoft Certified Partner 1997 Certyfikacja Navision Solution Center 2000 Zmiany własnościowe w OPTIMUS SA, odłączenie od holdingu 2001 Zmiana nazwy na IT.Integro 2002 Certyfikacja Microsoft Certified Business Solutions Partner
IT.integro – kim jesteśmy Nasze osiągnięcia Pierwsze NSC w Polsce Lokalizacja NAVISION Największa liczba instalacji NAVISION (70) Stabilny zespół (20) Duże doświadczenie w projektach międzynarodowych Własne moduły dodane (Kadry i Płace, Systemy Bankowe)
IT.integro – kim jesteśmy Nasi klienci
IT.integro – kim jesteśmy Nasi klienci
IT.integro – kim jesteśmy Nasi klienci
+ = Świat NAVISION Microsoft Business Solutions Navision Software A/S (Dania) Producent: + Microsoft Corp. (USA) = Microsoft Business Solutions Produkt: Microsoft Business Solutions-NAVISION
Świat NAVISION 276 000 Klientów 4 700 Partnerów MBSC 30 000 Konsultantów w kanale dystrybucji 201,3 Mil. Obrotów (€ ) 20 Lat doświadczeń
Świat NAVISION Ponad 130 tys. instalacji systemów NAVISION 1 System, 47 wersji językowych zainstalowanych w 102 krajach
Ekonomiczne korzyści Finanse i administracja Sprzedaż i marketing Zaopatrzenie Logistyka i dystrybucja
Finanse i administracja Poprawa czasu i kosztów konsolidacji danych Poprawa kontroli należności i zobowiązań Poprawa produktywności personelu Lepsze wsparcie dla podejmowania decyzji w oparciu o dane ekonomiczne
Sprzedaż i marketing Poprawa dokładności zamówień oraz zwiększenie liczby dostaw na czas Poprawa dokładności prognoz Bardziej efektywna strategia cen i promocji Poprawa realizacji dostaw według specyficznych oczekiwań klientów Poprawa efektywności działów sprzedaży Poprawa dokładności konfiguracji produktów z klientem w czasie rzeczywistym
Zaopatrzenie Poprawa terminów i warunków dostaw Zmniejszenie kosztów zakupów Zmniejszenie kosztów magazynowania Poprawa obsługi zobowiązań Poprawa doboru dostawców
Logistyka i dystrybucja Zmniejszenie całkowitych kosztów dystrybucji Poprawa punktualności dostaw Redukcja poziomu zapasów Zmniejszenie kosztów i czasu importu/eksportu Poprawa wykorzystania powierzchni mag. Redukcja czasów pobierania i pakowania Zmniejszenie kosztów realizacji dostaw
Co bym zmienił przy kolejnym wdrożeniu? 80 Zwrócić uwagę na optymalizację procesów 65 Przeprowadzić wdrożenie mając stale na uwadze cele firmy 60 Zwrócić większą uwagę na współpracę w fazie formułowania koncepcji Prowadzić równocześnie wdrożenie systemu i informowanie kierownictwa 55 50 Wybrać kierowników projektu z istotnych obszarów objętych wdrożeniem 45 Zintensyfikować szkolenia 35 Większe zaangażowanie przedstawicieli załogi 35 Odważniej wprowadzać zmiany 30 Poprawić uzasadnienie ekonomiczne wdrożenia Computerweek (Germany) Nr. 49
Kryteria wyboru
Pytania i odpowiedzi
slawomir.michalak@it.integro.pl Dziękuję za uwagę